Auteur Topic: George is de mol (deel 10)  (gelezen 22385 keer)

Offline Dreamalot

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hoe meer kennis hoe meer twijfel.
Re:George is de mol (deel 10)
« Reactie #60 Gepost op: 19-04-2002, 16:08:18 »

Als 't 'n hint is, vind ik 't nog steeds 't meest logisch om 'm te gebruiken als hint naar de mol, maar dat is mijn mening.

Och ja, nog maar 'n paar uurtjes en we weten of 't iets te betekenen had.  :)


De muzikale aanwijzingen leiden alleen maar naar de MOL!

Alle overige aanwijzingen (in het programma) kunnen volgens mij naar zowel de winnaar als naar de verliezer als naar de MOL leiden...










Een mens is het minst zichzelf als hij uit eigen naam spreekt. Geef hem een masker en hij spreekt de waarheid.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:George is de mol (deel 10)
« Reactie #61 Gepost op: 19-04-2002, 16:13:55 »

Alle overige aanwijzingen (in het programma) kunnen volgens mij naar zowel de winnaar als naar de verliezer als naar de MOL leiden...


Dat kan, maar ik vind 't gewoon 'n beetje 'n rare aanwijzing als blijkt dat George de winnaar is en dat hadden we kunnen weten, omdat hij boven de letters van 't woordje 'MOL' zat. Logischer is: George is de mol en dadden we kunnen opmerken omdat hij boven de letters van 't woordje 'MOL' zat. Maar nogmaals: dit is mijn mening hierover.  :)








Offline Dreamalot

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hoe meer kennis hoe meer twijfel.
Re:George is de mol (deel 10)
« Reactie #62 Gepost op: 19-04-2002, 16:17:27 »

Dat kan, maar ik vind 't gewoon 'n beetje 'n rare aanwijzing als blijkt dat George de winnaar is en dat hadden we kunnen weten, omdat hij boven de letters van 't woordje 'MOL' zat. Logischer is: George is de mol en dadden we kunnen opmerken omdat hij boven de letters van 't woordje 'MOL' zat. Maar nogmaals: dit is mijn mening hierover.  :)


Ik hoop ook dat ik het fout heb  :-[

maar ik vind het een zo makkelijke hint!!  ;D
ach...misschien denken wij hier op het forum wel veel te moeilijk  ;D







Een mens is het minst zichzelf als hij uit eigen naam spreekt. Geef hem een masker en hij spreekt de waarheid.

Offline Dreamalot

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hoe meer kennis hoe meer twijfel.
Re:George is de mol (deel 10)
« Reactie #63 Gepost op: 19-04-2002, 16:19:51 »
Ooo, ik zie dat ik molprofessor ben geworden...  :o  8)  :D

(komt dat door mijn zinnige opmerkingen??? ;) ;D ;D)







Een mens is het minst zichzelf als hij uit eigen naam spreekt. Geef hem een masker en hij spreekt de waarheid.

aggie

  • Gast
Re:George is de mol (deel 10)
« Reactie #64 Gepost op: 19-04-2002, 17:14:47 »

Ik hoop ook dat ik het fout heb  :-[

maar ik vind het een zo makkelijke hint!!  ;D
ach...misschien denken wij hier op het forum wel veel te moeilijk  ;D

Ik vind het enorm goed gevonden van Han en helemaal niet zo'n makkelijke hint. Ik vind het juiste wat te ver gezocht.....
Drie mensen drie meningen he ;)








Offline Omarrr

  • Forumlid
Re:George is de mol (deel 10)
« Reactie #65 Gepost op: 19-04-2002, 17:23:13 »

Ik vind het enorm goed gevonden van Han en helemaal niet zo'n makkelijke hint. Ik vind het juiste wat te ver gezocht.....
Drie mensen drie meningen he ;)
Dat George boven de letters LMO zit is alleen maar weer een bevestiging: George is de mol








Offline Dreamalot

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hoe meer kennis hoe meer twijfel.
Re:George is de mol (deel 10)
« Reactie #66 Gepost op: 19-04-2002, 17:26:41 »

Ik vind het enorm goed gevonden van Han en helemaal niet zo'n makkelijke hint. Ik vind het juiste wat te ver gezocht.....
Drie mensen drie meningen he ;)


Ik moest er ook eerst op gewezen worden hier op het forum...  :-/ toen ik afl. 10 voor de 2de keer ging kijken, zag ik t pas  ;D

ik bedoelde alleen maar: nu we dit allemaal gezien hebben (ik dacht dat ik de enige was die het niet gezien had  ;)) is het toch wel een duidelijke hint, toch ???
Zou het dan toch zo simpel zijn!?  :o ;D

BTW: Drie mensen drie meningen he ;)
Zeker weten, gelukkig maar!!! En ieders mening is welkom!!!  ;D









Een mens is het minst zichzelf als hij uit eigen naam spreekt. Geef hem een masker en hij spreekt de waarheid.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:George is de mol (deel 10)
« Reactie #67 Gepost op: 19-04-2002, 18:47:58 »

Ik vind het enorm goed gevonden van Han en helemaal niet zo'n makkelijke hint.


Wat lief van je Aggie.  :-*

Citaat
Ik vind het juiste wat te ver gezocht.....


Ik dacht eerst dat 't heel obvious was en was dan ook heel verbaasd dat nog niemand erover gepost had toen ik 't opmerkte 'n aantal daagjes geleden. Maar eigenlijk komt 't wel goed uit dat nog niemand 't gezien had, dat versterkt namelijk mijn gevoel dat 't ook echt 'n aanwijzing is!  :)

Maar we zien 't strakjes wel............








Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:George is de mol (deel 10)
« Reactie #68 Gepost op: 19-04-2002, 19:10:04 »
Oh, ze kunnen er straks best mee aankomen dat dit een hint is, maar eerlijk gezegd is dit nu geen aanwijzing waar ik van in extase raak. :D

No offense, maar ik wil graag dat er aanwijzingen zijn waarvan het overduidelijk een aanwijzing is. En daar bedoel ik niet mee dat het overduidelijk in beeld moet zijn geweest (want te makkelijk is ook niet leuk), maar daar bedoel ik mee dat ik bijvoorbeeld niet wil horen dat we aan George z'n mooie bruine ogen hadden moeten zien dat hij de mol is, of zo.

Jullie begrijpen vast wat ik bedoel... ;) Ik wil gewoon na vanavond kunnen zeggen 'Sjeesus, dat ik dat nou niet gezien heb!!??' in plaats van 'Oh ja, dat heb ik wel gezien, maar als dat een aanwijzing moet zijn....'







« Laatst bewerkt op: 19-04-2002, 19:10:37 door Jayne »

Offline Dreamalot

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hoe meer kennis hoe meer twijfel.
Re:George is de mol (deel 10)
« Reactie #69 Gepost op: 19-04-2002, 19:14:40 »

Jullie begrijpen vast wat ik bedoel... ;) Ik wil gewoon na vanavond kunnen zeggen 'Sjeesus, dat ik dat nou niet gezien heb!!??' in plaats van 'Oh ja, dat heb ik wel gezien, maar als dat een aanwijzing moet zijn....'


Dat denk ik ook...

vanavond zitten we hier allemaal op het forum...lamgeslagen...doordat we zoveel niet gezien hebben, en we onszelf voor t hoofd slaan

(ik denk dat ik dan sowieso maar een stukje spacecake moet nemen, stuur je het nu alvast even op ambijans?!)  ;D







Een mens is het minst zichzelf als hij uit eigen naam spreekt. Geef hem een masker en hij spreekt de waarheid.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:George is de mol (deel 10)
« Reactie #70 Gepost op: 19-04-2002, 19:18:02 »

Jullie begrijpen vast wat ik bedoel... ;)


Zeker begrijp ik wat je bedoelt. En ik zie ook liever echt goede aanwijzingen en niet van die 'lala' dingen die eigenlijk nergens op slaan (ik vind die LMO aanwijzing trouwens wel best 'n goede, mocht dat er 1 zijn).

Maar ik heb me gewoon voorbereid op 'n enorme teleurstelling (vorig jaar niet en toen viel 't me vies tegen!) en dan kan 't me altijd alleen maar meevallen.  :)








Offline Dreamalot

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hoe meer kennis hoe meer twijfel.
Re:George is de mol (deel 10)
« Reactie #71 Gepost op: 19-04-2002, 19:20:27 »

Maar ik heb me gewoon voorbereid op 'n enorme teleurstelling (vorig jaar niet en toen viel 't me vies tegen!) en dan kan 't me altijd alleen maar meevallen.  :)


Dat probeerde ik ook te doen...maar het lukt niet, ik verwacht er toch wel veel van, zeker na vorige week!

Ik ben zo nerveus he, belachelijk gewoon!!!  ;D







Een mens is het minst zichzelf als hij uit eigen naam spreekt. Geef hem een masker en hij spreekt de waarheid.

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:George is de mol (deel 10)
« Reactie #72 Gepost op: 19-04-2002, 19:53:37 »

 Ik wil gewoon na vanavond kunnen zeggen 'Sjeesus, dat ik dat nou niet gezien heb!!??' in plaats van 'Oh ja, dat heb ik wel gezien, maar als dat een aanwijzing moet zijn....'


ik denk dat het eerder het laatste zal zijn Jayne ....er zijn echt veel dingen gezien/gepost dit jaar.....dus het zou me verwonderingen moesten we daar strax niets van te zien krijgen

ciaooo!
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:George is de mol (deel 10)
« Reactie #73 Gepost op: 19-04-2002, 19:57:28 »
Jongens, ik blijf gewoon optimistisch en blijf hopen op een paar ECHTE aanwijzingen. :)








Offline Dreamalot

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hoe meer kennis hoe meer twijfel.
Re:George is de mol (deel 10)
« Reactie #74 Gepost op: 19-04-2002, 23:50:52 »
ik denk dat het eerder het laatste zal zijn Jayne ....er zijn echt veel dingen gezien/gepost dit jaar.....dus het zou me verwonderingen moesten we daar strax niets van te zien krijgen

ciaooo! vlaming


Nou dat viel dus zwaar tegen he, wat een sof zeg!!!  >:(
Weer net zo'n k*tuitzending als vorig jaar!!!
En wat een lullige aanwijzingen!!!  :o
Ik heb wel steeds goed gestemd!!!  ;D

De Molacties van George waren geweldig en George was ook een geweldige MOL!!!    8) ;D
Wat is 'ie toch lief he, ik weet zeker dat de kandi's niet boos zijn op hem... wie zou dat nou kunnen    :-*











« Laatst bewerkt op: 20-04-2002, 00:15:54 door Dreamalot »
Een mens is het minst zichzelf als hij uit eigen naam spreekt. Geef hem een masker en hij spreekt de waarheid.

Offline Pommes

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:George is de mol (deel 10)
« Reactie #75 Gepost op: 19-04-2002, 23:57:15 »
Ik vond de uitzending zeker heel goed, alleen wat betreft de aanwijzingen natuurlijk niet. Het lijkt wel alsof ze gewoon een spel neer willen zetten zonder echte aanwijzingen, zodat we door te kijken naar de acties van mensen erachter moeten komen wie de mol is. wat ik dit jaar errug goed vond, was dat ze wat stukjes achter de schrmen lieten zien wat george deed, zoals dat geld jatten en oefenen voor waterskien