Auteur Topic: is dat te opvallend?  (gelezen 1085 keer)

Offline Penelope

  • Forumlid
is dat te opvallend?
« Gepost op: 20-02-2002, 22:47:50 »
Hallo allemaal,

Ik ben (nog) geen doorgewinterde molkenner als ik dit forum zo eens doorlees. Ik sta hier thuis bekend als het "detektifje", maar als ik al die berichtjes met puzzels en alles erop en eraan erop nalees, ben ik echt een watje. Des te beter kan ik jullie het volgende voorleggen kwa verdenking en kwa hint van de makers:

Ik heb alle briefjes doorgelezen, en vergeef me als ie er toch tussenstaat en al is besproken, maarvond nog niet deze :
Als Jantien in aflevering twee voor de computer zit zie je in het laatste shot op het scherm:

"welk vervoermiddel gebruikte de mol?"
En dan zie je, net in het volgende shot naar Dick geloof ik toe, dat ze met haar pijltje (cursor) op 'zeilboot' staat.
Dus dan hebben we te maken met dat madam op zichzelf zit te stemmen!

Is dit meerder mensen opgevallen?
Is dit te duidelijk? Zie ik spoken?
M.a.w. :kan ik mijn verdenking op Jantien gevoeglijk schrappen?
Of houd ik haar erin?

Met vriendelijke groeten,

Penelope







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline imka

  • Forumlid
Re: is dat te opvallend?
« Reactie #1 Gepost op: 20-02-2002, 22:52:37 »
ja, dit had ik ook gemerkt, ze gaat met haar pijltje van de 2persoons-kano naar de zeilboot over en weer, maar bij het laatste beeld staat haar pijltje bij de zeilboot
(ik had dit op de officiële site gezet, maar kreeg niet echt reacties)







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: is dat te opvallend?
« Reactie #2 Gepost op: 21-02-2002, 00:41:05 »
hallo Penelope; tjsa ; dat was me ook opgevallen.....; ik hecht er niet veel belang aan omdat er volgens mij gefoefeld is met de beelden, wie zegt dat jantien op het bewuste moment de vrouw achter de muis was- en niet karen?
kun je jantien nu schrappen? goeie vraag, maar zo gemakkelijk is mollevangen nu ook weer niet..... ze staat nog op m'n lijstje kanshebbers, ergens onderaan wel moet ik toegeven (maar dat heeft meer te maken met haar onmols gedrag & houding)

ciao
vlaming







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline broer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Broodnodig.
Re: is dat te opvallend?
« Reactie #3 Gepost op: 22-02-2002, 00:16:56 »
Omdat dit al verschillende malen is opgemerkt en omdat er al een Jantien-topic is, sluit ik deze.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Achteloos...