Auteur Topic: vragen aan John  (gelezen 2854 keer)

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
vragen aan John
« Gepost op: 21-04-2002, 21:09:27 »
John, wat ik nou eigenlijk nog even vragen/zeggen wou:

Nog gefeliciteerd met de overwinning, en natuurlijk met eh, je nieuwe blijde verwachting..! (hoe zeg dat?)  Sorry, beetje late reactie, wel Prince feliciteren met z'n huwelijk en jouw vergeten, excusez mijn lompheid.

Maar wat ik nou nog weten wil:

- Leg toch eens uit over het zwaartepunt van een boom. Dat ding valt toch gewoon die kant op waar je hem weg hakt? Ja tenzij hij echt heel erg overhelt misschien. Maar jullie hadden hem toch ook wel in de 10.000 kunnen laten vallen?

- Wie was nou degene die de deur voor de "echte" uitgang zette in die kerkers: jij of George?


* Als iedereen zijn vragen aan John hierbij zet, dan hoeft hij maar op 1 topic te reageren (als hij hier ooit komt....??*)







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:vragen aan John
« Reactie #1 Gepost op: 21-04-2002, 21:11:03 »
de vraag van de deur: het was george die dat had gedaan, john niet, die had er absoluut geen weet van. teminste, dat heb ik gehoord, ik weet et niet zeker, want ik heb et em niet horen zeggen eigelijk







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

aggie

  • Gast
Re:vragen aan John
« Reactie #2 Gepost op: 21-04-2002, 21:12:51 »

de vraag van de deur: het was george die dat had gedaan, john niet, die had er absoluut geen weet van. teminste, dat heb ik gehoord, ik weet et niet zeker, want ik heb et em niet horen zeggen eigelijk

John heeft het me verteld. Hij zei: 'ik heb maar 1 keer een deur verplaatst'. En: 'niets is wat het lijkt he'....








Offline imka

  • Forumlid
Re:vragen aan John
« Reactie #3 Gepost op: 21-04-2002, 22:53:04 »
Wanneer heb je de cijfers op de jeep gezet bij de estafette ? Daarover is hier nogal wat over en weer gepraat !








Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:vragen aan John
« Reactie #4 Gepost op: 22-04-2002, 08:54:59 »
 :D Imka, ik heb op ongeveer hetzelfde moment als jouw post het volgende gepost in 'openstaande vragen':

Citaat
Een van de weinige vragen die ik heb gesteld. Zijn antwoord was gewoon een keer toen hij moest stoppen, om het visueel te maken, zodat je het makkelijker kan onthouden.
Verder vertelde John dat hij in die auto nogal vaak moest stoppen omdat alles opgenomen moest worden, en de camera weer naar voren moest, etc. Dit was ook een reden dat hij niet zo snel ging met die auto.







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you