Auteur Topic: Jantien de Mol ????? (deel 3)  (gelezen 30845 keer)

Offline OhJay

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #20 Gepost op: 9-04-2002, 13:48:49 »

volgens mij kom je dat hele systeem niet in als je caps lock gebruikt... ik denk dat ze et per ongeluk heeft gedaan met de eerste twee letters ofzo, en dat ze toen zeiden: ga maar door jantien, dan lijk et net een hint... snappe jullie? nou ja, et zal wel niet dat wat ik zeg zo gebeurd is, et is gewoon een hersenspinsel maar nooit geschoten altijd mis zullen we maar zeggen.


Hmmm... zou dat systeem echt case-sensitive zijn (gevoelig voor hoofd en kleine letters)? Ik denk het niet. Er staan namelijk wel mensen bij als de test wordt ingevuld en die kunnen meteen zien of iemand een anders naam invult. Ik denk eerlijk gezegd ook dat het een gewoon foutje was. Op caps raggen is heel makkelijk (zeker als je een tijdje hebt gehad dat je niet wist dat shift ook hielp om hoofdletters te kunnen zetten).








Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #21 Gepost op: 9-04-2002, 13:51:29 »

Hmmm... zou dat systeem echt case-sensitive zijn (gevoelig voor hoofd en kleine letters)? Ik denk het niet. Er staan namelijk wel mensen bij als de test wordt ingevuld en die kunnen meteen zien of iemand een anders naam invult. Ik denk eerlijk gezegd ook dat het een gewoon foutje was. Op caps raggen is heel makkelijk (zeker als je een tijdje hebt gehad dat je niet wist dat shift ook hielp om hoofdletters te kunnen zetten).


Als ze dit een hint gaan noemen als blijkt dat Jan10 de mol is , danne  , dan is het een hele slechte en domme hint...

MvG , kennz







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #22 Gepost op: 9-04-2002, 13:54:26 »
ja ken, dat vind ik nou ook... en daarom denk ik ook niet dat het een echte hint was, hij ligt gewoon veel te dichtbij.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #23 Gepost op: 9-04-2002, 13:54:38 »
erg opzichtig ook...







always look on the bright side of life

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #24 Gepost op: 9-04-2002, 13:57:27 »
nou en daarom is et dus geen hint want zelfs de mensen die het gewoon een beetje kijken zonder er ook maar over na te denken wie de mol is (et gaat er toch om dat de kandidaten het doorkrijgen, wat heeft het voor nut als ik ernaar ga zoeken?) hebben het gezien. maar het is nu dus wel duidelijk dat het een discussie is waar we het antwoord pas de 19e of de 20e op horen.
discussie gesloten, volgende onderwerp!  ;)







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline jorg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #25 Gepost op: 9-04-2002, 15:27:12 »
Je moet je er niet op verkijken: de hint is niet het typen op zich, al dan niet met caps lock, de hint is het tonen ervan in de serie.








G H A S A L

Offline mariek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #26 Gepost op: 9-04-2002, 15:29:47 »

En soms ook een hele misselijke tante...(zie geblindeerde busverhaal: jantien dacht Ellen misselijk? Goed idee zeg. Dat kan ik ook. Als zij misselijk wordt valt mijne misselijkheid niet meer op)


Het eerste wat Jantien zegt als ze de bus in stapt is: "Ik ben nu al misselijk!" Gaat dus niet op...







The moment I let go of it
Was the moment I got more than I could handle
The moment I jumped off of it
Was the moment I touched down...

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #27 Gepost op: 9-04-2002, 20:13:44 »

Je moet je er niet op verkijken: de hint is niet het typen op zich, al dan niet met caps lock, de hint is het tonen ervan in de serie.


ben ik mee eens,  en die caps zouden een hint KUNNEN zijn, ttz grote letters = dé grote winnaar

groetjes
vlaming








nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #28 Gepost op: 9-04-2002, 21:00:25 »

ben ik mee eens,  en die caps zouden een hint KUNNEN zijn, ttz grote letters = dé §rote winnaar

groetjes
vlaming



Óf de grote verliezer  ;D

MvG ,Kennz







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Lesser Spotted

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #29 Gepost op: 10-04-2002, 18:46:31 »
Ik weet niet of dit al eerder langs is gekomen, maar dat Jantien de mol haal ik uit de muziekaanwijzingen:

"Blonde haren, blauwe ogen" uit "Even aan mijn moeder vragen"
er is er toch maar een waarbij je die twee kunt linken.

"...en over het water gaat er een bootje NET ALS WELEER"
uit "Aan de Amsterdamse grachten"
Jantien is de enige die twee keer in een bootje heeft gezeten !








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #30 Gepost op: 10-04-2002, 19:01:01 »
dat zijn niet hele overtuigende bewijzen. ik denk niet dat je het dacht, maar ik zeg het toch maar: je kan je mol niet baseren op muziekale aanwijzingen, omdat die aan iedereen te linken zijn. bovendien was even aan mijn moeder vragen niet eens op schiffers.fm
succes met je zoektocht naar de mol!







« Laatst bewerkt op: 10-04-2002, 19:22:26 door Doris »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #31 Gepost op: 10-04-2002, 19:05:23 »
euh.... mag het wat aardiger tegen een newbie... iedereen heeft zo zijn theorietjes... laat m toch...
(en waar bemoei ik me dan wel mee... tis ook niet rot naar jou toe bedoeld, Doris)







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #32 Gepost op: 10-04-2002, 19:20:45 »
sorry, ik ga men berichtje glijk editen... maar wat ik dus gewoon bedoelde, is dat er een hoop andere dingen zijn die je ook aan john en george kan linken... en wat ook belangrijk is, is dat even aan mijn moeder vragen géén muzikale aanwijzing was, maar gewoon een onderdeel van een opdracht.
en EP, ik bedoelde het niet lullig, dus als je et zo opgevat hebt, sorry... ik heet je van harte welkom hoor  ;)!







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Lesser Spotted

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #33 Gepost op: 10-04-2002, 20:46:44 »
 :) Maakt niet uit, ik ben een newbie dus ik kom net kijken (op de valreep) nog nat en groen achter mijn oren en zo...
Ik wist niet dat "Even aan mijn moeder vragen" niet op Schiffers fm was geweest. Ik had van iemand begrepen van wel. Ik zag dit als de kans om mijn mollenmening (JANTIEN) te ventileren...  En ik maar denken dat ik met dat bootje iets heeel slims had bedacht.  ;D









Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #34 Gepost op: 10-04-2002, 21:01:29 »
Misschien nog even een laat en nutteloos doordenkertje:

Waarom werd de serie dit jaar rond elf kandidaten gebouwd ipv 10?

Als hint vanwege Jan10 tegen de andere 10 misschien???

Toch maar even aan mijn moeder vragen; misschien weet die het... ::)








De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #35 Gepost op: 10-04-2002, 21:17:19 »

Waarom werd de serie dit jaar rond elf kandidaten gebouwd ipv 10?

Als hint vanwege Jan10 tegen de andere 10 misschien???


Ik denk eerlijk gezegt niet dat men speciaal voor haar als mol dan 'n extra kandidaat heeft uitgezocht. Ik denk eigenlijk dat men na alle voorselecties niet kon kiezen wie er van deze 11 dan nog moest afvallen en heeft men toen maar besloten om 't spel dit jaar met 11 te spelen. Of men wilde dit jaar gewoon 'n langere serie en vond de meest praktische oplossing daarvoor 1 kandidaat meer. (anders zouden er in maar liefst 2 afleveringen geen kandi mogen uitvliegen en dat is misschien wat te veel van 't goede)  :)








Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #36 Gepost op: 10-04-2002, 21:25:09 »
Mij lijkt het ook dat er geen échte verklaring is voor de 11 kandidaten dit jaar! Men wilde de hype gewoon wat langer rekken mijn idee. De waarderingscijfers voor het programma liggen vrij hoog dacht ik!

ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #37 Gepost op: 10-04-2002, 22:24:07 »

Misschien nog even een laat en nutteloos doordenkertje:

Waarom werd de serie dit jaar rond elf kandidaten gebouwd ipv 10?

Als hint vanwege Jan10 tegen de andere 10 misschien???

Toch maar even aan mijn moeder vragen; misschien weet die het... ::)

Hadden ze dan niet beter 10 kandi's kunnen nemen waaronder 1 Jan?? Of ga ik nu mee in het erg ver weg zoeken???








Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

aggie

  • Gast
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #38 Gepost op: 10-04-2002, 22:29:46 »
Het lijkt me dat we nu genoeg gesproken hebben over het aantal kandidaten en het toeval dat we er een Jantien bij hebben. Zo kunnen we ook doorzagen waarom er een Prince en John zijn die zo close zijn (Prince of Thieves en Little John). Of zoals Schiffers zei, John George, Jantien...de laatste is geen Beatle :-X








Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #39 Gepost op: 11-04-2002, 10:16:19 »
Yeah...
Angela heeft het al een paar keer gezegd: "niets is wat het lijkt...", en dat mag je wel stellen deze keer!

Vorige edities kon je rond bepaalde kandidaten een bijna sluitend dossier opstellen, maar hier blijft het koffiedik kijken.
Morgen worden we uit ons lijden verlost, maar dan...
de grote leegte terug ???








De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat