Auteur Topic: Astrid is (niet) de mol!  (gelezen 64138 keer)

Offline Ellie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #40 Gepost op: 23-03-2003, 20:53:16 »
Ik kan het mishebben, maar er staat me iets bij, dat Astrid in de 1e uitzending bij het voorstellen zei dat ze niet(meer) getrouwd was en dat toch best wel zou willen. Als de groep aan Ron, Chandrika en Astrid vraagt wiens wens het is om te trouwen, zegt niemand dat te hebben ingevuld, maar als Astrid dat heeft gezegd... (nogmaals ik weet dit niet zeker, kan iemand dit niet ff nakijken, ik heb de 1e uitzending niet meer op videoband) en daarbij kreeg de Mol de instructie om nooit de waarheid te zeggen, dus kan de Mol heel goed tussen Ron, Chandrika en Astrid zitten...








Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #41 Gepost op: 23-03-2003, 20:53:57 »
je zag wel n gat in t zeil zitten.

Oh.. nou ok, je zag het EN je hoorde het.. dus Chriz heeft helemaaaaal niet goed opegelet :P







No Milk today???

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #42 Gepost op: 23-03-2003, 20:55:55 »
t was niet de bedoeling om iemand te dissen ofzo hoor, maar k wou t wel ff melden ;)

maar goed, waar ik op t forum nog niet zoveel over heb gelezen is dat hele bagage gedoe. stel astrid is de mol: had ze dan n goede positie om te mollen of niet? ik heb dr es ff over nagedacht, maar ik ben dr nog niet uit...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #43 Gepost op: 23-03-2003, 21:40:10 »
Angela is even alleen met Astrid tijdens die bagageopdracht . Even de molinstructies aan het doorgeven? :o







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #44 Gepost op: 23-03-2003, 21:45:54 »
Dat was toch Chandrika die als enige achterbleef bij de bagageopdracht? Ik dacht dat zij stond te wachten op Astrid om te kunnen vertrekken.







« Laatst bewerkt op: 23-03-2003, 21:46:08 door Jayne »

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #45 Gepost op: 23-03-2003, 21:51:18 »
Chandrika was ook even alleen met angela , net zoals Astrid. Maar als ik moet kiezen tussen deze 2 kies ik voorlopig voor astrid







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #46 Gepost op: 23-03-2003, 23:10:59 »
Ik heb net de aflevering nog 'ns bekeken en er vielen me toch nog wat verdachte zaken m.b.t. Astrid op:

  • De loods waar de bagage-opdracht zich afspeelt heeft 'n uithangbord met daarop alleen de letter 'A'. 'n erg vreemd uithangbord zou ik zeggen...maar 't is toevallig wel de A van Astrid;
  • Als de 6 kandi's van de cijferslot-opdracht aan Chandrika, Astrid en Ron vragen of ze ingevuld hebben dat hun geheime wens trouwen is en iedereen 'nee' antwoord, lijkt Astrid effe te glimlachen. Ze lijkt erg tevreden dat de opdracht niet geslaagd is;
  • Astrid heeft bij 't maken van de test donkere handschoenen aan. Volgens mij hebben de andere kandi's geen handschoenen aan en is ze dus de enige. De handschoenen deden me ook sterk denken aan de handschoenen die de mol in de eerste aflevering droeg tijdens de inlichtingen van Angela;
  • Bij de test is 't wederom Astrid die als enige Angela niet aankijkt maar lijkt naar 'n punt links in beeld te kijken.
Ik weet: 't zijn stuk voor stuk geen geweldige aanwijzingen, maar ik blijf die Astrid toch in de gaten houden!  :)








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #47 Gepost op: 24-03-2003, 14:11:59 »
Oh.. nou ok, je zag het EN je hoorde het.. dus Chriz heeft helemaaaaal niet goed opegelet :P

 :-X Maar het was wel een beetje onduidelijk allemaal, na 2x gezien te hebben viel mij het niet op.








Offline Tetra

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aangenaam, Petra.
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #48 Gepost op: 24-03-2003, 14:16:30 »
De A is ook van Aafke. Die wordt natuurlijk al helemaal niet verdacht hier, maar toch. En Astrid moet gewoon de volgende afvaller zijn potjandriedubbeltjes!








Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #49 Gepost op: 24-03-2003, 16:34:06 »
Ik weet niet of jullie dit vergezocht vinden, maar dit viel me op toen ze zei: Hoe de mol eruit ziet dat weet ik niet...
Ze maakt een soort /\/\ = M vorm met haar armen en hoofd.

Zie plaatje:









Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #50 Gepost op: 24-03-2003, 16:38:48 »
Leuk gevonden. :) [size=0,2]Maar geen hint denk ik...[/size]








Offline Talpa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #51 Gepost op: 25-03-2003, 01:34:57 »
Heeft iemand het boek Nooit meer slapen van WF Hermans bij de hand? Het is Astrids favoriete boek en ik ben zo benieuwd wat er op pagina 28 gebeurt!








Offline Suske

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #52 Gepost op: 25-03-2003, 08:15:42 »
Heeft iemand het boek Nooit meer slapen van WF Hermans bij de hand? Het is Astrids favoriete boek en ik ben zo benieuwd wat er op pagina 28 gebeurt!

Ik ga denk ik ff na schooltijd naar de bibliotheek,
of ik kijk in de mediatheek op school.

Nooit meer slapen ...








D E  M O L  I S  V O O R  1 0 0 %  R O E L A N D . . . !

Offline Sophie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #53 Gepost op: 25-03-2003, 09:21:22 »
Slim gevonden.
Ben benieuwd! :)








Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #54 Gepost op: 25-03-2003, 10:22:02 »
Ik heb net de aflevering nog 'ns bekeken en er vielen me toch nog wat verdachte zaken m.b.t. Astrid op:

  • Als de 6 kandi's van de cijferslot-opdracht aan Chandrika, Astrid en Ron vragen of ze ingevuld hebben dat hun geheime wens trouwen is en iedereen 'nee' antwoord, lijkt Astrid effe te glimlachen. Ze lijkt erg tevreden dat de opdracht niet geslaagd is;
  • Astrid heeft bij 't maken van de test donkere handschoenen aan. Volgens mij hebben de andere kandi's geen handschoenen aan en is ze dus de enige. De handschoenen deden me ook sterk denken aan de handschoenen die de mol in de eerste aflevering droeg tijdens de inlichtingen van Angela;
  • Bij de test is 't wederom Astrid die als enige Angela niet aankijkt maar lijkt naar 'n punt links in beeld te kijken.

Die blik in de ogen van Astrid viel mij ook gelijk op!! Net zo goed als die blikken die zij had toen er bij het voorstellen gezegd werd: 'kijk goed om je heen. 1 van jullie is de mol...'. Zij keek nergens naar, ja, naar de grond. Tevens keek Astrid ook niet naar Angela toen de opdracht over koffers werd uitgelegd. Alsof ze daarmee wilde zeggen: 'ik weet het allemaal al!!'. Die handschoenen, die ze aanhad, waren (helaas) geen zwartleren, maar blauwe fleece handschoenen. Je kan redeneren dat ze deze draagt omdat het koud is, maar je ziet NIEMAND met handschoenen aan, dus waarom zij dan wel  ???

Mijn gevoel zegt Astrid en de bewijzen liegen er ook niet om. Er is dus maar 1 Mol en dat is Astrid!







I got that tunnel vision going through my  head

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #55 Gepost op: 25-03-2003, 17:19:36 »
Het is mij al opgevallen dt men bij de stemronde na een kandi bjna steeds daarna de kandi aan beurt laat waarop de vorige heeft gestemd.
In aflevering 2 kwam Astrid na Julien, wat erop wijst dat Julien op Astrid heeft gestemd.
Vermits Julien hierna is geëxecuteerd vermoed ik dus dat Astrid de Mol NIET is.







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #56 Gepost op: 25-03-2003, 19:07:44 »
Het is mij al opgevallen dt men bij de stemronde na een kandi bjna steeds daarna de kandi aan beurt laat waarop de vorige heeft gestemd.
In aflevering 2 kwam Astrid na Julien, wat erop wijst dat Julien op Astrid heeft gestemd.
Vermits Julien hierna is geëxecuteerd vermoed ik dus dat Astrid de Mol NIET is.

Er zijn pas 2 stemrondes geweest , lijkt me te weinig om als statistisch bewijslast te gebruiken







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #57 Gepost op: 25-03-2003, 22:23:21 »
Er zijn pas 2 stemrondes geweest , lijkt me te weinig om als statistisch bewijslast te gebruiken
Wat ik hiermee bedoel is dat, indien Julien effectief op Astrid heeft gestemd, het 100% zeker is dat Astrid niet de Mol is.







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #58 Gepost op: 25-03-2003, 22:32:21 »
Wat ik hiermee bedoel is dat, indien Julien effectief op Astrid heeft gestemd, het 100% zeker is dat Astrid niet de Mol is.
Oh o.k,
Ik dacht dat je bedoelde dat Julien op Astrid heeft gestemd







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #59 Gepost op: 25-03-2003, 22:35:47 »
Oh o.k,
Ik dacht dat je bedoelde dat Julien op Astrid heeft gestemd
Calimero, volgens mij heb je vandaag een beetje last van je afbrokkelende eierschelp-hoedje.

Julien heeft imho idd op Astrid gestemd.
Hieruit kan je dan met 100% zekerheid besluiten dat Astrid niet de Mol is.







« Laatst bewerkt op: 25-03-2003, 22:36:34 door Gotcha »
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen