Auteur Topic: Aflevering 9 (deel 2)  (gelezen 28165 keer)

Offline mirre

  • Forumlid
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #60 Gepost op: 9-04-2002, 13:38:17 »

wat ik ook raar vind is dat george ní¥´ mag leunen van jantien en john wel... maar waarom is dat?


misschien omdat Jantien wel wist dat George sneller zou gaan praten dan John en Ellen.... En als hij niet mag leunen is hij er eerder zat van en praat dus eerder....








Offline mirre

  • Forumlid
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #61 Gepost op: 9-04-2002, 13:40:04 »

wat ik ook vreemd vind is het volgende (heb et ook al in et topic george is de mol geschreven): de behandeling die ze george geven in afl. 9 is afwijkend. bij ellen en john staat de deur open en bij george is ie dicht


volgens mij was bij george de deur dicht omdat hij wel mocht gaan zitten/liggen. John en Ellen moesten blijven staan omdat ze nog niets hadden losgelaten.








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #62 Gepost op: 9-04-2002, 13:43:44 »
ja mirre, dat begin ik ook te beseffen. btw, der hing aan die boom ook iets
een soort plankje ofzo, et zal wel geen hint zijn, maar weet iemand wat et nut van zo'n ding is?







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #63 Gepost op: 9-04-2002, 13:53:40 »
Tegen George zei ze dat de regels verscherpt waren, dus daarom mocht hij niet leunen (ze zagen natuurlijk dat ellen was gaan liggen en dat was niet de bedoeling)







always look on the bright side of life

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #64 Gepost op: 9-04-2002, 13:55:24 »
nee, ze zei tegen ellen dat de regels verscherpt waren en dat de deuren open bleven zodat ze niet meer op de grond zou gaan liggen. tegen george zei ze gewoon dat ie niet meer mocht leunen...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline mariek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #65 Gepost op: 9-04-2002, 15:12:38 »
Citaat van Han13:
>Sorry Mariek, maar volgens mij is dit echt niet Bram, maar >gewoon een of andere Porugese oude man.
>Dit is Bram van Vlugt (de man rechts voor):

>Die ziet er dus heel anders uit dan de man op 't terras als >je 't mij vraagt.  

Tja... Ik begin nu toch ook te twijfelen. Hij deed me echt heel erg denken aan Bram zoals hij in MCW eruit zag... Maar kan nergens op internet plaatjes van hem uit die tijd vinden! Ik kom er ook niet uit wat de hint dan zou betekenen, maar het blijft vaag dat er zo lang op die krant wordt ingezoomd :-[
Maar verder van mij geen woord meer over dit topic!
Mariek







The moment I let go of it
Was the moment I got more than I could handle
The moment I jumped off of it
Was the moment I touched down...

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #66 Gepost op: 9-04-2002, 17:15:09 »
hoi allemaal... even wat anders, kweet niet of het al genoemd is want tis voor mij teveel om alles door te lezen, maar wat mij op viel in de laatste aflevering:
Bij de test die ze moeten maken: Als ze alle 3 in moeten loggen als Jantien, hoe berekend de pc dan wie het het slechts gemaakt heeft? (op volgorde waarschijnlijk...?) En hoe wil Angela dat dan nakijken bij de exit... wat tikt ze dan in? (als de kandidaten alle 3 inloggen als Jantien)
Wat me daarbij opviel was dat George bij het muurtje op het balkon staat en dat John zich daar tussen wurmt en George zelfs iets opzij duwt. Dit leek me opzet zodat de eerste is die A. "intikt" (welke naam dan?) een rood scherm krijgt? Ik vond dit verdacht...







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

aggie

  • Gast
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #67 Gepost op: 9-04-2002, 17:17:23 »
Dit is nieuw voor mij en idd verdacht ;)








Offline Jet

  • Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #68 Gepost op: 9-04-2002, 17:18:39 »
da´s een goeie momferdina...... ??? ???







When God created man, she was only joking!

Offline Hondje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #69 Gepost op: 9-04-2002, 17:31:14 »

Wat me daarbij opviel was dat George bij het muurtje op het balkon staat en dat John zich daar tussen wurmt en George zelfs iets opzij duwt. Dit leek me opzet zodat de eerste is die A. "intikt" (welke naam dan?) een rood scherm krijgt? Ik vond dit verdacht...


Klopt! en als je het vertraagd afspeelt valt helemaal op hoe geforceerd John daar gaat staan en George ahw wegduwt.
heel vreemd... ???

Dag! Hondje








Offline mariek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #70 Gepost op: 9-04-2002, 17:32:03 »
Hmmm had ik nog niet aan gedacht. Maar Ellen ging als eerste, niet George... Dus dan zou John voor Ellen voordringen.
En er hing eigenlijk ook niets af van die test dus waarom zou de mol daar saboteren?
Marieke







The moment I let go of it
Was the moment I got more than I could handle
The moment I jumped off of it
Was the moment I touched down...

aggie

  • Gast
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #71 Gepost op: 9-04-2002, 17:34:24 »
Maar het belangrijkste van het verhaal van Momferdina is dat ze allemaal als Jantien moesten inloggen. En dat de computer dat niet zou kunnen onderscheiden.

Nu ik er zo over nadenk wist Angela wel te vertellen wat de individuele score was. Daarom denk ik dat de schermen gewoon leuke tv was en meer niet. Ook om Jantien op een verkeerd been te zetten.

