Auteur Topic: Aflevering 9 (deel 2)  (gelezen 28164 keer)

Offline Master3L

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #100 Gepost op: 11-04-2002, 09:46:14 »

Maar Jantien merkte niet op dat ze had gezien dat John geld kreeg. John zei het. Jantien is een slechte molals ze niet opmerkt dat zehet zelf zag. Dit verzwakt imho de theorie dat Jantien als mol alles goed moest zien....

Mijn theorie is ook gebaseerd op John als mol, niet Jantien!







waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

aggie

  • Gast
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #101 Gepost op: 11-04-2002, 10:47:18 »

Mijn theorie is ook gebaseerd op John als mol, niet Jantien!

Deze discussie is imho niet meer relevant omdat barbaatend uitlegt dat ze nooit wat heeft kunnen zien.... (zie John is de mol)








Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #102 Gepost op: 11-04-2002, 14:38:24 »
Er is mij wat opgevallen in aflevering negen (lekker bijtijds he???) Maareh, george zei dat hij jantien als mol zag, oke dat hij john niet als mol zag, want spreek maar uit blablabla, maar nu viel mij op, hij zegt dat hij john als goede tegenstander ziet, maar geen woord rept hij over ellen, hoe zit dat? ksnap het niet, want hij kon toen toch nog niet weten dat ellen eruit was??? wie legt mij uit?
kusjus julia









always look on the bright side of life

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #103 Gepost op: 11-04-2002, 15:08:07 »
ik denk dat de enige mensen die je dat uit kunnen leggen óf george óf, wat mij waarschijnlijker lijkt, de widm redactie
zij kunnen het er best uitgeknipt hebben lijkt mij... of ze hebben george gewoon opdracht gegeven niets over ellen te zeggen
doeg, doris







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #104 Gepost op: 11-04-2002, 15:11:29 »
Met alle respect voor Bartbaaten en zijn ervaringen terplekke, ik vond toch dat Jantien behoorlijk wat kon zien vanaf haar terrasje.

Nee, helemaal heeft ze het natuurlijk niet kunnen volgen, want dan zou het ook wel TE makkelijk zijn geweest, maar ze kon de kandidaten en Angela iig wel herkennen op dat balkon. Daar zijn we het toch over eens, niet?

Ze heeft gezien (of in elk geval gegokt) dat ze een test aan het maken waren op de laptop.

Ze heeft gezien (of vermoed) dat er een executie plaatsvond. Ze zag denk ik in ieder geval dat Angela plaatsnam achter de laptop en dat de 3 kandidaten op een rijtje stonden. (Nog steeds mee eens?)

Waarom zou ze dan niet hebben kunnen zien dat Angela zich naar John toe boog en hem 'iets' gaf? Kennelijk heeft ze het niet gezien, maar als ze die andere dingen wel gezien heeft, ga ik er vanuit dat ze dit ook had kunnen zien. Maar ze kan natuurlijk net de andere kant op gekeken hebben o.i.d....







« Laatst bewerkt op: 11-04-2002, 15:31:18 door Jayne »

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #105 Gepost op: 11-04-2002, 15:18:46 »
net schoot me ineens te binnen dat george zei dat "john óf door het vertrek van prince óf door de komst van zijn vriendin opgebloeid was". hoe kan john nou opgebloeid zijn door et vertrek van prince?








Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

aggie

  • Gast
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #106 Gepost op: 11-04-2002, 15:22:14 »
Hij moet zich nu ook richten naar anderen dan Prince en is daardoor opener geworden?








Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #107 Gepost op: 11-04-2002, 15:22:54 »
Omdat hij daardoor als enige echte prins overbleef... ???







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #108 Gepost op: 11-04-2002, 15:29:40 »
Ik vond het ook weer een vreemde uitspraak van George, maar misschien bedoelde hij dat John zijn hoofd er nu meer bij had, of zo?
Slaat nergens op, natuurlijk. Dat hij er door de komst van zijn vriendin weer even tegenaan kon kan ik begrijpen, maar dat hij zou opbloeien door het vertrek van Prince.....? Nee!

Maar ik herinner me dat vorig jaar als aanwijzing werd uitgelegd dat Nico elke keer van die onzinnige motivaties had voor zijn molkeuze. Beetje zwakke aanwijzing, maar het klopte wel. Misschien komen ze deze keer met hetzelfde?
'Ja, natuurlijk moest het George zijn, want die dingen die hij af en toe uitkraamde tijdens de biecht sloegen nergens op!'  :D

Tja, je weet het niet....  :-\







« Laatst bewerkt op: 11-04-2002, 15:32:16 door Jayne »

Offline Master3L

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #109 Gepost op: 11-04-2002, 15:30:20 »
Helemaal mee eens, Jayne! Heb ook al opgemerkt bij topic John is de mol dat de situatie ter plekke wel veranderd kan zijn t.o.v. 2 jaar geleden!







waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #110 Gepost op: 11-04-2002, 16:43:24 »
Laten we verder gaan bij 'Aflevering 9 (deel 3)'.  :)