Auteur Topic: Aflevering 9 (deel 2)  (gelezen 28155 keer)

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Aflevering 9 (deel 2)
« Gepost op: 7-04-2002, 13:57:42 »
Hieronder het vervolg op 'Aflevering 9 (deel 1)'








aggie

  • Gast
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #1 Gepost op: 7-04-2002, 14:01:06 »
BM, crea Bea met viltstift ???

Dus het is er gekomen in afl 8....







« Laatst bewerkt op: 7-04-2002, 14:01:29 door Aggie »

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #2 Gepost op: 7-04-2002, 14:04:48 »
nou, dan moet et wel een goede stift zijn, willie zo lang blijven zitten... misschien is et gewoon een tattoo? lijkt me niet, maar wie weer...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

aggie

  • Gast
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #3 Gepost op: 7-04-2002, 14:08:36 »
Doris, volgens mij zijn de eerste beelden van afl 9 nog het einde van afl 8, na de executie....dus zo lang bleef het niet zitten.
Kijk maar naar de kleding.....








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #4 Gepost op: 7-04-2002, 14:20:05 »
ow ja, klopt... wist ik al, maar was et ff vergeten. ben een beetje vaag vandaag,  :-/







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #5 Gepost op: 7-04-2002, 14:25:16 »
Ik heb ook maar 'ns de bewuste fase van afl. 9 opnieuw bekeken. Ik vind 't in de eerste plaats onmogelijk dat 't 'n schaafwond is, want dan zouden 't niet zulke mooie strepen zijn. Tenzij George zelf met 'n mes zich 'n wond heeft aangebracht, en dat lijkt me sterk.

Verder vind ik 't meer 'n F dan 'n T, dus die hind met betrekking tot 't woord mol in 't Portugees gaat denk ik niet op. Of kan iemand anders op 'n woord komen met 'n F?








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #6 Gepost op: 7-04-2002, 15:05:20 »
fop!
ofzo







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline el_topo

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #7 Gepost op: 7-04-2002, 16:20:10 »

Of kan iemand anders op 'n woord komen met 'n F?


Fair enough?







mollig

Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #8 Gepost op: 7-04-2002, 16:43:18 »
Funky








Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #9 Gepost op: 7-04-2002, 16:58:57 »
Fiets ( neeeeeeee :)!!)







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #10 Gepost op: 7-04-2002, 18:51:34 »
Flat! :)








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #11 Gepost op: 7-04-2002, 19:51:58 »
Nou heel erg bedankt voor al die woorden met 'n F, maar ik zat meer te denken aan een of ander Portugees woord dat ook mol, saboteur of verrader betekend. Iemand hier die toevallig vloeiend Portugees spreekt?  :)








aggie

  • Gast
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #12 Gepost op: 7-04-2002, 19:59:33 »
F nee ik zeg het niet ;)








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #13 Gepost op: 7-04-2002, 20:14:43 »
Ik heb zelf maar effe gezocht, maar ik kom niet verder dan dat 't Portugese woord voor bedriegen en misleiden FRAUDAR is. Hebben we tenminste 1 woord met 'n F dat hier toepasbaar is.  :)








Offline Hondje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #14 Gepost op: 7-04-2002, 21:33:33 »
nou, dan moet et wel een goede stift zijn, willie zo lang blijven zitten... misschien is et gewoon een tattoo? lijkt me niet, maar wie weer...

Misschien is het al gezegd, hoor, maar eh... zijn het niet de beruchte 'rode letters' op zijn arm, waar de enige echte mol eens een tip over gaf? ???

Groetjes,Hondje







« Laatst bewerkt op: 7-04-2002, 21:34:24 door Hondje »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #15 Gepost op: 7-04-2002, 21:37:36 »

Misschien is het al gezegd, hoor, maar eh... zijn het niet de beruchte 'rode letters' op zijn arm, waar de enige echte mol eens een tip over gaf? ???


He, volgens mij nog niet opgemerkt! Ik had er zelf ook nog niet aangedacht, maar dat zou goed kunnen. Maar deenigeechtemol had 't wel over rode letters, dus misschien heeft George er nog wel meer op z'n lichaam verstopt.  ;D

Ik vraag me toch af als 't 'n aanwijzing is, wat zal George dan tegen de andere kandi's erover gezegd hebben? Die zullen zich toch ook wel afvragen waarom hij 'n F met rode stift op z'n arm heeft gezet?








Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #16 Gepost op: 7-04-2002, 21:59:14 »

Ik vraag me toch af als 't 'n aanwijzing is, wat zal George dan tegen de andere kandi's erover gezegd hebben? Die zullen zich toch ook wel afvragen waarom hij 'n F met rode stift op z'n arm heeft gezet?


Ik denk dat George zich heeft geïnspireerd op de film 'Memento' (hele goeie film van Christopher Nolan, échte aanrader), waarbij hoofdrolspeler zijn lange termijngeheugen kwijt is en zichzelf vol tatoeert met aanwijzingen om de moord op zijn vrouw te kunnen ophelderen.

ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #17 Gepost op: 7-04-2002, 22:09:22 »

Ik denk dat George zich heeft geïnspireerd op de film 'Memento' (hele goeie film van Christopher Nolan, échte aanrader), waarbij hoofdrolspeler zijn lange termijngeheugen kwijt is en zichzelf vol tatoeert met aanwijzingen om de moord op zijn vrouw te kunnen ophelderen.


Nee daar kijken de andere kandi's vast niet vreemd van op als George dit als reden geeft voor de F op zijn linkerarm.  ;)








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #18 Gepost op: 7-04-2002, 22:23:33 »

He, volgens mij nog niet opgemerkt! Ik had er zelf ook nog niet aangedacht, maar dat zou goed kunnen. Maar deenigeechtemol had 't wel over rode letters, dus misschien heeft George er nog wel meer op z'n lichaam verstopt.  


die hint van de rode letters, ik linkte die tot nu toe altijd aan het niet inloggen van george bij de test

Citaat

Ik vraag me toch af als 't 'n aanwijzing is, wat zal George dan tegen de andere kandi's erover gezegd hebben? Die zullen zich toch ook wel afvragen waarom hij 'n F met rode stift op z'n arm heeft gezet?


het is idd raar, is het nu al zeker dat het een F is en geen T?

ciao
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #19 Gepost op: 7-04-2002, 22:34:31 »

is idd raar, is het nu al zeker dat het een F is en geen T?


Ik zie er iig geen T in, 't is wat mij betrefd 'n F, waarvan 't midden streepje dan ook 'n stukje naar links is doorgetrokken. Als je 't op z'n kop bekijkt is 't dan geen T (of t) , want dan zou 't onderstreepje naar links zitten ipv naar rechts. Volgen jullie mij nog?  ;)