Auteur Topic: George vertelt en Alle muziekale aanwijzingen op schiffers.fm worden verklaard  (gelezen 13115 keer)

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Luister Vamiddag rond de klok van 14.45 naar Schiffers.fm en George vertelt zijn verhaal en je krijgt uitleg hoe de geluids vrachtmenten naar hem leide.








« Laatst bewerkt op: 22-04-2002, 11:02:51 door Pierce Brosnan »

Offline imka

  • Forumlid

Luister aanstaande maandag rond de klok van 14.45 naar Schiffers.fm en George vertelt zijn verhaal en je krijgt uitleg hoe de geluids vrachtmenten naar hem leide.
George is overigens (hoelaat is niet helemaalduidelijk) ook aanstaande zondag tebeluisteren op 3fm op radio 3.

Kan iemand deze 2 dingen online zetten aub ??








Offline Dreamalot

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hoe meer kennis hoe meer twijfel.

Kan iemand deze 2 dingen online zetten aub ??


Misschien wil Vlaming dat wel doen???!!!  :-*

(Ik wil het wel doen en dat kan ik ook makkelijk zeggen, want ik kan het toch niet doen, ik heb er de app. niet voor!)  ;) :D








Een mens is het minst zichzelf als hij uit eigen naam spreekt. Geef hem een masker en hij spreekt de waarheid.

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man

Misschien wil Vlaming dat wel doen???!!!  :-*


ik wil wel, maar kan niet....vlaming moet hard werken de komende dagen, schade inhalen...... :-/ :'(

ik hoop dus dat iemand anders deze gesprekjes kan opnemen? want ik zou ze wel graag zelf horen.

alvast bedankt!

ciaooo!
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Hagelslag

  • Forumlid
schiffersfm heeft een archief waar de opnames van de afgelopen week in staan, en dus ook van de dag waarin George vertelt hoe 't allemaal is gelopen. Realaudio.








Offline Thef Inal

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie a zegt moet ook mol zeggen
Als het gesprek in That's live niet te lang is zou ik (als ik het niet vergeet/op dat moment bij de PC ben) kunnen opnemen. Als het wat langer is kan het probleem zich voordoen dat ik te weinig server ruimte heb. Maar als iemand anders het wil opnemen/zeker weet dat ie op dat moment bij z'n PC is vind ik het natuurlijk ook best ;)







Later, Thef

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Ben thuis en zal het opgenomen naar Vlaming e-mailen :) ( hem even van t werk houden .. ik kan geen mp3 op mijn website zetten )







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
highwaykind, bedoel je dat van maandag? maandag zit ik nl. in londen dus kan et niet luisteren... dus please wil je et opnemen?  ;)







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline imka

  • Forumlid

Ben thuis en zal het opgenomen naar Vlaming e-mailen :) ( hem even van t werk houden .. ik kan geen mp3 op mijn website zetten )

en kan je dat van zondag ook opnemen aub ? Thanks !!!!








Offline Thef Inal

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie a zegt moet ook mol zeggen
ik ben toch zeer benieuwd wat de hints betekende, ik geef een voor zetje:

- aflevering 1: tune Mission Impossible achterstevoren
Slaat op de Amerikaanse manier abseilen
- aflevering 3: Queen met - Bicycle Race
Was aan het mollen met de fietsopdracht
- Aflevering 9: money money money van ABBA
George heeft Geld verduisterd
- Aflevering 10: Trouble van Coldplay
De mol is in problemen, want iedereen zit op hem.










Later, Thef

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Dus we kunnen er nu zeker van zijn dat 't opgenomen wordt? Dus ik hoef niet mijn moeder met 'n cassettebandje klaar te laten zitten bij de radio, omdat ik zelf niet op tijd thuis ben?  

Fijn, en alvast heel hartelijk bedankt van Han!  :-*








Offline Lesser Spotted

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Is er alsjeblieft iemand die de verklaringen van de muzikale aanwijzingen die maandag gegeven gaan worden, in dit forum wil opschrijven. Mijn dank zal onbeschrijflijk groot zijn!!!








