Auteur Topic: TV Uitzending vrijdag 8 februari 2002  (gelezen 5524 keer)

Offline Knikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je moet toch wat
Re: TV Uitzending vrijdag 8 februari 2002
« Reactie #20 Gepost op: 9-02-2002, 11:01:16 »

Citaat


Ps. Wat betreft de keuze van Erik, zie mijn reactie in de topic "verborgen aanwijzingen" over de extra aflevering: misschien was dit een nep-executie en is Erik volgende week er weer van de partij en heeft de Avro ons allen een loer proberen te draaien.


Nep executie lijkt me sterk, hoezo extra aflevering?







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Geen boodschap hebben is ook een boodschap............

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re: TV Uitzending vrijdag 8 februari 2002
« Reactie #21 Gepost op: 9-02-2002, 11:07:44 »

Citaat


Harry klaagde dat hij niet snapte hoe ze de toilettas had kunnen missen omdat 'ie bovenin z'n rugzak lag maar kunnen we hem geloven? Misschien zat 'ie helemaal onderin waar Karen er niet zo snel bij kon.

/Sierra


Er werden daarna beelden laten zien , waarin je duidelijk kon zien dat de toilettas bovenop lag. Maar veel wil dit denk ik niet zeggen , door alle hectiek kun je best eens wat vergeten.....

Greetz Kennie







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: TV Uitzending vrijdag 8 februari 2002
« Reactie #22 Gepost op: 9-02-2002, 12:02:04 »
nou ik weet t zeker hoor door de uitzending en door de foto mijn conclusie is dit: prince is de winnaar (handje op foto)
                         : dick is nog steeds mijn mol (zo op de
                              achtergrond gebleven)
                          : de verliezer benik nog niet achter maar ik zal hem/haar vinden  ;D
verder denk ik dat ellen de volgende afvaller is
de groeten van joki 8)






« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Nouky

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: TV Uitzending vrijdag 8 februari 2002
« Reactie #23 Gepost op: 9-02-2002, 12:03:53 »
Volgens de website van George is ie in 1994 ook al eens in Portugal geweest. Ellen ook al eens maar zij meldt dit ook... George niet. Bovendien waarom heeft alleen George een eigen website ?
Citaat

bij voorstelling vd kandidaten zegt ellen : "ik ben blij dat ik naar portugal mag" (of zoiets), mijn vraagje : zegt ze dit voor of na schiphol?  (ze tonen in ieder geval beelden van ellen in het dagelijks leven, misschien willen ze zo verwarring zaaien, kan me nl. moeilijk inbeelden dat ik na 5min de mol ontmaskerd zou hebben  :P)

ciao vlaming







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Nouky

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: TV Uitzending vrijdag 8 februari 2002
« Reactie #24 Gepost op: 9-02-2002, 12:06:25 »
Ik denk dat Prince gewoon zelf het Harry Potter boek heeft gepakt... hij moest ook bagage verdelen dus zal hij ook wel z`n eigen tas doen! :D
Citaat

Nee hoor,

Het is Karen.
Waarom;

- Zij pakte de koffers in en kon het boek in 1 van de plunjezakken doen, zodat ze wist dat er uit gelezen werd.
- Pakt niet de toiletzak in van Harry, toch wel makkelijk als je  deze bij hebt.
- Belt 2 keer waardoor er 10 minuten van de tijd afging.,
- Op internetfoto is geknoeid en zij zit achter prince.
- en Karen wil ook de nadruk leggen bij Ellen.

Mee eens of niet ik ga voor Karen







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Jerommeke

  • Forumlid
Re: TV Uitzending vrijdag 8 februari 2002
« Reactie #25 Gepost op: 9-02-2002, 13:33:45 »
Ik  8) zou Pamela in de gaten houden. Het probleem met haar is dat er tegen haar nog geen danwel vage "verdenkingen/aanwijzingen" zijn.
Hier toch een opsomming:

Ze is net afgedaald en promt verschijnen de koffers/tassen. Zij kan niets uitzoeken en daarom geen verdenkingen wekken.
Als haar de code gevraagd wordt dan geeft ze in eerste instantie de verkeerde code.
VREEMD?

Tijdens deze uitzending is zij degene die de meeste verwarring  zaait over de andere kandidaten. (WAAROM?)
Hier even op een rij:
         
Prince: Zou te weinig aanwijzingen op schrijven.
Praat ze uit ervaring?

Jantien: Zij krijgt de dikste envelop.
Wil ze hiermee de suggestie wekken dat hierin mol opdrachten zitten? (zijn ze allemaal leeg?, zie volgende week)

Karin: Zij zou de zaak makkelijk kunnen sabouteren met de "Port"opdracht.
Zelf zit ze in een groep (door wie samengesteld? WIL IK WETEN) en is dus relatief gecamoufleerd voor de rest.

Tijdens het kiezen is zij de enige die twee namen over heeft (Erik wordt door haar overigens niet vernoemd!!!)  de rest geeft duidelijk 1 naam (wederom verwarring)
Dit kan wel verradelijk zijn want de zaak is later bewerkt voor deze uitzending!

Kortom dit zijn wel veel maar vage "verdenkingen/aanwijzingen" tegen Pamela.

Verder maakt Kerstin zich ook verdacht door tijdens de "port"opdracht de vraag van Angela, over het voeren van de kippen, helemaal te verdraaien zodat ze bij een goed gekozen naam toch een fout antwoord hadden.

Mijn conclusie: Pamela houdt zich wel erg "low profile" met een paar subtiele aanwijzingen.

Was getekend,

             :) :)Jerommeke ;D ;D







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline heike

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: TV Uitzending vrijdag 8 februari 2002
« Reactie #26 Gepost op: 9-02-2002, 14:33:28 »
hela, met het idee dat de mol in de eerste aflevering low profile zal zijn ben ik het helemaal eens... maar ik kom dan toch uit bij john. Geen duidelijk aanwijzingen, en het gespeculeer richt zich op iedereen behalve john. Precies wat de makers van de mol willen! En wat betreft de aanwijzingen, ook dat blijft vaag hoor. Het boek kan gewoon in iemands handbagage hebben gezeten, iemands toilettas niet inpakken is hoogstens wat onhadig voor de betreffende persoon, maar kost geen geld, erik's keuze hoeft theoretische niet te betekenen dat zij de mol niet is (hoewel ik niet denk dat zij de mol is)... Vraag ik mij toch ineens af hoe john naar beneden ging, met zijn hoofd naar beneden of naar boven? Dit zou direct van invloed zijn op het geld, zonder dat het erg verdacht is.
Wel, ik blijf voorlopig even bij john. Maar zal niet zeggen dat ik mijn toetsenbord op eet als hij er de volgende aflevering uit vliegt.  ;)
Heike







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: TV Uitzending vrijdag 8 februari 2002
« Reactie #27 Gepost op: 10-02-2002, 01:50:15 »

Citaat



Nep executie lijkt me sterk, hoezo extra aflevering?


Er zijn 11 afleveringen. 1 Reünie-aflevering en 1 Finale-aflevering. Dus zijn er 9 gewone afleveringen over met executies.
Er zijn 11 kandidaten. 3 Zitten in de finale, dus per saldo worden in de 9 gewone afleveringen 8 mensen geëxecuteerd.

Conclusie: Of er is 1 aflevering bij waarin niemand wordt geëxecuteerd, of 1 van de executies is nep...

Gr. Wilm







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline heike

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: TV Uitzending vrijdag 8 februari 2002
« Reactie #28 Gepost op: 10-02-2002, 10:03:42 »
hmm, ik kan daar ook niet echt chocolade van maken. ik vind het alleen niet juist als de makers op die manier de boel willen maniupuleren. montage en verborgen aanwijzingen oke, maar nepexecuties zou ik niet tof vinden. wel?
Enfin, eigenlijk is de eerste aflevering vooral geschikt om iedereen verdacht te maken, behalve de mol. dus voordehandliggende aanwijzingen in die richting moeten we nog niet zo serieus nemen. de makers kunnen het risico gewoon niet lopen om nu al het geheim prijs te geven, en zijn gebaat bij een hele andere verdachte. bedenk tevens dat de makers konden kiezen of ze de keuze van de erik voor ellen lieten zien... dat doen ze alleen als zij erbij gebaat zijn! en wij bijvoorbeeld denken dat ellen de mol dus niet kan zijn. wat overigens in theorie niet zo is, maar dat terzijde. beelden van verdacht gedrag van de mol zullen ze heus nog niet laten zien. de mol heeft in de eerste aflevering eigenlijk alleen het geld zonder problemen kunnen beperken door met zijn hoofd omhoog naar beneden te gaan, dat waren dick, karen, george en jantien. en was de groep van dick het etiket niet ineens kwijt tijdens de portproef? pff... gisteren wist ik nog zeker dat het john was. Mijn voorlopige favorieten zijn toch wel dick, john, harry en jantien.
heike







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: TV Uitzending vrijdag 8 februari 2002
« Reactie #29 Gepost op: 10-02-2002, 10:36:28 »
Dat met dat Harry Potter boek, ze kunnen toch ook gewoon later die vraag toegevoegd hebben toen ze gezien hadden dan Ellen uit dat boek had voorgelezen in plaats van Prince?







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: TV Uitzending vrijdag 8 februari 2002
« Reactie #30 Gepost op: 10-02-2002, 12:29:27 »
Trouwens de naam van de boot van de Port-opdracht was: DOURO ABAIXO.  :-/

Iemand 'n idee wat dit betekend? 't Portugees-Nederlands woordenboek dat ik kon vinden op internet komt niet verder dan dat Abaixo (daar)beneden of onder betekend.

M'n eigen Portugees is niet bepaald goed, dus misschien dat iemand anders 't weet?  ???

Verder zou 't natuurlijk ook nog mogelijk zijn dat er iets uit de letters van "Douro Abaixo" te halen is, maar ook dit zie ik nog niet zo echt. Iemand van jullie wel 'n idee?

Oh ja, heb ook maar weer 'ns 't nummerbord van de auto waarmee Erik vertrok opgezocht: 20 GS FZ.








Offline rozefantje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: TV Uitzending vrijdag 8 februari 2002
« Reactie #31 Gepost op: 10-02-2002, 12:34:57 »

Citaat

Trouwens de naam van de boot van de Port-opdracht was: DOURO ABAIXO.  :-/

Iemand 'n idee wat dit betekend? 't Portugees-Nederlands woordenboek dat ik kon vinden op internet komt niet verder dan dat Abaixo (daar)beneden of onder betekend.



De Douro is de rivier waar Oporto aam ligt, dus de naam van die boot betekent gewoon Beneden-Douro, net als je hier de neder-Rijn hebt en deBoven-Merwede en zo, geeft een deel van de rivier aan.

Sandra







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
In het land der blinden is de mol koning

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: TV Uitzending vrijdag 8 februari 2002
« Reactie #32 Gepost op: 10-02-2002, 19:53:19 »

Citaat

Enfin, eigenlijk is de eerste aflevering vooral geschikt om iedereen verdacht te maken, behalve de mol.


Vorig jaar werd zelfs Nico door de makers in de eerste aflevering verdacht gemaakt. Hij meldde zich niet aan voor het pincode/geheugenspel. De 'stem' op de achtergrond vond dat heel vreemd voor iemand die normaal gesproken goed is in rekenen ed.

Gr. Wilm







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: TV Uitzending vrijdag 8 februari 2002
« Reactie #33 Gepost op: 13-02-2002, 13:35:01 »
Ik vind trouwens dat deze reeks er heel professioneel uitziet. De intro van Angela op het witte scherm bijvoorbeeld. Dit is wel afgekeken bij de Amerikaanse en Britse reeks maar dat maakt niet uit, het is gewoon cool en mysterieus.
En dan de voorstelling van de drie groepen bij het portospel. Ook wel goed gedaan. Samen met die laserbeam die de letters op het scherm 'schiet'
Het is maar detail, maar wel heel goed gedaan allemaal.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline dumbytje

  • Forumlid
Re: TV Uitzending vrijdag 8 februari 2002
« Reactie #34 Gepost op: 13-02-2002, 14:24:17 »

Citaat

Dat met dat Harry Potter boek, ze kunnen toch ook gewoon later die vraag toegevoegd hebben toen ze gezien hadden dan Ellen uit dat boek had voorgelezen in plaats van Prince?

Ik dacht wel dat de vragen en opdrachten al gemaakt waren voordat ze in portugal zaten







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Groetjes,
Dumbytje