Auteur Topic: Aflevering 6 (Deel 3)  (gelezen 18690 keer)

Offline heike

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 (Deel 3)
« Reactie #40 Gepost op: 17-03-2002, 16:22:31 »
ik denk het wel, ze houden het forum niet voor niets zo on de gaten. het is een goede graadmeter om te zien of ze de mol niet te opvallend in beeld laten komen.

ik denk zelfs dat ze eventueel voiceovers veranderen of zonodig wat opnieuw monteren... zo denk ik nog steeds dat ze ergens een bushokje hebben uitgemonteerd  ;D ;D ;D







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 (Deel 3)
« Reactie #41 Gepost op: 17-03-2002, 16:25:23 »
Citaat

ik denk het wel, ze houden het forum niet voor niets zo on de gaten. het is een goede graadmeter om te zien of ze de mol niet te opvallend in beeld laten komen. ik denk zelfs dat ze eventueel voiceovers veranderen of zonodig wat opnieuw monteren...


zéker ! als er té veel mollenvangers op het juiste spoor zitten zullen ze zeker ingrijpen en er wat fake hints insteken

Citaat

zo denk ik nog steeds dat ze ergens een bushokje hebben uitgemonteerd  ;D ;D ;D


LOL  ;D BTW, gefeliciteerd met de 200ste post  ;)

ciaooo!
vlaming







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline heike

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 (Deel 3)
« Reactie #42 Gepost op: 17-03-2002, 16:27:34 »
hihi, thanx! nog maar 899...  ;)







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 (Deel 3)
« Reactie #43 Gepost op: 17-03-2002, 17:23:41 »
Ik ben dus gelukkig niet de enige die vermoedt dat er tussendoor nog heel wat afgeknutseld wordt aan die afleveringen. Ik vind het dus ook heel opvallend dat juist nu Prince hier vollop verdacht aan het worden is, het in de uitzending ook naar voren komt. Naar mijn mening is dat in het begin van de serie helemaal niet gebeurd. Toen werd juist steeds zijn fanatieke kant belicht.  :-/








« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

aggie

  • Gast
Re: Aflevering 6 (Deel 3)
« Reactie #44 Gepost op: 17-03-2002, 17:25:46 »
Denken jullie nu echt dat de redactie van WIDM ons scherp in de gaten houdt en daarop afleveringen aanpast ???
Daar heb ik het volgende op: grootheidswaan >:(







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 (Deel 3)
« Reactie #45 Gepost op: 17-03-2002, 17:29:08 »
Citaat

Denken jullie nu echt dat de redactie van WIDM ons scherp in de gaten houdt

Ja! Dat is wel gebleken uit uitspraken van diverse personen.

Citaat
en daarop afleveringen aanpast ???

Weet ik niet, maar zou kunnen. Vooral met de voice-overs kan nog een hoop gedaan worden.

Citaat
Daar heb ik het volgende op: grootheidswaan >:(
Valt reuze mee hoor! ;)







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Aflevering 6 (Deel 3)
« Reactie #46 Gepost op: 17-03-2002, 17:35:20 »
Citaat

Ik ben dus gelukkig niet de enige die vermoedt dat er tussendoor nog heel wat afgeknutseld wordt aan die afleveringen. Ik vind het dus ook heel opvallend dat juist nu Prince hier vollop verdacht aan het worden is, het in de uitzending ook naar voren komt. Naar mijn mening is dat in het begin van de serie helemaal niet gebeurd. Toen werd juist steeds zijn fanatieke kant belicht.  :-/



Nee daar ben ik het volledig met je over eens, ik heb hier ook al vaker in een topic over geschreven. En na de aflevering van afgelopen vrijdag is dat vermoeden alleen maar sterker geworden...Ze willen ons duidelijk voor de gek houden met die filmpjes en de uitspraken van de deelnemers









Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Miek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 (Deel 3)
« Reactie #47 Gepost op: 17-03-2002, 18:41:54 »
Citaat



Nee daar ben ik het volledig met je over eens, ik heb hier ook al vaker in een topic over geschreven. En na de aflevering van afgelopen vrijdag is dat vermoeden alleen maar sterker geworden...Ze willen ons duidelijk voor de gek houden met die filmpjes en de uitspraken van de deelnemers




En terecht, dat hoort bij het spel vinnik, stel dat velen hier al bij de 4e of 5e aflevering de mol in de smiezen hebben dan zou ik daar, achteraf gezien, flink teleurgesteld over zijn, ze moeten het ook niet te makkelijk maken.

