Auteur Topic: voorstellen; volgende week (afl.2)  (gelezen 1363 keer)

Offline Jane

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben niet de mol, ik ben een konijn
voorstellen; volgende week (afl.2)
« Gepost op: 16-02-2002, 16:46:50 »
even op een rijtje,

voorstellen:
Dick-Pamela-John-Prince-Harry-Ellen-Kerstin-George-Karen-Jantien

Dick, fietsend op een berg en hij heeft het er maar zwaar mee

Pamela, op z'n australisch abseilend en de reactie:"ah, dat meen je niet"

John, staat tussen een kudde schapen en steekt uiteindelijk 10 vingers op, kennelijk een aantal dat hij geteld heeft

Prince, kajakt, behoorlijk fanatiek

Harry, rijdt met een smerige minivan op een soort prarie, dan krijg je beeld binnen en zie je hem flink lachen

Ellen, landt met een vliegtuig, terwijl zij er bovenop staat

Kerstin, heeft een deken omgeslagen en staat op van een zittende houding waarna ze door tralies kijkt

George, staat een boom om te hakken, ziet er wel fanatiek uit

Karen, praat in de openlucht waar redelijk wat wind staat in een walkietalkie, ze zegt: "Karen voor John en voor Kerstin" ze heeft een blad vast waar (denk ik) net handgeschreven staat:
gebrui...
gekre...
precies...
prec...
D
PS: Or...
Je...                                  wat we hier aan hebben????

Jantien, krijgt felicitaties van een bandje met voornamelijk snaarinstrumenten, vanuit het publiek zien we dit en links meen ik Harry te herkennen en rechts mogelijk Prince, maar vooral dit laatste weet ik niet zeker

bij het stukje volgende week:
(1)Harry loopt hard in de buitenlucht, een pleintje oid, hij heeft een tasje bij zich. Dan zien we Ellen en John op een soort stoepje zitten, Ellen heeft in haar linkerhand een GSM en in haar rechterhand een 'euro'briefje, je hoort hard '5 EURO???' en ze lachen met z'n tweeen. George staat op een berg en houdt een fiets vast, die hij later aan Prince geeft die erop springt, dan loopt George terug. We zien daarna dezelfde auto naast een fietser, maar dan lijkt het wel Dick, die ze aanmoedigen.
(2) we zien George opstaan met een soort Capuchon en een deken om, hij vouwt zijn deken open en zegt: "ga jij zitten, ik vertrouw jou niet."


Bye,

Jane







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
de mol, of niet de mol, dat is de vraag

Offline steffix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: voorstellen; volgende week (afl.2)
« Reactie #1 Gepost op: 17-02-2002, 12:06:25 »

Citaat

even op een rijtje,







Prince, kajakt, behoorlijk fanatiek




Bye,

Jane


Dat was toch uit de tweede aflevering?
Dan is Prince de enige die geen filmpje heeft van een latere aflevering. Misschien betekent het dat hij er volgende week uitvliegt?







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline DaRealRobje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hola!
Re: voorstellen; volgende week (afl.2)
« Reactie #2 Gepost op: 18-02-2002, 12:38:02 »
Ellen land met een vliegtuig en doet trimfantelijk, wel het filmpje van een winnares... Ik heb een ernstig winnaressengevoel bij Ellen.

Kerstin en Harry zijn echt Mollenmaterial... En ik vermoed dat we Prince en Dick snel kwijt zijn aangezien we Dick komende week zullen zien fietsen. Tsja, speculaties enzo...

Kerstin in een hoekje kan volgende week degene zijn waar George zijn gevleugelde woorden tegen spreekt... But something tells me Kerstin will go a long way... Die filpjes zijn intrigerend and yet sooo... jammerlijk. Ik had ze gezien en dacht direct, there goes Pamela!









« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Ik zie alles... Denk ik... Soms... Een beetje...