Natuurlijk kun je programma's eenvoudig aanpassen om niet op naam maar op volgorde van invoer te selecteren.








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #72 Gepost op: 9-04-2002, 17:47:02 »

Maar het belangrijkste van het verhaal van Momferdina is dat ze allemaal als Jantien moesten inloggen. En dat de computer dat niet zou kunnen onderscheiden.

Nu ik er zo over nadenk wist Angela wel te vertellen wat de individuele score was. Daarom denk ik dat de schermen gewoon leuke tv was en meer niet. Ook om Jantien op een verkeerd been te zetten.



Dit vind ik wel 'n goede verklaring. Grote kans dus ook dat de kandi's voor de scene op 't balkon al wisten dat John degene was die 't 't slechts gedaan had en dat hij dus 't rode scherm zou krijgen. 't naam intikken is toen maar voor de show voor ons en Jantien natuurlijk nog effe opgevoerd. En waarom John dan perse aan de balkonrand moest staan, daar hebben we dus nu ook 'n verklaring voor. Hij en ook de andere kandi's wisten al dat John de minste goed had en dat Angela zijn naam zou gaan intikken voor 't rode scherm. John moest aan de balkonrand staan zodat Jantien hem 't beste kon zien. George was dat effe vergeten en gaat daar staan waarna John 'm wegduwt en die plaats inneemt. Klinkt best logisch toch?








aggie

  • Gast
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #73 Gepost op: 9-04-2002, 17:52:46 »
Hij en ook de andere kandi's wisten al dat John de minste goed had en dat Angela zijn naam zou gaan intikken voor 't rode scherm. John moest aan de balkonrand staan zodat Jantien hem 't beste kon zien. George was dat effe vergeten en gaat daar staan waarna John 'm wegduwt en die plaats inneemt. Klinkt best logisch toch?
Han13, je hebt er zo'n draai aan gegeven dat we bijna gaan denken aan een mollenactie van George :D
Alleen zou Jantien dan kunnen zien dat John het geld kreeg. En dat heeft ze niet gezien. Hoe kan dat dan..... ???







« Laatst bewerkt op: 9-04-2002, 17:55:20 door Aggie »

Offline mariek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #74 Gepost op: 9-04-2002, 17:58:01 »
Wat me ook opviel bij het intikken van de naam Jantien door Ellen (volgens mij!) is het rondje dat de muis maakt. Voordat ze klikt op 'invullen' (oid) maakt het pijltje een rondje. Als later in de aflevering Jantien haar naam invult bij de echte test, doet de muis/ het pijltje hetzelfde. Het is dus bij een van de keren niet live opgenomen... Wat pleit voor de uitleg van Aggie...
Enne, het was inderdaad een fikse mollenstreek van onze George! ;D
Mariek








The moment I let go of it
Was the moment I got more than I could handle
The moment I jumped off of it
Was the moment I touched down...

aggie

  • Gast
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #75 Gepost op: 9-04-2002, 18:00:26 »

... Wat pleit voor de uitleg van Aggie...



Dank je ;) Maar welke uitleg van mij?








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #76 Gepost op: 9-04-2002, 18:15:29 »

Alleen zou Jantien dan kunnen zien dat John het geld kreeg. En dat heeft ze niet gezien. Hoe kan dat dan..... ???


Mmmmmmmm, 'n paar mogelijkheden:
* Jantien heeft gewoon niet goed genoeg opgelet;
* Ze kon 't werkelijk niet zien door de boom, terwijl de redactie had verwacht dat ze 't wel zou kunnen zien;
* Ze heeft wel gezien dat John 't geld kreeg, maar moest vertellen wie 't geld in bewaring had en ze kon natuurlijk niet weten dat John 't ook in zijn bezit moest houden.

De laatste vind ik 't minst overtuigend, trouwens de anderen ook niet echt. Laat maar, ik weet 't ook niet meer.








Offline mariek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #77 Gepost op: 9-04-2002, 18:16:16 »
de gewoon-leuke-teevee uitleg!








The moment I let go of it
Was the moment I got more than I could handle
The moment I jumped off of it
Was the moment I touched down...

aggie

  • Gast
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #78 Gepost op: 9-04-2002, 18:18:15 »

Mmmmmmmm, 'n paar mogelijkheden:
* Jantien heeft gewoon niet goed genoeg opgelet;
* Ze kon 't werkelijk niet zien door de boom, terwijl de redactie had verwacht dat ze 't wel zou kunnen zien;
* Ze heeft wel gezien dat John 't geld kreeg, maar moest vertellen wie 't geld in bewaring had en ze kon natuurlijk niet weten dat John 't ook in zijn bezit moest houden.


Dus dat blijft een vraag. Als John bewust op die plek is gaan staan, is dat vreemd ;)

OK Mariek, ik snap het :)








Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #79 Gepost op: 9-04-2002, 18:23:53 »
Op de .nl site is er ook een plaatje van bij die opdracht (dat John George wegduwt)... dat zag ik dus net... maar krijg de url hier niet naartoe. Blijf het nog steeds verdacht vinden...
Leuk hoor dat nep tv gedoe en dan "moeten" wij er ook nog bruikbaren hinten uithalen...

(klink als Swiebertje, zien ik, met "bruikbaren hinten"  ;D)







« Laatst bewerkt op: 9-04-2002, 19:51:12 door Momferdina »
Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...