Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 19821 keer)

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #80 Gepost op: 9-03-2002, 02:49:00 »
Op enkele uitzonderingen na is dit hele topic een lofzang op George, de mol volgens velen.

Ik begrijp daar niks van, er is toch genoeg om over te speculeren?

Vind niemand het opmerkelijk dat Prince de opdracht heeft verpest waarmee maarliefst 33.000 gulden verloren gaat voor de pot? (ipv 10.000 euro verdienen moesten zij 5.000 euro inleveren).
Waarom Prince de opdracht heeft doen mislukken: hij stond eerst boven Ellen in het dorpje, vanuit die positie had hij kunnen wachten en op Ellen schieten, maar nee, hij ging naar beneden en ondanks het feit dat hij supersnel, zeer oplettend en fanatiek is, gaf hij Ellen de kans op hem te schieten, hiermee het hoogste bedrag tot op heden voor de pot mislopende.
Tevens had Prince steeds de telefoon in handen, en had hij die immers wist wat de bedoeling was de anderen kunnen vertellen dat zij een sleutel moesten zoeken (hij had voortdurend en als enige telefonisch contact met de anderen).
Prince heeft duidelijk deze opdracht gesaboteerd, maar desondanks lees ik pagina's lang welk een fantastische mol George is, ik snap er niks van.
Vanzelfsprekend wist Prince dat men op hem zou stemmen als de winnaar van het paintbal-game, immers is hij tot op heden de meest sportieve en fanatieke en snelle van allemaal gebleken, dus dit was zijn kans om de pot te doen slinken.

Volgens berekeningen en muzikale aanwijzingen zou Prince er deze week uitgaan, blijkbaar niet dus, en tevens zijn alle muzikale hints te linken met Prince.

Maar George is een fantastische mol vanzelfsprekend  ???







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #81 Gepost op: 9-03-2002, 02:49:33 »
dubbel








Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #82 Gepost op: 9-03-2002, 03:22:37 »
Citaat

Vanzelfsprekend wist Prince dat men op hem zou stemmen als de winnaar van het paintbal-game, immers is hij tot op heden de meest sportieve en fanatieke en snelle van allemaal gebleken, dus dit was zijn kans om de pot te doen slinken.


Zo vanzelfsprekend vind ik dat niet; er zijn meerdere fanatieke kandidaten. Daarbij komt nog dat ik niet snap dat Prince dan toch niet wel die vrijstelling ging halen... Dat past precies binnen datgene wat Prince aldoor claimt te zijn (ook al is hij de mol) , nl: fanatiek en erg gebrandt op een vrijstelling (hoevaak hebben we prince al niet over een vrijstelling gehoord. " Dat betekend weer 2 dagen extra...'' zou bij grappige momenten kunnen...)
Ik denk dat Prince gewoon die paintball verloren heeft omdat Ellen gewoon de beste was en Prince niet de beste...  ;D

[offtopic]
Citaat

dubbel


Heb ik ook al ns last van gehad... ;) (Is inmiddels een erkend probleem)

[/offtopic]

Gr. B.








aggie

  • Gast
Re: Aflevering 5
« Reactie #83 Gepost op: 9-03-2002, 07:23:46 »
Houden we niet te weinig rekening met de keuze van de kandidaten? Die zitten dag en nacht bij elkaar en hebben zo veel meer info dan wij.

Vorig jaar hadden de laatste 4 of 5 ook allemaal de juiste mol, maar was Sigrid de eerste die op het goede spoor zat ;).

Karin was verder zeeeeer vervelend in deze aflevering, door  Prince constant te verstoren, terwijl hij Kerstin aan de lijn had (belangrijk lijkt me...) :P.

Dus: of George is een super-mol (iedereen op het verkeerde been), of het is allemaal erg simpel en Karin is het. Teleurstellend voor het spel, maar het is niet anders. ;D







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Aflevering 5
« Reactie #84 Gepost op: 9-03-2002, 08:19:14 »

Citaat

Houden we niet te weinig rekening met de keuze van de kandidaten? Die zitten dag en nacht bij elkaar en hebben zo veel meer info dan wij.
...
Karin was verder zeeeeer vervelend in deze aflevering, door  Prince constant te verstoren, terwijl hij Kerstin aan de lijn had (belangrijk lijkt me...) :P.
...
Dus: of George is een super-mol (iedereen op het verkeerde been), ... ;D


De keuze van de kandidaten ? Kerstin stemt op Karin en zijn gaat eruit. Is Karin dan de Mol ?

