Auteur Topic: Chandrika is (niet) de mol!  (gelezen 54568 keer)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #20 Gepost op: 18-03-2003, 12:08:16 »
Staar je maar niet blind op de gedachtenkronkel van een afvaller. In zijn dagboek staat het er als 'logisch', maar misschien had ie Chandrika hoog zitten of dacht ie gewoon: Daar ga ik...

Of misschien is Chandrika de Mol... Waarom zegt nou NIEMAND wat ze 'gebarentaalde?'

Ze gebaarde tegen een client dat ie naar zijn werk moest.







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #21 Gepost op: 18-03-2003, 15:48:48 »
Ik ken alleen het alfabet en geen woorden.. maar er zat een L in de zin :)







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline MagicMaarten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #22 Gepost op: 18-03-2003, 19:02:18 »
Als Chandrika niet de mol is dan zou ze bij de executie flink geschrokken moeten zijn. zij en louis bleven over. ze had louis als mol gestemd dus moest ze denken: 'louis is de mol en kan er niet uit, dus chandrika kan naar huis'. maar daarentegen erg opgelucht leek ze niet, dus...???







Ik ben de mol niet, maar wie wel?

Offline tomhaze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #23 Gepost op: 18-03-2003, 20:26:35 »
dat dacht ik ook,
Ze tikte Louis in maar ja mischien is het ook iemand anders, remember george: Die Was bij elke executie ontzettend zenuwachtig en mischien is chandrika gewoon een rustige iemand, maar mijn mol is nog steeds CHANDRIKA








Offline Tetra

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aangenaam, Petra.
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #24 Gepost op: 18-03-2003, 21:05:48 »
Ik denk dat Louis dat gewoon heeft opgeschreven omdat hij het gevoel had van: 50-50, ik maak wel erg weinig kans, en dat hij gewoon dacht dat hij niet genoeg over de mol wist. Misschien dacht Chandrika wel hetzelfde? Maarja, dat weet je niet he...








Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #25 Gepost op: 19-03-2003, 06:58:47 »
Als Chandrika niet de mol is dan zou ze bij de executie flink geschrokken moeten zijn. zij en louis bleven over. ze had louis als mol gestemd dus moest ze denken: 'louis is de mol en kan er niet uit, dus chandrika kan naar huis'. maar daarentegen erg opgelucht leek ze niet, dus...???

Chandrika is helemaal suf na het bekendmaken van Louis als afvaller.
Ik denk dat Chandrika op haar eigen executie zat te wachten vermits ze op Louis had gestemd als Mol.
Ze begereep er dus echt helemaal niets meer van topen deze afviel.

Maar wanneer Louis vertrokken is lachen er een aantal personen van blijdschap en opluchting.
Een Mol zal op dat moment nooit lachen van blijdschap, noch opluchting.
Tot mijn groot spijt moet ik U meedelen dat Chandrika bij de lachenden was.

Voor mij blijven er nu maar 2 mogelijke mollen over : René en Patricia, omdat deze de enige kandidaten zijn, exclusief Chandrika, waarvan geen dossier is overhandigd aan de Mol aan het begin van afl.1.








Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #26 Gepost op: 19-03-2003, 13:32:20 »
Wat mij opviel bij Chandrika:

Op de foto een rode jas
Tijdens opdracht 1 een blauwe jas
Tijdens opdracht 2 een gele jas
(hoeveel jassen neem je mee als je voor 1 dag spullen mee moet nemen?)

Nu nog een groene jas... gezien het muziekfragment. Weet iemand wat ze droeg tijden executie?









Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline atrus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #27 Gepost op: 19-03-2003, 13:33:35 »
Goed gezien! We zullen erop letten! :D







De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #28 Gepost op: 19-03-2003, 15:46:13 »
Ja, dat is een leuke. Zal ook daar nog eens op letten.








Offline TMP

  • Forumlid
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #29 Gepost op: 19-03-2003, 16:08:16 »
De verwisseling van jassen slaat natuurlijk op de muziekhint van Schiffers.FM, die hint ging over een liedje met een kameleon. En dat beest wisselt van kleuren...








Offline atrus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #30 Gepost op: 19-03-2003, 16:32:36 »
Deze aanwijzing wordt steeds geloofwaardiger! ;)







De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline Tetra

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aangenaam, Petra.
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #31 Gepost op: 19-03-2003, 16:42:04 »
oh wat super zeg! Ik verdacht Chandrika al, maar nu moet er toch wel iets met haar gaan gebeuren!








Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #32 Gepost op: 19-03-2003, 16:44:44 »
Dat bedoelde ik dus ook bij mijn opmerking over de jassen... en daarbij dus nog het muziekfragment wat omgedraait wordt, dat doen ze niet zomaar voor niets. Dat betreft het stukje tekst:
red gold en green omgedraait: green gold red....
Kunnen we daar verder wat mee? Dacht ook al dat het te maken zou kunnen hebben met de afval schermen, daar komen ook de kleuren rood en groen bij voor en altijd rood als laatste kleur.
Verdacht daarbij vind ik dat Louis het in zijn dagboek heeft over dat het op een na laatste scherm groen wordt. Terwijl wij dat niet zo in beeld krijgen. Vandaar mijn eerdere opmerking ergens anders of daar wellicht in gemonteerd is. Als daar in gemonteerd is en Louis inderdaad het laatste scherm kreeg en daardoor dus ook zeker wist dat het scherm rood werd. Betekend dat dat Chandrika ook een scherm heeft gekregen.
Is dit nog te volgen door iemand?
Kortom allemaal verdachte zaken...







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline atrus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #33 Gepost op: 19-03-2003, 17:20:23 »
Vandaar mijn eerdere opmerking ergens anders of daar wellicht in gemonteerd is. Als daar in gemonteerd is en Louis inderdaad het laatste scherm kreeg en daardoor dus ook zeker wist dat het scherm rood werd. Betekend dat dat Chandrika ook een scherm heeft gekregen.
Is dit nog te volgen door iemand?

Dit is volgens mij niet mogelijk. Wanneer er nog twee mensen over zijn aan het einde van een executie, houdt een groen of rood scherm automatisch in dat de ander dus respectievelijk rood of groen zal krijgen. Wanneer Chandrika dus eerst aan de beurt is en zij krijgt groen, zoals je suggereert, dan weet Louis meteen dat hij dus naar huis gaat. Dit zou betekenen dat de reactie die wij van Louis te zien krijgen opnieuw is opgenomen en dat hij dus acteerde dat hij nog van niet wist. Ik weiger te geloven dat wij zo gemanipuleerd worden!  ???


{Edit: Er ging iets mis in de code. - Malcolm}







« Laatst bewerkt op: 20-03-2003, 02:56:18 door Malcolm »
De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline tomhaze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #34 Gepost op: 19-03-2003, 17:27:02 »
Ik heb heel veel zitten sleutelen met de liedjes van de culture club (maker van Karma Chameleon). Daar heb ik niets aan gehad maar laat ik het volgende op een rijtje zetten:

.Kameleon veranderd van kleur.
.Karma slaat op iets uit India (Chandrika heeft een donkere tint)
.George (vorige mol) vertrok na WIDM dacht ik naar India)
. Stootte wel heel verdacht tegen de spiegels in opdr 2
.Ze is iets vager afgebeeld op de groepsfoto
.Ze komt net als renen en patricia niet in beeld als de mol wordt toegesproken door angela
.Wordt niet zenuwwachtig als zij op Louis heeft gestemt, en zij en Louis blijven nog over

Mmmm mijn mol was al Chandrika maar dt gevoel is nu nog sterker!
Zou goed kunnen he?...










Offline Jurr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Jurr weet het nog steeds niet zeker
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #35 Gepost op: 19-03-2003, 18:07:54 »
Iets dat mij zker de moeite waard lijkt om naar te kijken is: Op basis van wat kiest de Avro een Mol uit?
George was een acteur
Chandrika werkt met doven en kan dus goed observeren en kan dus zkr goed non-verbaal communiceren--->das handig als Mol zijnde

Jurr








Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #36 Gepost op: 19-03-2003, 19:41:12 »
EHm.. Jurr, George was kunstenaar/tekenaar.. zie www.langenberg.nl geloof ik.. ( geheugen wordt wat roestig na een jaar onthouden .. ) Paméla was actrice..:)
Rood Gold ( geel ) waren in ieder geval twee kleuern van de jassen van Chandrika.. ??







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline wolfje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #37 Gepost op: 19-03-2003, 20:42:03 »
amai! knap gevonden momferdina! iets om in de gaten te houden!  :D








Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #38 Gepost op: 19-03-2003, 20:50:24 »
Dat bedoelde ik dus ook bij mijn opmerking over de jassen... en daarbij dus nog het muziekfragment wat omgedraait wordt, dat doen ze niet zomaar voor niets. Dat betreft het stukje tekst:
red gold en green omgedraait: green gold red....
Kunnen we daar verder wat mee? Dacht ook al dat het te maken zou kunnen hebben met de afval schermen, daar komen ook de kleuren rood en groen bij voor en altijd rood als laatste kleur.
Verdacht daarbij vind ik dat Louis het in zijn dagboek heeft over dat het op een na laatste scherm groen wordt. Terwijl wij dat niet zo in beeld krijgen. Vandaar mijn eerdere opmerking ergens anders of daar wellicht in gemonteerd is. Als daar in gemonteerd is en Louis inderdaad het laatste scherm kreeg en daardoor dus ook zeker wist dat het scherm rood werd. Betekend dat dat Chandrika ook een scherm heeft gekregen.
Is dit nog te volgen door iemand?
Kortom allemaal verdachte zaken...

Aan louis reactie , voordat en net nadat zijn naam ingetypt werd , kon je toch niet zien dat hij al zeker was dat hij naar huis moest?







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #39 Gepost op: 19-03-2003, 21:01:45 »
Dit is een letterlijk citaat uit het dagboek van louis : ''Tijdens de executie mogen we buiten in de sneeuw zitten en kijken met spanning naar het grote scherm. Wanneer het één na laatste scherm groen wordt, is het duidelijk dat ik de eerste afvaller zal zijn. De aftocht is kil en zeker niet leuk. De teleurstelling is groot maar ik heb mee mogen doen aan een van de leukste spelletje op de Nederlandse televisie''.


Ik denk dat we hiermee niet kunnen concluderen dat de volgorde van de schermen is omgedraaid, maar dat Louis doelt op de resterende nog in te typen namen buiten hem. Dus de laatste persoon die een groen scherm kreeg , voordat louis en Chandrika het scherm te zien kregen is voor louis gezien het een na laatste scherm. Dat hij dan zegt dat het duidelijk is dat hij zal afvallen betekent dat hij Chandrika als mol heeft gekozen. Ik denk dan ook dat Chandrika de mol niet is.







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?