Auteur Topic: Astrid is (niet) de mol!  (gelezen 64137 keer)

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #20 Gepost op: 22-03-2003, 15:25:35 »
De muziek hint Color by numbers en de drie die niet getoond werd in het spel kaarten. Astrid bekent kleur door een pet te dragen met getal 3 erop. Het zou zo maar kunnen.

 In het eerste spel de kat uit de boom kijken, tijdens het tweede spel wat ''onhandig ''met die spiegels saboteren. Astrid is een van de kandidaten die ik vanavond scherp in de gaten hou.







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #21 Gepost op: 22-03-2003, 16:15:46 »
Krek sinon veritas est!
(krek als 't niet waar is).







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline + dickies

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #22 Gepost op: 23-03-2003, 10:41:58 »
Toen astrid de tas van een andere kandidaat ging halen, zag je stukjes van het fietsen van haar.. Elke keer als ze gefilmd werd, trapte ze in een veel te zware versnelling en kwam dus niet snel vooruit..

Kan ze gewoon niet met versnellingen omgaan of was het een mollenstreek??   :-\








Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #23 Gepost op: 23-03-2003, 10:45:13 »
Hier ook maar even plaatsen dat Astrid heel erg onmols bezig was toen ze tegen afkopen van de executie stemde. Ze was nog niet aan bod geweest, dus niemand zou het haar echt kwalijk hebben genomen als ze voor gestemd had. Maar dat deed ze niet, terwijl haar stem de balans toch naar de andere kant (wel afkopen) had kunnen laten doorslaan.








Offline alizandah

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #24 Gepost op: 23-03-2003, 10:47:57 »
Naast dat ze nogal vreemd fietste, reed ze ook nog eens verkeerd. Dit kan ook een mollenstreek zijn...

De mol moest ook op het getal 28 letten. Dit was dus de leeftijd van Leonardo DiCaprio, en door dit getal te veranderen kwam het schip dus op de verkeerde plek aan.. Astrid zei dat ze dacht dat ie 32 is..







« Laatst bewerkt op: 23-03-2003, 10:52:41 door alizandah »
Ik ben de mol, wat ben jij?

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #25 Gepost op: 23-03-2003, 10:51:36 »
Dat ben ik helemaal met je eens Janyne, bovendien volgt ze haar kandidaten rol doordat ze precies doet wat ze eerder zei, dat ze het geld goed kan gebruiken. Dus als kandidaat is het heel logisch dat ze tegen stemt.







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #26 Gepost op: 23-03-2003, 11:25:33 »
Dat ben ik helemaal met je eens Janyne, bovendien volgt ze haar kandidaten rol doordat ze precies doet wat ze eerder zei, dat ze het geld goed kan gebruiken. Dus als kandidaat is het heel logisch dat ze tegen stemt.

Waarmee dus "aangetoond" is dat de mol in het kamp van de afkopers gezocht moet worden: Aafke, Elise, Ron of Chandrika. Als we tenminste niet weer een loer worden gedraaid, want niets is zoals het lijkt tenslotte. Wel is duidelijk dat als Julien anders had gestemd, hij nu nog in het spel zou zitten. Of zou hij......nee...dat kan niet.







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #27 Gepost op: 23-03-2003, 11:31:54 »
volgens mij kan je die mensen niet uitsluiten. het is nog het begin van het spel, en het is wel duidelijk dat deze groep er weinig van bakt. deze aflevering is er ook weer wat geld verloren. de regie van de mol zegt aan het begin vaak: laat de opdracht maar lukken. dit doen ze heus niet als ze de volgende keer het hele verdiende bedrag in een keer weer weg halen. bovendien gaat op die manier het plezier van het kijken er ook wel enigszins af, want het is toch anders als er na twee afleveringen niets in de pot zit. er moet toch altijd een kapitaal zijn om geld van af te halen. widm heeft niet veel voordeel bij het legen van de pot, behalve misschien dat het minder geld kost, maar dat lijkt me erg sterk. ik ga er van uit dat ze tegen de mol gezegd hebben om tegen te stemmen: het komt hen beter uit en bovendien maakt de mol zich hiermee minder verdacht.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #28 Gepost op: 23-03-2003, 11:38:09 »
Het komt hen beter uit en bovendien maakt de mol zich hiermee minder verdacht.

Helemaal mee eens. De verdachten die zich minder verdacht maakten zijn dan dus Ferdi en Astrid (zij  stemden voor verdere executies, terwijl ze zelf nog moesten). En natuurlijk Julien zelf ;D







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #29 Gepost op: 23-03-2003, 12:09:59 »
ik ga er van uit dat ze tegen de mol gezegd hebben om tegen te stemmen: het komt hen beter uit en bovendien maakt de mol zich hiermee minder verdacht.

Hmmm, ben het er wel mee eens dat het gevaarlijk is om mensen uit te sluiten, maar toch niet met bovenstaande. Indien de executie wel zou zijn afgekocht, vermoed ik dat WIDM gezorgd had dat de pot bij de volgende opdrachten weer wat extra gespekt zou worden, bijvoorbeeld door de te winnen bedragen wat op te schroeven of even geen bedragen af te trekken bij verloren opdrachten. Nogmaals: als de Mol 'tegen' gestemd heeft, heeft die zijn/haar opdracht hier verzaakt omdat die stem doorslaggevend zou zijn geweest. Alleen als gelijk was gebleken dat de meerderheid sowieso tegen afkopen was geweest, had ik het aannemelijk gevonden dat de Mol ook tegen gestemd had, gewoon omdat het toch al een verloren zaak was.

Maar ja, meningen verschillen en ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten. ;)








Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #30 Gepost op: 23-03-2003, 12:25:52 »
Mols gedrag van Astrid,ze zat af en toe toen ze fietste achter om te kijken.








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #31 Gepost op: 23-03-2003, 12:48:47 »
Hmmm, ben het er wel mee eens dat het gevaarlijk is om mensen uit te sluiten, maar toch niet met bovenstaande. Indien de executie wel zou zijn afgekocht, vermoed ik dat WIDM gezorgd had dat de pot bij de volgende opdrachten weer wat extra gespekt zou worden, bijvoorbeeld door de te winnen bedragen wat op te schroeven of even geen bedragen af te trekken bij verloren opdrachten. Nogmaals: als de Mol 'tegen' gestemd heeft, heeft die zijn/haar opdracht hier verzaakt omdat die stem doorslaggevend zou zijn geweest. Alleen als gelijk was gebleken dat de meerderheid sowieso tegen afkopen was geweest, had ik het aannemelijk gevonden dat de Mol ook tegen gestemd had, gewoon omdat het toch al een verloren zaak was.
ja, dat is ook weer zo :) maar als de mol dit nu gedaan had/heeft, en de pot zou geleegd worden, mag de mol minder saboteren (volgens jou theorie, waar ik t wel mee eens ben). door een eenvoudige, duidelijke sabotage, zorgt de mol ervoor dat ie de komende tijden niet meer veel kan saboteren terwijl dat toch een van de leukste delen van het spel is. ik denk niet dat de regie enzo dat risico willen lopen... njah, het zijn alleen maar mijn gedachtengangen en ze zijn niet erg overtuigend geloof ik :) ik ga me maar niet teveel aan trekken van dit hele stem voor/stem tegen gedoe want volgens mij leidt het nergens toe... toch ist n interessante discussie :)

volgens mij was dit beetje offtopic, sorry...

ik vond astrid verder niet zo heel verdacht deze aflevering, behalve dan dat verkeerd fietsen. dat deed mij erg denken aan nico in NL2 tijdens de taxi opdracht. bij de zeilopdracht stond ze volgens mij ook niet erg strategisch als mol...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #32 Gepost op: 23-03-2003, 14:32:48 »
Ik vond Astrid juist wel verdacht, deze aflevering:

-wil de telefoon hebben
-zegt diCaprio's leeftijd verkeerd voor
-zegt dat Patricia's badpak te groot is voor haar
-fietst fout, waardoor Chandrika niet meer de laatste koffer kan ophalen








Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #33 Gepost op: 23-03-2003, 16:18:29 »
Ik vond Astrid juist wel verdacht, deze aflevering:

-wil de telefoon hebben
-zegt diCaprio's leeftijd verkeerd voor
-zegt dat Patricia's badpak te groot is voor haar
-fietst fout, waardoor Chandrika niet meer de laatste koffer kan ophalen


Juist chriz, helemaal meeens, wat dat afkopen bij de executie zou een mol daar in deze fase van de strijd niet voor zijn . Ineen keer de hele pot weg , nee hoor ik geloof dat er hier een dwaalspoor uitgaat van de AVRO.
Astrid zit vaak in een gunstige positie om te mollen en dan bedoel ik subtiel te mollen. Voor mezelf heb ik al een aantal mensen weggestreept die voor mij ongeloofwaardig zijn als mol. Deze mensen worden op een belachelijke manier verdacht gemaakt , en of doen dingen die een mol niet zal doen. Astrid past voor mij helemaal in het profiel mol.







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Udel

  • Forumlid
  • George je was fantastisch!
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #34 Gepost op: 23-03-2003, 16:26:55 »
Ik vond Astrid juist wel verdacht, deze aflevering:

-wil de telefoon hebben

Ik zie niet in waarom dit verdacht is. Als ze de mol zou zijn dan zou ze ook weten dat die telefoon alleen te gebruiken was als je de navigatie mocht verzorgen. Puur en alleen het aanpakken van de telefoon van Angela vind ik absoluut niet verdacht.

Gr.

Udel








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #35 Gepost op: 23-03-2003, 18:05:23 »
,omdat zij daarmee aangeeft voor de rol van navigator wil gaan. Later is er misschien besloten dat dat meer iets is voor Patricia (door de groep) en moest Astrid wel instemmen om zich niet verdacht te maken.








Offline Udel

  • Forumlid
  • George je was fantastisch!
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #36 Gepost op: 23-03-2003, 18:18:52 »
Zou kunnen, maar dan lijkt het mij logischer dat ze iemand anders de telefoon had laten aanpaken en zich daarna hard had gemaakt om op de navigeer positie terecht te komen.

Gr.

Udel








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #37 Gepost op: 23-03-2003, 18:33:49 »
btw, in de aflevering zag je er niks van, maar op de website stond dat de touwen van de zeilen niet erg stevig vast zaten en er allemaal gaten in de zeilen zaten. Waarom zat dat niet in de aflevering  ???








Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #38 Gepost op: 23-03-2003, 19:55:57 »
Volgens mij hadden ze dat wel gezegd hoor Chriz, dat ze daardoor vertraging hadden opeglopen. Maar je zag het idd niet.







No Milk today???

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #39 Gepost op: 23-03-2003, 20:51:42 »
je zag wel n gat in t zeil zitten.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!