Auteur Topic: Onopvallende mol???  (gelezen 4754 keer)

Offline Floortje

  • Forumlid
Onopvallende mol???
« Gepost op: 16-03-2003, 11:24:56 »
Deborah, Nico, George...
Alledrie waren ze (een van) de minst opvallende kandi's.
Nu is de grote vraag: zal de vierde mol ook onopvallend zijn?
Persoonlijk denk ik van wel, omdat bij een persoon dat heel erg op de voorgrond treed, het ook heel erg opvalt als diegene een mollenstreek uithaalt. Aan de andere kant is iedereen er nu op voorbereid dat de mol weer onopvallend is, dus misschien is deze dat juist niet.
Wat denken jullie?
Ik maak hieronder een rijtje met bovenaan de meest opvallende kandidaat en onderaan de minst opvallende (volgens mij dan he) :

Rene
Aafke
Ron
Astrid
Elise
Patricia
Julien
Ferdi
Chandrika













« Laatst bewerkt op: 16-03-2003, 11:26:50 door Floortje »

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Onopvallende mol???
« Reactie #1 Gepost op: 16-03-2003, 11:32:07 »
ik denk dat iedere mol zijn eigen interpretatie heeft van het mol zijn. een mol is niet alleen een mol, maar ook een persoon, en ieder persoon heeft zn eigen karakter. dit betekend dus dat de een veel op de voorgrond zal treden en de ander niet. ik ben er nog steeds van overtuigd dat ze niet een vastomlijnd plaatje hebben van de mol als ze deze zoeken, dus de mol hoeft helemaal niet per se te lijken op de vorige mollen.

btw, ik vond george wel opvallend.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Onopvallende mol???
« Reactie #2 Gepost op: 16-03-2003, 11:32:56 »
De meest opvallende was Louis en die is al naar huis.....







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Onopvallende mol???
« Reactie #3 Gepost op: 16-03-2003, 13:35:40 »
Voor ons is de vraag denk ik meer: wie wordt er door de Avro op de voor- en achtergrond geplaatst en waarom?







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Onopvallende mol???
« Reactie #4 Gepost op: 16-03-2003, 14:33:56 »
Voor ons is de vraag denk ik meer: wie wordt er door de Avro op de voor- en achtergrond geplaatst en waarom?

Denk het ook ovide. Dat zag je ook met de belgische mol. Toen werd ineens midden in de serie veel aandacht verlegt naar Stijn, die het dus niet was. Ze wilden Stijn als de grote bliksemafleider van Marc neerzetten. Kandidaat Inge deed zelf al verdacht', daar hoefde het dus niet bij. Ik verwacht hier hetzelfde , ineens wordt er een kandidaat naar voren geschoven als zijnde de mol dit kan door middel van allerlei ' verborgen hints'







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Onopvallende mol???
« Reactie #5 Gepost op: 16-03-2003, 15:50:54 »
En of de mol onopvallend is, maar Juultjuh is ook erg onopvallend en toch is zij de mol niet  :-X









« Laatst bewerkt op: 5-09-2003, 11:10:37 door Chriz »

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Onopvallende mol???
« Reactie #6 Gepost op: 16-03-2003, 21:37:02 »
Dat viel inderdaad nogal op ja. In hoeverre komen deze namen overeen met het rijtje dat elders genoemd werd in verband met de schriftelijke info die de mol van Angela krijgt?







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Onopvallende mol???
« Reactie #7 Gepost op: 16-03-2003, 21:40:33 »
Dat viel inderdaad nogal op ja. In hoeverre komen deze namen overeen met het rijtje dat elders genoemd werd in verband met de schriftelijke info die de mol van Angela krijgt?

Komt vrij goed overeen moet ik zeggen. Op de foto's van de mol zijn Ron, Aafke, Astrid, Elise, Louis, Julien en Ferdi te zien. Hiervan zijn dus 5 van de 7 vrij veel op de voorgrond geplaatst.








Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Onopvallende mol???
« Reactie #8 Gepost op: 16-03-2003, 21:42:30 »
Maar ja wat kan je nu daar echt uit opmaken? Ik vind het nu nog voornamelijk gewoon gissen.. :S







No Milk today???

Offline Grafteran

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Onopvallende mol???
« Reactie #9 Gepost op: 16-03-2003, 21:44:43 »

Rene
Aafke
Ron
Astrid
Elise
Patricia
Julien
Ferdi
Chandrika


Ik vind dat Ferdi toch opvallender is/weergegeven wordt. Ook vanwege zijn rol in de eerste opdracht... Patricia zie je juist weer minder. Mijn rijtje zou zijn:

Ron
Elise
Ferdi
Julien
Chandrika
Patricia
Astrid







A great many people think they are thinking when they are merely rearranging their prejudices.

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Onopvallende mol???
« Reactie #10 Gepost op: 16-03-2003, 21:45:51 »
euh, je mist er 2..of doe je dat expres vanwege de foto's in het begin?







No Milk today???

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Onopvallende mol???
« Reactie #11 Gepost op: 16-03-2003, 21:47:27 »
In mijn ogen kan ik dan deze (nogal scherpe) onderscheiding maken:

Ron, Chandrika, Patricia en Astrid worden op de achtergrond geplaatst.

Ferdi, Louis, René, Julien, Aafke en Elise worden op de voorgrond geplaatst.  

En dan doel ik op de interviews tussendoor enzo.

Tja die rijtjes, die heb ik ook wel eens bijgehouden, bij de 2e serie zag je idd Nico nauwlijks in beeld ook niet met die interviewtjes tussendoor.

Vorig jaar dus weer die rijtjes gemaakt, toen was Dick veruit het minst in beeld. Maar dat bleek niet echt de mol te zijn...  :-\

Het is gissen welke taktiek de AVRO deze keer gebruikt om hun mol in de aflevering te presenteren.








Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Onopvallende mol???
« Reactie #12 Gepost op: 16-03-2003, 21:49:41 »

Vorig jaar dus weer die rijtjes gemaakt, toen was Dick veruit het minst in beeld. Maar dat bleek niet echt de mol te zijn...  :-\

Dies toch later ingeruil voor george ;)

Het is gissen welke taktiek de AVRO deze keer gebruikt om hun mol in de aflevering te presenteren.

Ik denk dus niet echt onopvallend, beetje ertussenin misschien.. euh..zoiets..







No Milk today???

Offline Floortje

  • Forumlid
Re:Onopvallende mol???
« Reactie #13 Gepost op: 16-03-2003, 21:55:11 »
Ach, iedereen kan zo wel zn eigen rijtje maken.  :)

Voorlopig kunnen we ook nog maar weinig doen hier behalve een beetje speculeren. Ik bedoel: er is nog maar 1 aflevering geweest!
 
Voorlopig blijf ik een beetje relaxed kijken, en als we zon beetje bij aflevering 4 zijn ga ik wat beter opletten. Want geloooof me, de crew gaat echt niet in aflevering 1 al iemand laten fluisteren: Is hij de mol? JA.  ;)
 En als dat zo is, dan is net een nep hint. Ze zijn echt niet achterlijk hoor. En als we in een van de eerste aflevering een hint krijgen, dan zal dat eerder een hint zijn in de trant van:
Rene is de mol niet. Of: de mol is een man. Of: de mol heeft blauwe ogen.
Superhints zullen pas later gegeven worden. Het enige wat we nu kunnen doen is ons bezig houden met de indruk die de kandidaten maken, het opstellen van theorien zoals de gelijke-kansen-theorie, naar het muziekfragment luisteren maandag, en letten op de wat minder boeiende hints die waarschijnlijk nep zijn.








Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Onopvallende mol???
« Reactie #14 Gepost op: 16-03-2003, 23:42:36 »
Nou ja, het feit dat Julien in deze aflevering vrij veel aan het woord was, doet mij wel denken dat hij misschien de volgende afvaller zal zijn. Al heb ik tot dusver Rene ingevuld in de pool.








Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Onopvallende mol???
« Reactie #15 Gepost op: 17-03-2003, 00:25:06 »
Dies toch later ingeruil voor george ;)

Ohja is ook zo! *voor het hoofd sla smilie*
Feilloze taktiek dus!  ;D

Citaat
Ik denk dus niet echt onopvallend, beetje ertussenin misschien.. euh..zoiets..

Maarja je weet het niet, dat is het lastige... ;)

Nou ja, het feit dat Julien in deze aflevering vrij veel aan het woord was, doet mij wel denken dat hij misschien de volgende afvaller zal zijn.

Dat is mss wel weer een leuke. Paméla meen ik me te herinneren was vorig jaar ook vaak in beeld en viel direct de uitzending daarna af...









Offline Floortje

  • Forumlid
Re:Onopvallende mol???
« Reactie #16 Gepost op: 17-03-2003, 00:28:21 »
nou ik er aan denk...
JA je hebt gelijk!

Ga trouwens allemaal ff kijken op het Foto aanvraag topic. Want ik ben dus mn eigen Hema foto service begonnen  ;D
( ff reclame make he  ;) )