Auteur Topic: Aflevering 10 (deel 2)  (gelezen 32267 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 10 (deel 2)
« Reactie #60 Gepost op: 14-04-2002, 17:53:54 »
En dus blijft er weer niet veel tijd over voor 't laten zien van molacties en 't uileggen van aanwijzingen. Maar misschien is dit bewust gedaan, omdat er ook niet zo veel uit te leggen valt. Net als vorig jaar dus.  :(








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Aflevering 10 (deel 2)
« Reactie #61 Gepost op: 14-04-2002, 17:56:10 »
er blijft dan juist wél veel tijd over daarvoor, et is net als met vorig jaar, met als verschil dat we dit jaar nog niet weten wie de mol is. ik hoop alleen dat het geen anticlimax wordt, net als vorig jaar, maar dat zal wel niet...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 10 (deel 2)
« Reactie #62 Gepost op: 14-04-2002, 18:01:04 »

ik hoop alleen dat het geen anticlimax wordt, net als vorig jaar, maar dat zal wel niet...


Ik hoop dat de WIDM-makers van ons commentaar op de serie van vorig jaar geleerd hebben en dus nu wel komen met meer aanwijzingen en molacties. Maar dat zal ook wel, want zowel John, Jantien en George hebben meer gemold dan Nico geloof ik. En twee van hen zijn niet eens de mol!  ;)








Offline Stephanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 10 (deel 2)
« Reactie #63 Gepost op: 14-04-2002, 18:01:33 »
Ik vraag me nu dus nog steeds af wat dit blauwe ding achter Jantien en John doet:












aggie

  • Gast
Re:Aflevering 10 (deel 2)
« Reactie #64 Gepost op: 14-04-2002, 18:06:31 »
Op zoek naar het uitroepteken (niks gezien) viel met het volgende zeer verdachte tafereel op:

Op de boot, tijdens de stemming, zien we:

1. Jantien van veraf plaatsnemen.
2. Jantien close weglopen
3  George van veraf plaatsnemen.
4. Na George zien we een tijdje een meeuw in beeld.
5. Daarna volgen we John richting biechtstoel, een totaal ander shot dan de andere twee.

Ik dacht meteen aan 'tussen meeuw en mol'.....in het gedicht waar de enigechtemol ons naar liet zoeken... ::)







« Laatst bewerkt op: 14-04-2002, 18:14:41 door Aggie »

Offline Mahtob

  • Forumlid
Re:Aflevering 10 (deel 2)
« Reactie #65 Gepost op: 14-04-2002, 18:28:42 »

Ik vraag me nu dus nog steeds af wat dit blauwe ding achter Jantien en John doet:



Is dit niet gewoon een rugzak?







molzot

aggie

  • Gast
Re:Aflevering 10 (deel 2)
« Reactie #66 Gepost op: 14-04-2002, 18:29:52 »

Is dit niet gewoon een rugzak?

Nee, dit is een beeld van een leeuw.








Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 10 (deel 2)
« Reactie #67 Gepost op: 14-04-2002, 18:34:08 »
Dacht dat dat "ding" gewoon een reclame leeuw is van de Postbank... maar wie m daar neergezet heeft en waarom? De makers zullen wel in een deuk liggen om ons en omdat dit opgenomen is tijdens de reunie en zij dus ook dit forum hebben kunnen lezen, weten ze dat we het over een leeuw hier hebben gehad. Dus zeiden ze tegen elkaar... heeft iemand nog een leeuw thuis, dan plaatsen we die tijdens de opnames van de reunie... Zie daar... en ze lachen zich blauw...







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Mahtob

  • Forumlid
Re:Aflevering 10 (deel 2)
« Reactie #68 Gepost op: 14-04-2002, 18:35:46 »
Een leeuw met ongelijke poten en een trollenneusje dan. Trouwens, (even off-topic) er gaan geruchten dat George een tweelingbroer heeft.







molzot

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Aflevering 10 (deel 2)
« Reactie #69 Gepost op: 14-04-2002, 18:43:18 »

Een leeuw met ongelijke poten en een trollenneusje dan. Trouwens, (even off-topic) er gaan geruchten dat George een tweelingbroer heeft.

Ja, hij heet Mildred zeker?  ;D

ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 10 (deel 2)
« Reactie #70 Gepost op: 14-04-2002, 18:58:07 »

Op de boot, tijdens de stemming, zien we:

1. Jantien van veraf plaatsnemen.
2. Jantien close weglopen
3  George van veraf plaatsnemen.
4. Na George zien we een tijdje een meeuw in beeld.
5. Daarna volgen we John richting biechtstoel, een totaal ander shot dan de andere twee.


Je haalt zo de woorden uit m'n mond. Ik had toen straks ook nog effe gezocht naar 'n uitroepteken en kwam ook met 't verhaal wat jij geschreven hebt. Vreemd is dus dat alleen John vanaf de boot wordt gefilmd als hij aan komt lopen om de test te gaan maken. Zowel George en Jantien worden gefilmd vanaf 'n ander schip en daarbij zien we dus de zijkant van de boot (waar dus SAO TELMO op staat). Vreemd is ook dat John eigenlijk vanuit 't donker komt lopen. Dus misschien 'n hint naar John als mol of John als verliezer? Ik neem namelijk aan dat er meerdere shots van iedere kandi gemaakt zijn (vanuit de boot, vanuit 'n andere boot) en dat er later (lees: terug in Nederland) pas besloten is welk shot er bij welke kandi wordt uitgezonden. 't zou dus ook goed 'n aanwijzing richting winnaar of verliezer kunnen zijn.

Citaat
Ik dacht meteen aan 'tussen meeuw en mol'.....in het gedicht waar de enigechtemol ons naar liet zoeken... ::)


Ja daar heeft iemand anders gisteren ook al over gepost geloof ik. Maar hoe moeten we dit dan opvatten? Is John de mol omdat hij na de meeuw in beeld komt?  ???








aggie

  • Gast
Re:Aflevering 10 (deel 2)
« Reactie #71 Gepost op: 14-04-2002, 19:14:41 »
Ja daar heeft iemand anders gisteren ook al over gepost geloof ik. Maar hoe moeten we dit dan opvatten? Is John de mol omdat hij na de meeuw in beeld komt?  ???
Hier had vlaming over gepost.....op een bepaald moment waren we op zoek naar een meeuw-shot en vlaming kwam met deze (er zijn ook andere meeuw shots in de aflevering...)
Ik zag er niks in, maar gecombineerd met het beeld van de drie (en idd John komt uit de schaduw!!!) dacht ik aan het gedicht. ;)







« Laatst bewerkt op: 14-04-2002, 19:44:01 door Aggie »

Offline imka

  • Forumlid
Re:Aflevering 10 (deel 2)
« Reactie #72 Gepost op: 14-04-2002, 19:42:48 »
Ik zette hier juist de video aan om afl.10 nog es te bekijken - ik had vroeger op de avond ook het aankondigingsfilmpje opgenomen. Dit viel me daarbij op : Wanneer Angela zegt "Wie is de winnaar" wordt zij in spiegelbeeld getoond (niet bij de andere zinnen) : dit kan je zien aan haar haar en haar jasje (knopen aan andere kant). Dit is niet zo bij de uitzending zelf wanneer ze deze zin zegt.
Ik heb het enkele keren bekeken en het is echt wel zo.
Maar waarom ??????








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 10 (deel 2)
« Reactie #73 Gepost op: 14-04-2002, 20:22:55 »

Wanneer Angela zegt "Wie is de winnaar" wordt zij in spiegelbeeld getoond (niet bij de andere zinnen) : dit kan je zien aan haar haar en haar jasje (knopen aan andere kant). Dit is niet zo bij de uitzending zelf wanneer ze deze zin zegt.
Ik heb het enkele keren bekeken en het is echt wel zo.
Maar waarom ??????


Geen idee, maar 't zal denk ik wel 'n reden hebben. Waarom zal men anders de moeite nemen om 'n spiegelbeeld ervan te maken? Dan hadden ze net zo goed 't zelfde beeld van de aflevering in 't voorfilmpje kunnen gebruiken. Bedoel je trouwens 't stukje waarbij Angela op 't vliegveld zegt 'wie wordt de winnaar, wie de verliezer en wie de mol' waarbij de camera van John naar George naar Jantien gaat? Want dan zou 't misschien betekenen dat we dit juist in de omgekeerde volgorde moeten zien. Jantien winnaar, George verliezer en John mol?








aggie

  • Gast
Re:Aflevering 10 (deel 2)
« Reactie #74 Gepost op: 14-04-2002, 20:52:06 »

Geen idee, maar 't zal denk ik wel 'n reden hebben. Waarom zal men anders de moeite nemen om 'n spiegelbeeld ervan te maken? Dan hadden ze net zo goed 't zelfde beeld van de aflevering in 't voorfilmpje kunnen gebruiken. Bedoel je trouwens 't stukje waarbij Angela op 't vliegveld zegt 'wie wordt de winnaar, wie de verliezer en wie de mol' waarbij de camera van John naar George naar Jantien gaat? Want dan zou 't misschien betekenen dat we dit juist in de omgekeerde volgorde moeten zien. Jantien winnaar, George verliezer en John mol?

Dat dacht ik ook al Han13. Laat ik de video eens rustig terugkijken...








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 10 (deel 2)
« Reactie #75 Gepost op: 14-04-2002, 21:14:28 »

Dat dacht ik ook al Han13. Laat ik de video eens rustig terugkijken...


Ik heb 't voorfilmpke niet op band staan, dus ik weet niet precies over welk moment imka 't heeft.

Dus 't kan net zo goed 'n ander moment zijn geweest waarin Angela 't heeft over een winnaar, 'n verliezer en 'n mol. (ze zegt 't ook zo vaak in deze aflevering!)








Offline imka

  • Forumlid
Re:Aflevering 10 (deel 2)
« Reactie #76 Gepost op: 14-04-2002, 21:18:46 »
neen, het is zoals steeds het programma begint : Angela in haar zwart pakje - hoe ze vanaf de 1e aflevering uitleg geeft over het programma. (dingen als : er zijn nog 8 kandidaten - 1 van hen is de mol - ...) Maar bij de aflevering zelf staat is het dus niet in spiegelbeeld. Ik heb denk ik de beelden van voor "Wegdek" (of hoe heet dat programma ?)








aggie

  • Gast
Re:Aflevering 10 (deel 2)
« Reactie #77 Gepost op: 14-04-2002, 21:19:00 »
Nee, dat voorfilmpje heb ik ook niet.
Hoe goed vertrouwen we imka? ;)
Als het klopt dan lijkt me het idd een idee om de uitspraak om te draaien, zoals je zegt...








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 10 (deel 2)
« Reactie #78 Gepost op: 14-04-2002, 21:21:59 »

neen, het is zoals steeds het programma begint : Angela in haar zwart pakje - hoe ze vanaf de 1e aflevering uitleg geeft over het programma. (dingen als : er zijn nog 8 kandidaten - 1 van hen is de mol - ...)  


Mmmmmm, ja dan weet ik niet zo goed wat we er mee kunnen. 't was wel 'n mooie aanwijzing geweest als 't ging om 't stukje waar ik op doelde, maar nu? Geen idee.

Citaat
Ik heb denk ik de beelden van voor "Wegdek" (of hoe heet dat programma ?)


'Blik op de weg' heet 't.  :)








Offline imka

  • Forumlid
Re:Aflevering 10 (deel 2)
« Reactie #79 Gepost op: 14-04-2002, 21:22:06 »
Zou niemand anders het op video hebben ? Verschillende mensen spraken hier al vóór vrijdag over het aankondigingsfilmpje waar de kandidaten hun finale mol bekend maakten.