Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 28658 keer)

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Aflevering 1
« Reactie #40 Gepost op: 16-03-2003, 08:10:41 »
Ik vond de vraag bij de test "beheert de mol de pot" wel raar. De kandidaat die de pot bij zich heeft, heeft dus een gratis goed antwoord. De enige manier waarop het eerlijk zou zijn is als de mol de pot bij zich heeft.

Fantastisch gezien, Verdi.
Waren er bij deze vraag maar 2 mogelijke antwoorden : Ja / Neen ?
In dat geval lijkt jouw opmerking mij erg belangrijk.
Ik ben namelijk een "iedereen gelijke kansen" pers0on, weet je.








« Laatst bewerkt op: 16-03-2003, 08:11:09 door Gotcha »
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Aflevering 1
« Reactie #41 Gepost op: 16-03-2003, 08:19:54 »
Mijn idee is dat je hier de spijker op z'n kop slaat !! Angela zegt letterlijk hier zijn de namen/profielen van de kandi's "bestudeer deze!!".... Een mol kent z'n eigen profielen dus zou je zo zeggen dat de getoonde namen en foto's van deelnemers zijn die in ieder geval NIET de mol zijn. Namen zijn van Astrid, Julien, Louis, Elise en Ferdi. Mijn strategie richt zich er nu op dat deze 5 nu al zijn afgevallen om mol te kunnen zijn. five down, four more to go ! En m'n mol zit er met deze theorie nog in ook!!  ;D ;D

Ik dacht dat Angela hierbij zelfs het woord "tegenstanders" gebruikte.
Ik meen ook gemerkt te hebben dat de foto en bijhorend profiel van Aafka in beeld komt.
Verder heb ik de indruk dat alle personen gefotografeerd zijn tegen een zwarte achtergrond, behalve één enkel foto die bovenaan op tafel ligt, een beetje weg van de andere foto's, met een rode achtergrond.
ZOu dit de Mol zelf zijn ?
Kan iemand deze shot plaatsen en eventueel de foto "verscherpen" ?







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Aflevering 1
« Reactie #42 Gepost op: 16-03-2003, 08:49:55 »
Ik dacht dat Angela hierbij zelfs het woord "tegenstanders" gebruikte.
Ik meen ook gemerkt te hebben dat de foto en bijhorend profiel van Aafka in beeld komt.
Verder heb ik de indruk dat alle personen gefotografeerd zijn tegen een zwarte achtergrond, behalve één enkel foto die bovenaan op tafel ligt, een beetje weg van de andere foto's, met een rode achtergrond.
ZOu dit de Mol zelf zijn ?
Kan iemand deze shot plaatsen en eventueel de foto "verscherpen" ?

ik kan me niet voorstellen dat ze in alf. 1 al zoveel prijsgeven. als dat zou betekenen dat al die personen die te zien waren niet de mol, zijn we er al bijna uit...
ze weten zo lngzamerhand wel dat we alles onder de loep leggen.








Offline Suske

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 1
« Reactie #43 Gepost op: 16-03-2003, 09:33:28 »
Inderdaad een matige aflevering.
Heb toch 1 klein dingetje opgemerkt.

In de auto vraagt een vrouw aan volgens mij Astrid:
"Er is nog nooit een zwarte mol geweest hè".

Astrid: "Nee".

Die vrouw kan van mij dus niet de mol zijn omdat ik denk dat de mol wel geïnformeerd wordt over de vorige edities en duidelijk weet dat er wel degelijk een zwarte mol is geweest, namelijk Deborah in Editie 1...

Dus deze vrouw heeft zich weinig verdiept in vorige edities en weet niet wie er allemaal mollen zijn geweest.
En een mol doet dat denk ik wel...









D E  M O L  I S  V O O R  1 0 0 %  R O E L A N D . . . !

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 1
« Reactie #44 Gepost op: 16-03-2003, 10:43:52 »
In dat eerste stukje zit een brief die de mol leest met een aanhef of adres regel, waar een zwarte balk overheen zit, die schuift op het eind net te langzam weg... ik meende een naam te zien. Heeft iemand het gecaptured? Opgenomen?

Voor zover ik het nu kan bekijken is het een adres in Amsterdam, dat stukje is vrij duidelijk te zien, de naam is wat lastiger. Lijkt nog het meest op Patricia. ??? ???







laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline godlyblondgirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 1
« Reactie #45 Gepost op: 16-03-2003, 10:54:23 »
iemand heeft het al eerder gevraagd maar niemand heeft het blijkbaar gedaan/kunnen doen maar er zou een belangrijke aanwijzing kunnen zitten in het feit dat chandrika in het filmpje een stukje gebarentaal doet. zou iemand dat kunnen ontcijferen?







greets and kisses, talk 2 u l8er. Carolijn (godlyblondgirl)

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Aflevering 1
« Reactie #46 Gepost op: 16-03-2003, 11:07:29 »
In de auto vraagt een vrouw aan volgens mij Astrid:
"Er is nog nooit een zwarte mol geweest hè".

Astrid: "Nee".
t klopt niet wat je zegt. iemand (volgens mij patricia) vraag aan elise: er is nog nooit een blonde vrouw de mol geweest he? waarop elise zegt: nee.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Aflevering 1
« Reactie #47 Gepost op: 16-03-2003, 11:11:24 »
Aargh.. ik zat met mijn duffe kop naar NL 2 te kijken.. en maar wcahten tot  die rotfilm afgelopen was.. om 9:05 dacht ik ineens dat het ook wel eens op NLD1 kon zijn.. kortom, ik heb een stuk gemist..dat wordt dus de herhaling bekijken !







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Aflevering 1
« Reactie #48 Gepost op: 16-03-2003, 11:19:55 »
ik snap nog steeds iets niet. t is al n paar keer gepost gloof k maar dr is geen antwoord op gekomen:
angela zegt eerst dat ze TEN ALLE TIJDE in de goede volgorde moeten blijven lopen. achteraan lopen louis en rene. bij de splitsing loopt louis eerst een paar meter verder, maar daarna gaat hij achter rene staan. op dat moment staan ze dus niet meer in de goede volgorde. hoe komt het dan dat ze toch die 20.000 euro hebben verdiend? ze hebben zich toch niet aan de regels gehouden?







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Etty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 1
« Reactie #49 Gepost op: 16-03-2003, 12:20:04 »
Ja, ik kan gebarentaal! Ik zal eens kijken wat Chandrika zegt, zet ik asap op de site. :D








Offline Etty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 1
« Reactie #50 Gepost op: 16-03-2003, 12:32:35 »
Ik zag dit staan in het dagboek van de Louis...
Wanneer het één na laatste scherm groen wordt, is het duidelijk dat ik de eerste afvaller zal zijn. Hoe wist hij dat? Chandrika zou toch ook nog na hem zijn?
Ja, maar hij had natuurlijk ook wel door dat ie zich de afgelopen twee dagen per ongeluk als mol had gedragen, meer dan Chandrika.








Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Aflevering 1
« Reactie #51 Gepost op: 16-03-2003, 12:52:17 »
ik snap nog steeds iets niet. t is al n paar keer gepost gloof k maar dr is geen antwoord op gekomen:
angela zegt eerst dat ze TEN ALLE TIJDE in de goede volgorde moeten blijven lopen. achteraan lopen louis en rene. bij de splitsing loopt louis eerst een paar meter verder, maar daarna gaat hij achter rene staan. op dat moment staan ze dus niet meer in de goede volgorde. hoe komt het dan dat ze toch die 20.000 euro hebben verdiend? ze hebben zich toch niet aan de regels gehouden?

Dat viel mij ook op. Ik snap er niets van... :-\








Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Aflevering 1
« Reactie #52 Gepost op: 16-03-2003, 13:00:26 »
Dat viel mij ook op. Ik snap er niets van... :-\

Ik denk dat de eerste proef gewoon moest lukken en als deze al mislukt was om deze reden dan was het niet de mol die deze proef deed mislukken->Rene niet de mol?







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Fram

  • Gast
Re:Aflevering 1
« Reactie #53 Gepost op: 16-03-2003, 13:07:07 »
minstens één van die twee is de Mol niet. ;D

Dat hoeft helemaal niet. Als hij te weinig wist van beide kandidaten en de anderen net 1 vraagje meer goed hadden...
Ze kunnen het allebei dus net zo goed nog zijn :)
Gr. Fram








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 1
« Reactie #54 Gepost op: 16-03-2003, 13:08:18 »
ik kan me niet voorstellen dat ze in alf. 1 al zoveel prijsgeven. als dat zou betekenen dat al die personen die te zien waren niet de mol, zijn we er al bijna uit...
ze weten zo lngzamerhand wel dat we alles onder de loep leggen.

Ik kan me ook maar moeilijk voorstellen dat ze al zoveel prijs geven in de eerste aflevering, maar we moeten niet vergeten dat we helemaal niet zeker weten of 't echt zo is dat de kandi's op de foto de mol niet zijn. Daar zal altijd twijfel over bestaan totdat 't misschien in de laatste aflevering onthuld wordt dat 't 'n aanwijzing was. Hoewel ik 't dus wel als hint zou willen zien, blijf ik 't toch riskant vinden om deze kandi's weg te strepen. Als 't dus 'n hint is, ben ik nu nog geen steek verder.  :-\

Bij de Belgische serie was 't ook zo dat de kandi's in de filmpjes die de mol keek, niet de mol waren. Maar dit bleek achteraf dus. Tijdens de serie konden we niet met 100% zekerheid zeggen dat de dames in de filmpjes afvielen als mol.


ik snap nog steeds iets niet. t is al n paar keer gepost gloof k maar dr is geen antwoord op gekomen:
angela zegt eerst dat ze TEN ALLE TIJDE in de goede volgorde moeten blijven lopen. achteraan lopen louis en rene. bij de splitsing loopt louis eerst een paar meter verder, maar daarna gaat hij achter rene staan. op dat moment staan ze dus niet meer in de goede volgorde. hoe komt het dan dat ze toch die 20.000 euro hebben verdiend? ze hebben zich toch niet aan de regels gehouden?

Ik had dit idd ook al aangekaart en ik meende al dat 't alleen voor mij niet duidelijk was aangezien er niemand op reageerde. Ze hebben zich dus in feite niet aan de opdracht gehouden. Althans dat doen ze ons geloven. Ik heb Angela namelijk niet horen zeggen dat ze ook de hele weg in die volgorde moesten blijven lopen. Volgens mij vertelde zij alleen dat ze in die volgorde moesten aankomen bij 't eindpunt.  :-\

Maar de kandi's zelf blijven dus constant in de volgorde lopen en letten ook op of iemand niet achterblijft of iemand anders inhaalt. Dus daaruit concludeerde ik dat ze echt in die volgorde moesten blijven. Louis en Rene hebben dit duidelijk niet gedaan. Volgens mij zeggen ze zelf ook zoiets tegen elkaar. (iets van: 'nu moeten we geld inleveren') Erg vreemd dat de opdracht toch gelukt was......







« Laatst bewerkt op: 16-03-2003, 13:08:51 door Han13 »

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Aflevering 1
« Reactie #55 Gepost op: 16-03-2003, 13:11:11 »
Dat hoeft helemaal niet. Als hij te weinig wist van beide kandidaten en de anderen net 1 vraagje meer goed hadden...
Ze kunnen het allebei dus net zo goed nog zijn :)
Gr. Fram

Toch is de stelling van Heinz zo waar als maar zijn kan







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Aflevering 1
« Reactie #56 Gepost op: 16-03-2003, 13:13:27 »
Citaat
Ik heb Angela namelijk niet horen zeggen dat ze ook de hele weg in die volgorde moesten blijven lopen.
angela zei, toen ze de opdracht uit legde, dat ze ten alle tijde in die volgorde moesten blijven lopen. dat wil dus zeggen: de hele weg.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 1
« Reactie #57 Gepost op: 16-03-2003, 13:26:51 »
Zo had ik het dus ook begrepen. Ik dacht namelijk al dat ze die materiale nodg zouden kunnen hebben onderweg om over bepaalde obstakeld heen te komen. Verder was niet echt duidelijk hoe de volgorde bepaald was. Ik kan me voorstellen dat je een beetje om en om doet qua mannen en vrouwen. Als je dan moeilijke obstakels tegen komt heb je meer kans dat je elkaar kunt helpen. Het enige slimme vond ik dat ze de zwaarste bagage achteraan hadden laten lopen in verband met de binnenkomst.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 1
« Reactie #58 Gepost op: 16-03-2003, 13:43:07 »
angela zei, toen ze de opdracht uit legde, dat ze ten alle tijde in die volgorde moesten blijven lopen. dat wil dus zeggen: de hele weg.

Oh oke, ik kon 't me niet meer herinneren dat ze 't zo expliciet gezegd had.  :-[








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Aflevering 1
« Reactie #59 Gepost op: 16-03-2003, 14:19:38 »
geeft nix toch, k dacht alleen maar, ik leg t ff uit :)

k ga op de mfb toch wel vragen hoe dat zat hoor, want t was dus wel onterecht dat ze zoveel geld hebben gewonnen. niet dat ik het ze niet gun ofzo, maar ik vind het wel erg inconsequent van de avro.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!