Het mooiste is toch als je straks bij de ontknoping van de bank afvalt van verbazing en bewondering. En dat wordt voor de makers denk ik toch steeds moeilijker nu de kandidaten de kneepjes, valkuilen en hele rataplan al kennen van de vorige afleveringen, dus zullen ze best met de beelden sjoemelen idd.








Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re: Aflevering 6 (Deel 3)
« Reactie #48 Gepost op: 17-03-2002, 20:15:36 »

Citaat

ik denk het wel, ze houden het forum niet voor niets zo on de gaten. het is een goede graadmeter om te zien of ze de mol niet te opvallend in beeld laten komen.



Dat zet je toch wel aan het denken, want wie kwam de laatste tijd in dit forum sterk naar voren als Mol: Prince! En dan gaan ze hem in de uitzending extra verdacht maken???

Denk ....denk .... denk... :-/







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

aggie

  • Gast
Re: Aflevering 6 (Deel 3)
« Reactie #49 Gepost op: 17-03-2002, 20:21:25 »
Er werd 1 opmerking gemaakt over Prince. Die was terecht (Ellen).
Jantien, Karen, George werden ook in het verdachtenhoekje geduwd. ;)
Dus vind ik de suggestie dat Prince extra verdacht werd gemaakt onzin. We gaan onze eigen complot-theorien bedenken. Laten we ons op de feiten van afl 6 baseren :)








« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 (Deel 3)
« Reactie #50 Gepost op: 17-03-2002, 22:50:53 »
wat me ook opgevallen is bij aflevering 6 is dat er af en toe interviews afgenomen worden van kandidaten, soms verschijnt de naam bij dit interview, soms weer niet.  zal wel geen toeval zijn zeker?

uiteindelijk verschijnen alle namen vd kandidaten minstens één keer in beeld, behalve die van prince? persoonlijk denk ik dat dit wel een aanwijzing zou kunnen zijn in de richting ve nakende exit (ik weet het ....komt niet overeen met theorie van doris, maar toch.....wordt misschien eens tijd voor een mega-verrassing?)

verder kan ik geen aanwijzing vinden die zou kunnen duiden op een nakende exit van jantien en/ of ellen, de andere kandidaten komen nog niet in aanmerking

cheers
vlaming









nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 (Deel 3)
« Reactie #51 Gepost op: 17-03-2002, 22:55:50 »
Citaat

wat me ook opgevallen is bij aflevering 6 is dat er af en toe interviews afgenomen worden van kandidaten, soms verschijnt de naam bij dit interview, soms weer niet.  zal wel geen toeval zijn zeker?

Noop, of ze zijn gewoon enorm slordig daar bij de WIDM-redactoe, maar dat lijkt me niet met dit programma.  ;)

Citaat
persoonlijk denk ik dat dit wel een aanwijzing zou kunnen zijn in de richting ve nakende exit

Dan hoop ik dat je deze keer 'ns niet gelijk gaat krijgen, want van mij mag Prince nog wel effe blijven. Bovendien wil ik nog effe vast kunnen blijven houden aan de 'afwijkende rijtje bij Prince theorie'.  :)

Citaat
wordt misschien eens tijd voor een mega-verrassing?)

