Auteur Topic: Jantien de Mol ????? (deel 3)  (gelezen 30856 keer)

Offline Mahtob

  • Forumlid
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #40 Gepost op: 11-04-2002, 10:27:45 »

Ik denk eigenlijk dat men na alle voorselecties niet kon kiezen wie er van deze 11 dan nog moest afvallen en heeft men toen maar besloten om 't spel dit jaar met 11 te spelen.


Men was duidelijk op zoek naar elf kandidaten. Ze vonden maar tien geschikte deelnemers, en gingen toen in de aanmeldingen van het jaar daarvoor zoeken. Zo vonden ze Pamela.







molzot

aggie

  • Gast
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #41 Gepost op: 11-04-2002, 10:45:33 »
Even aan mijn moeder vragen was geen mizikale hint, maar een nummer van de zangopdracht....








Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #42 Gepost op: 12-04-2002, 19:46:23 »
Er is vandaag nog helemaal niets gepost in dit topic.....gelooft er dan niemand meer in Jantien als mol?

(of zijn er gewoon geen nieuwe bewijzen, dan kan natuurlijk ook heel goed)







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline jeanet

  • Forumlid
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #43 Gepost op: 12-04-2002, 21:30:44 »
o jawel ik geloof nog steeds in jantien als mol, en verheug me op de avond, en op de uitslag van de pool. Ik zit helaas in de verkeerde pool, want als ik in A of B zal was ik nu derde, terwijl ik me nu tevreden moet stellen met een 19e plaats. Maar ik hoop maar dat al die anderen john of george als mol hebben, want ik heb van het begin af aan jantien verdacht. En dan ga ik nu kijken naar aflevering 10.








Offline imka

  • Forumlid
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #44 Gepost op: 13-04-2002, 16:12:08 »
Wat al een paar keer bij Jantien is opgevallen, is dat ze het tijdens een opdracht lijkt op te geven.
Gisteren vond ze de kerkeropdracht "niet leuk" volgens George.
Bij een aantal opdrachten liet ze ook weten dat het weer niks voor haar was. Bij de geldwagenopdracht zegde ze ook dat ze wilde dat die korter zou geweest zijn. Bij de ontvoeringsopdracht liep ze maar wat achter Ellen en Harry aan. (Driehoekopdracht telt niet echt mee, want daar liep iedereen wel wat te mollen voor een vrijstelling) ...
Je zou toch verwachten dat de kandidaten er telkens voor 100% voor gaan ?
Toch is ze mijn mol niet meer, maar wilde het ff melden.








aggie

  • Gast
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #45 Gepost op: 13-04-2002, 16:14:39 »

Je zou toch verwachten dat de kandidaten er telkens voor 100% voor gaan ?
Toch is ze mijn mol niet meer, maar wilde het ff melden.


Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Een kandidaat moet ten eerste de mol ontmaskeren, ten tweede zorgen eerder op het spoor an de mol te zijn dan anderen en dan pas zorgen om de opdracht te doen slagen. Dat laat ruimte voor verdachte afleidingsmanouvres of simpel geklaag over dingen die je niet liggen...








Offline heike

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #46 Gepost op: 13-04-2002, 16:41:57 »
gekgenoeg wekt jantien wel altijd de indruk dat ze opdracht wil doen lukken, maar ze geeft het als het fysiek wat zwaar wordt of te lang duurt wat sneller op. ze komt niet minder gemotiveerd over, maar is het al op een gegeven moment gewoon beu en dan zal het geld haar waarschijnlijk gewoon worst wezen. ik denk sowieso dat je het als deelnemer op een gegeven moment niet meer voor het geld doet, maar dat je dan gewoon wilt winnen. of je daar nog een paar duizend euro aan toveogd kan je dan niet meer zoveel schelen lijkt me.








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #47 Gepost op: 13-04-2002, 23:53:01 »
wat me opviel in de stemronde van jantien, ze verdenkt dus george en is vrij gedetailleerd over de verdenkingen bij de fietsproef (over de versnelling, hij reed traag aan het begin, ging nauwelijks vooruit, reed op het eind plots rapper maar toen was de proef al mislukt etc.) en dit terwijl ze in de andere groep zat, waar haalt ze al die wijsheid???

tvd de groepindeling was :
team 1: John, Jantien, Ellen, Harry en Dick
team 2: Prince, Kerstin, Karen en George

groetjes
vlaming








« Laatst bewerkt op: 13-04-2002, 23:54:26 door vlaming »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

aggie

  • Gast
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #48 Gepost op: 14-04-2002, 00:01:11 »
Dat was me ook opgevallen. Het is gek ::)

Misschien is de verklaring dat de groepen in het begin dicht bij elkaar zaten en dat ze George aan het werk zag.
En einde heeft ze waarschijnlijk in geuren en kleuren gehoord van Karen en Kerstin.

Een andere mogelijkheid is dat de beschrijving later is toegevoegd, na de uitslag van de stemming.







« Laatst bewerkt op: 14-04-2002, 00:12:28 door Aggie »

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #49 Gepost op: 14-04-2002, 01:58:05 »

Dat was me ook opgevallen. Het is gek ::)

Misschien is de verklaring dat de groepen in het begin dicht bij elkaar zaten en dat ze George aan het werk zag.
En einde heeft ze waarschijnlijk in geuren en kleuren gehoord van Karen en Kerstin.

Een andere mogelijkheid is dat de beschrijving later is toegevoegd, na de uitslag van de stemming.


zou kunnen, maar ik vond de beschrijving wel zéér correct voor iemand die er zelf niet bij was....zeker het vermelden waard in deze topic imho (nog maar 3 delen gosh)

greetz
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Mollenvlo

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #50 Gepost op: 14-04-2002, 02:58:16 »
Ik vind dat we Jantien nog steeds niet mogen onderschatten hoor....George die te langzaam zou fietsen??? Het was gewoon een erg steil stuk en beetje gezocht... Prince (de eerste grote verdachte) liet het met het fietsen ook afweten en dat was dus geen mollenstreek.
George was de vorige aflevering inderdaad wat lacherig op vreemde momenten. Maar heeft dat niet te maken dat hij nu in een directe confrontatie is met de medefinalisten? Bij de koffertjesopdracht was hij ook erg nerveus toen het wat heftiger werd.
John blijf ik te betrokken en fanatiek vinden als mol. Jantien heeft bijgedragen aan een boel mislukte opdrachten en het minste geld opgebracht. En die muzikale hint "Start me up-achterste voren"... De enige die er nog is, die in het busje zat is JANTIEN!!!! En haar maag werkte toen 'achterstevoren' !








Krabben helpt niet, Mol!!!!!

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #51 Gepost op: 14-04-2002, 03:32:43 »
zou kunnen, maar ik vond de beschrijving wel zéér correct voor iemand die er zelf niet bij was....zeker het vermelden waard in deze topic imho (nog maar 3 delen gosh)
Grappig dat jij het hier ook gepost hebt, Vlaming, want toen ik vanmiddag onderweg was bedacht ik me ineens precies hetzelfde. Jantien leek echt precies te weten hoe George gefietst had, maar ze zat toch echt in de andere groep. Ze wist er zelfs bij te zeggen dat hij in het begin langzaam ging, maar op het eind toen het al mislukt was ineens wel snel was. Vooral dat laatste kan ze nooit met eigen ogen aanschouwd hebben, want toen lag háár groepje al mijlenver achter!

Hmmm, vreemd.... En dan nog die rare enveloppen-affaire... Heel opvallend en 'toevallig' dat degene die de dikke envelop kreeg er op het eind nog in blijkt te zitten...







« Laatst bewerkt op: 14-04-2002, 03:34:21 door Jayne »

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #52 Gepost op: 14-04-2002, 11:57:07 »
.....ja mensen....denk daar nou maar eens allemaal goed over na...... 8) 8)







Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline de_mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #53 Gepost op: 14-04-2002, 16:30:20 »
Ja, maar als Jantien de mol zou zijn, kan ze toch nog steeds niet op 2 plekken tegelijk zijn??







One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

aggie

  • Gast
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #54 Gepost op: 14-04-2002, 16:37:11 »

Ja, maar als Jantien de mol zou zijn, kan ze toch nog steeds niet op 2 plekken tegelijk zijn??

Maar wel info krijgen van het WIDM team....








Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #55 Gepost op: 14-04-2002, 16:48:18 »
Ik zou zeer verbaasd zijn als Jantien de mol blijkt te zijn. Ik vond de argumenten die George aanvoerde voor Jantien als mol ook errug zwak. Waren allemaal van die dingen die eigenlijk nix zeiden.....







don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline de_mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #56 Gepost op: 14-04-2002, 17:13:11 »

Maar wel info krijgen van het WIDM team....


Ja, maar...
zoals iedereen zegt: 'het lijkt wel als of ze er zelf bij was' dat ze dus zelf gezien heeft dat hij op het einde zo snel fietste...
Trouwens, Jantien kon ook wel van Karen ofzo gehoord hebben dat hij op het laatst zo snel fietste, daar heeft ze geen team voor nodig, snappie?? Het gaat er dus om dat ze het zó formuleerde dat het klonk als of ze het gezien heeft...
dat bedoelde ik.







One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #57 Gepost op: 14-04-2002, 17:15:57 »

Trouwens, Jantien kon ook wel van Karen ofzo gehoord hebben dat hij op het laatst zo snel fietste, daar heeft ze geen team voor nodig, snappie?? Het gaat er dus om dat ze het zó formuleerde dat het klonk als of ze het gezien heeft...
dat bedoelde ik.


Ik begrijp niet dat dit er op zou moeten duiden dat Jantien de mol is. Als dat zo is dan heeft ze George ook niet zien fietsen en zou 't eveneens vreemd zijn dat ze doet alsof ze 'm gezien heeft. Wel of geen mol, ze moet alle info wel hebben van anderen die 't haar verteld hebben.  :)








Offline de_mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #58 Gepost op: 14-04-2002, 17:25:21 »
Ja...nou...hehe. jij begrijpt me Han13! (geloof ik) Of geef je nu kritiek op mij, dat ik het helemaal fout heb????







One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #59 Gepost op: 14-04-2002, 17:58:34 »

Ja...nou...hehe. jij begrijpt me Han13! (geloof ik) Of geef je nu kritiek op mij, dat ik het helemaal fout heb????


Nee hoor ik geef geen kritiek op je, ik wilde alleen aangeven dat ik niet begrijp dat 't 'n aanwijzing naar Jantien als mol zou zijn. Als ze nu wel of niet mol is, 't is en blijft 'n feit dat ze er zelf niet bijwas en dat ze dus 't hele verhaal wel van anderen vernomen moet hebben. Wat ook vrij logisch is aangezien de teamleden van George zo lovend over hem waren nadat hij op 't laatst zo goed gefietst heeft. Zij hebben dit waarschijnlijk erg vaak tegen George gezegd die avond en zodoende heeft Jantien 't opgevangen. Ze heeft George natuurlijk wel in 't begin kunnen zien fietsen (toen de groepen nog dichter bij elkaar waren) en heeft haar conclusies daaruit getrokken.

Dus als je ook dit bedoelde dan zijn we 't idd eens met elkaar.  :)