Er waren er nogal wat anderen ook vervelend tijdens of onmiddellijk nat de telefoontjes naar Prince

Iedereen op het verkeerde been ? De kandidaten in elk geval nu nog steeds.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

aggie

  • Gast
Re: Aflevering 5
« Reactie #85 Gepost op: 9-03-2002, 08:42:29 »

Citaat



De keuze van de kandidaten ? Kerstin stemt op Karin en zijn gaat eruit. Is Karin dan de Mol ?

Er waren er nogal wat anderen ook vervelend tijdens of onmiddellijk nat de telefoontjes naar Prince

Iedereen op het verkeerde been ? De kandidaten in elk geval nu nog steeds.



Je hebt gelijk, Kerstin stemde op Karin. Maar Angela zei tijdens de executie dat iemand die de mol goed heeft, toch de meeste vragen fout kan hebben. Kerstin was veel geisoleerd deze dag, dus kan wat vragen fout hebben.;)

Klopt ook dat er meer vervelend waren, zoals George. Hij is ook mijn mol, maar hij is TOTAAL niet in beeld bij de rest van de kandidaten. Dat vind ik zeer vreemd. ???

Karin is natuurlijk veel te opvallend. als zij wint, dan verdient ze een Oscar. ;D







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re: Aflevering 5
« Reactie #86 Gepost op: 9-03-2002, 09:48:26 »

Citaat

Klopt ook dat er meer vervelend waren, zoals George. Hij is ook mijn mol, maar hij is TOTAAL niet in beeld bij de rest van de kandidaten. Dat vind ik zeer vreemd. ???


Hij doet alles onopvallend - daarom hebben ze hem niet door, terwijl hij toch wat mollenacties kan uitvoeren ;).







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

aggie

  • Gast
Re: Aflevering 5
« Reactie #87 Gepost op: 9-03-2002, 10:13:16 »
Citaat



Hij doet alles onopvallend - daarom hebben ze hem niet door, terwijl hij toch wat mollenacties kan uitvoeren ;).


Maar hij was bijzonder goed bij de opdracht van de Nederlandse hits. Zo was hij het die enkele belangrijke passages in de liedjes zong. En een mol die actief helpt bij het slagen van de opdracht, doet iets niet goed ::)

Eerlijk gezegd weet ik het niet meer.
Maar Jantien valt definitief af bij mij, samen met Kerstin (daar ben ik nog het meest zeker van ;D).

John die bij de geldwagenopdracht superfanatiek was, maar in afl 4 en 5 er niets van bakte. ???
Karen die roept: De mol vertrekt (belachelijke uitspraak als je zelf de mol bent :-/
Ellen die Prince, waarvan ze kon weten dat hij veel gekozen was als winnaar van paintball, afschiet. :(. En de sleutel niet vond.
George, mijn mol, die geld verdient.








Offline marin10

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #88 Gepost op: 9-03-2002, 10:18:45 »
inderdaad gave aflevering, maar vond vet jammer dat kerstin eruit lag, want ik vond kerstin wel gaaf. :)







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re: Aflevering 5
« Reactie #89 Gepost op: 9-03-2002, 12:43:13 »

Citaat



Maar hij was bijzonder goed bij de opdracht van de Nederlandse hits. Zo was hij het die enkele belangrijke passages in de liedjes zong. En een mol die actief helpt bij het slagen van de opdracht, doet iets niet goed ::)

Eerlijk gezegd weet ik het niet meer.
Maar Jantien valt definitief af bij mij, samen met Kerstin (daar ben ik nog het meest zeker van ;D).

John die bij de geldwagenopdracht superfanatiek was, maar in afl 4 en 5 er niets van bakte. ???
Karen die roept: De mol vertrekt (belachelijke uitspraak als je zelf de mol bent :-/
Ellen die Prince, waarvan ze kon weten dat hij veel gekozen was als winnaar van paintball, afschiet. :(. En de sleutel niet vond.
George, mijn mol, die geld verdient.


Hij deed dat gewoon zodat Jantien hem niet zou gaan verdenken. Jantien deed alles toch al goed, dus het zou wel erg opvallen om dan wat fout te gaan doen. En wat kan je nou fout doen als Jantien's CD collectie alleen maar Nederlandse 'hits' bestaat? :D







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Whacko

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #90 Gepost op: 9-03-2002, 13:44:50 »

Citaat

En wat blijkt??!!
Onze Georgie heeft na aflevering 5 de laagste mogelijke molschade! Zakt nu wel heel erg in mijn lijstje hoor! ;)


Ik blijf erbij dat george de mol is, maar even over waarom hij nix gesaboteerd zou hebben in deze aflvering...

Als je bij Jantien in het groepje zit dan valt er weinig te sabotteren, want Jantien is ZOOOOO nadrukkelijk aanwezig dat het wel erg op zou vallen als hij hier iets probeerde.

George: "Als de lente komt dan stuur ik jou, tulpen uit amsterdam...."
jantien: "nee, dat is de tweede keer!"

?? opgevallen???? Hoewel George het goed zong zou hij niets kunnen saboteren, al ZOU hij het verkeerd zingen. Jantien zou het wel merken.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: Aflevering 5
« Reactie #91 Gepost op: 9-03-2002, 13:46:49 »

Citaat

En wat blijkt??!!
Onze Georgie heeft na aflevering 5 de laagste mogelijke molschade! Zakt nu wel heel erg in mijn lijstje hoor! ;)


of wat iemand al eerder suggereerde, de mol zorgt ervoor dat anderen geen geld kunnen verdienen, óf de camera's lopen niet bij de molacties, iig zien we het niet op tv. daardoor kon george de groep bijvoorbeeld veel geld door de neus boren, zonder dat iemand, daar of van voor de tv, het merkt...
Door







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Whacko

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #92 Gepost op: 9-03-2002, 13:49:29 »

Citaat



De keuze van de kandidaten ? Kerstin stemt op Karin en zijn gaat eruit. Is Karin dan de Mol ?



Nee, niet persé:

Kerstin kan bijvoorbeeld net EEN vraagje minder goed hebben beantwoord over de mol, omdat ze in dat huisje gevangen zat, en dus niet wist wat de mol gedaan heeft.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #93 Gepost op: 9-03-2002, 13:52:24 »

Citaat

Kerstin kan bijvoorbeeld net EEN vraagje minder goed hebben beantwoord over de mol, omdat ze in dat huisje gevangen zat, en dus niet wist wat de mol gedaan heeft.
Da's een hele goeie Wacko!
Kerstin had weinig info over hoe de reddingsactie verliep. En die 3 x 1 minuut bellen zullen haar ook niet veel geholpen hebben.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Selmar

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #94 Gepost op: 9-03-2002, 13:55:31 »

Citaat

Geweldig weer deze aflevering!

*blij is dat Prince er nog steeds in zit*


tuurlijk zit hij er nog in, hij blijft er ook in. Hij is namelijk de mol: Kijk hier maar eens: http://www.teleacnot.nl/sites/schooltv/nudn/cool.php leuke schoolmeesten??? Nee de MOL







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Whacko

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #95 Gepost op: 9-03-2002, 14:00:41 »
Heeft iemand toevallig al een paar screenshots van de krant die Kerstin voor haar moest houden toen ze ontvoerd werd?

Ik denk dat hier mischien een tip op kan staan :)

Anders dan maak ik er zelf wel een paar, maar dan duurt het wel ff :P







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: Aflevering 5
« Reactie #96 Gepost op: 9-03-2002, 14:02:14 »
volgens mij staat der 1 op de .nl site, maar die is gloof ik niet zo heel duidelijk
Doris







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: Aflevering 5
« Reactie #97 Gepost op: 9-03-2002, 14:06:25 »
ik weet niet of het al opgemerkt is, maar dat schilderij, blauw met wit op tegeltjes gloof ik, dat op de muur staat naast de trap waar we iig karen na de executie vanaf zien lopen, kunnen we daar misschien iets mee? het lijkt op het schilderij van jorge golaco, misschien een 2e verwijzing naar george? ik denk dat we wel iets met het schilderij moeten, want anders hadden ze niet zo duidelijk laten zien dat karen de trap afliep...
Door







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline imka

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #98 Gepost op: 9-03-2002, 14:10:28 »

Citaat

ik weet niet of het al opgemerkt is, maar dat schilderij, blauw met wit op tegeltjes gloof ik, dat op de muur staat naast de trap waar we iig karen na de executie vanaf zien lopen, kunnen we daar misschien iets mee? het lijkt op het schilderij van jorge golaco, misschien een 2e verwijzing naar george? ik denk dat we wel iets met het schilderij moeten, want anders hadden ze niet zo duidelijk laten zien dat karen de trap afliep...
Door

ja, ik had het ook opgemerkt - ik denk dat ze het ook laten zien als George er langs loopt







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #99 Gepost op: 9-03-2002, 14:10:34 »

Citaat

Heeft iemand toevallig al een paar screenshots van de krant die Kerstin voor haar moest houden toen ze ontvoerd werd?

Deze staan op de .nl site:







Ik weet niet of je hiermee veel kan...  :-/







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »