Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Ga naar dé fansite van Angela Groothuizen

Nu op de chat
RealityNet
Nu online
347 gasten en 13 vaste bezoekers (Lama1997, Heinz, D*N, Mollenmania, Miek1999, Bjorrn, edwin0102, Lukie4, Black_and_White, radjon, Gupp, Loezel, Azsumnamola)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Expeditie Robinson Pool
Nu bezig
Expeditie Robinson Onderschriften spel
Binnenkort
Nieuwe Realitynet GameNight
Vanaf 1 December
De Medeforummersquiz 2017
Vanaf 5 Februari
Ranking the Forummers
Poll
Vraag: Wie is jouw schot-voor-de-boeg-Mol?
Bella Hay - 9 (9.7%)
Emilio Guzman - 12 (12.9%)
Jan Versteegh - 15 (16.1%)
Jean-Marc van Tol - 8 (8.6%)
Loes Haverkort - 16 (17.2%)
Olcay Gulsen - 8 (8.6%)
Ron Boszhard - 1 (1.1%)
Ruben Hein - 3 (3.2%)
Simone Weimans - 7 (7.5%)
Stine Jensen - 14 (15.1%)
Totaal aantal stemmen: 93

Pagina's: 1 ... 42 43 44 [45] 46 47 48 ... 66
  Print  
Auteur Topic: Wie is de Mol? 2018  (gelezen 126726 keer)
Amethyst

Geslacht: Vrouw
« Antwoord #880 Gepost op: 16.08.2017, 07:53:45 »

Oeps ja Bracha ken ik ook! Maar ik dacht dat die weg was gestreept omdat er opnames van Nieuwe Buren waren.
Op de site van De Tunnelvisie is haar naam opgenomen omdat Bracha het derde sezoen een kleinere rol zou hebben, maar dat laatste kan ik nergens terugvinden.

Eerst trok ik dezelfde conclusie, maar nu twijfel ik. er stond in een persbericht alleen zoiets als dat "de jongere generatie" een belangrijke rol zou hebben - en die nieuwe generatie bestaat blijkbaar uit 6 of 7 man.

https://www.videoland.com/nl/nieuws/nieuwe-buren-seizoen-3-is-aan/#

Van de 4 hoofdrolspelers uit het 2e seizoen zou het niet duidelijk zijn of die dat seizoen allemaal hadden "overleefd". Ik zie nu net dat achter twee van hen (Fedja van Huet en Karina Smulders) een kruis staat op de Wiki van Nieuwe Buren onder de kop "Rolverdeling" - dus dood in de serie - blijkbaar?

https://nl.wikipedia.org/wiki/Nieuwe_buren_(televisieserie,_2014)

Dus het zou in principe kunnen dat Bracha van Doesburgh en/of Daan Schuurmans nog steeds een (bijna) even grote rol hebben..

« Laatste verandering: 16.08.2017, 08:03:20 door Amethyst » Gelogd
Amethyst

« Antwoord #881 Gepost op: 16.08.2017, 07:59:53 »

Roel Dirven. acteur uit Soldaat van Oranje/GTST en doet ook musical dingen is ook een kanshebber.

Heeft pas sinds kort instagram, maar tweet niet in de periode.
Past er ook wel bij

Ok lijstje is bijna compleet wel denk ik.
Even overzichtje voor de mensen die geintresseerd zijn.

- Loes Haverkort, actrice
- Simone Weimans, NOS Journaal/nieuwslezeres
- Olcay Gulsen, modeontwerpster/zakenvrouw
- Bracha van Doesburgh, actrice
- Stine Jensen, filosofe/schrijfster
- Jan Versteegh, presentator
- Ruben Hein, singer songwriter/bekend van Lindas zomerweek
- Ron Boszhard, presentator
- Oren Schrijver, acteur
- Roel Dirven, musical/acteur

Mix van 20,30,40,50. Ik zou dit echt een mooi samengesteld lijstje vinden!!!

Ik heb Marielle Koekenbier eruit gelaten vanwege een foto die ze op facebook post op 22 mei (met een klein kindje ergens in Oostenrijk lijkt het> lijkt me dus gewoon vakantie)

Oren Schrijver heeft een vaste rol in Dokter Deen. Opnameperiode Dokter Deen en WIDM vielen samen, zoals eerder gemeld door Molzkovicz.

Tenzij er bewijs is dat hij geen vaste rol meer heeft snap ik niet dat je hem nog op de lijst hebt.

Waarom denken jullie dat hij meedoet? Vorig jaar poste hij ook niet veel op social media tijdens opnameperiode WIDM/Dokter Deen.
Molloot200

Geslacht: Man

« Antwoord #882 Gepost op: 16.08.2017, 12:52:53 »

Ik vraag me af of we eigenlijk wel zo dichtbij de groep zitten was we denken. Oren, Bracha, Ruben, Olcay, Roel, Jan en Ron (laatste 2 in mindere mate) hebben we erg over getwijfeld.

Heeft iemand toevallig een overzicht van de afgelopen jaren welke kandidaten we wel en niet hadden geraden?

:-)
JPMOL1999

One day or day one

« Antwoord #883 Gepost op: 16.08.2017, 14:38:55 »

Ik vraag me af of we eigenlijk wel zo dichtbij de groep zitten was we denken. Oren, Bracha, Ruben, Olcay, Roel, Jan en Ron (laatste 2 in mindere mate) hebben we erg over getwijfeld.

Heeft iemand toevallig een overzicht van de afgelopen jaren welke kandidaten we wel en niet hadden geraden?

2013: Zarayda, Joep, Tim, Kees, Carolien, Daniël, (Janine)
2014: Tygo, Jennifer, Freek, Sofie, Jan-Willem
2015: Martine, Evelien, Marlijn, Margriet, Rik, Viktor, Pieter; Ajouad en Chris werden wel regelmatig genoemd, maar destijds weinig bewijs. Carolina was de enige die niet werd genoemd.
2016: Vanaf dit seizoen gingen kandidaten elkaar niet meer volgen voordat de cast werd aangekondigd. Alleen Annemieke & Marjolein werden ontdekt, er waren toen heel veel andere namen die uiteindelijk niet bleken te kloppen in lijstjes opgenomen. Airen werd wel eens genoemd, maar weinig. Kandidaten tweetten toen ook gewoon door (Tim). 
2017: Jochem, Diederik, Roos & Imanuelle.

EDIT: Vooral de laatste 2 seizoenen stonden er veel namen in de lijstjes die niet klopten. 2016: Dolf Jansen, Katinka Polderman, Dionne Stax, Esmee van Kampen, etc.
2017: Stijn van Vliet, Priscilla Knetemann, Curt Fortin
« Laatste verandering: 16.08.2017, 15:00:53 door JPMOL1999 » Gelogd
evelienh1986

« Antwoord #884 Gepost op: 16.08.2017, 16:24:45 »

Ik heb misschien een nieuwe naam: Daan van Dijsseldonk. Bekend van Smeris. Tweet niet tussen 10 mei en 12 juni en op Instagram ook niet (maar Twitter gebruikt hij normaal vaker). Wat denken jullie?
Rämon

Niets is wat het lijkt

« Antwoord #885 Gepost op: 16.08.2017, 16:37:21 »

Daan van Dijsseldonk vind ik een goed gevonden naam, aangezien we nog een man missen.

@Amethyst

Wat betreft Bracha. Ik heb nergens gezegd dat het zeker is dat ze een kleine rol speelt, maar er zijn amper foto's van haar tijdens de opnameperiode te vinden, van alle andere acteurs kan ik foto's vinden.
Dat in combinatie met haar twitter stilte, en het feit dat Nieuwe Buren 3 zich gaat focusen op de 'nieuwe generatie' zoals videoland o.a. meldt, zou het maar eens goed kunnen dat Bracha & Daan kleinere rollen hebben dit seizoen. Maar alsnog, de opnames duurde 5 maanden.
Ik zie niet in waarom ze niet 3 weken weg zou kunnen. Ik vind haar ook gewoon heel erg in het plaatje van WIDM passen.

Maar zij is de enigste vrouw over wie ik niet zeker ben.
Loes, Olcay, Simone & Stine ben ik vrij zeker van.

Wat betreft Oren. Tunnelvisie had hem in de lijst staan en ik vond hem wel een goede naam voor De mol.
Ik heb verder niet gecheckt of hij in NL was vanwege opnames voor Dokter Deen maar als hier een naam zo vaak genoemd wordt, en iemand weet dat hij gespot is hier en dit kan ontkrachten dan had ik dat wel voorbij zien komen, maar ik zie nu pas voor het eerst dat hij dus opnames had voor Dokter Deen?

Ron heeft ook opnames gehad voor Ron in het Kasteel, zie o.a. Patrick Martens instagram begin mei. Geen idee of die opnames afwaren voor dat WIDM begon maar van sommige dingen kun je nooit zeker zijn.

Nogmaals, over de vrouwen ben ik dit seizoen wat stelliger dan over de heren. Over Jan ben ik vrij zeker, en Ruben Hein is ook wel een goede kanshebber. Verder is het nog niet zeker, maar zolang er geen betere opties zijn laten we het lijstje even zo!
« Laatste verandering: 16.08.2017, 16:39:15 door Rämon » Gelogd
Brtdm

ბრთდმ

« Antwoord #886 Gepost op: 16.08.2017, 16:45:58 »

Ik heb misschien een nieuwe naam: Daan van Dijsseldonk. Bekend van Smeris. Tweet niet tussen 10 mei en 12 juni en op Instagram ook niet (maar Twitter gebruikt hij normaal vaker). Wat denken jullie?

Zou heel goed kunnen. Tweet zelf (bijna) niets, maar elke week wel een of meerdere retweets. Behalve dan die ene maand. Op internet kon ik niets vinden van hem gedurende de opnameperiode. Het lijkt er ook niet op dat de opnames van Smeris toen waren. Deelname aan WIDM zou die stilte goed kunnen verklaren.
Molzkovicz

« Antwoord #887 Gepost op: 16.08.2017, 16:54:47 »

Op 26 mei vraagt hij op Facebook: 'Iemand in Den Haag met startkabels en tijd te veel?' Ik kan me niet indenken dat je zoiets voor jezelf of een ander vraagt terwijl je in het buitenland bent.

'Niets is wat het lijkt. Alles is zo voorbij. Toch wil ik Alles of Niets. Niets is zo gebeurd. Want Alles is Niets wat het lijkt.' (Kim Feenstra)
evelienh1986

« Antwoord #888 Gepost op: 16.08.2017, 16:57:53 »

Kijk, geen Facebook gecheckt. Hoeft dus niet op het lijstje. Verder alle hoofdrolspelers van onderstaande series gecheckt, op Instagram. Geen match.
Overspel, smeris, moordvrouw, de maatschap, dokter tinus, de mannentester, zwarte tulp, bloedverwanten, klem, petticoat, als de dijken breken, nieuwe buren
Daisy
Global Moderator
Winnaar WIDM-pool junior 2014, winnaar voetbaltoto '16/'17

« Antwoord #889 Gepost op: 16.08.2017, 19:35:57 »

Art was net in RTL Boulevard (ivm een item over Elvis Presley) en er was een item over Kroongetuige. Olcay was ook te gast en Art vroeg gekscherend aan Olcay of dat niets voor haar was. Dat vond ik iets te toevallig. Volgens mij had ze wel iets beters te doen deze voorzomer. Volmondig Ja

Brtdm

ბრთდმ

« Antwoord #890 Gepost op: 16.08.2017, 20:57:52 »

Art was net in RTL Boulevard (ivm een item over Elvis Presley) en er was een item over Kroongetuige. Olcay was ook te gast en Art vroeg gekscherend aan Olcay of dat niets voor haar was. Dat vond ik iets te toevallig. Volgens mij had ze wel iets beters te doen deze voorzomer. Volmondig Ja

Art is inderdaad wel iemand die het niet kan laten om een subtiele opmerking te maken als het ook maar iets met wie is de mol te maken heeft. Olcay stijgt weer op het waarschijnlijke kandidaten lijstje (voor zover dat nog kon).

Betreffende fragment is trouwens hier te zien. Ergens op het einde.
« Laatste verandering: 16.08.2017, 21:26:38 door Brtdm » Gelogd
FrankLapidus

« Antwoord #891 Gepost op: 16.08.2017, 21:11:36 »

Ik zag het fragment ook en het was zo duidelijk  Hilarisch. Olcay is echt wel zeker nu. Vind haar trouwens wel super leuk!

