Auteur Topic: Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....  (gelezen 192407 keer)

Offline René

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #360 Gepost op: 4-06-2003, 12:09:32 »
Vraagje voor Rene:

Ik begrijp dat je niet heel concreet kan zeggen wat je in de foto van je koker zag, maar kan je zeggen of je het duidelijk vond, als hint richting je Mol ?

Ik heb hier namelijk twee tegenstrijdige berichten van twee mensen gehoord.

Trouwens erg leuk dat je er bent !!!! ;-)


Nee, ik kon aan de afbeelding geen enkele aanwijzing aflezen. Toch heb ik mijn mond gehouden tegen de rest. Dit alleen om te zien hoe men zou reageren. Het is ook precies zo gegaan als ik had voorspeld. Wat zijn mensen toch voorspelbaar.....








Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #361 Gepost op: 4-06-2003, 12:27:00 »
Vraagje aan alle kandidaten...

Was t niet verschrikkelijk moeilijk om al die maanden je mond dicht te moetem houden? Ik neem aan dat veel mensen weten dat je aan dit programma mee deed...
buiten de laatste 3 wisten jullie ook niet hoe t precies afliep... maar wel tot hoe lang je er zelf in zat... lijkt me zo moeilijk om niks te zeggen dan... mn voor chandrika en ron.. ik denk dat t voor elise als mol ook nog wel anders is omdat die ook anders aan t spel begint...

maar vertel.. hoe was dat..
Linda







Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline georgestobbart

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #362 Gepost op: 4-06-2003, 12:36:17 »
Ik ben nog steeds errug benieuwd naar wat de kandidaten (ron & rene!!) van Elise als mol vonden??









Offline Amy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ara Halici !
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #363 Gepost op: 4-06-2003, 12:41:10 »
Vraagje aan alle kandidaten...

Was t niet verschrikkelijk moeilijk om al die maanden je mond dicht te moetem houden? Ik neem aan dat veel mensen weten dat je aan dit programma mee deed...
buiten de laatste 3 wisten jullie ook niet hoe t precies afliep... maar wel tot hoe lang je er zelf in zat... lijkt me zo moeilijk om niks te zeggen dan... mn voor chandrika en ron.. ik denk dat t voor elise als mol ook nog wel anders is omdat die ook anders aan t spel begint...

maar vertel.. hoe was dat..
Linda

Volgens mij is deze vraag al lang beantwoord.







'Elke dag dank ik God op m'n blote knieën dat er geen penopauzende kerel aan m’n kop zeurt.'

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #364 Gepost op: 4-06-2003, 13:56:13 »
Ow sorry







Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #365 Gepost op: 4-06-2003, 15:02:27 »
Zeg heb je al plannen om op reis te gaan en zo ja waar naar toe? Ik had al tegen je vriendin gezegd dat jullie Mongolië zeker moeten overwegen, dus dan zeg ik het tegen jou nog een keer.
Je moet Mongolië zeker overwegen. Prachtig land! geweldig gewoon.

 


Wat dachten jullie van MOLdavië ;D ;D ;D







"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline laafje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #366 Gepost op: 4-06-2003, 16:56:02 »
Het kan toch niet zo zijn dat de kandi's nu al afgekickt zijn van het allermooiste, allerbeste, allergaafst tv programma van de HELE wereld???

Nou waar blijven jullie?? Er zijn nog genoeg vragen te beantwoorden hoor.  ;D







Groetjes van de enige echte laafje ;)

Offline guppy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #367 Gepost op: 4-06-2003, 19:59:48 »
helemaal mee eens laafje!!!!
waar is iedereen toch gebleven?
ja rene blijft trouw komen, maar heb julien en ferdi al een poosje niet meer gezien.
en ron??

kom op jongens nog vragen zat hoor!!!!







life's beautiful

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #368 Gepost op: 4-06-2003, 20:02:59 »
Doe rustig. Ze hebben wel meer te doen als alleen dit forum. Ferdi heeft mij gezegt: Dat alles probeert te antwoorden maar dat hij niet altijd kan komen.







Eindelijk...

Offline guppy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #369 Gepost op: 4-06-2003, 20:13:41 »
ja sorry hoor!!!!
ik bedoel het toch ook niet kwaad?
 :'(
ik wou alleen maar zeggen dat ik het leuk vind als ze er weer een keer zijn.
ik weet heus wel dat ze andere dingen te doen hebben joh.
anyway....
ciao!







life's beautiful

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #370 Gepost op: 4-06-2003, 20:15:48 »
Ja, oke dan is het goed

Maar het kwam een beetje boos over
oke voorbij misverstand







Eindelijk...

Offline guppy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #371 Gepost op: 4-06-2003, 22:03:14 »
ok voorbij misverstand!!:)
zand erover.
laatste wat ik wil is ruzie maken met iemand hier..
soms komt er bij mij alleen iets nogal bot uit, terwijl ik het aardig bedoel.
misschien voortaan mijn mondje wat beter dichthouden? :-X
maar goed zand erover.
wachten op de kandi's met antwoorden.

doegie!!







life's beautiful

Offline rougekappje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aint Nothing But Fluff..
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #372 Gepost op: 4-06-2003, 23:15:24 »
Nee, ik kon aan de afbeelding geen enkele aanwijzing aflezen. Toch heb ik mijn mond gehouden tegen de rest. Dit alleen om te zien hoe men zou reageren. Het is ook precies zo gegaan als ik had voorspeld. Wat zijn mensen toch voorspelbaar.....

:-) Hm soms wel ja Rene.. Vond wel dat de tekeningen die gemaakt werden er wel erg anders uitzagen dan wat er op de foto`s leek te staan... ;-) maar goed een foto uitbeelden is niet makkelijk natuurlijk..

Ja dat jurkje..stond je erg leuk.. *gniffel*  ;D
Tja er moet een prijs betaald worden om aan zo`n cool spel mee te doen niet, Rene? @:)

@ Rene -had nog een paar vraagjes voor je:

(hoe druk je ook bent, je hebt vast tijd om even kort te antwoorden toch?(als we je heel lief aankijken  ::)

1. Waarom vond je Astrid zo verdacht? (Ik verdacht haar ook hoor eerder, voordat Ron mijn hoofdverdachte werd ;-) Maar als kijker krijg je natuurlijk andere- informatie dan als kandidaat die fulltime met de andere kandidaten optrekt?)

2. Hoe wist je bij welke monitor te gaan kijken in het partnerspel?
Ok je verdacht Elise maar hoe wist je, dat ze het daar had laten hangen? Het was de monitor van Chandrika geloof ik toch,.. omdat die het verst was, helemaal bovenin?)

3. Verbaasde het je niet dat Elise zo`n toch wel erg duidelijke Mollenstreek uithaalde  ???(duidelijk omdat voor alle kandidaten helder werd dat zij het deed,.. ze zegt het zelfs met nadruk in de auto,
overigens..en  ieder stond er met zijn neus bovenop?!)

4. Voor Rene en Julien:

Ik weet niet of het al eerder is gevraagd\ beantwoord, maar hebben
jullie nou nog uitgevonden hoe dat zat met die allereerste opdracht,
wie nou had afgesproken op wie te wachten? Of was het gewoon een miscommunicatie? Wel mooi dat door het geroep van de groep naar Ron opdracht toch nog lukte he..?!;-)

En Julien, je kan echt zien dat je plezier in analyseren,schrijven en redevoeren hebt @:) Vind het altijd erg leuk je stukken te lezen hier :) Al denk ik persoonlijk niet over een aanmelding - het lijkt me vreselijk om die camera`s om je heen te hebben,die al je bewegingen volgen..
Daarna ook nog op tv komen, om door iedereen te worden ontleed ..brrr @:)

Gelukkig zijn er mensen die er anders over denken anders kon ik geen molletje meer aanschouwen ;)

Overigens heb je het grappige momenten topic al gelezen, Rene? Er staan er heel wat van je tussen @:)

Thanx in advance voor jullie antwoorden  :-*
Rouge








I'll be anything you want me to be, Mirage said to the Fool

Offline guppy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #373 Gepost op: 4-06-2003, 23:36:16 »
[2. Hoe wist je bij welke monitor te gaan kijken in het partnerspel?
Citaat

vraagje voor rene (over het partnerspel)

misschien is hij al eens gesteld, sorry dan.
maar ik moest er opeens weer aan denken.
de aflevering met het partnerspel heb ik samen met 3 andere mensen gekeken.
en allebei tegelijk vroegen wij ons af hoe het kon dat jij één streep de trap op was en de autosleutels vond, toen deze kwijt bleken te zijn....
had je die sleutels daar zelf neergelegd en herinnerde je dat ze daar lagen of had elise dat gedaan en doorzag je dat?
ik vraag me echt af of wij nou met z'n 4-en zo dom waren dat we dat niet snapten of dat het gewoon vaag was.

alvast bedankt voor je antwoord....
guppy.







life's beautiful

Offline guppy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #374 Gepost op: 4-06-2003, 23:42:40 »
ik heb even een vraagje aan IEDEREEN hier.
ik weet dat het niet echt bij dit topic hoort, maar aangezien hier de meeste mensen komen stel ik hem toch maar hier.

wat vindt iedereen ervan dat portugal herhaald gaat worden over een paar weken??
(tenminste....dat is toch zo? heb ik gehoord namelijk)
ik vind dat het alles een beetje kapot maakt.
zoiets als de mol moet je niet gaan herhalen.
het is natuurlijk leuk om nu achteraf de hints te gaan zoeken, maar ik vind het wel de verkeerde richting opwerken.
ben benieuwd wat andere molfans hier van vinden....

slaap lekker allemaal trouwens, en succes met de warmte.

guppy.







life's beautiful

Offline rougekappje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aint Nothing But Fluff..
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #375 Gepost op: 5-06-2003, 01:04:37 »
*slightly off topic*

@Ron:

Ik las dat jullie wellicht van plan zijn naar Costa Rica & Panama te gaan? Moet je doen!!!! @:)

Toeval wil dat ik  er net vandaan kom !!(Maart-April jl zijn we er een paar weken rondgetrokken)
Supermooi!!! Echt hele mooie natuur, enorme diversiteit aan fauna (o.a.de befaamde Quetzal)uiteraard.. Mooie natural hotsprings, canopyrides- en walks..pristine cloudforest.. en niet te vergeten de Guanabana batido`s, gezonde sapjes & fruit hmm @:) Je komt er als herboren van terug, beloofd!!

Vond Panama misschien nog wat leuker dan Costa Rica, ergens (al is het qua klimaatzones wat beperkter,de vulkanen maken CR natuurlijk juist erg bijzonder samen met de twee oceanen) maar het is nog diverser qua natuur.
En de mensen zijn er ontzettend aardig!!(helpt overigens wel als je wat Spaans spreekt ;-)

Tourisme staat er pas in de kinderschoenen (pas laatste 3 jaar de laatste beetjes juk van het Noriega regime aan het afschudden)..
En de Caribische kust daar is fantastisch mooi, als je geheel wilt uitrusten (de Comarca de San Blas zou ik je van harte aanraden, er is weinig vertier, weinig luxe,  maar je komt er geheel tot (innerlijke) rust!!)

Pura Vida..!!

Rouge

 









« Laatst bewerkt op: 5-06-2003, 01:15:01 door rougekappje »
I'll be anything you want me to be, Mirage said to the Fool

Offline rougekappje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aint Nothing But Fluff..
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #376 Gepost op: 5-06-2003, 01:07:31 »

wat vindt iedereen ervan dat portugal herhaald gaat worden over een paar weken??
Dit is voor mij de eerste Mol die ik zie. Lijkt me erg leuk die vorige serie toch nog te zien, al weet ik wie de Mol is. Al is het maar omdat ik dan kan trainen  waar ik dus wel of niet op moet letten..Misschien dat ik het volgende keer dan wèl goed heb @:)
En wil nou eindelijk die befaamde George wel eens in actie zien, aangezien iedereen de hele tijd in katzwijm valt bij het horen van die naam..what is that all about?!! hehe ;-)
Maar goed, ik geld nog niet echt als molfan(aat) dus.. 8)

Rouge







I'll be anything you want me to be, Mirage said to the Fool

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #377 Gepost op: 5-06-2003, 01:11:51 »

Maar goed, ik geld nog niet echt als molfan(aat) dus.. 8)

Rouge
NEE, Rouge??????????????








Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #378 Gepost op: 5-06-2003, 09:11:03 »
*slightly off topic*

@Ron:

Ik las dat jullie wellicht van plan zijn naar Costa Rica & Panama te gaan? Moet je doen!!!! @:)

*ook slightly off topic*

Ron, mocht je na Panama/CR naar Mongolië willen. (Ik zou het eerder doen, het zou na de Peking Express wel eens druk kunnen worden!) dan zit hier de persoon voor de tips.
Zeker als je met de trein wilt, of via Beijing.
Vliegen kan natuurlijk ook, één keer in de week via Moscow, met de MIAT, maar dat is een extra overweging waard....
 
MIAT staat nl voor Maybe I Arrive Tomorrow









"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #379 Gepost op: 5-06-2003, 09:26:44 »
*ook slightly off topic*

Ron, mocht je na Panama/CR naar Mongolië willen. (Ik zou het eerder doen, het zou na de Peking Express wel eens druk kunnen worden!) dan zit hier de persoon voor de tips.




peking express gaat niet door vanwege sarsvirus.. :(