Auteur Topic: Spiegelbeeld vliegtuigje  (gelezen 13407 keer)

Offline Roser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Spiegelbeeld vliegtuigje
« Gepost op: 19-04-2002, 09:06:33 »
In de laatste uitzending is te zien dat het vliegtuigje opstijgt, dropt en weer landt.
Wat me daarbij opviel, was dat de opening de ene keer links zat, de andere keer rechts.
En er was echt maar een opening!
Die opening zat aan de linkerzijde van het vliegtuig. BIj het opstarten zat de opening aan derechterzijde. Aan het nummer op het vliegtuig was te zien dat het shot van het opstijgende vliegtuig in spiegelbeeld wordt uitgezonden.
Zou dit een truck zijn bij de montage om de duidelijkheid te vergroten of zou er meer achter zitten?

Dat het vielgtuig sneller beneden is dat de parachuutspringers blijkt, bij navraag, mogelijk te zijn, maar alleen als het vliegtuig een soort duikvlucht naar beneden maakt...
Dat Angela nog niets kon zien is dan ook erg onwaarschijnlijk, ondanks de wolken.
Er klopt dus een en ander niet... maar wat?
Zijn ze echt allemaal gesprongen (allen John was echt herkenbaar in beeld).
Wellicht hebben ze in het vliegtuig nog een laatste opdracht gekregen.
"Als jullie niet springen, of besluiten niet te landen op een doek, zit er 15.000 euro in de pot. Maar dan krijg je pas in April te horen wie de winnaar is, wie de verliezer, en wie de mol..."

Nog iets: die doeken liggen veel te dicht bij elkaar, dat is gevaarlijk bij het landen, tenzij iedereen ruim na elkaar springt.
Draaf ik nu door???
:-)

In ieder geval tot morgen in Amersfoort!








Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Spiegelbeeld vliegtuigje
« Reactie #1 Gepost op: 19-04-2002, 09:13:20 »
Die doeken om te landen vond ik ook vreemd.  Als ze daar alle 3 moeten landen raak je toch in de knoop lijkt mij. Van dat vliegtuig was mij nog niet opgevallen.







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Roser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Spiegelbeeld vliegtuigje
« Reactie #2 Gepost op: 19-04-2002, 09:17:03 »
Ik heb dat van die doeken eens nagevraagd.
Het is mogelijk dat ervaren springers precies op die doekjes terechtkomen (is wel echt klein gebiedje).
Als je met meerdere personen tegelijk springt, is de landingsbasis meestal ongeveer ter grootte van een voetbalveld... Anders wordt het te gevaarlijk.









Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Spiegelbeeld vliegtuigje
« Reactie #3 Gepost op: 19-04-2002, 09:29:12 »
Maw ze springen niet, ze springen niet tegelijk of ze springen niet allemaal.







« Laatst bewerkt op: 19-04-2002, 09:31:28 door Tijgertje »
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Roser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Spiegelbeeld vliegtuigje
« Reactie #4 Gepost op: 19-04-2002, 09:37:19 »
He, dat is nou eens mooie conclusie Tijgertje!!!  ;D









Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Spiegelbeeld vliegtuigje
« Reactie #5 Gepost op: 19-04-2002, 09:46:29 »
Nou zeg, 't is nog vroeg hoor







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Spiegelbeeld vliegtuigje
« Reactie #6 Gepost op: 19-04-2002, 10:15:42 »
De chute-finale was dus gedoemd te mislukken.....waarom brengen ze het dan eigenlijk zo? Ik denk dat ze echt wel gesprongen zijn, maar ik begin steeds meer waarde te hechten aan de 'roddel'  dat de finale finaal mislukt is en ze alle 3 in een weiland terecht zijn gekomen.
(Op zich weer leuk voor 'Grappige Momenten'. Hoewel het op dat moment voor hun waarschijnlijk niet grappig was......)







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Roser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Spiegelbeeld vliegtuigje
« Reactie #7 Gepost op: 19-04-2002, 10:31:02 »
Ik denk niet dat de finale is mislukt, alleen in het water is gevallen. Maar ze hebben toch al zo hun best gedaan om de regen te ontvluchten, zie de dagboeken van Angela.
Het zal wel stressen zijn geweest, maar dat zal wel normaal zijn in televisieland.








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Spiegelbeeld vliegtuigje
« Reactie #8 Gepost op: 19-04-2002, 10:32:11 »
Effe over 't spiegelbeeld van 't vliegtuig. 'n paar daagjes geleden is hier ook al door imka opgemerkt dat Angela in de vooraankondiging van aflevering 10 ook in spiegelbeeld was. Misschien dat dit spiegelbeeld van 't vliegtuigje daar iets mee te maken heeft?  ???

Verder denk ik echt dat er iets vreemds is met die parachuutsprongen, maar ik vrees dat er niks anders opzit dan vanavond gewoon te kijken wat er gaat gebeuren.  :-\








Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Spiegelbeeld vliegtuigje
« Reactie #9 Gepost op: 19-04-2002, 10:46:25 »
Je kon zien dat John sprong en ik denk dat hij als enigste gaat springen en op de moldoek komt en dat de rest niet gaat en bij de landing te horen krijgen wie er heeft gewonnen. Ik hoop het niet eigenlijk want George is mijn mol  :-/







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline moljanne

  • Forumlid
  • U mag doorrijden naar het volgende raam!
Re:Spiegelbeeld vliegtuigje
« Reactie #10 Gepost op: 19-04-2002, 10:49:34 »
wie merkte er ook al weer op dat angela haar wenkbrouwen op trok en naar het vliegtuig keek wat landde. wie komt daar uit? ik zag ook een jantienachtig figuur springen. geen george.







huh?

