Auteur Topic: Suggesties en Tips voor volgende Serie.  (gelezen 2864 keer)

Offline Hagelslag

  • Forumlid
Suggesties en Tips voor volgende Serie.
« Gepost op: 20-04-2002, 12:10:12 »
Het was dit jaar absoluut fantastisch. En dat kwam zeker door de geweldig leuke groep mensen. Maar ik denk dat er zeker flink wat dingen beter kunnen. Ik denk dat de Avro dit forum wel zal lezen, dus wie weet kunnen we een ietsie pietsie invloed uitoefenen ;)

- Allereerst: de interactiviteit met het internet moet flink vergroot worden. Het forum van de avro is werkelijk een aanfluiting. Ik snap wel, je wil de stijl van de site handhaven, maar voor de discussie op wieisdemol.nl was het dodelijk. Waarom niet een link naar wieisdemol.com en zorg als Avro voor een dikke verbinding, sponsor het? Hoe meer mensen leuk meedenken en doen, des te beter voor het programma.

- Laat mensen dezelfde vragen beantwoorden als de kandidaten bij de test

- Als kandidaten internet opdrachten doen, maak die dan ook beschikbaar voor internetters

- Een topic op het forum waarin de Mol en kandidaten af en toe posten. Waar je vragen kunt stellen aan de kandidaten en de mol.
Zeker achteraf lijkt me dat erg leuk, als de kandidaten en de mol dat willen natuurlijk, het kost een hoop tijd - maar daar kan wat tegenover staan toch?

Bert.
 








Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Suggesties en Tips voor volgende Serie.
« Reactie #1 Gepost op: 20-04-2002, 12:25:34 »
Er bestaat al een topic in de huis kamer genaamd:

Wie is de mol 2003








Offline Hagelslag

  • Forumlid
Re:Suggesties en Tips voor volgende Serie.
« Reactie #2 Gepost op: 20-04-2002, 12:58:03 »
Daar kijk ik nooit :) En daar gaat het wat meer over de bestemmingen voor het volgende jaar, ik wil 't eigenlijk wat meer hebben over wat er verbeterd kan worden qua interactiviteit - techniek.








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Suggesties en Tips voor volgende Serie.
« Reactie #3 Gepost op: 20-04-2002, 19:38:26 »
Oke ik heb ook nog wel 'n aantal tips voor de WIDM-redactie.  :)

Ten eerste hoop ik dat jullie uit onze posts hier op 't forum hebben kunnen opmaken dat wij erg veel aandacht besteedt hebben aan verborgen aanwijzingen en symbolische hints. Nu blijkt wederom dat 't enorm tegenvalt, er zitten maar 'n paar hints in! Misschien voor serie 4 leuk om er 'ns wat meer in te stoppen, jullie zullen vast wel met goede hints kunnen komen die niet al te gemakkelijk door ons te vinden zijn. Zo niet, dan zijn er altijd 'n aantal forummers onder ons (waaronder ikke zelf) die wel met wat leuke ideetjes willen komen.  ;)

Verder hoop ik dat de opdrachten in de volgende serie voor ons ietsjes duidelijker uitgelegd kunnen worden. In de latere afleveringen van serie 3 was alles altijd wel duidelijk, maar in de eerste afleveringen (o.a. portvatenopdracht, denkers/doeners/dromersopdracht) was alles enorm vaag. We moesten de afleveringen alleen al om de opdrachten te snappen 3 keer kijken! En dan nog bleven we met vragen zitten. Dus graag duidelijkere uitleg volgende serie. En als dat dan meer tijd kost, dan maken jullie de afleveringen toch gewoon ietsjes langer? (geloof me: voor ons zullen de afleveringen nooit te lang zijn!  ;) )

Verder moeten jullie vooral zo door gaan als dit jaar, 't was echt 'n geweldige serie met 'n grandioze mol, fantastische kandi's en leuke opdrachten. Ik heb genoten.  :)








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Suggesties en Tips voor volgende Serie.
« Reactie #4 Gepost op: 20-04-2002, 21:47:37 »
hmm ....volgens mij zaten er wel meer hints in dan dat ze laten zien hebben, ik denk hierbij aan de M beweging, het introfilmpje van george achterstevoren, het raar opschrijven van telefoon, ook in aflevering 10 zater er nog een pak hints oa in de stemronde.... waarschijnlijk maken ze die niet bekend met het oog op volgende Mol-series ?

groetjes
vlaming  







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Suggesties en Tips voor volgende Serie.
« Reactie #5 Gepost op: 20-04-2002, 21:55:06 »

hmm ....volgens mij zaten er wel meer hints in dan dat ze laten zien hebben, ik denk hierbij aan de M beweging, het introfilmpje van george achterstevoren, het raar opschrijven van telefoon, ook in aflevering 10 zater er nog een pak hints oa in de stemronde....


Ik vind 't ook nog steeds vreemd dat wij hier wel 50 (als 't er al niet meer zijn!) aanwijzingen richting George hebben gevonden en dan zegt men dat er maar 3 inzaten. Dat kan natuurlijk betekenen dat al die andere dingen toeval waren, maar dat geloof ik eerlijk gezegd ook niet.

Citaat
waarschijnlijk maken ze die niet bekend met het oog op volgende Mol-series ?


Kan ik me niet voorstellen, wij hebben die dan toch al allemaal gevonden? Heeft niet veel zin om ze nog 'n keer te gebruiken, want dan hebben we ze denk ik wel heel snel door.  ;)