Auteur Topic: Jantien de Mol ????? (deel 3)  (gelezen 30775 keer)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Gepost op: 7-04-2002, 20:18:44 »
Zo ......wederom een nieuw deel want 't is weer nodig.......
Maar nog steeds is dit geen Wizmama die deze kan linken naar deel 2. ???
Dus als iemand zo lief zou willen zijn......Graag ;D

Jantien nog 5 nachtjes....... 8) 8) 8).......Ga er voor!!!!







« Laatst bewerkt op: 8-04-2002, 14:39:45 door Malcolm »
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Jantien de Mol ????? Deel 3
« Reactie #1 Gepost op: 7-04-2002, 20:20:41 »
hier dus







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Puckster

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Jantien de Mol ????? Deel 3
« Reactie #2 Gepost op: 8-04-2002, 13:40:10 »
Ik ga mn weddenschap verliezen... Jantien is de mol...








Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #3 Gepost op: 8-04-2002, 16:25:15 »
Ze staat wel heel mooi in het miden he , bij die groepsfoto waar steeds mensjes van weggevaagd worden...  :o

MvG , Kennz







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Penelope

  • Forumlid
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #4 Gepost op: 8-04-2002, 23:26:02 »
Voor die paar mensen die zo zeker weten dat GEORGE de mol is en dat ook hier, in "jantien de Mol" steeds maar weer willen melden:

Waarom gaan jullie niet in de 'George is de Mol' topic met zijn allen zeker zijn van het onomstuitbare feit dat George de mOl is? (dat doen jullie al wel, weet ik).Maar doe het liever niet hier.  Ik lees in bijna ieder topic op dit forum, ook al gaat ie over jantien of john wel weer dat George de mol is en hoe zeker dat wel niet is. Hoezo is deze site nog objectief?  ???

Wij, de 'Jantien is de Mollers, no doubt about it' willen hier, in 'Jantien de Mol????' ook lekker zeker kunnen zijn van onze zaak. Namelijk dat er maar EEN iemand de Mol is en dat is JANTIEN. Geen twijfel over mogelijk. Staat vanaf het begin al als een paal boven het water waarop Jantien haar zeilbootje niet in bedwang kon houden. Als dit niet het geval is eet ik mijn schoen op.

En wat eten jullie op als vrijdag blijkt dat George niet de Mol is? Kies maar iets lekkers uit, want dat wordt een schranspartij. ;)

(begrijp me niet verkeerd: jullie mening is hier welkom hoor. Maar dan wel: waarom Jantien niet. En niet alleen maar:waarom George wel)

Ge  :)groet.

Pene-jantienisdemol-lope.











Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #5 Gepost op: 8-04-2002, 23:30:28 »

En wat eten jullie op als vrijdag blijkt dat George niet de Mol is? Kies maar iets lekkers uit, want dat wordt een schranspartij. ;)


Wij eten gewoon spacecake als George de Mol is!  ;D
En anders eveneens spacecake!  ;)
Gelieve in het juich/vierforum aan te schuiven next friday!

Greetz
ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Penelope

  • Forumlid
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #6 Gepost op: 8-04-2002, 23:38:03 »
Juich/vier forum?
Gaarne.
maar waar kan ik het juich/vier forum vinden?

(Goede keuze trouwens, space cake.
Zou jouw mol ook eens moeten eten, komt íe tijdens de vlucht misschien van zijn hoogtevrees af ;D)

Pene-jantienisdemol-lope.








Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #7 Gepost op: 8-04-2002, 23:56:38 »

Juich/vier forum?
Gaarne.
maar waar kan ik het juich/vier forum vinden?

Net als het treurforum terug te vinden in het huiskamerforum!
Dus bij de minder ernstige dingen rond WIDM.
George staat vooralsnog op een anti-spacecakedieet, anders vertelt ie misschien dingen die niet mogen!  ;)
Alleen dat giechellachje doet soms vermoeden dat hij er soms toch nog stiekem aan gezeten heeft!  :P
Ofwel wordt er vrijdag spacecake gegeten of anders moet Jan10 maar een flesje sherry opentrekken, oké?  :D

ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Penelope

  • Forumlid
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #8 Gepost op: 9-04-2002, 00:34:18 »
Sherry????

Jantien is wel een tante...
Maar eerder een stoute tante dan een sherry-tante.
En soms ook een hele misselijke tante...(zie geblindeerde busverhaal: jantien dacht Ellen misselijk? Goed idee zeg. Dat kan ik ook. Als zij misselijk wordt valt mijne misselijkheid niet meer op)
Nee, voor mij is het feit dat Jantien de Mol is zo'n ontzettende open deur als de deur van het hotel in de mist waar Jantien de sleutel naar de dichte deur van Kerstins hol 'vergat'.

Ik groet U allen.

Pene-jantienisdemol-lope.









Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #9 Gepost op: 9-04-2002, 10:51:05 »
Maar als Jantien de mol zou zijn, waarom is dan de opdracht met dat zingen gelukt. Daar zou ze toch best wel wat molser kunnen hebben doen.... toch?







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #10 Gepost op: 9-04-2002, 11:00:28 »
als je op die opdracht mensen gaat wegstrepen kan noch jantien noch george de mol zijn en is het zeker dat john de mol is. ben ik het niet mee eens, ik denk dat je op basis van opdrachten wel mensen weg kan strepen, maar dan wel op basis van meerdere opdrachten, en in deze serie alleen als er nog een hoop mensen zijn, want van deze drie weet ik wel bijna zeker dat george de mol is, maar ik zou de andere twee niet durven afschrijven vanwege bep. opdrachten







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Penelope

  • Forumlid
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #11 Gepost op: 9-04-2002, 11:34:19 »
Waarom Jantien zich tijdens de zangopdracht niet mols gedroeg? George heeft haar immers als enige van begin af aan waarschijnlijk al als mol in zijn hoofd. Eerste afleveringen weet je niet op wie hij stemt, in de +/- zevende aflevering kom je erachter dat hij al die tijd op jantien stemde. Dus...toen george bij Jantien in het groepje ging om te zingen en om te kijken of zij mols was, wist Jantien dit en heeft niet gesaboteerd. Om voor George niet op te vallen. Ze zou het hem dan wel heel makkelijk maken.

Is Mijn mening.
Penelope.








Offline Mary

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #12 Gepost op: 9-04-2002, 11:40:16 »
Toen tijdens een eerdere aflevering Jantien haar naam in blokletters schreef, werd dit afgedaan als een aanwijzing naar de volgende exit. Die exit is dus niet gevallen en dan moet het een andere aanwijzing zijn. Niemand heeft namelijk tot nu toe zijn/haar naam in blokletters geschreven.
Misschien is het onzin, maar het is een concretere aanwijzing dan een leeuw, hond, slangentheorie, cijfertheorie en loeki de leeuw! :D








aggie

  • Gast
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #13 Gepost op: 9-04-2002, 11:42:12 »
Dat weten we niet, want George is nooit in beeld gebracht terwijl hij zijn naam intypte.....








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #14 Gepost op: 9-04-2002, 11:59:10 »
ja, en dat laatste vind ik een meer widm aanwijzing dan het in hoofdletters schrijven van jantiens naam, ik vind em nl. te makkelijk. als et idd een aanwijzing is naar jantien als mol (waar ik ongeveer 0.01% kans op geef, de andere 0.01% is voor john, en de overige 9.98% is voor george) vin ik et behoorlijk achterlijk van de widm redactie: dat is toch geen hint, zo eenvoudig? maar vooralsnog heb ik eerder het vermoeden dat de widmredactie de hints zo ingewikkeld maakt dat we die hele aanwijzing nog niet gevonden hebben omdat ie zo ingewikkeld was...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

aggie

  • Gast
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #15 Gepost op: 9-04-2002, 12:06:31 »
Maar juist omdat wij denken dat het geen hint is, kan het wel een hint zijn...
Hoewel ik het niet zie als hint...
snappie het nog ???








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #16 Gepost op: 9-04-2002, 12:09:39 »
yep, ik snap het nog. en ik moet zeggen dat ik eerst ook zo dacht en omdat er genoeg mensen waren die het wél voor een hint aan zagen (jantien volgende afvaller of jantien mol) klopt je beredenering niet helemaal. vooral de mensen die hier nooit kijken zien dat nog steeds als dé grote hint van widm 2002...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #17 Gepost op: 9-04-2002, 13:02:13 »
't zal uiteindelijk wel 'n hint zijn, ik denk niet dat 't voor niks gedaan is. Maar ik denk eerder dat 't 'n hint is dat Jantien de winnaar wordt en niet dat ze de mol is. Ik vind 't idd ook te simpel om voor hint naar de mol door te gaan. Daarom houd ik 't er maar voorlopig op dat Jantien de winnaar van 't spel wordt.  :)








Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #18 Gepost op: 9-04-2002, 13:25:55 »
Mij lijkt gewoon dat ze per ongeluk de caps lock heeft aangezet. Gebeurd mij ook wel eens dat in ipv shift de CL aanzet.







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Jantien de Mol ????? (deel 3)
« Reactie #19 Gepost op: 9-04-2002, 13:41:20 »
volgens mij kom je dat hele systeem niet in als je caps lock gebruikt... ik denk dat ze et per ongeluk heeft gedaan met de eerste twee letters ofzo, en dat ze toen zeiden: ga maar door jantien, dan lijk et net een hint... snappe jullie? nou ja, et zal wel niet dat wat ik zeg zo gebeurd is, et is gewoon een hersenspinsel maar nooit geschoten altijd mis zullen we maar zeggen.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!