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Spiegelbeeld vliegtuigje
« Reactie #11 Gepost op: 19-04-2002, 10:56:42 »
O, als George niet springt en de rest wel is hij de mol  :)







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Spiegelbeeld vliegtuigje
« Reactie #12 Gepost op: 19-04-2002, 11:06:03 »
Eigenlijk lijkt het me een beetje vreemd dat John wel springt als die andere twee weigeren... Bovendien dacht ik ook dat ik Jantien had zien springen.

Maar dat van die doeken, die zo dicht bij elkaar liggen:

Ja, goeie opmerking! Parachutespringers kunnen wel op een klein oppervlak springen, maar toch niet met z'n allen tegelijk. Volgens mij moeten ze ten allen tijde zorgen dat ze genoeg afstand van elkaar houden, zodat de parachutes niet in elkaar verstrikt raken.
Dus: als ze op de vakken terecht gaan komen, dan in ieder geval 1 voor 1...








Offline OhJay

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Spiegelbeeld vliegtuigje
« Reactie #13 Gepost op: 19-04-2002, 11:07:44 »
Angela heeft vanochtend bij Stenders gezegd dat er een reden was om de finale zo te laten eindigen en dat dat alles behalve gepland was. Vanavond schijnen we te zien waarom de vorige aflevering zo eindigde.








Offline tureluurs

  • Forumlid
Re:Spiegelbeeld vliegtuigje
« Reactie #14 Gepost op: 19-04-2002, 11:07:52 »
Idd George is de enige van wie je niet goed kan zien of het wel écht George is. Eigenlijk zie je alleen een pluk zwart haar.
Dat van dat spiegelbeeld had ik ook al gemeend te zien. En dat de letters wanneer het vliegtuigje terugkomt rechtop staan en heen op zijn kop  ??? Of andersom. Had ik dat nou goed gezien  ??? Vreemd....
Of zou dat spiegelbeeld gedoe een hint zijn naar het boomhakken van George in de intro, dat ook in spiegelbeeld zou zijn....








Offline Thef Inal

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie a zegt moet ook mol zeggen
Re:Spiegelbeeld vliegtuigje
« Reactie #15 Gepost op: 19-04-2002, 11:12:17 »
Het lijkt mij toch wel sterk dat ze een standin gebruiken om de kijker te misleiden dus ik verwacht wel dat ze alle 3 springen







Later, Thef

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Spiegelbeeld vliegtuigje
« Reactie #16 Gepost op: 19-04-2002, 11:14:35 »

Angela heeft vanochtend bij Stenders gezegd dat er een reden was om de finale zo te laten eindigen en dat dat alles behalve gepland was. Vanavond schijnen we te zien waarom de vorige aflevering zo eindigde.
Ok, tnx OhJay. :) Ik heb het zelf helaas niet gehoord.

Ehhh, wat kunnen we met deze informatie in de laatste uren voor de ontknoping?
Hebben ze de parachutesprong misschien gecancelled en later op Texel nog eens dunnetjes overgedaan?

Kijk, ik zou het best een plausibele verklaring vinden, om te zeggen dat ze op het laatste moment hebben besloten om vanwege het weer niet te springen. Maar dan blijf ik er toch mee in mijn maag zitten dat ik John toch echt uit dat vliegtuig heb zien stappen... Ik zie ze toch niet vliegen?  ::) :P









Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Spiegelbeeld vliegtuigje
« Reactie #17 Gepost op: 19-04-2002, 11:22:08 »
maar we hebben ze toch ZIEN springen ? (over John & Jantien bestaat geen twijfel, George was niet echt herkenbaar)volgens mij is de landing echter mislukt.....we zien het wel vanavond! ben toch blij dat de ontknoping niet zo gepland werd, ik had ook wel die indruk .....

ciao
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Thef Inal

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie a zegt moet ook mol zeggen
Re:Spiegelbeeld vliegtuigje
« Reactie #18 Gepost op: 19-04-2002, 11:24:53 »
Angela in de Arbeidsvitamine
[offtopic]
Giel: Jantien is de Mol he?
Angela: JA, (..) of John
[/offtopic]

Maar de parachute opdracht is mislukt als ik haar woorden mag geloven.

Ohja, en ze zegt dat de ontknoping toch redelijk aan het begin zit







« Laatst bewerkt op: 19-04-2002, 11:26:16 door Thef Inal »
Later, Thef

Offline OhJay

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Spiegelbeeld vliegtuigje
« Reactie #19 Gepost op: 19-04-2002, 11:27:27 »

Ok, tnx OhJay. :) Ik heb het zelf helaas niet gehoord.

Ehhh, wat kunnen we met deze informatie in de laatste uren voor de ontknoping?
Hebben ze de parachutesprong misschien gecancelled en later op Texel nog eens dunnetjes overgedaan?

Kijk, ik zou het best een plausibele verklaring vinden, om te zeggen dat ze op het laatste moment hebben besloten om vanwege het weer niet te springen. Maar dan blijf ik er toch mee in mijn maag zitten dat ik John toch echt uit dat vliegtuig heb zien stappen... Ik zie ze toch niet vliegen?  ::) :P



Wat ik een beetje uit het interview begreep was dat Angela daar voor niets stond te wachten en de hele tijd omhoog keek. Hier werd een beetje overheen geblaat, aangezien Angela vooral niet teveel mocht zeggen. Mijn suggestie is dat de springers ergens anders terecht zijn gekomen of dat inderdaad een van de kandidaten geweigerd heeft en er dus een normale executie volgde.
Maarja... soms vind ik het wel jammer dat ik niet helderziend ben.