Auteur Topic: Persoverzicht Mol IV  (gelezen 30775 keer)

Offline Glow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #80 Gepost op: 17-05-2003, 11:43:01 »
mmm...daar zit wat in ;)







So you can make me come, that doesn't make you J.E.S.U.S

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #81 Gepost op: 17-05-2003, 12:00:42 »
Ah! Moet je nagaan wat een spanning voor de mol en de 2 kandidaten (Ron en Chandrika) moesten ze nog 6 uur wachten op de ontknoping!








Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #82 Gepost op: 22-05-2003, 15:20:52 »
Heeft iemand heel toevallig gisteren NL-net (heet het geloof ik) gezien? Daar was Tineke de Nooij te gast en ik geloof dat ze een favoriet tv-programma moest uitkiezen en dat ze toen voor Wie is de Mol? koos!  

In ieder geval viel ik in de laatste 10 seconden van dat programma, en ik zag opeens George, Jantien en John bij de ontknoping van vorig jaar, en vervolgens Tineke die vertelde dat ze het zo goed programma vond... (go Tineke!!!)

Heeft iemand het toevallig helemaal gezien?







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Marmer14

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #83 Gepost op: 22-05-2003, 17:35:54 »
Heeft iemand heel toevallig gisteren NL-net (heet het geloof ik) gezien? Daar was Tineke de Nooij te gast en ik geloof dat ze een favoriet tv-programma moest uitkiezen en dat ze toen voor Wie is de Mol? koos!  

Heeft iemand het toevallig helemaal gezien?

Toppie!!!  :D

Helaas heb ik het niet gezien. :'(







En tóch is Toine de mol!!!!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #84 Gepost op: 22-05-2003, 18:45:13 »
In het onafhankelijk programmablad 'Televizier' staat deze week een heel klein stukje over de Mol. Er staat een heel leuk fotootje bij van Ron, Elise en Chandrika na de ontknoping, alledrie met een glas champagne in de hand. Chandrika kijkt het vrolijkst, maar dat is ook niet gek, zij weet wie de Mol is en zal dus ook gewonnen hebben! ;D

Ik zal het plaatje misschien zo wel even scannen..edit: dat zal helaas niet lukken gaan

Wel jammer trouwens dat er zo weinig over de Mol wordt geschreven in de tv-gidsen, ik had wel wat meer verwacht. :-\







« Laatst bewerkt op: 22-05-2003, 18:49:14 door Heinz »

Offline Kaafoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #85 Gepost op: 22-05-2003, 19:08:38 »
Hallo, ik zapte nét naar ned 1 toen Tineke de Nooij binnenkwam, maar wat jij hebt gezien was ook het enige wat over WIDM ging hoor, dus je hebt nix gemist over 'ons' geweldige programma hoor!







« Laatst bewerkt op: 22-05-2003, 19:09:46 door Kaafoo »
"Ik ben echt (een beetje) ROEKOE!!"

Offline Blue Eye

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molloos
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #86 Gepost op: 22-05-2003, 20:17:19 »
Ik vind 't eigenlijk helemaal niet zo erg dat er zo weinig aandacht aan wordt geschonken... Maakt de mensen die naar de NL Mol kijken wel speciaal  ;D
Alhoewel het discussieren met meerdere mensen toch leuker is...

En een vergelijkbaar blad zoals de Humo in Belgie (geen idee wat dat in Nederland kan zijn... Vrij Nederland???) moet ook maar eens zo'n special uitbrengen over de Mol  ;D







Wie is de Mol in 2005...?!

Offline Marmer14

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #87 Gepost op: 22-05-2003, 21:02:43 »
In het onafhankelijk programmablad 'Televizier' staat deze week een heel klein stukje over de Mol.

Onafhankelijk? Maar de Televizier is toch gewoon van de AVRO? Daarom staat er volgens mij meer over WIDM in dan in andere programmabladen.







En tóch is Toine de mol!!!!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #88 Gepost op: 22-05-2003, 21:08:14 »
De AVRO heeft een eigen magazine, met groot op de voorkant 'spannende ontknoping Wie is de Mol', maar in de gids zelf is er niets van te lezen... :(








Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #89 Gepost op: 22-05-2003, 22:20:16 »
In het onafhankelijk programmablad 'Televizier' staat deze week een heel klein stukje over de Mol. Er staat een heel leuk fotootje bij van Ron, Elise en Chandrika na de ontknoping, alledrie met een glas champagne in de hand. Chandrika kijkt het vrolijkst, maar dat is ook niet gek, zij weet wie de Mol is en zal dus ook gewonnen hebben! ;D
Volgens mij heb je niet goed gelezen  ::) :P
Want dit stond er ook nog:  
Citaat
...Of er volgend seizoen een nieuwe Wie is de... Mol? komt, valt nog te bezien. Wél is er morgen in Amersfoort een molfandag, waar kan worden nagekletst met mede-molspeurders, kandidaten en programmamakers. Kijk op www.wieisdemol.com voor meer informatie.
;D ;D ;D







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #90 Gepost op: 23-05-2003, 00:18:50 »
De AVRO heeft een eigen magazine, met groot op de voorkant 'spannende ontknoping Wie is de Mol', maar in de gids zelf is er niets van te lezen... :(

Jawel hoor, op de pagina voor de programma's van zaterdag staat een stukje over de mol...Er word zelfs gezegd dat veel mensen Elise verdenken... Zelfs hier proberen ze vol te houden dat ze de mol is. Zodat de verassing nog groter word  ;D
Ook hier word wieisdemol.com genoemd  :)







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Orientalred

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • OR is back in town...
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #91 Gepost op: 24-05-2003, 11:27:40 »
Stond er gisteren nog een column van Angela in de Spits? Zo ja, stond er nog wat wetenswaardigs in?







You ever want something, that you know you shouldn't have. The more you know you shouldn't have it, the more you want it.

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #92 Gepost op: 25-05-2003, 20:39:58 »
Stond er gisteren nog een column van Angela in de Spits? Zo ja, stond er nog wat wetenswaardigs in?

Nee, vorige week was al de laatste.







No Milk today???

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #93 Gepost op: 28-05-2003, 15:18:28 »
Volgens mij heb je niet goed gelezen  ::) :P
Want dit stond er ook nog:   ;D ;D ;D
Stond er ECHT WIE IS DE MOL.COM??????

Mooie boel daar, hebben ze een eigen site, en verwijzen ze naar die van jou, Compuart.......







« Laatst bewerkt op: 3-06-2003, 19:04:16 door bodejosm43 »

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Persoverzicht Mol IV
« Reactie #94 Gepost op: 28-05-2003, 15:38:16 »
Stond er ECHT WIE IS DE MOL.COM??????

Mooie boel daar, hebben ze een eigen site, en verwijzen ze naar die van jou, Compuart.......

Wat had je dan gedacht?









“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”