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Nou EP, 't zou me enorm verbazen als er hier niet 'n enorme discussie over de uitleg van deze hints zou ontstaan. Je kunt er dus wel op rekenen dat hier de uitleg zal verschijnen!  :)








Offline Roser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Vanaf half 3 (22 april) staan de verklaring van de muzikale hits op www.schiffers.fm
kijken dus!








Offline Roser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Sorry, half 4 dus








Offline Oli-4

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Molspeurder
MMmm, maar vijf minuutjes :(

Ook de aanwijzingen op de site zijn op moment van schrijven nog niet compleet. T/m aflevering 6 staan ze erop. Sommige (lees: de meeste) aanwijzingen vind ik wel érg ver gezocht..








Offline Dreber

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mission Operations Lab
Ik heb net zitten luisteren naar Schiffers.fm maar ik vond het zo ontzettend kort.... heel jammer. En George heeft maar zo´n 3 zinnen gezegd. Van mij had dit intervieuw wel een half uur of langer mogen duren.
>:(







Zolang mijn baas net doet of ik veel verdien, doe ik net of ik hard werk.

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Verklaringen van de muziekale hints:

1. In de film 'Mission Impossible' abseilt Tom Cruise met het hoofd naar beneden. Maar het nummer wordt achterstevoren afgespeeld, dus in de eerste aflevering van 'Wie is de mol?' gaat de mol met het hoofd naar boven.

2.Queen - Bicycle Race

Het stuk dat te horen is, is een gitaarsolo. Tijdens de denkers/doeners/dromers-opdracht wordt de gitaar niet gevonden door toedoen van de mol.

3.Queen - Bicycle Race

Deze keer gaat het om de titel van het nummer: ‘Bicycle Race’. In aflevering 3 van ‘Wie is de Mol?’ saboteert de mol er tijdens het bergop fietsen lustig op los door met versnellingen te rotzooien en door heel traag en lang door te fietsen.


4. Wim Sonneveld - Aan de Amsterdamse grachten

De zinsnede 'En over ’t water...', en dat is precies wat de mol deed tijdens het parallellen. De mol was dus niet John of Prince.

5. Clannad - Robin
(the hooded man)

Oplossing: Robin Hood streed tegen Prince Richard omdat Prince John in Frankrijk zat. En wie zat er tijdens de kidnap in aflevering 5 bij Prince en John in de auto..?

6. Red Hot Chili Peppers -I could have lied

De mol wist tijdens de quiz alle antwoorden van de vragen, dus ook dat de diameter van van het Romeinse bad 9 meter was. Om de groep € 5000,- te laten inleveren had hij kunnen zeggen dat de diameter 9 meter was.

Word vervolgd....

Bron:

Schiffers.fm hier












Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Deel 2:

7. senotS gnilloR -pu em tratS

Afkomstig van de cd 'Tattoo'. Onze mol heeft nogal opvallende tatoeages! Het nummer klonk omgedraaid: 'Start me up' is track 1 op de CD, de laatste is 'Waiting on a friend'. De mol stond tijdens het partnerspel als enige op een vriend te wachten. De rest kreeg vrouwen, vaders en moeders op bezoek.

8. Pince - My name is Prince

Dit nummer is ook uitgebracht door de band 'Lotion'. De CD waar dat op staat heet 'The Telephone Album'. In aflevering 8 belt de mol met zichzelf.

9. ABBA - Money, money, money

In deze aflevering steelt de mol geld. De aanwijzingen dat dit gebeurde waren al lang van tevoren gegeven.

10. Coldplay - Trouble

Van de CD 'Parachutes'. Het zinnetje dat te horen is, is 'They spun a web for me'. Tijdens de sprong wisten de winnaar en de verliezer allebei wie de mol was. Ze hadden de mol gevangen.

Bron:

Schiffers.fm











Offline Lijster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man

MMmm, maar vijf minuutjes :(

Ook de aanwijzingen op de site zijn op moment van schrijven nog niet compleet. T/m aflevering 6 staan ze erop. Sommige (lees: de meeste) aanwijzingen vind ik wel érg ver gezocht..

Ben jij de afgelopen weken nog niet hier op het forum geweest? Er zijn leden die het nog veeeeeel verder kunnen zoeken  ;)







wie o wie is talpa??????????