Auteur Topic: Persoverzicht Mol IV  (gelezen 30768 keer)

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #60 Gepost op: 2-05-2003, 11:48:08 »
Klopt, ik kom ook uit Utrecht en zie hem geregeld lopen.  :D


ach, ja... net een dorp... dat Utrecht...  ;)







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #61 Gepost op: 2-05-2003, 13:02:28 »
ach, ja... net een dorp... dat Utrecht...  ;)
Hahaha, maar wel een leuk dorp dan als je George er letterlijk en figuurlijk tegen het lijf kan lopen  ;D







don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #62 Gepost op: 2-05-2003, 14:50:00 »
Klopt, ik kom ook uit Utrecht en zie hem geregeld lopen.  :D


Haha wat leuk. :D Ik was hem daar ook tegengekomen op de dag van de finale nog wel. Toen dacht ik nog dat John de Mol was. ;D








Offline Amy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ara Halici !
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #63 Gepost op: 2-05-2003, 16:02:35 »
Haha wat leuk. :D Ik was hem daar ook tegengekomen op de dag van de finale nog wel. Toen dacht ik nog dat John de Mol was. ;D

Ik ben heeeeeeeeel jaloers op jullie







'Elke dag dank ik God op m'n blote knieën dat er geen penopauzende kerel aan m’n kop zeurt.'

Offline Amy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ara Halici !
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #64 Gepost op: 2-05-2003, 16:58:35 »
Uit de Spits van vandaag:

Ontheemd

Met een camper door Canada cruisen is natuurlijk geweldig, in de zomer. Maar om je kandidaten eind november weg te sturen met zo'n ding, terwijl er net een meter sneeuw is gevallen, is eigenlijk heel gemeen. Met het schaamrood op de wangen geef ik ze de sleutels, maar ik vind het niet leuk. Men bezweert mij dat de kandies het geweldig vinden, zo samen opgepropt in die camper maar ik ben niet overtuigd. Als ik ze 's nachts tref op hun standplaats, een verlaten parkeerterrein, vind ik ze echt heel sneu. Geen stromend water, geen douche, geen privacy, geen vrolijke kandidaten. Voor één nachtje moet dat wel kunnen, maar ook de daaropvolgende nacht brengen ze weer door in die krappe camper en het valt ze zwaar. De volgende dag maak ik mijn hotelkamer kandidaatveilig (dat wil zeggen geen callsheets of scripts laten rondslingeren), ik leen een stapel badlakens van het hotel en ik laat ze mijn badkamer gebruiken. Kan ik het misschien een beetje goedmaken. We zijn nu drie weken op pad en we zijn allemaal een beetje ontheemd. De lange, koude dagen, de korte nachten, de zware opdrachten en de heimwee naar de kindjes en partners speelt iedereen parten. Vandaag krijgen de kandidaten bezoek. De tranen prikken in mijn ogen als Elise met haar prachtige stem een lied zingt voor haar vriend. Samen dansen ze op hun favoriete liedje. De kandidaten zien er gelukkig uit. Wij slikken onze ontroering weg en ruimen de spullen op. Het is al laat en morgen moeten we weer vroeg op.



ZAT. NED1, 21.00 uur









'Elke dag dank ik God op m'n blote knieën dat er geen penopauzende kerel aan m’n kop zeurt.'

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #65 Gepost op: 5-05-2003, 00:54:29 »
mooi he... ontroering in het koude canada

zullen de tranen bevroren zijn?? ;)








maapie

  • Gast
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #66 Gepost op: 6-05-2003, 16:13:07 »
Citaat
Klopt, ik kom ook uit Utrecht en zie hem geregeld lopen.
WAAT zeg je? Ik ga verhuizen naar Utrecht! NU!
GEORGE, HIER KOM IK!!!  ;D ;)








Offline Orientalred

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • OR is back in town...
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #67 Gepost op: 6-05-2003, 16:27:53 »
Maapie, spreek anders wat met hem af dan weet je zeker dat je hem een keer tegenkomt. Zijn emailadres is: (van zijn website geplukt)***@hotmail.com







{e-mailadres verwijderd op verzoek van geadresseerde}
« Laatst bewerkt op: 21-02-2005, 12:40:08 door Compuart »
You ever want something, that you know you shouldn't have. The more you know you shouldn't have it, the more you want it.

Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #68 Gepost op: 6-05-2003, 18:10:47 »
WAAT zeg je? Ik ga verhuizen naar Utrecht! NU!
GEORGE, HIER KOM IK!!!  ;D ;)
Wat heb ik gedaan?? Een interviewtje van de TeleVizier met hem gepost, dacht ik; harten van jongedames, gek van hem (niet van mij ;)), overhoop gehaald, merk ik ;D







« Laatst bewerkt op: 6-05-2003, 18:11:44 door Rocky »
Thank U

Offline Amy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ara Halici !
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #69 Gepost op: 9-05-2003, 14:32:24 »
Heeft iemand een idee waarom er geen column van Angela in Spits van vandaag staat? :(







'Elke dag dank ik God op m'n blote knieën dat er geen penopauzende kerel aan m’n kop zeurt.'

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #70 Gepost op: 9-05-2003, 15:27:16 »
nee :'(







'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #71 Gepost op: 14-05-2003, 11:44:11 »
Vanochtend in het Algemeen Dagblad deze vraag aan Angela:

Vaders of Wie is….. de mol?“Wat Vaders betreft wil ik mijn oordeel nog even opschorten. Ik hoop uiteraard dat het een hoog amusementsgehalte heeft, maar we hebben pas twee afleveringen opgenomen en zijn nog op zoek naar de vorm. Dus kies ik op dit moment voor Wie is…. de mol? Dat programma is helemaal top. Nee, dat is niet onbescheiden, want ik ben slechts een van de vele medewerkers. We werken met een grote ploeg mensen een jaar aan dat programma. Het is belachelijk hoeveel tijd en geld het kost, maar de kwaliteit is er dan ook naar. En vergis je niet: het programma heeft een grote schare fanatieke fans. Die kijkers worden al niet zo verwend op televisie, dus vind ik het belangrijk om het bestaan van deze serie zo lang mogelijk te rekken.”

Dus dat geeft weer hoop!!!!!! :D  :D  :D








don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #72 Gepost op: 14-05-2003, 11:49:19 »








A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #73 Gepost op: 14-05-2003, 13:11:42 »
Go Angela!









« Laatst bewerkt op: 14-05-2003, 13:12:56 door Tweety »
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #74 Gepost op: 14-05-2003, 13:14:32 »
ach, ja... net een dorp... dat Utrecht...  ;)

Juist. Dus...hoe groot is de kans dat George en Ron elkaar kennen? Utrecht, creatief beroep, India?

I rest my case... ;)







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #75 Gepost op: 14-05-2003, 17:15:59 »
 :D Driewerf hoera voor Angela!  ;D







'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Amy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ara Halici !
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #76 Gepost op: 16-05-2003, 12:13:44 »
Uit de Spits van vandaag:

Ontknoping in Wie is de Mol?

De ontknoping vindt plaats op het dak van het hoogste gebouw in Montreal. Het waait zo hard dat we moeite hebben om ons staande te houden.We filmen ook vanuit een helikopter en dat is altijd een enorm gedoe. We oefenen eerst zonder de kandidaten, want de ontknoping moet in 1 keer goed. Ik sta in een gierende wind van -20 te wachten en ik kan wel huilen van de kou. Iedereen is gespannen, nog even en dan zijn we klaar...


Eindelijk is het moment daar.... Wie van jullie is de Mol?

Met een enorme klap breekt de gsm-mast op het dak (20 meter) en valt schuin over de dakrand .We worden onmiddellijk door de brandweer van het dak afgestuurd en we realiseren ons dat het ding zomaar op ons had kunnen vallen.

Toch een meevaller dat we nog leven. Maar we moeten wel zes lange uren wachten voordat we op een ander dak de opnamen mogen afmaken. Op ons tandvlees maken we de laatste opnames. De Mol opgelucht, de winnaar blij en de verliezer teleurgesteld. We bulken van de honger, vallen om van de moeheid, maar we verheugen ons enorm op het rapfeestje (rap=afronden).

Ondanks de vermoeidheid en honger tut iedereen zich op. De stinkende ongeschoren bende transformeert tot ' beautiful people'. Iedereen had nog wel een jurkje of bloesje onder in de koffer liggen voor deze avond.Wat zijn wij klaar voor het feest! Er wordt al dagen, door enkele crewleden, gedreigd dat ze een gelegenheidsband gaan vormen en voor ons gaan spelen op het feest... We houden ons hart vast. Het zal wat zijn! Maar ze zijn fantastisch, ze spelen geweldig, we hebben nog steeds enorme honger maar de drank valt goed op de lege magen en 's morgens om 7.00 staan we dolgelukkig 'wat houden we toch veel van mekaar', elkaar te omhelzen in de lift. Niemand kan nog op z'n benen staan. Zes uur later staan we stilletjes, misselijk, met gierende hoofdpijn, de koffers in te checken.

We zijn klaar. We gaan naar huis. Het was mooi.



P.S. De groeten van Pauki allemaal.


ZAT., NED1, 21.02 uur (slot)








'Elke dag dank ik God op m'n blote knieën dat er geen penopauzende kerel aan m’n kop zeurt.'

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #77 Gepost op: 16-05-2003, 13:26:42 »
Hahaha, leuk stukje weer  ;D  Levensgevaarlijke serie toch, die mol!

Pff, de panning stijgt hoor. Blijkbaar krijgen we (hopelijk) toch echt morgen de ontknoping (tevens van mijn maag dan hopelijk  :-[)







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Glow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #78 Gepost op: 16-05-2003, 14:40:07 »
Dus toch morgen de ontknoping?







So you can make me come, that doesn't make you J.E.S.U.S

Offline hardcoremol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Als dat geen Hind is...
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #79 Gepost op: 16-05-2003, 14:50:40 »
eh ik denk het niet...  :(

van de officiele site:
Citaat
In de elfde en laatste aflevering op zaterdag 24 mei (eveneens om 21.00 uur bij de AVRO op Nederland 1) wordt de identiteit van de Mol bekendgemaakt. Evenals vorig jaar ging de finale door het slechte weer bijna mis.







Is een vreemde geen vriend met wie je nog kennis moet maken?