Auteur Topic: Astrid is (niet) de mol!  (gelezen 64139 keer)

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #220 Gepost op: 19-04-2003, 22:14:55 »
Arme Calimero.... En natuurlijk alle andere die op Astrid zaten...







don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #221 Gepost op: 20-04-2003, 02:00:10 »
Tja, ik had Astrid al lang geleden afgeschreven als mol, door haar keuze om de executie in afl. 2 niet af te kopen, terwijl ze nog niet aan de beurt was geweest.








Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #222 Gepost op: 20-04-2003, 02:10:49 »
Volgens mij komt ze nog terug hoor!  ;)








Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #223 Gepost op: 20-04-2003, 02:17:27 »
Volgens mij komt ze nog terug hoor!  ;)
Dan zou het wel een luie mol zijn. Al 2 afleveringen niet kunnen saboteren. :P








Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #224 Gepost op: 20-04-2003, 02:19:02 »
Volgens mij komt ze nog terug hoor!  ;)

Ik hoorde Angela volges mij zeggen dat ze nog een verassing hadden als Rene en Elise alles goed gedaan zouden hebben.
Ik had eerlijk gezgd toen ze dat zij dat Astrid terug zou keren,maar nu.. ??? Denk het niet.







« Laatst bewerkt op: 20-04-2003, 02:19:29 door Pierce Brosnan »

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #225 Gepost op: 20-04-2003, 08:51:39 »
maar als het Ferdi blijkt te zijn stuur ik een bombrief naar de Molfandag. ;)

Als het Ferdi is dan heeft ie heel goed toneel gespeeld en waarschijnlijk ook erg goed zijn molswerk gedaan. Trouwens, waarom zou je alle forumleden op willen blazen?  ;D







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #226 Gepost op: 20-04-2003, 17:37:40 »
Bertha heeft dan nog gelijk gekregen met zijn anti-climax. Wat moeten we nu met die hint van 'Mol in het water?'








Offline Suske

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #227 Gepost op: 20-04-2003, 17:39:26 »
Bertha heeft dan nog gelijk gekregen met zijn anti-climax. Wat moeten we nu met die hint van 'Mol in het water?'

Dat de mol heeft gesprongen.
Dus de mol zit tussen Chandrika, Ron of René?

Dit is dus meer een afstreep-hint.
Net zoals bij WIDM 3 bij het fietsen.
Door de letters op de weg wist je dat de mol een man was omdat de vrouwen allemaal op de weg stonden geschreven.








« Laatst bewerkt op: 20-04-2003, 17:40:42 door Suske »
D E  M O L  I S  V O O R  1 0 0 %  R O E L A N D . . . !

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #228 Gepost op: 20-04-2003, 17:47:08 »
Het was dus toch een valsstrik, het woord MOL  ::) . Maar ik ben inmiddels overgestapt op Elise, dus lang treuren doe ik niet  ;)








Offline hardcoremol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Als dat geen Hind is...
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #229 Gepost op: 20-04-2003, 17:49:56 »
echt jammer dat Astrid de mol niet is.
Die hint van dat met d'r vingers knippen was zooooo mooi... en dat van d'r lievelingsboek enz  :-\







Is een vreemde geen vriend met wie je nog kennis moet maken?

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #230 Gepost op: 20-04-2003, 17:53:37 »
Het was dus toch een valsstrik, het woord MOL  ::) . Maar ik ben inmiddels overgestapt op Elise, dus lang treuren doe ik niet  ;)

Ik vind dat dus geen leuke grapjes van de AVRO, vorig jaar al die mislukte hint door 'Ellen' op de weg te zetten (in het rood) en wat verderop 'Hup Mol' (ook in het rood) en dit jaar weer het woord 'Mol' in het water, die een 'valse hint' is. Het is jammer, vooral ook omdat ik dacht dat ik Astrid enkele mollenstreken zag uithalen.  :-\








Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #231 Gepost op: 20-04-2003, 22:18:31 »
Ik vind dat dus geen leuke grapjes van de AVRO, vorig jaar al die mislukte hint door 'Ellen' op de weg te zetten (in het rood) en wat verderop 'Hup Mol' (ook in het rood) en dit jaar weer het woord 'Mol' in het water, die een 'valse hint' is. Het is jammer, vooral ook omdat ik dacht dat ik Astrid enkele mollenstreken zag uithalen.  :-\

