Auteur Topic: Grappige momenten  (gelezen 115588 keer)

Offline HJL Von Mollensteyn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't give hate a chance!!
Re:Grappige momenten
« Reactie #160 Gepost op: 19-04-2003, 22:48:42 »
Ferdi: We hebben hier een vlot dat niet wil vlotten...
idd ;D ;D







"I love it when a plan comes together"

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Grappige momenten
« Reactie #161 Gepost op: 20-04-2003, 01:38:24 »
Ik heb best veel moeten (glim-)lachen deze aflevering, maar het is nu al te laat en ik ben te moe om me ze allemaal te herinneren.

Ik vond bijvoorbeeld René om zich heen schietend in dat bos ook erg grappig. Alsof hij als een soort Rambo zijn stoutste fantasieën aan het beleven was. ;D








Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Grappige momenten
« Reactie #162 Gepost op: 20-04-2003, 01:49:34 »
Rene die ook nog eens heel dramatisch neervalt nadat hij ook was neergeschoten.

Jaa, prachtig theatraal zoals ie op zn knieen valt. En ook dat ongeloof bij Elise. Schitterend!

En Elise of Rene (volgens mij Rene) die een 'bzzzzz' (strontmug) geluid maakt bij het behandelen van de vuile was.
Of het was een echte strontmug natuurlijk.  ;D










Offline Ziet

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Grappige momenten
« Reactie #163 Gepost op: 20-04-2003, 09:27:22 »
rene met zijn wasmand in zijn handen: "als jij nou ff die deur opendoet, dan doe ik zo *hup* die was erin"

en als hij dan inderdaad de was erin doet: "pompidompidom"  ;D








Offline Suske

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Grappige momenten
« Reactie #164 Gepost op: 20-04-2003, 13:24:17 »
Patricia die van het vlot afvalt..
Ik kwam niet meer bij ...







D E  M O L  I S  V O O R  1 0 0 %  R O E L A N D . . . !

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Grappige momenten
« Reactie #165 Gepost op: 20-04-2003, 13:31:14 »
Ik heb tijdens 't herbekijken nog meer grappige momenten gevonden:

  • Patricia terwijl ze 't water instapt: 'blijft dat zo koud?'
  • Ferdi: 'Elise, waarom heb jij 'n portofoon?' Elise: 'Geen idee, Rene en ik zitten jullie was te doen' Reactie van Ferdi: 'relaxed!'
  • Rene over de schone was: 'Het kan zijn dat de maat nu anders is. Misschien past Chandrika nu alles!'

Offline Suske

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Grappige momenten
« Reactie #166 Gepost op: 20-04-2003, 13:38:58 »
Ik heb tijdens 't herbekijken nog meer grappige momenten gevonden:

  • Patricia terwijl ze 't water instapt: 'blijft dat zo koud?'
  • Ferdi: 'Elise, waarom heb jij 'n portofoon?' Elise: 'Geen idee, Rene en ik zitten jullie was te doen' Reactie van Ferdi: 'relaxed!'
  • Rene over de schone was: 'Het kan zijn dat de maat nu anders is. Misschien past Chandrika nu alles!'

Hahhahahaha, die Patricia..
Dit is TE grappig :D :D :D







D E  M O L  I S  V O O R  1 0 0 %  R O E L A N D . . . !

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Grappige momenten
« Reactie #167 Gepost op: 20-04-2003, 13:44:53 »
Ja, die opmerking van Rene over de maat van de kleren vond ik ook grappig. En inderdaad die vraag van Ferdi 'Waarom heb jij een portofoon?'. Klonk bijna verwijtend. :P








Offline Marmer14

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Grappige momenten
« Reactie #168 Gepost op: 20-04-2003, 14:15:57 »
René die in afleverin 6 iets "zuur" noemde, waar kennen we die opmerking nog van?!!
Aafke zei dit eerder ook al.







En tóch is Toine de mol!!!!

Offline Lauren

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Koekoek!
Re:Grappige momenten
« Reactie #169 Gepost op: 20-04-2003, 15:09:21 »
Dat 'vlot' in het algemeen was al zeer grappig. Kom op man, dat is toch geen vlot....







Koekoek!

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Grappige momenten
« Reactie #170 Gepost op: 20-04-2003, 16:41:46 »

Ik vond bijvoorbeeld René om zich heen schietend in dat bos ook erg grappig. Alsof hij als een soort Rambo zijn stoutste fantasieën aan het beleven was. ;D


Inderdaad, dat was zo droog gewoon ;D (ik zie hem dit al bijna in the matrix deel II doen, in bullet time dan he ;))

En dan de theatrale knieval nadat ie geraakt is. Hij legt Elise dan uit dat ze moet rennen en schieten en dat Elise dan niet echt rent (logisch ook, met al die stammen) en ook niet echt schiet (iig niet zo volautomatisch als René).

