Auteur Topic: De 4e Nederlandse mol...man of vrouw?  (gelezen 16412 keer)

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:De 4e Nederlandse mol...man of vrouw?
« Reactie #20 Gepost op: 10-10-2002, 21:54:32 »
Ach.. doe goede oude tijd toen dit geschreven was  ::)







Take a glorious bite out of the whole world

Offline de Huiskabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #21 Gepost op: 14-11-2002, 02:14:38 »
En hij komt uit Enschede. :o ;)







't werd een beetje koud buiten...

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
VERPLAATST: test
« Reactie #22 Gepost op: 14-11-2002, 09:52:07 »









Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
VERPLAATST: test
« Reactie #23 Gepost op: 14-11-2002, 10:21:24 »
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
VERPLAATST: test
« Reactie #24 Gepost op: 14-11-2002, 12:26:26 »
Dat zou je wel graag weten he  ;D

Stomme rotpagina ook  :(








Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
VERPLAATST: test
« Reactie #25 Gepost op: 14-11-2002, 13:50:39 »
Dat zou je wel graag weten he  ;D
Mwoa, valt mee hoor ::) MAAR als je het graag wilt vertellen, ik hou je niet tegen hoor ;D







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
VERPLAATST: test
« Reactie #26 Gepost op: 14-11-2002, 17:12:47 »
En hij komt uit Enschede. :o ;)

Nee helaas...nwe gok?







Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline ingrid

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #27 Gepost op: 24-11-2002, 09:45:25 »
Ik denk dat het een man zal zijn en zal even uitleggen waarom:
Op 6 juli vertrokken wij naar spanje, in Frankrijk stopte we om te overnachten. Mijn man en ik dronken daar in de bar (waar geen nederlanders aanwezig waren dacht ik) een biertje en mijn kids waren een stukje verder op aan het poolen. Mijn man moest naar de toilet en ik zat alleen aan het tafeltje. Achter mij kwamen 2 heren zitten (die ik niet kon zien) en ze begonnen te praten. Ineens hoorde ik dat ze het over de mol hadden ik ging wat naar achter hangen om het beter te horen (stout ja)
Het verhaal ging ongeveer zo :  Dus je doet zeker mee met de mol  Ja ik doe zeker mee maar ik twijfel nog heel erg of ik de mol wel wil zijn ik heb bedenktijd gekregen. Weet wel waar je aan gaat beginnen want het zal zwaar zijn. Ja dat is juist het probleem maar ik denk wel dat ik het ga doen, ik kan ook makkelijk vrij krijgen. na nog wat op en neer gepraat over wel doen of niet doen (kwam er eigenlijk op neer dat hij wel wilde) kwam mijn man weer tegenover me zitten.
Ik vroeg hem de mannen goed in zich op te nemen omdat ik niet achterom durfde te kijken. Ik wist ook niet wie van de 2 mannen wat gezegt had. Enkele seconden later stonden de mannen op en liepen langs ons tafeltje, ik heb ze in een schim gezien en ik weet zeker dat als de mol weer op tv komt ik hem nog zal herkennen.
Ik kan me niet voorstellen dat ze me voor de gek hebben zitten houden omdat er verder in heel het hotel geen hollander aanwezig was, ze praten ook erg zachtjes  en ik moest echt me best doen om ze te horen .
Zodra de mol weer op tv komt zal ik zeker weten of hij idd meedoet en ik kan haast niet wachten








Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
VERPLAATST: test
« Reactie #28 Gepost op: 24-11-2002, 16:42:46 »
6 juli, hadden ze toen de kandidaten al rond ja??
En wat een slechte mol als ie dat dan al gaat rondblerren aan vrienden/familie, of wie die andere man dan ook mag wezen. Voor zover ik me herinner wist bij de vorige aflevering alleen George zun moeder hoe en wat, en zo hoort het ook, om uitlekken te voorkomen!!

Enfin, mocht dit verhaal kloppen en mocht je die man zien zodra de uitzendingen beginnen, zou je dan alsjeblieft NIETS willen zeggen hierover??
Echt, ik wil het niet weten hoor, heel leuk voor je, maar er is geen ruk meer aan om te kijken als je al weet wie het is...







« Laatst bewerkt op: 24-11-2002, 16:44:38 door BlomDondje »
Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #29 Gepost op: 24-11-2002, 17:17:22 »
mja vind ik ook, alléja, je kan best wel zeggen of je iemand herkent maar zeg dan niet wie, anders is de pret eraf... of bij nader inzien...zeg ook niet of je hem herkent, anders weten we dat het een man is







banaan begint met een b, soms met een s

Offline ingrid

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #30 Gepost op: 24-11-2002, 17:46:16 »
6 juli, hadden ze toen de kandidaten al rond ja??
En wat een slechte mol als ie dat dan al gaat rondblerren aan vrienden/familie, of wie die andere man dan ook mag wezen. Voor zover ik me herinner wist bij de vorige aflevering alleen George zun moeder hoe en wat, en zo hoort het ook, om uitlekken te voorkomen!!

Enfin, mocht dit verhaal kloppen en mocht je die man zien zodra de uitzendingen beginnen, zou je dan alsjeblieft NIETS willen zeggen hierover??
Echt, ik wil het niet weten hoor, heel leuk voor je, maar er is geen ruk meer aan om te kijken als je al weet wie het is...

Ten eerste ga ik hier idd niet vertellen of ik hem herken ja of de nee, dat doe ik pas als het afgelopen is. En zelfs al zou ik hem herkennen is het niet eens zeker dat ie de mol is.
Of ze op 6 juli de kandidaten al rond hadden weet ik niet maar als het klopt wat ik gehoord heb dan hadden ze in ieder geval nog geen mol. Mijn verhaal klopt ik ga niet over zoiets zitten liegen ( maar of het klopt wat die 2 tegen elkaar vertelde ?? voor hetzelfde geld hebben ze toch gehoord dat ik nederlands sprak en zo een toneelstukje opgevoerd)









Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #31 Gepost op: 24-11-2002, 17:48:33 »
Ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat je, als je gevraagd bent om mol te worden, met vrienden of familie 't gaat overleggen in 'n openbare gelegenheid. Als je 't al met iemand zou willen delen, zou 't meest logische zijn om dat thuis te doen, zodat je zeker zou zijn dat niemand anders 't zou horen.

Ik vind 't ook wat vreemd dat 't in juli al was. Ik was in de veronderstelling dat de kandidaten pas later gekozen worden en pas 'n paar weken voor vertrek aan 1 kandidaat wordt gevraagd om mol te worden. (met natuurlijk wat speling, voor als hij/zij 't niet zou willen worden en er iemand anders benaderd moet worden) Ik kan me ook vaag herinneren dat Angela dit ooit zo verteld heeft bij 'n programma of in 'n artikel over WIDM.

Maar goed, mocht 't zo zijn dat een van die heren in Frankrijk ook in WIDM blijkt te zitten, vertel 't ons dan asjeblieft niet, Ingrid. Ik denk namelijk dat we dan veel minder plezier zullen beleven aan de serie als al duidelijk is dat de mol iig 'n man is.   :-\








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #32 Gepost op: 24-11-2002, 17:51:14 »
( maar of het klopt wat die 2 tegen elkaar vertelde ?? voor hetzelfde geld hebben ze toch gehoord dat ik nederlands sprak en zo een toneelstukje opgevoerd)

Maar waarom dan over WIDM? Ze konden toch niet weten dat jij dat programma altijd kijkt. Ik weet dat WIDM vrij goed bekeken wordt, maar toch was er een grote kans dat jij 't niet zou volgen en dat hun 'grap' totaal geen uitwerking zou hebben.  :-\








Offline fenn

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik koe van you..!
VERPLAATST: test
« Reactie #33 Gepost op: 24-11-2002, 19:49:31 »
hij had het er gewoon over met een vriend of ie zich als mol zou gaan inschrijven misschien?!







een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #34 Gepost op: 24-11-2002, 20:26:49 »
hij had het er gewoon over met een vriend of ie zich als mol zou gaan inschrijven misschien?!

Dat zou natuurlijk ook goed kunnen. Ze kunnen geloof ik idd bij hun inschrijving om kandidaat te worden al aangeven of ze wel of niet interesse hebben om mol te worden. 't kan natuurlijk zijn dat hij daarover aan 't tobben was.  :)








Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
VERPLAATST: test
« Reactie #35 Gepost op: 25-11-2002, 16:49:19 »
Wie wat bewaart, heeft wat....

Ik had dus nog oude chatlogs, es ff gezocht op "afgewezen" omdat ik me kon herinneren dat iemand van de chat bij de laatste 30 kandidaten zat en alsnog afgewezen werd, en daar natuurlijk flink van over de zeik was. Dit was dus op 20 juni, toen waren ze al bij de laatste 30, dus zou kunnen dat ze het 6 juli rond hadden.
Alleen blijf ik het vreemd vinden dat die kerel er gewoon over praat, mocht het allemaal kloppen wat ie zei dan hoop ik dat ie beter molt als wat ie hier deed :+

Tis niet zo dat ik je verhaal niet geloof Ingrid, maar misschien is het zoals Fennie zegt, dat ie het over een eventuele inschrijving had. Je zegt zelf al dat ze heel zachtjes aan het praten waren en dat je moeite had met ze te verstaan, misschien daarom ietsje verkeerd begrepen??
Haha wel knap dat je je niet omgedraaid hebt!! Ik had desnoods per ongeluk express m'n bier op de grond gegooid om ze ff goed te kunnen zien hoor :D







Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline Master3L

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
VERPLAATST: test
« Reactie #36 Gepost op: 26-11-2002, 09:58:16 »
Alleen blijf ik het vreemd vinden dat die kerel er gewoon over praat, mocht het allemaal kloppen wat ie zei dan hoop ik dat ie beter molt als wat ie hier deed :+
Maar ja, wie verwacht er nou dat er in een café in Frankrijk een Nederlandse molfanaat zit en meeluistert?

Je komt elkaar tegen in Frankrijk...







waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
LET OP: VERHUISD
« Reactie #37 Gepost op: 26-11-2002, 18:25:22 »
Alleen het feit al dat ie met een ander persoon zit te overleggen vink vreemd, ongeacht WAAR ie is...

Was in de veronderstelling dat de mol ook niet met vrienden/familieleden erover mocht praten??







Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline ingrid

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #38 Gepost op: 27-11-2002, 07:43:37 »
Wie wat bewaart, heeft wat...

 maar misschien is het zoals Fennie zegt, dat ie het over een eventuele inschrijving had. Je zegt zelf al dat ze heel zachtjes aan het praten waren en dat je moeite had met ze te verstaan, misschien daarom ietsje verkeerd begrepen??
Haha wel knap dat je je niet omgedraaid hebt!! Ik had desnoods per ongeluk express m'n bier op de grond gegooid om ze ff goed te kunnen zien hoor :D

Ze praten dan wel zachtjes maar ik weet zeker dat hij zei dat hij al door de selectie was.
Ik had er niet eens aan gedacht om mijn bierglas om te kieperen Blom, Ik bleef zitten hoe ik zat, durfde niet eens meer te bewegen en dacht dit kan toch niet.
Ik weet niet of de deelnemers tegen iemand mogen zeggen dat ze mee doen? het was niet zeker of hij de mol zou zijn daar was hij over aan het dubben. Als ik de keus had om mol te zijn dan overleg ik het met mijn man (Nee niet in een bar) Misschien had hij ook iemand nodig waar hij mee kon overleggen.
Ik weet het verder ook allemaal niet jullie reacties zijn ongeveer hetzelfde als wat ik toen dacht als hij idd de mol gaat worden heeft ie een slecht begin gemaakt.
Maar het kan natuurlijk ook zijn dat hij mee ging doen met een online de mol  ( Ingrid gaat gelijk foto's van de deelnemers bekijken op the mole  ;) )









Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
VERPLAATST: test
« Reactie #39 Gepost op: 27-11-2002, 12:56:49 »
George zijn beste vriend had ooit op de chat eens onbewust gezegd dat hij eist dat George de mol was  ;D Dus ik denk wel dat ze er met van familie / close friends over mogen praten ( ze zullen het in ieder geval wel gewoon doen denk ik )







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner