Auteur Topic: Aflevering 11 de laatste aflevering  (gelezen 17839 keer)

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Aflevering 11 de laatste aflevering
« Reactie #40 Gepost op: 20-04-2002, 11:22:44 »
He, gelukkig ben ik niet de enige die het gisteravond zwaar vond tegenvallen.

-- Vervolgens heb ik net een onwijs lang epistel zitten schrijven wat never nooit past, dus laat ik het houden op de conclusie:---

En ik vind George echt wel gewoon een super-mol hoor! Als het allemaal niet zo overduidelijk in beeld was gebracht had ik hem echt helemaal nooit gedacht!







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 11 de laatste aflevering
« Reactie #41 Gepost op: 20-04-2002, 20:02:20 »
Ik wil nog effe zeggen dat ik aflevering 11 fantastisch vondt! De spanning van vorige week was er weer, de kandi's waren flink verbaasd en de molacties van George waren subliem.  :)

Alleen jammer dat er geen aandacht besteed werd aan de verborgen aanwijzingen. 't bleken er maar zo weinig te zijn, dat had men er toch nog wel ergens in kunnen proppen? Maar goed, die verborgen aanwijzingen vielen dus weer 'ns enorm tegen, erg weinig en ik vond ze allemaal niet zo geweldig maar ja. Volgende serie beter hoop ik zo.  :-\








Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:Aflevering 11 de laatste aflevering
« Reactie #42 Gepost op: 21-04-2002, 08:58:43 »
george heeft 1 email naar mij gestuurd (zoals naar zovele ;D)
en daarin schreef hij dat hij naar huis vertrok op eerste paasdag, dus 5 dagen voor de opname...vandaar







always look on the bright side of life

Offline nienkie

  • Forumlid
Re:Aflevering 11 de laatste aflevering
« Reactie #43 Gepost op: 22-04-2002, 16:28:00 »
Is er misschien iemand al achter wat nou dat woordje "tip" betekende in het logo? Ik kan het nergens vinden. Misschien dat iemand het gevraagd heeft?????

Ik baal ook heel erg van de matige hints in de afleveringen!

Maar het blijft toch leuk!








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 11 de laatste aflevering
« Reactie #44 Gepost op: 22-04-2002, 16:34:09 »

Is er misschien iemand al achter wat nou dat woordje "tip" betekende in het logo? Ik kan het nergens vinden. Misschien dat iemand het gevraagd heeft?????


't woordje 'TIP' stond vorig jaar ook al in 't logo, dus 't was zeer waarschijnlijk (lees: ik weet 't wel zeker!) geen aanwijzing.








Offline OhJay

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 11 de laatste aflevering
« Reactie #45 Gepost op: 24-04-2002, 11:34:28 »

Ik wil nog effe zeggen dat ik aflevering 11 fantastisch vondt! De spanning van vorige week was er weer, de kandi's waren flink verbaasd en de molacties van George waren subliem.  :)

Alleen jammer dat er geen aandacht besteed werd aan de verborgen aanwijzingen. 't bleken er maar zo weinig te zijn, dat had men er toch nog wel ergens in kunnen proppen? Maar goed, die verborgen aanwijzingen vielen dus weer 'ns enorm tegen, erg weinig en ik vond ze allemaal niet zo geweldig maar ja. Volgende serie beter hoop ik zo.  :-\


Ik vond het juist wel goed dat het dit jaar gewoon om het gedrag van de kandidaten ging en niet zozeer om beginfilmpjes. George was wat dat aanging een topmol met een geweldige pokerface. Het was een geweldig molseizoen!