Auteur Topic: Aflevering 9 (deel 2)  (gelezen 28166 keer)

aggie

  • Gast
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #40 Gepost op: 8-04-2002, 22:29:21 »
Ook hier denk ik weer dat die muzikale hint qua tijdslijn niet klopt met de vlek op George's arm.... :(








Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #41 Gepost op: 8-04-2002, 22:33:26 »

't lijkt er wel wat op, maar ik zie in de tekening op George z'n arm dat rondje niet echt, 't zijn meer allemaal strepen op zijn arm.

Ik vind 't trouwens wel 'n beetje onlogisch om George zo'n tekening op de arm te plaatsen tijdens de opnames om vervolgens 'n half jaar daarna 'n muzikale hint van Prince te kunnen geven. Maar 't zou wel kunnen natuurlijk.....

Het logische er aan vond ik dat bijna alle muzikale aanwijzingen naar Prince verwezen. Als hij een enorme fan van Prince is, dan zou het best kunnen. Zo zijn de aanwijzingen nu opeens duidelijk, het mocht er natuurlijk niet al te dik bovenop liggen. Maar goed, ik weet zelf niet precies wat er op die arm stond maar aan de omschrijvingen hiervoor te lezen dacht ik hier opeens aan. Ik hoop dat er bij de laatste aflevering een hoop duidelijk wordt en dat de wie is de mol redactie iets meer laat zien. Ik bedoel, ik hoop dat ze sommige van onze theorien ook zullen bevestigen. Er moeten !! een aantal goede tussen zitten, dat kan toch niet anders ??? Nou ja we'll see









Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #42 Gepost op: 8-04-2002, 22:38:19 »

Ik hoop dat er bij de laatste aflevering een hoop duidelijk wordt en dat de wie is de mol redactie iets meer laat zien. Ik bedoel, ik hoop dat ze sommige van onze theorien ook zullen bevestigen. Er moeten !! een aantal goede tussen zitten, dat kan toch niet anders ???


Bereid je maar vast voor op 'n enorme teleurstelling, want dat zit er dik in. Vorig jaar was er ook maar bagger weinig te zien wat wij hier al hadden opgemerkt. Ik (en met mij velen anderen) hoop natuurlijk dat 't dit jaar iets beter in elkaar blijkt te zitten, maar door me voor te bereiden op 't ergste wordt 't iig niet meer zo'n teleurstelling als vorig jaar.  :)










aggie

  • Gast
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #43 Gepost op: 8-04-2002, 22:40:10 »
Maar het is nu eenmaal te verwachten dat het grootste deel van onze theorieen onzin is.
Maar er zijn altijd enkele pareltjes ;)








Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #44 Gepost op: 8-04-2002, 23:02:18 »

Bereid je maar vast voor op 'n enorme teleurstelling, want dat zit er dik in. Vorig jaar was er ook maar bagger weinig te zien wat wij hier al hadden opgemerkt. Ik (en met mij velen anderen) hoop natuurlijk dat 't dit jaar iets beter in elkaar blijkt te zitten, maar door me voor te bereiden op 't ergste wordt 't iig niet meer zo'n teleurstelling als vorig jaar.  :)

Vorig jaar was inderdaad een grote teleurstelling, maar aangezien Angela heeft aangegeven dit forum ook te lezen hoop ik dat ze hier lering uit trekt. Laat ze dan in iedergeval ingaan op de pareltjes (om Aggie ook nog even te quoten) theorieen die hier naar boven gekomen zijn. Dat zou toch een leuk gevoel zijn voor sommigen van ons. Maar ik vrees ook het ergste, die aflevering is natuurlijk al lang en breed opgenomen dus het enige wat we kunnen doen is hopen....................... Maar dit wordt nu wel een erg off-topic verhaal, sorry 'bout that !! Gegroet u allen










Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #45 Gepost op: 8-04-2002, 23:10:22 »

Ook hier denk ik weer dat die muzikale hint qua tijdslijn niet klopt met de vlek op George's arm.... :(


oooops, daar had ik ff niet aan gedacht.....  :-X







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #46 Gepost op: 8-04-2002, 23:26:47 »
Het 'love symbol' van Prince is ongeveer wat er op de arm van George staat ja! Ik moet ineens denken aan de mail die RR gekregen heeft vorige week, getekend tafkalg (the artist formerly known as Langenberg George?), dus wellicht heeft George daar zelf al een Prince-hint gegeven (prince was tafkap bepaalde tijd). Verklaart meteen ook dat symbool zoals het in dit topic reeds is genoemd!

ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

aggie

  • Gast
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #47 Gepost op: 8-04-2002, 23:39:29 »
Erg leuk ambijans.
Maar ik zie er geen love symbol in :(








Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #48 Gepost op: 8-04-2002, 23:48:26 »

Erg leuk ambijans.
Maar ik zie er geen love symbol in :(

En als George nu eens getracht heeft van zichzelf een tattoo aan te brengen, die een beetje op mislukking is uitgedraaid?

ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #49 Gepost op: 8-04-2002, 23:58:17 »

Ook hier denk ik weer dat die muzikale hint qua tijdslijn niet klopt met de vlek op George's arm.... :(

Jawel dat symbool op George's arm is voor het eerst te zien aan het begin van de boomhakopdracht in aflevering 8 dus dat kan!








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #50 Gepost op: 9-04-2002, 09:31:17 »

Jawel dat symbool op George's arm is voor het eerst te zien aan het begin van de boomhakopdracht in aflevering 8 dus dat kan!


aha is het daar ook al te zien?  :owist ik niet eens! dat moet ik vandaag maar eens bekijken.....bedankt Rose

Ciao
Vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #51 Gepost op: 9-04-2002, 10:41:47 »
wat mij opvalt bij de verhoor opdracht is dat, als de kandi's horen dat ze jantien's test uit af. 2 moeten maken, george en ellen ineens omhoog kijken, waarom? ze kijken niet even van pffffffff... maar echt een tijdje. niet dat we der veel aan zullen hebben maar et viel me gewoon op







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #52 Gepost op: 9-04-2002, 10:48:29 »
wat ik ook raar vind is dat george níet mag leunen van jantien en john wel... maar waarom is dat? ik bedoel, ik verwacht niet dat jullie het antwoord weten maar misschien dat jullie een antwoord weten te bedenken?







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #53 Gepost op: 9-04-2002, 11:21:23 »

wat ik ook raar vind is dat george ní¥´ mag leunen van jantien en john wel... maar waarom is dat? ik bedoel, ik verwacht niet dat jullie het antwoord weten maar misschien dat jullie een antwoord weten te bedenken?


Misschien dat Jantien John gewoon leuker vindt dan George?  ???

Nee, ik kan ook niet echt 'n zinnige reden bedenken. 't was me idd ook opgevallen, maar ik had er verder maar geen aandacht aanbesteed omdat ik dacht dat 't niet van belang is.  :)








Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #54 Gepost op: 9-04-2002, 11:28:24 »
Ik denk dat Jan10 het idee had dat George eerder zou gaan praten dan John en Ellen; daarom pakte ze hem wat harder aan???







laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #55 Gepost op: 9-04-2002, 11:29:55 »
wat ik ook vreemd vind is het volgende (heb et ook al in et topic george is de mol geschreven): de behandeling die ze george geven in afl. 9 is afwijkend. bij ellen en john staat de deur open en bij george is ie dicht
btw, wb han, heb je een tussenuurtje gevonden? gezellie da je der weer bent, et werd al zo stil







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #56 Gepost op: 9-04-2002, 11:31:40 »

Ik denk dat Jan10 het idee had dat George eerder zou gaan praten dan John en Ellen; daarom pakte ze hem wat harder aan???


Dan zou 't juist zo moeten zijn dat George niet zo snel zou gaan praten en dat Jantien 'm daarom harder aanpakte.

En ja Doris, ik had effe 'n tussenuurtje maar ik moet nu weer weg.  :(








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #57 Gepost op: 9-04-2002, 11:34:51 »
okeej, dag! en veel plezier (grrrrrrrrrrr...)
en dat van dat ding op george ze arm, ik kan iets roods zien, maar ik kan der geen f of t of een andere letter van maken







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #58 Gepost op: 9-04-2002, 12:40:14 »

Misschien dat Jantien John gewoon leuker vindt dan George?  ???

Misschien heeft George tijdens zangopdracht wel tegen Jan10 gezegd dat ze hartstikke vals kon zingen?  ;D

ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Hondje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #59 Gepost op: 9-04-2002, 13:24:46 »
aha is het daar ook al te zien?  :owist ik niet eens! dat moet ik vandaag maar eens bekijken.....bedankt Rose

Ciao
Vlaming
ik zou het ook nog wel willen bekijken, ware het niet dat mijn lieve zoontje van 1½  :D met een druk op de knop de hele video heeft overgetaped met Sesamstraat, Klokhuis...de hele mikmak. :'( :'(
Groeten, Hondje







« Laatst bewerkt op: 9-04-2002, 13:25:23 door Hondje »