Is een levensgenieter, twijfelaar en kan soms kortaf zijn (maar meestal lief). Houdt van mysteries en dat soort dingen.
joligmolletje

« Antwoord #892 Gepost op: 16.08.2017, 23:11:02 »

Ik zag het fragment ook en het was zo duidelijk  Hilarisch. Olcay is echt wel zeker nu. Vind haar trouwens wel super leuk!

Het fragment is eruit geknipt!
Brtdm

ბრთდმ

« Antwoord #893 Gepost op: 16.08.2017, 23:47:33 »

Het fragment is eruit geknipt!

Uit de volledige aflevering?? Bij het korte fragment van ong. 3 minuten over Kroongetuige is het nog steeds te zien.
WIDM fan

« Antwoord #894 Gepost op: 17.08.2017, 00:28:13 »

Viel mij inderdaad ook meteen op ! Erg subtiel maar toch een stiekeme aanwijzing naar de deelname van Olcay ?  Ben nu wel vrij zeker van de deelname van Olcay, super leuk !
joligmolletje

« Antwoord #895 Gepost op: 17.08.2017, 12:42:39 »

Uit de volledige aflevering?? Bij het korte fragment van ong. 3 minuten over Kroongetuige is het nog steeds te zien.

Ik had dit fragment gisteren beluisterd, maar dit hele subtiele moment gemist (terwijl ik juist daarvoor aan het kijken was). Het zit er inderdaad nog in!
Molzkovicz

« Antwoord #896 Gepost op: 19.08.2017, 14:08:26 »

Ruben Hein gaf enkele jaren geleden bij ThePostOnline aan dat hij graag mee zou doen aan Wie is de Mol?, dus ik verwacht hem er aankomend seizoen eigenlijk wel bij:

Koken met Koppes, omroep Max, Vrije Geluiden. Is er iets wat je niet doet voor publiciteit?
‘Het moet altijd over de muziek gaan, dan kan er heel veel. Alleen quizzen doe ik niet. Behalve Wie is de Mol? Daar ben ik dol op. Dus als de redactie dit leest: ik stel me kandidaat.’

'Niets is wat het lijkt. Alles is zo voorbij. Toch wil ik Alles of Niets. Niets is zo gebeurd. Want Alles is Niets wat het lijkt.' (Kim Feenstra)
Morris van Rijn

« Antwoord #897 Gepost op: 20.08.2017, 17:14:05 »

Ik wil de naam Nienke de la Rive Box graag eens opperen. Geen enkel idee of ze actief is geweest tijdens de opname periode, maar ik kan me herinneren dat vorig jaar haar naam al vaak op dit forum is genoemd. Ze lijkt me een toffe kandidaat en een passende... Echt iemand die door de productie zeker eens gevraagd moet zijn geweest.
 Lips Sealed
evelienh1986

« Antwoord #898 Gepost op: 21.08.2017, 07:11:25 »

Had opnames toen zie ik op Instagram
Mollenvanger-MV
Winnaar ER-pool 2012

Koekies, koekies, koekies!

« Antwoord #899 Gepost op: 21.08.2017, 16:41:38 »

Boris zou 8 juni hebben opgetreden met een Utrechtse Studenten Band in TivoliVredenburg.
Ai, thanks voor het zoeken, nee die valt dan ook af als deelnemer.

Ander naam die ik volgens mij nog niet heel veel voorbij heb zien komen hier: Joep Sertons. Heeft tussen 13 mei en 6 juli een stilte op Twitter. Op zijn Facebook plaatst hij ook nog op 18 mei een bericht (gedeeld). Hij Twittert sowieso heel onregelmatig, maar wel een interessante stilte.  Snappie? Marjolein Keuning, ook bekend van Goede Tijden, deed 2 jaar geleden ook mee natuurlijk, dus het zou moeten kunnen in principe.

Iemand hem nog ergens gespot/gezien in de media in de (vermoedelijke) opnameperiode?

WIDM 2017: #1Jeroen/Thomas #2Sigrid/Thomas #3 Thomas/Sigrid/Ima #4Thomas/Ima #5Thomas/Ima #6Thomas #7Thomas #8Thomas #9Thomas is de mol!
Pagina's: 1 ... 42 43 44 [45] 46 47 48 ... 66
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005