Auteur Topic: Paméla  (gelezen 1691 keer)

Offline Cosma

  • Forumlid
Paméla
« Gepost op: 10-02-2002, 04:20:23 »
Er zal uiteindelijk voor elke deelnemer wel een topic komen, en ik wilde graag wat extra aandacht voor Paméla de actrice van het stel.
Het meest opvallende  in de eerste aflevering vond ik de uitspraak van haar:" nu stem ik op die, volgende keer op die en de keer daarop weer op een ander" (ook te beluisteren op de officiële site), op zich vreemd omdat zij op dat moment geen zekerheid kon hebben of ze al dan niet exit zou gaan.
Tweede dat vreemd was, de bagage was niet aangekomen en werd pas gepresenteerd toen het merendeel beneden was na het abseilen, desondanks reageerde Paméla bij de vraag wat de code van haar koffer was niet met: "Gelukkig onze bagage is er", maar met "Niet in mijn spullen rommelen he".
Het feit dat ze actrice is maakt het nog lastiger, ik vond haar in de vele biechts vrij ongeloofwaardig en bv vreemd de ogen sperren, als actrice zijnde had ze dat beter kunnen doen, maar het kan ook zo zijn dat ze bewust vreemd doet omdat de kijkers/deelnemers weten dat ze actrice is, en zij nu dus bewust slecht aan het acteren is.
Qua anderen verdacht maken deed ze me denken aan Sigrid vorig jaar.

Maar nu het meest opzienbarende; Paméla houdt van Tolkien (zie officiele site), hierbij een stukje over Tolkien:

Als eerste werk had Tolkien als jonge man een sprookje gemaakt dat was gebasseerd op oude mythologieën uit verschillende Europese landen. Dit was de Book of lost tales. De basis voor de creatie van Midden-Aarde. In de jaren dertig begon hij met het schrijven van een verhaal over Hobbits voor zijn kinderen. Hij had gewoon een keer opgeschreven: "In a hole in the ground their lived an Hobbit". Uit dit begin ontwikkelde zich een verhaal en hij werd hierbij door anderen aangemoedigt, waaronder de schrijver C.S.Lewis.

Ook op de platen van de website van Tolkien staan landsafbeeldingen waarop allerlei  (soort) molshopen staan afgebeeld, kijk hiervoor even op:
http://www.geocities.com/Area51/Labyrinth/4320/


(Ik heb zelf The Lord of the Rings niet gelezen, maar het euvre van Tolkien heeft met mystieke vormen in het middenaardse te maken, en dat is toch wel opmerkelijk).















Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paméla
« Reactie #1 Gepost op: 10-02-2002, 10:23:17 »
sterke vondst Cosma! (re = Tolkien)



Groetjes
Vlaming







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Parrot007

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paméla
« Reactie #2 Gepost op: 10-02-2002, 10:55:52 »
oe lala , dit gaat heel erg diep , goed gevonden hoor cosma







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wij willen WIDM in 2004 !

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re: Paméla
« Reactie #3 Gepost op: 10-02-2002, 12:13:59 »
wow ik hou dook van de werken van tolkien net zoals miljoenen anderen , maar ik hou niet van Mollen, molshopen en zo. Ik denk ook dat het Midden der aarde te warm is..


De deelnemers zijn honderden trivia gevraagd, zoals wat lees je graag, welke film zie je graag, wat eet je graag en daarvan staat een samenvatiing als begeleidende tekst bij de fotos.

Dan zou je ook iets kunnen bedenken bij de Koekblikken van John of de blouse van karen die ouder is als zij zelf. (liegt men dus over haar leeftijd)







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Paméla
« Reactie #4 Gepost op: 15-02-2002, 14:11:18 »
Iemand nog wat gevonden over onze Pamela?

Ik heb haar naam zien staan bij een aantal toneelstukken voor kinderen. Blijkbaar acteert ze alleen voor een jeugdig publiek.

Ze heeft in 2000 en 2001 gespeelt in "Theator Terra". Op deze site is ze te zien in tijdens 'n voorstelling. Pamela is diegene die in 't bed ligt.

http://www.geldofverhaartdenottolander.nl/project_detail.php3?proj_id=15








Offline DaRealRobje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hola!
Re: Paméla
« Reactie #5 Gepost op: 15-02-2002, 14:31:46 »
Oh daar GAAN we weer! Theatergroep Terra, terra is spaans voor grond lijkt me zo. Weer zo'n mollenclue. Pamela is overigens een stuk groterder en aantrekkelijker dan de gemmiddelde Hobbit by the way. Ik denk dat ze een onwaarcshijnlijke mol is. Ze word niet snel verdacht doordat ze JUIST zo draait met haar ogen en zo onvoorspelbaar is, je zou denken dat de AVRO een stabielere mol kiest.

Reden te meer om haar volgens de ON-molse theorie van Vlaming even in de gaten te houden. Tolkien schreef over vanalles natuurlijk, net als George op zijn website leuke landschapjes heeft staan is dat nou eenmaal een gegeven. De blouse van Karen die ouder is dan zij zelf had ik ook al gezien. Maar waarom zou ze liegen over haar leeftijd? Ik zie dat niet zo... John houdt van oude dingen,van rommeltjes. Ik herinner mij een kinderboek waarin ook een mol zat die van rommeldingen hield en iemand die kippen hield en er zat een sluwe vos in die uiteindelijk won! Ik ga dat boek eens opzoeken en kijken of ik paralellen vind. Heb die LOTR van Tolkien ook en ga het herlezen... 1400 blz. Maandag weet ik meer!

Pamela is het type wat kan winnen... Eigelijk. Lijkt wel wat op Sigrid, beete debiel gedrag af en toe en voorlopig wonnen meestal de wat jongere damesch de Mol. Petra, Marjan, Sigrid .... En nu Pamela?







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Ik zie alles... Denk ik... Soms... Een beetje...

Offline dmdecalonne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Jammer
« Reactie #6 Gepost op: 15-02-2002, 23:28:31 »
Al de mooie theorieën ten spijt: Paméla (ook mijn favoriet na afl. 1) is exit! Jammer, nu ga ik voor Dick.

Gegroet mede-mollenvangers!







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Non enim coitus matrimonium facit, sed maritalis affectio...(Digesten 24, 1, 32, 13 - Ulpianus)