Helemaal meeens Chriz , maar ik vind die hint met de knipbeweging nog erger. Ik denk dat dat echt een hint is die op niemand anders kan slaan en is het dus ongepast om die te plaatsen. Als de mol via een boodschap zegt : als ik 2 keer met mijn vingers knip zitten we weer gezellig met zijn allen om de tafel en je ziet Astrid 2 schaarknipbewegingen maken , dan kan dat maar 1 ding betekenen : zij is de mol. Dit moeten ze maar eens goed uitleggen, dwaalsporen plaatsen mag maar die moeten wel verklaard kunnen worden. De hint met MOL in het water kan idd ook op iemand anders slaan die net voor astrid heeft gesprongen Ron , Rene , Chandrika. Dan verder dat gedoe met dat geld stelen van George vorig jaar en nu het geld meenemen van Astrid uit de pot, dat gaat me allemaal wel wat te ver. Jammer , maar het blijft een leuk programma.







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #232 Gepost op: 20-04-2003, 22:28:16 »
Sorry hoor, maar ik heb die knipbeweging (die me eigenlijk niet eens was opgevallen) altijd als toevallig gezien, die niks te maken had met wat de mol zei. Net als trouwens dat woord 'MOL' in het water. :-\








Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #233 Gepost op: 20-04-2003, 22:39:39 »
Sorry hoor, maar ik heb die knipbeweging (die me eigenlijk niet eens was opgevallen) altijd als toevallig gezien, die niks te maken had met wat de mol zei. Net als trouwens dat woord 'MOL' in het water. :-\

Die knipbeweging was er en het was het teken op wat de mol vooraf had aangekondigd , lijkt me geen toeval.







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #234 Gepost op: 21-04-2003, 00:49:27 »
Die knipbeweging was er en het was het teken op wat de mol vooraf had aangekondigd , lijkt me geen toeval.

Ik heb het grote vermoeden dat die knipbeging vóór de boodschap van de mol zat. Dat fragment waarin Aafke verteld over haar koker en dat ze die beter niet kunnen openmaken komt volgens mij van een aantal dagen eerder. Iig nog voordat de mol de boodschap opneemt, en waarschijnlijk heeft de crew dat in de tekst gezet om als hint richting Astrid te laten wijzen. Denk ik...

Volgens mij is dit jaar echt dé hint dat alle hints naar iedereen wijzen behalve de mol.









Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #235 Gepost op: 21-04-2003, 11:37:47 »
Ik heb het grote vermoeden dat die knipbeging vóór de boodschap van de mol zat. Dat fragment waarin Aafke verteld over haar koker en dat ze die beter niet kunnen openmaken komt volgens mij van een aantal dagen eerder. Iig nog voordat de mol de boodschap opneemt, en waarschijnlijk heeft de crew dat in de tekst gezet om als hint richting Astrid te laten wijzen. Denk ik...

Volgens mij is dit jaar echt dé hint dat alle hints naar iedereen wijzen behalve de mol.


Kan kloppen Bertha , maar dat doet niks af aan het feit  dat dwaalsporen die erin zitten wel verklaard moeten worden , althans volgens mijn visie. Het is nou eenmaal een speurspel. Als blijkt dat de echte mol ook knipbewegingen heeft gemaakt of dat we de knipbewegingen op een andere manier moeten interpreteren vind ik het wel o.k. Maar misschien krijgen we het idd nog te horen hoe het precies zit in afl 10 , al betwijfel ik dat zeer. Maar ik zal niet meer zeuren over die 'hints'van Astrid want ze was het niet , ik ga maar eens op zoek naar de echte mol.







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #236 Gepost op: 21-04-2003, 12:12:09 »
Sorry hoor, maar ik heb die knipbeweging (die me eigenlijk niet eens was opgevallen) altijd als toevallig gezien, die niks te maken had met wat de mol zei. Net als trouwens dat woord 'MOL' in het water. :-\

Hoe kan er nou 'toevallig' het woord mol in het water komen te staan?????








Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #237 Gepost op: 21-04-2003, 13:47:05 »
Ik stap nu over op Ron!








Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #238 Gepost op: 23-04-2003, 07:00:37 »
Calimero, kan ik je troosten door te zeggen dat ook Inge een hulpmol was   ???   ;D







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen