Auteur Topic: George vertelt en Alle muziekale aanwijzingen op schiffers.fm worden verklaard  (gelezen 13175 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Nou, jammer dat ik 't niet gehoord heb. (ben net pas thuis)  :(

Maar als ik de uitleg zo lees, zijn er toch niet veel aanwijzingen waarbij wij 't bij 't rechte end hadden. Alleen muzikale hint 1 (mission impossible), hint 3 (bycycle race), hint 9 (money money money) en hint 10 (they spun a web for me) hadden we ongeveer goed.  :)

Maar wat blijkt, dat we dus niet te ver gezocht hebben, want dat doet de WIDM-crew dus ook! Volgende serie dus gewoon weer zo ver zoeken!  ;)








Offline webbie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Het verhaal over Prince John had ik ook ergens gelezen, maar dat was toen meer als grapje bedoeld.
Eén ding blijkt wel heel duidelijk: Ook bij de muzikale aanwijzingen moet je eigenlijk voor de minst waarschijnlijke oplossing gaan.







Ik ben een Hollander, ooooooover...

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
De hint voor afl 4 hadden we ook gevonden, tenminste ik heb dat hier wel geplaats... dat "over het water".... Maar je weet het gewoon niet zeker ook al vind je een aanwijzing die je wel logisch toe lijkt... je kunt er niks mee... of niks... euh je kunt zoveel kanten op. Blijf erbij dat ik vind dat deze hints dus niet specifiek naar de mol wijzen maar dat het een soort elimineren wordt en dat je pas aan het einde de juiste mol kunt vinden. Maar voor de volgende keer weten we nu dan wat de bedoeling is en daar hebben we nu wel meer duidelijkheid over gekregen.







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline OhJay

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw

De hint voor afl 4 hadden we ook gevonden, tenminste ik heb dat hier wel geplaats... dat "over het water".... Maar je weet het gewoon niet zeker ook al vind je een aanwijzing die je wel logisch toe lijkt... je kunt er niks mee... of niks... euh je kunt zoveel kanten op. Blijf erbij dat ik vind dat deze hints dus niet specifiek naar de mol wijzen maar dat het een soort elimineren wordt en dat je pas aan het einde de juiste mol kunt vinden. Maar voor de volgende keer weten we nu dan wat de bedoeling is en daar hebben we nu wel meer duidelijkheid over gekregen.



Ik had het idee dat simpel denken tot de oplossing kon leiden. Dat zie je namelijk vaker met dat soort spelletjes. De laatste paar aanwijzingen waren pas geschikt voor de simpele denker.
Snie lief! :(








aggie

  • Gast
Alle hints wezen naar het verleden of gingen over de mol.
Dus al die zaken zoals met start me up en hints naar de volgende afl: Ellens bus klopten niet....








Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw

Alle hints wezen naar het verleden of gingen over de mol.
Dus al die zaken zoals met start me up en hints naar de volgende afl: Ellens bus klopten niet....


Psies... dat had ik dus wel goed... moest ineens weer denken aan die discussie over "hoge bomen"...
gniffel...hadktochgelijk...gniffel







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Ik vind het allemaal vrij moeilijk en vergezocht...
Degenen die het volledig koppelden aan John konden evengoed gelijk hebben...
Dit was trouwens het enige onderdeel waar ik "mijn Mol", george dus, niet echt kon thuisbrengen...







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)

Ik vind het allemaal vrij moeilijk en vergezocht...
Degenen die het volledig koppelden aan John konden evengoed gelijk hebben...
Dit was trouwens het enige onderdeel waar ik "mijn Mol", george dus, niet echt kon thuisbrengen...

Precies, dan kan je beter 5 x naar elke afl kijken lijkt me (hoewel er grenzen zijn).  ;)







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
phewwww k' ben blij dat ik er niet te veel tijd aan besteed heb, de exit interviews waren wél leuk!

ciao!
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man

George is overigens ook aanstaande zondag tebeluisteren op 3fm op radio 3.


ik heb het zelf niet kunnen beluisteren/opnemen maar corien (aka highwaykind) was zo lief om dat voor mij te doen  :-* (niet dat het zo'n spectaculair interview was imho)

moesten er nog mensen zijn die het interview gemist hebben :
http://www.cornelia-k.com/mol/secret/Artist - mol1.mp3 (volumeknop volledig open draaien!)

ciaooo!
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Dreamalot

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hoe meer kennis hoe meer twijfel.

ik heb het zelf niet kunnen beluisteren/opnemen maar corien (aka highwaykind) was zo lief om dat voor mij te doen  :-* (niet dat het zo'n spectaculair interview was imho)

moesten er nog mensen zijn die het interview gemist hebben :
http://www.cornelia-k.com/mol/secret/Artist - mol1.mp3 (volumeknop volledig open draaien!)

ciaooo!
vlaming



Dit werkt bij mij niet hoor, ik krijg: FEHLER SEITE!!!







Een mens is het minst zichzelf als hij uit eigen naam spreekt. Geef hem een masker en hij spreekt de waarheid.

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
komt door die spaties, try this one

http://www.cornelia-k.com/mol/secret/Artist%20-%20mol1.mp3

sorry voor het ongemak

yours
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Dreamalot

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hoe meer kennis hoe meer twijfel.

komt door die spaties, try this one

http://www.cornelia-k.com/mol/secret/Artist%20-%20mol1.mp3

sorry voor het ongemak

yours
vlaming



thanx







Een mens is het minst zichzelf als hij uit eigen naam spreekt. Geef hem een masker en hij spreekt de waarheid.