;D







No Milk today???

Offline HJL Von Mollensteyn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't give hate a chance!!
Re:Grappige momenten
« Reactie #171 Gepost op: 20-04-2003, 16:50:53 »
[quote author=Milk

En dan de theatrale knieval nadat ie geraakt is. Hij legt Elise dan uit dat ze moet rennen en schieten en dat Elise dan niet echt rent (logisch ook, met al die stammen) en ook niet echt schiet (iig niet zo volautomatisch als René).

;D
Citaat

Zekers... het zag er nou niet echt flitsend uit..had je misschien beter ff een stok kunnen pakken en dan ..hup..
al fierljeppend naar de heli, had Ron Elise ook moeilijker kunnen raken  ;D








"I love it when a plan comes together"

Offline billyboem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Grappige momenten
« Reactie #172 Gepost op: 20-04-2003, 19:23:53 »
Ik vond deze aflevering met grote voorsprong de leukste tot nu toe!
Ten eerste omdat ik Ferdi tot nu toe nog niet echt grappig vond, maar na zijn opmerking over dat het niet echt wilde vlotten met het vlot maakt hij het helemaal goed. Die jasjes van de was "dames" waren echt geweldig en ik vond de snelheid van het motorbootje op het meer ook best wel komisch!







Grote ideeën beginnen met volkomen onrealistische gedachten.

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Grappige momenten
« Reactie #173 Gepost op: 20-04-2003, 20:02:54 »
patricia als ze wordt neergeschoten, met de beentjes trappelend in de lucht, ik lag echt dubbel  ;D
Die opmerkingen van Patricia, echt patricia-logica: ik vertrouw ferdi het meest omdat ik hem het meest vertrouw, op andere van zulke opmerkingen kan ik niet zo snel komen maar ze waren er wel!
René en Elise waren geweldig in hun 'pakken'(laat het doek maar zakken!!!) maar ook die wetsuits waren geweldig, vooral als het over hun hoofd zat  :D







'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline tomhaze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Grappige momenten
« Reactie #174 Gepost op: 20-04-2003, 21:10:58 »
Niet echt grappig maar wat ik ERRUG lomp vond is dat ze eerst dat kistje voor 2500 openen maken en daarna moet die enveloppe ook nog open voor 2500, kortom als ze het kistje openmaken verliezen ze geen 2500 maar gewoon 5000!








Offline tomhaze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Grappige momenten
« Reactie #175 Gepost op: 20-04-2003, 21:44:09 »
Ik moest ook lachen toen Ferdi de test invulde, net als Rene toen half nederlands, half engels: I always stem on Chandrika!








Offline HJL Von Mollensteyn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't give hate a chance!!
Re:Grappige momenten
« Reactie #176 Gepost op: 21-04-2003, 20:38:33 »
Ik vond de reactie van Ferdi ook geweldig toen Chandrika tegen Patricia zei dat ze het zo erg vond dat Astrid er net uit was. Hij zat erachter en kreeg zo'n grijns van....."wijffie doe niet zo zielig" ;D :)







"I love it when a plan comes together"

Offline majornono

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Grappige momenten
« Reactie #177 Gepost op: 21-04-2003, 21:11:51 »
T'is al genoemd, maar mijn absolute toppers:
  • ferdi:"we zitten hier met een vlot dat niet echt wil vlotten"
  • De enorme verbazing op het gezicht van Elise toen Ron haar neerschoot (en als ze blijkt de mol te zijn wordt dit nog 10 x leuker, dan heeft ze het GEWELDIG gespeeld)
  • De shot van Elise & Rene in de wasserette terwijl Ferdi door de portofoon probeert contact te maken
Vooral bij de eerste twee viel ik echt van de bank van het lachen, geweldig.  ;D ;D ;D








Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Grappige momenten
« Reactie #178 Gepost op: 21-04-2003, 21:38:16 »
Hahaha, ja echt heel veel grappige momenten, goed dat jullie ze allemaal noemen, dan kun je opnieuw lachen :).

René zei ergens in deze laatste afl ook nog zoiets als "woehoe!" wat best grappig was, maar ik weet niet meer wanneer ???








Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Grappige momenten
« Reactie #179 Gepost op: 22-04-2003, 13:44:53 »
Rene heeft echt veel grappige momenten:
Zoals hij op zn knieen stortte toen hij afgeschoten was. Met zn handen in de lucht en hij riep: 'Elise in ben in mn been geschoten'. Haha net of er een echte kogel doorheen was gegaan.

En Elise: ' jij hebt me neergeschoten' Ron heel droog: 'Ja' Elise is gewoon helemaal in shock  ;D En inderdaad, mocht ze de mol zijn, dan verdient ze een Oscar.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!