Dat wel ja, zelfs hier op 't forum bloedt 't langzaam dood. Normaal is 't tegen de vrijdag pas zo rustig, omdat we dan uitgepraat zijn over de ene aflevering en snakken naar 'n nieuwe vol nieuwe indrukken en aanwijzingen. Maar nu is 't pas zondag, en bijna niemand heeft nog iets te melden!  :'(

Maar misschien kan 'n verassende muzikale aanwijzing daar morgen wel verandering in brengen..... ik hoop 't iig.  ;)









Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 (Deel 3)
« Reactie #52 Gepost op: 17-03-2002, 23:01:22 »
Citaat

Dat wel ja, zelfs hier op 't forum bloedt 't langzaam dood. Normaal is 't tegen de vrijdag pas zo rustig, omdat we dan uitgepraat zijn over de ene aflevering en snakken naar 'n nieuwe vol nieuwe indrukken en aanwijzingen. Maar nu is 't pas zondag, en bijna nieman heeft nog iets te melden!  :'(


no worries, waarschijnlijk is het tijdelijk ff rustig....?

Citaat

Maar misschien kan 'n verassende muzikale aanwijzing daar morgen wel verandering in brengen..... ik hoop 't iig.  ;)


maandag is altijd een superdrukke dag, vele mensen die enkel berichtjes posten van op het werk schieten dan in aktie  :P

gegroet
vlaming








nevermind what's been selling, it's what you're buying

aggie

  • Gast
Re: Aflevering 6 (Deel 3)
« Reactie #53 Gepost op: 17-03-2002, 23:16:21 »
Mooi om twee die-hards te zien lijden.
We hebben natuurlijk wel twee superdrukke dagen gehad, getuige dit deel 3 van afl 6.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline imka

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 (Deel 3)
« Reactie #54 Gepost op: 17-03-2002, 23:27:30 »
De "biecht achteraf" (na de executie) van Jantien : ze zegt "we zijn allemaal een beetje ingeslapen, en dit heeft ons weer wakker geschut" (of iets in die zin) - zij stemde toch niet op Karen. Misschien bedoelt ze met "we" de groep in het algemeen ?
Enfin, omdat jullie precies om iets nieuws aan het smeken waren, vermeld ik dit maar eventjes.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

aggie

  • Gast
Re: Aflevering 6 (Deel 3)
« Reactie #55 Gepost op: 17-03-2002, 23:29:51 »
Dank je imka ;D
Ik denk dat Jantien de groep bedoelde. Maar toch vreemd dat ze het zegt, want schijnbaar was ze zelf wakker genoeg om niet op Karen te stemmen ;)







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 (Deel 3)
« Reactie #56 Gepost op: 17-03-2002, 23:38:51 »
in dezelfde biecht zegt george iets van "er was ff paniek na de exit van karen", dit zou passen in een molrol, ttz paniek omdat hij karen verliest, een uitstekende dekmantel voor z'n molpraktijken







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

aggie

  • Gast
Re: Aflevering 6 (Deel 3)
« Reactie #57 Gepost op: 17-03-2002, 23:45:21 »
Hij heeft het volgens mij over paniek bij de rest.
Want hij vervolgt met dat hij het niet snapt, omdat Karen allang zijn mol niet meer was.








Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Aflevering 6 (Deel 3)
« Reactie #58 Gepost op: 17-03-2002, 23:51:25 »
Dus helemaal te gek dat hij zicgh vrijwillig met Karen laat afzonderen voor die foto-opdracht...
...misschien is hij wel een beetje Loco in de Coco ...




{Edit: Overbodig citaat verwijderd. - Malcolm}







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 (Deel 3)
« Reactie #59 Gepost op: 18-03-2002, 03:46:13 »

Citaat

De "biecht achteraf" (na de executie) van Jantien : ze zegt "we zijn allemaal een beetje ingeslapen, en dit heeft ons weer wakker geschut" (of iets in die zin

Nou, volgens mij zegt ze dat in het voorstukje van volgende week! Het viel me op, omdat ik dezelfde badkamer(?) op de achtergrond dacht te zien als bij o.a. John, Harry en Prince in hun commentaar na de executie.
Ik denk evenwel dat het zeer goed mogelijk is dat dat stukje van Jantien eigenlijk in aflevering 6 thuishoorde.








« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »