Auteur Topic: Persoverzicht Mol IV  (gelezen 30767 keer)

Offline Sjimmy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #20 Gepost op: 15-03-2003, 17:42:52 »
 :o Niet goed genoeg gezocht zeker   :-\









Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #21 Gepost op: 15-03-2003, 20:31:37 »
Volgens mijn bronnen zou er niks verbazingwekkends zijn gepubliceerd in de Nederlandse dagbladen dit weekend mbt De Mol.
Zou de hype dan nog moeten uitbreken?







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #22 Gepost op: 15-03-2003, 21:01:59 »
Volgens mijn bronnen zou er niks verbazingwekkends zijn gepubliceerd in de Nederlandse dagbladen dit weekend mbt De Mol.
Zou de hype dan nog moeten uitbreken?

Lage kijkcijfers voor de compilatie en nu zie ik de promo en daar wordt weer de compilatie aangekondigd. Het is toch niet weer een week uitgesteld zeker? nog effe 3 minuten wachten.







at your service

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #23 Gepost op: 17-03-2003, 20:21:14 »
Vandaag geconstateerd dat er 'geen resultaten' staat als ik kijk wat Nederlandse kranten over 'De Mol' hebben gepubliceerd. Dit kan toch niet of is er écht zo weinig interesse voor?
Het zou natuurlijk ook kunnen dat zogenaamde kwaliteitskranten het niet de moeite vinden om er iets over te schrijven...  :-\







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #24 Gepost op: 17-03-2003, 22:45:37 »
Vandaag geconstateerd dat er 'geen resultaten' staat als ik kijk wat Nederlandse kranten over 'De Mol' hebben gepubliceerd. Dit kan toch niet of is er écht zo weinig interesse voor?
Het zou natuurlijk ook kunnen dat zogenaamde kwaliteitskranten het niet de moeite vinden om er iets over te schrijven...  :-\

Volgens mij is er bij ons in Nederland nog nooit echt veel aandacht aan WIDM besteed in de media. En dan vooral niet in de kranten. Ik was ook erg verbaasd dat bij jullie in Belgie iedere maandag de kranten volstonden met analyses en voorspellingen wie de mol is. Volgens mij leeft 't hier in Nederland helemaal niet zo.....wel erg jammer natuurlijk.  :-\








Offline Blubber

  • Forumlid
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #25 Gepost op: 17-03-2003, 23:54:26 »
Uit de VPRO-gids van deze week het volgende azijnpisserige stukje:

Onopgemerkt

Het spelprogramma "Wie is... de Mol?" was in België enkele jaren geleden een groot succes, vergelijkbaar met de eerste versie van "Big Brother" in Nederland. Eindelijk weer 'ns een programma waarover iedereen sprak. De Avro bracht een door Angela Groothuizen gepresenteerde Nederlandse variant op de buis, maar hier bleef een hype uit. Ook latere seizoenen bleef de mol zo goed als onopgemerkt. Niet alleen voor de deelnemers aan het spel, wat de bedoeling is, maar ook voor het publiek. Niemand die zich nog een naam van een mol herinnert. Misschien dat deze vierde serie daar verandering in brengt. Maar dat corporate salesmanager Louis (38) of pr-adviseur (44) de zingende Idols Jim en Jamai in populariteit voorbij zullen streven is louter denkbeeldig.








Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #26 Gepost op: 18-03-2003, 08:29:30 »
Uit de VPRO-gids van deze week het volgende azijnpisserige stukje:


Bij de VPRO is het ten eerste "not done" om iets leuk te vinden (beetje zieke cultuur), ten tweede zeggen ze altijd een hekel te hebben aan hoge kijkcijfers (dan maak je namelijk amusement voor de dommen) maar willen ze maar al te graag eigenlijk zelf goed worden bekeken.











“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #27 Gepost op: 18-03-2003, 11:50:01 »
Beetje fout stukje van de VPRO, ja. En bovendien klopt het niet. Wie Is De Mol is wel degelijk een zeer goed bekeken programma op de Nederlandse tv. Het feit dat de AVRO bijvoorbeeld min of meer gedwongen werd om (in tegenstelling tot hun plannen) de 3e serie te maken bewijst dat wel. Maar een echte hype zoals in Vlaanderen is het hier nooit geweest, nee. Maar dat is toch ook geen vereiste om het een succesvol programma te laten zijn? In mijn omgeving kijken er in ieder geval heel veel mensen naar, maar die zitten er niet op internet over te ouwehoeren zoals ik. :P
Maar het klopt dat kandidaten van de Mol hier geen Bekende Nederlanders worden. Ik vraag me af of dat ook een beetje komt door ons omroepbestel? Het is een AVRO-programma, dus voor de andere omroepen/zendgemachtigden is het de concurrentie.








Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #28 Gepost op: 18-03-2003, 18:43:51 »
Laten we het dan maar op toevallige schrijfsels houden uit dagbladen, tijdschriften enz.  :(
Wie weet valt er ons zo af en toe wel iets te beurt! Het zal hier dus niet zo'n leesgekte worden als in het Vlaamse forum... helaas!  :-\







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #29 Gepost op: 18-03-2003, 19:26:29 »
Niemand die zich nog een naam van een mol herinnert. Misschien

euhm hallo?  Net alsof iemand die gewoon gekeken heeft en niet op fora zit niet weet dat George de naam van de supermol was







banaan begint met een b, soms met een s

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #30 Gepost op: 18-03-2003, 19:35:16 »
Ehh... volgens mij wel hoor, Debbie...
Ik heb aan alle kijkers van De Mol opnieuw moeten vertellen dat "die met die krulletjes" George heette.... :o ::) :-\







Take a glorious bite out of the whole world

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #31 Gepost op: 18-03-2003, 20:11:27 »
watteuh? dat kun je nou toch niet menen  >:(







banaan begint met een b, soms met een s

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #32 Gepost op: 19-03-2003, 19:27:08 »
Bestaan die afvallersgesprekjes niet meer die er vorig jaar bij Schiffers waren?







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #33 Gepost op: 20-03-2003, 17:43:35 »
Bestaan die afvallersgesprekjes niet meer die er vorig jaar bij Schiffers waren?

Jwel, maandag was louis der toch?








Offline tomhaze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #34 Gepost op: 21-03-2003, 07:53:57 »
Ehh... volgens mij wel hoor, Debbie...
Ik heb aan alle kijkers van De Mol opnieuw moeten vertellen dat "die met die krulletjes" George heette.... :o ::) :-\

Man! ik had toen gewoon gewoon de serie gevolgd maar George onthoud ik wel hoor DE SUPERRRRRRRMOL! hoe kun je die nou vergeten? volgens miij keken die helemal niet elke aflevering maar hadden ze er 1 keer 1tje gezien of zo








Offline Sjimmy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #35 Gepost op: 21-03-2003, 09:45:15 »
De column van vandaag in de spits:
Blauwe lippen

De koffie in Canada is om te huilen. Starbucks is hier nog niet doorgedrongen en we moeten het doen met slap slootwater. We hebben allemaal koffie uit Nederland meegenomen. Pauki's nescafépot is echter kapotgegaan in de koffer dus ruiken al haar kleren naar een dubbelle expresso. Toch handig voor onderweg als we aangewezen zijn op slootwater, gewoon dicht tegen Pauki (eindredacteur van het programma) aanschurken dan ruikt er tenminste nog iets naar koffie. Ik heb het na twee dagen opgegeven om er stylish uit te zien. Het is gewoon te koud. Ik zie er belachelijk uit met mijn lammycoat en grijze muts maar het kan me niets schelen. Je zou de rest eens moeten zien... Boudewijn, de regisseur, loopt al sinds dag één met mijn lammy puntmuts op zijn hoofd, hij lijkt op Catweazle. De crew ziet eruit alsof ze klaar zijn om de Everest te bestormen met sjaals, bivakmutsen en driedubbelle jassen. De kandidaten zijn ronduit zielig met hun blauwe lippen en spierwitte gezichten. Maar de eerste aflevering staat erop en we beginnen een beetje zelfvertrouwen te krijgen. De kandidaten hielden zich goed in de wildernis, kwamen lekker vast te zitten in donkere tunnels en moesten afscheid nemen van een medekandidaat. Ze zijn allemaal een beetje murw van de eerste dagen. Het is ook erg extreem allemaal. Het is maar goed dat ze niet weten wat ze nog te wachten staat. Het kan allemaal nog veel erger.








Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #36 Gepost op: 21-03-2003, 21:49:59 »
Uit de VPRO-gids van deze week het volgende azijnpisserige stukje:

Onopgemerkt

Het spelprogramma "Wie is... de Mol?" was in België enkele jaren geleden een groot succes, vergelijkbaar met de eerste versie van "Big Brother" in Nederland. Eindelijk weer 'ns een programma waarover iedereen sprak. De Avro bracht een door Angela Groothuizen gepresenteerde Nederlandse variant op de buis, maar hier bleef een hype uit. Ook latere seizoenen bleef de mol zo goed als onopgemerkt. Niet alleen voor de deelnemers aan het spel, wat de bedoeling is, maar ook voor het publiek. Niemand die zich nog een naam van een mol herinnert. Misschien dat deze vierde serie daar verandering in brengt. Maar dat corporate salesmanager Louis (38) of pr-adviseur (44) de zingende Idols Jim en Jamai in populariteit voorbij zullen streven is louter denkbeeldig.

Nou wil ik niet lullig doen en natuurlijk is idols een uitzondering. Ik heb van de laatste 10 afleveringen er misschien van 2 een halve gezien en toch kan ik zo een kandidaat of 6 van de laatste 10 opnoemen omdat de media er mee volstonden.
Naar mijn weten is WIDM al 2 keer voor de hoogste televisieonderscheiding (televisier ring) genomineerd geweest. Ik zou niet weten hoe dit beter kan. Ja hem winnen natuurlijk maar dat een stelletje zure journalisten er geen aandacht aan wil schenken, daar kunnen de makers niks aan doen, zolang de kijkers het maar apprecieren







at your service

Offline Marmer14

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #37 Gepost op: 23-03-2003, 12:50:10 »
In die tv-gids die altijd bij de Telegraaf zit stond laatst ook een negatief stukje over WIDM, dat het de schrijver niets interesseerde wie de mol is ofzo, verder weet ik het niet meer >:(







En tóch is Toine de mol!!!!

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #38 Gepost op: 23-03-2003, 14:04:06 »
In die tv-gids die altijd bij de Telegraaf zit stond laatst ook een negatief stukje over WIDM, dat het de schrijver niets interesseerde wie de mol is ofzo, verder weet ik het niet meer >:(
De negatieve dingetjes vergeten we gemakshalve, oké?  :P







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #39 Gepost op: 23-03-2003, 14:22:39 »
De column van vandaag in de spits:
Blauwe lippen

De koffie in Canada is om te huilen. Starbucks is hier nog niet doorgedrongen en we moeten het doen met slap slootwater. We hebben allemaal koffie uit Nederland meegenomen. Pauki's nescafépot is echter kapotgegaan in de koffer dus ruiken al haar kleren naar een dubbelle expresso. Toch handig voor onderweg als we aangewezen zijn op slootwater, gewoon dicht tegen Pauki (eindredacteur van het programma) aanschurken dan ruikt er tenminste nog iets naar koffie. Ik heb het na twee dagen opgegeven om er stylish uit te zien. Het is gewoon te koud. Ik zie er belachelijk uit met mijn lammycoat en grijze muts maar het kan me niets schelen. Je zou de rest eens moeten zien... Boudewijn, de regisseur, loopt al sinds dag één met mijn lammy puntmuts op zijn hoofd, hij lijkt op Catweazle. De crew ziet eruit alsof ze klaar zijn om de Everest te bestormen met sjaals, bivakmutsen en driedubbelle jassen. De kandidaten zijn ronduit zielig met hun blauwe lippen en spierwitte gezichten. Maar de eerste aflevering staat erop en we beginnen een beetje zelfvertrouwen te krijgen. De kandidaten hielden zich goed in de wildernis, kwamen lekker vast te zitten in donkere tunnels en moesten afscheid nemen van een medekandidaat. Ze zijn allemaal een beetje murw van de eerste dagen. Het is ook erg extreem allemaal. Het is maar goed dat ze niet weten wat ze nog te wachten staat. Het kan allemaal nog veel erger.

Bah wat een zeikers bij de VPRO. Dat ze blij zijn dat er een keer een intelligent spelletje op tv komt ('spelletje' is niet denigrerend bedoeld hoor). Blegh!

Dit stukje van de Spits lijkt voor 90% hetzelfde te zijn als het dagboek van Angela op de site van .nl. Op welke dag komt die Spits uit waar dat in staat?







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!