Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
LaurensAanWAZIG, Realitynet
Nu online
331 gasten en 25 vaste bezoekers (TimvDons, Nick_Theunis, grasisgroen, Arco Mol Fan, Luc, wouterv, Molino, Convans, Kaaasje, Moni, Hulpmol, SpacyColours, FrankLapidus, Starlight, tureluurs, Lucy, Lan, Loezel, D*N, Lukie4, oudekrijger, Meezter, Scott, Daisy, molbel2)
Activiteitenagenda
Doe nu mee!
De Mol VIER Pool 2018
Doe nu mee!
De Mol VIER Onderschriftenspel
Nu bezig
RN Songfestival
Nu bezig
Wie is de Mol Online 2018
Binnenkort
Nieuwe RN GameNight
Pagina's: 1 2 3 [4]
  Print  
Auteur Topic: [Funstuff] Geïllustreerde samenvattingen seizoen 2018  (gelezen 9357 keer)
Erik Leppen

Geslacht: Man

Follow the molpunten

« Antwoord #60 Gepost op: 11.03.2018, 23:56:14 »

Ik vind je illustraties echt geweldig Vincent. Ik heb je tekeningen van vorig jaar nog eens bekeken en zie echt grote vorderingen. Ik vind het vooral heel mooi dat je dit jaar de kandidaten als volwaardige getekende mensen afbeeldt. Vorig jaar waren het nog een beetje schlemielige poppetjes (behalve in de aflevering-10-tekening), maar nu kloppen de verhoudingen. Veel mooier. Smiley

En hoe je met relatief weinig lijntjes al die gezichten zo herkenbaar kunt weergeven, verbaast me nog altijd Smiley

Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas
VincentK

« Antwoord #61 Gepost op: 12.03.2018, 15:04:34 »

Bedankt voor de complimenten allemaal!

Ik vind je illustraties echt geweldig Vincent. Ik heb je tekeningen van vorig jaar nog eens bekeken en zie echt grote vorderingen. Ik vind het vooral heel mooi dat je dit jaar de kandidaten als volwaardige getekende mensen afbeeldt. Vorig jaar waren het nog een beetje schlemielige poppetjes (behalve in de aflevering-10-tekening), maar nu kloppen de verhoudingen. Veel mooier. Smiley

En hoe je met relatief weinig lijntjes al die gezichten zo herkenbaar kunt weergeven, verbaast me nog altijd Smiley

Dankje! Ik begrijp helemaal wat je bedoelt met de poppetjes van vorig jaar. De vertalingen van de kandidaten van vorig jaar naar de wat abstractere vorm zoals ze in het begin te zien waren, ontstonden vanuit een illustratiestijl die ik hier bijvoorbeeld ook gebruik. Een basisvorm met daarop persoonlijke elementen. Misschien stond dit wat te ver af van een stijl die zich voor de spelers van de Mol leent. Een vereenvoudiging van de beeltenis met behoud van de verhoudingen is al genoeg om de sfeer te raken.
VincentK

« Antwoord #62 Gepost op: 14.03.2018, 14:54:26 »

Ik kan alvast vertellen dat een van de illustraties van dit jaar een item voor de veiling wordt tijdens de fandag aanstaande zaterdag! Dus neem genoeg geld mee voor het goede doel allen.  Tandpasta Smiley  Zwaai
« Laatste verandering: 14.03.2018, 14:58:14 door VincentK » Gelogd
Jeroen75

« Antwoord #63 Gepost op: 14.03.2018, 15:17:06 »

Ik kan alvast vertellen dat een van de illustraties van dit jaar een item voor de veiling wordt tijdens de fandag aanstaande zaterdag! Dus neem genoeg geld mee voor het goede doel allen.  Tandpasta Smiley  Zwaai

Maar eentje? Waarom niet alle afleveringen  Wink Ik zal zeker bieden Vincent en ben benieuwd wat het gaat opbrengen. Ik geniet elke keer weer van je tekenkunst en de samenvatting  Bravo!
LdHmolletje
Winnaar De Mol pool 2017

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #64 Gepost op: 15.03.2018, 17:11:36 »

Mooie samenvatting, Vincent!

Ich bin ein Bärliner!
Jeroen75

« Antwoord #65 Gepost op: 19.03.2018, 18:34:30 »

Kan het zijn dat ik deze gemist heb bij de veiling?
VincentK

« Antwoord #66 Gepost op: 20.03.2018, 02:14:45 »

Kan het zijn dat ik deze gemist heb bij de veiling?

Je bent niet de enige die hem gemist heeft Wink Geen idee waar ie gebleven is. Een uur voor aanvang van de fandag ingeleverd bij de organisatie. Vast een mol-actie...

Gelukkig had ik voor mezelf nog een back-up tekening bij me!

Wellicht volgend jaar beter!
Jeroen75

« Antwoord #67 Gepost op: 20.03.2018, 15:49:37 »

Je bent niet de enige die hem gemist heeft Wink Geen idee waar ie gebleven is. Een uur voor aanvang van de fandag ingeleverd bij de organisatie. Vast een mol-actie...

Gelukkig had ik voor mezelf nog een back-up tekening bij me!

Wellicht volgend jaar beter!

Waarschijnlijk hebben ze het kunstwerk zelf gehouden  Wink Zal ik ook doen
Pagina's: 1 2 3 [4]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005