Auteur Topic: Opgenomen op film ipv video?  (gelezen 2026 keer)

Offline Caz

  • Forumlid
Opgenomen op film ipv video?
« Gepost op: 15-03-2003, 11:33:54 »
Hallo allen!

Ik ben nieuw hier en ga mij weer helemaal vermaken met de nieuwe serie Wie is... de Mol?

Maar ik las in de Spits een interview met Angela waarin ze zij dat het allemaal zo moeilijk was de opnames mede omdat ze op film opnamen!!!

Citaat
"Het is een ontzettend lastige klus. Alles bij elkaar kost het ons wel een jaar om dit programma te maken. We moeten de perfecte locatie zoeken, de juiste mensen vinden en we nemen op op film, wat ook lastig is. Maar het ziet er op het eind heel mooi uit, wat het weer goedmaakt."
http://spitsnet.nl/radiotv/

Dat wil dus zeggen dat ze dus niet op videocamera's hebben opgenomen maar op film wat wel veel duurder is! Mischien dat iemand iets meer erover weet? Het kan ook zijn dat ze wel met zogenaamde HD (highDefenition) videocamera's hebben opgenomen en het dus lijkt of het op film is opgenomen, of dat ze er een filter over heen gooien na de montage. Ik ben erg benieuwd vanavond naar de eerste aflevering... Dan weten we het zeker hoe het is opgenomen!

Grtz... Cazper







« Laatst bewerkt op: 15-03-2003, 11:35:39 door Caz »

Offline Postman

  • Forumlid
Re:Opgenomen op film ipv video?
« Reactie #1 Gepost op: 15-03-2003, 12:10:17 »
Of bedoelen ze in breedbeeld? Daar heb je ook speciale camera's voor nodig.
Maar dat was het vorig jaar ook al geloof ik.
De beelden in de compilatie zagen er vrij normaal uit naar mijn idee.







« Laatst bewerkt op: 15-03-2003, 12:11:32 door Postman »

Offline Pieter Vaartjes

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Opgenomen op film ipv video?
« Reactie #2 Gepost op: 16-03-2003, 02:07:11 »
 ;DIk kan met mn digitale jvc camera ook in breedbeeld filmen hoor!!! ;D ;D







Wie is de MOL? Thats the question!!! P.S.: Als je ftp online links ziet is mijn servertje online!!!! (ftp://80.126.106.224)