Auteur Topic: De 4e Nederlandse mol...man of vrouw?  (gelezen 16414 keer)

Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
VERPLAATST: test
« Reactie #40 Gepost op: 27-11-2002, 14:04:57 »
George zijn beste vriend had ooit op de chat eens onbewust gezegd dat hij eist dat George de mol was  ;D Dus ik denk wel dat ze er met van familie / close friends over mogen praten ( ze zullen het in ieder geval wel gewoon doen denk ik )

Ik was bij die bewuste chat en ben het hier niet mee eens Kennz. Jij las toen wat je WOU lezen, zei ik je toen ook al weet je nog? Net zoals je zeker wist dat Prince het was :D







Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
VERPLAATST: test
« Reactie #41 Gepost op: 27-11-2002, 14:30:26 »
Genn verrassing da je het nie eens bent met me  ;D Maar kan er op dit moment niet zo mee zitten alleen...







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
LET OP: VERHUISD
« Reactie #42 Gepost op: 27-11-2002, 14:31:06 »
Hmmz, na ALWEER de chatlogs er op nagezocht te hebben moet ik Kenner maybe gelijk geven:

<Kenner> enne , heeft ie je in oktober al verteld dat hij de mol is, of hoorde je dat vorige week tijdens de reunie pas ?
<mark> ik wist het toen al hoe weet jij de maand?
<Kenner> leuk dat je nu toegeft dat george de mol is , maarre, ach , als ze 12 september opname's starten is het een gewoon rekensommetje he

Dit was de dag na de "wordt vervolgd" uitzending, de reunie met al de kandi's was dus net geweest.
Weet wel dat George toen zei dat ie het met 1 persoon over gepraat had, zal die Mark wel zijn geweest dan.
AARRGGHHHH ik weet het ook niet meer, ik hoop gewoon dat Ingrid ongelijk heeft :-(








Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
VERPLAATST: test
« Reactie #43 Gepost op: 27-11-2002, 14:32:45 »
Genn verrassing da je het nie eens bent met me  ;D Maar kan er op dit moment niet zo mee zitten alleen...

Waar slaat DIT nou weer op???
Als je gelijk hebt, heb je gelijk, als ik denk dat je ongelijk hebt zeg ik dat..
Tsjonge, zal gezellig worden op de chat als je zo bezig blijft, geen wonder dat er geen hond meer is.....

Trouwens, was dus aan het typen dat je maybe wel gelijk had VOOR ik je bericht zag, sorry, maar vind dit weer nergens op slaan, zeker ook geen verrassing voor je?? (excuse my sarcasm)









« Laatst bewerkt op: 27-11-2002, 14:35:17 door BlomDondje »
Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
VERPLAATST: test
« Reactie #44 Gepost op: 27-11-2002, 14:36:02 »
Omda ik dacht da wij vast hierover wel van mening zouden verschillen, that's all ( Da jij al die chatlogs nog hebt zeg  :o  ;) )







« Laatst bewerkt op: 27-11-2002, 14:36:56 door Kenner »
Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
VERPLAATST: test
« Reactie #45 Gepost op: 27-11-2002, 14:39:56 »
Omda ik dacht da wij vast hierover wel van mening zouden verschillen, that's all ( Da jij al die chatlogs nog hebt zeg  :o  ;) )


En ze komen soms goed van pas, dat zie je wel weer :D

En soms verschil ik van mening met iemand, we're one...but we're not the same....








Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
VERPLAATST: test
« Reactie #46 Gepost op: 28-11-2002, 01:42:43 »
Ik had desnoods per ongeluk express m'n bier op de grond gegooid om ze ff goed te kunnen zien hoor :D

Bier omgooien??  :o
Nou nou nou; dat gaat wel heel ver, niet?
(O; ik snap het al, je had het natuurlijk over Bavariabier, toch? )

Tsjonge, zal gezellig worden op de chat als je zo bezig blijft, geen wonder dat er geen hond meer is.....

Geen hond, maar soms is er nog wel een eenzame koe die soms in een gekke bui is. :)








Offline Master3L

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
VERPLAATST: test
« Reactie #47 Gepost op: 28-11-2002, 10:19:37 »
Waar slaat DIT nou weer op???
Als je gelijk hebt, heb je gelijk, als ik denk dat je ongelijk hebt zeg ik dat..
Tsjonge, zal gezellig worden op de chat als je zo bezig blijft, geen wonder dat er geen hond meer is.....

Trouwens, was dus aan het typen dat je maybe wel gelijk had VOOR ik je bericht zag, sorry, maar vind dit weer nergens op slaan, zeker ook geen verrassing voor je?? (excuse my sarcasm)



ZO... NU EERST EEN BAVARIA!







waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
VERPLAATST: test
« Reactie #48 Gepost op: 28-11-2002, 11:23:01 »
 :-X ik wil het niet weten!








Offline Wingnut

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:VERPLAATST: test
« Reactie #49 Gepost op: 16-01-2003, 17:36:33 »
:-X ik wil het niet weten!

Kan je dan niet beter je oren en ogen dicht doen dan je mond?

 ;D







Als tijd en ruimte één zijn, is muren bouwen zinloos - Loesje

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De 4e Nederlandse mol...man of vrouw?
« Reactie #50 Gepost op: 29-01-2003, 13:52:21 »
Heel, heel jammer dat ik dit topic met de bijdrage van Ingrid heb gelezen.  :-\  :(

Ik wil gewoon vantevoren helemaal niks weten over de mol en ik denk dat dat voor de meesten hier geldt! BAH! Van mij mogen dit soort berichten gewoon wegge-edit worden voortaan.








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De 4e Nederlandse mol...man of vrouw?
« Reactie #51 Gepost op: 29-01-2003, 14:10:27 »
Jayne, als je dit hele topic hebt gelezen heb je ook opgemerkt dat de meeste onder ons niet zo geloven in 't verhaal. Ik persoonlijk geloof wel dat Ingrid wat opgevangen heeft, maar ik kan me niet voorstellen dat 'n kandi zo vrij mag praten over 't feit dat ze hem als mol gevraagd hebben. De kandi's moeten 't zowiezo al stil houden dat ze mee mogen doen aan WIDM en ik kan me dan echt niet voorstellen dat de toekomstige mol in 'n openbare (!!!) gelegenheid 'n vriend 't gaat zitten vertellen. Zowiezo is 't de afgelopen jaren gebleken dat de mol telkens maar 1 iemand heeft verteld dat hij/zij de mol was en meestal was dit de partner of 'n dichtbijstaand familielid.

Ik zou je er niet druk over maken Jayne, d'r is nog lang niks zeker. En al zeker niet de identiteit van de mol! Ik ga er zelf voorlopig ook gewoon vanuit dat de mol 'n vrouw is deze serie.  :)








Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De 4e Nederlandse mol...man of vrouw?
« Reactie #52 Gepost op: 29-01-2003, 15:40:05 »
Ik heb het hele topic gelezen, Han13. ;)

Op mij komt het verhaal inderdaad ook zo over dat Ingrid wel iets opgevangen heeft, maar natuurlijk weten we verder niet wat er straks van blijkt te kloppen. Ook kan de betreffende kandidaat besloten hebben om toch de mol niet te willen zijn, of gewoon niet uitgekozen zijn door de makers.

Punt is alleen dat ik dit soort dingen eigenlijk helemaal niet wil lezen hier, waar of niet. Dus geen berichten van mensen die zeggen dat ze inside information hebben over wie wel of niet de mol is. Gewoon omdat je er dan niet meer compleet onbevangen naar kunt kijken, zelfs als het later uit de duim blijkt te zijn gezogen.
Ingrid zegt bijvoorbeeld ook dat ze de persoon weer zou herkennen, dus zou het kunnen dat ze straks na de eerste aflevering gaat zeggen wie van de kandidaten het is geweest. Dan ga ik toch anders naar die persoon kijken, of ik nu wil of niet.

Nou ja, ik zie gewoon niet in wat de toegevoegde waarde is van berichten waarin (al dan niet juiste) inside information wordt prijsgegeven, behalve dat degene die het meldt zich belangrijk kan voelen. De meeste mensen die op dit forum komen zijn toch  fans van het spelletje en willen er op eigen kracht (of iig gezamenlijk) achter komen wie het is.








Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:De 4e Nederlandse mol...man of vrouw?
« Reactie #53 Gepost op: 29-01-2003, 15:58:14 »
Helemaal mee eens Jayne. Al dat soort verhalen neem ik met een flinke schep zout, maar het klopt wat jij zegt: je gaat toch anders kijken en dat is zonde. Zo kan ik me van de laatste nl mol herinneren dat er berichten kwamen dat Prince geen 3 weken was weggebleven van zijn school. Dat soort dingen kan de boel goed verpesten.







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De 4e Nederlandse mol...man of vrouw?
« Reactie #54 Gepost op: 29-01-2003, 16:02:14 »
Ik begrijp goed wat je bedoel Jayne. Ik zit ook niet te wachten op dat soort informatie. Ik wil ook absoluut niet weten welke opdrachten, hints e.d. er bij buitenlandse series van de mol zijn gebruikt. (zoals nu bij dat gedoe met die kokertjes. Ik wil gewoon niet weten wat er bij de UK mole mee gebeurt is, omdat ik toch bang ben dat 't bij de Belgische serie 't zelfde gaat verlopen. Al verwacht ik van Woestijnvis toch wat meer creativteit... ;) )


Ingrid zegt bijvoorbeeld ook dat ze de persoon weer zou herkennen, dus zou het kunnen dat ze straks na de eerste aflevering gaat zeggen wie van de kandidaten het is geweest.

Ik denk niet dat Ingrid dat hier zal komen posten. We hebben toendertijd duidelijk aangegeven dat ze maar niet moest laten weten of ze die persoon heeft herkend. Laat staan wie de persoon is die ze toendertijd heeft horen praten over de mol. En ik vertrouw er dan ook maar op dat dit niet gebeurt.  :)








Offline Pieter Vaartjes

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:De 4e Nederlandse mol...man of vrouw?
« Reactie #55 Gepost op: 16-03-2003, 01:39:08 »
Ik denk dat het nu een vrouw is: Aafke!!!!! ;D







Wie is de MOL? Thats the question!!! P.S.: Als je ftp online links ziet is mijn servertje online!!!! (ftp://80.126.106.224)