Auteur Topic: Chandrika is (niet) de mol!  (gelezen 54592 keer)

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #40 Gepost op: 19-03-2003, 21:03:03 »


Ik zeg ook niet dat dat zo is... ik kom op dat idee omdat Louis ZELF dit zegt:
Wanneer het één na laatste scherm groen wordt, is het duidelijk dat ik de eerste afvaller zal zijn.

Deze zin klopt niet met hetgeen wij gezien hebben... vandaar die brainwave. Maar dit is nog maar de eerste aflevering en ik heb ook nog niet een duidelijke mol voor ogen. Probeer alleen de dingen die mij opgevallen zijn en de ideeën die daarrdoor bij me op komen bij jullie, mijn medeforummers, neer te leggen...
Zet dus ook zelf vraagtekens bij dat idee... en omdat ik zelf niet dat stukje op video kan bekijken vraag ik of dat mogelijk is... maar als jullie dus zeggen dat hij in dat stukje film anders reageert dan hij in zijn dagboek zegt... dan kan ik dat idee weer van de baan schuiven..  ;)







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #41 Gepost op: 19-03-2003, 21:10:31 »
Ik zeg ook niet dat dat zo is... ik kom op dat idee omdat Louis ZELF dit zegt:
Wanneer het één na laatste scherm groen wordt, is het duidelijk dat ik de eerste afvaller zal zijn.

Deze zin klopt niet met hetgeen wij gezien hebben... vandaar die brainwave. Maar dit is nog maar de eerste aflevering en ik heb ook nog niet een duidelijke mol voor ogen. Probeer alleen de dingen die mij opgevallen zijn en de ideeën die daarrdoor bij me op komen bij jullie, mijn medeforummers, neer te leggen...
Zet dus ook zelf vraagtekens bij dat idee... en omdat ik zelf niet dat stukje op video kan bekijken vraag ik of dat mogelijk is... maar als jullie dus zeggen dat hij in dat stukje film anders reageert dan hij in zijn dagboek zegt... dan kan ik dat idee weer van de baan schuiven..  ;)

Ik vond je uitleg over de passage van het dagboek ook nuttig. We gaan het heus niet zomaar weggooien en houden het in ons achterhoofd. Ik probeerde de passage in het dagboek op een andere manier te benaderen. Op deze manier is er dan ook niet geknoeid met de volgorde van de schermen. Ook ik heb de afl niet op band en wil de reactie van Louis vrijdag nog wel effe sterk in de gaten houden.







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline tomhaze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #42 Gepost op: 20-03-2003, 07:52:22 »
mjaaaa chandrika hoeft de mol idd niet ze zijn maar waar slaat die muzikale aanwijzing dan op? mischien van colour by numbers op patricia ofzo omdat zij zit te bridgen maar... waarom draaien ze de 2e helft van het liedje dan om? daar komen kleuren in voor dat zou passen bij die jassen van chandrika.


nou ik dacht vanaf het begin al chandrika en ik blijf erbij!








Offline Suske

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #43 Gepost op: 20-03-2003, 17:23:09 »
Ik denk dat we rustig moeten afwachten op de 2e aflevering omdat we dan waarschijnlijk nieuwe introfilmpjes krijgen.

Ik denk niet dat je weer zo'n verhaal krijgt van elke deelnemer, maar gewoon foto's met naam.

Dus als volgende aflevering geen kaarten in de intro komen is de kans groot dat het niks te maken heeft met Colours by Numbers.

En euhm,..

Ik denk dat dat terugspoelen of te maken heeft met de kleuren die je in een andere volgorde moet plaatsen: rood, groen, goud. Of de LP van Culture Club en dan het laatste nummer...







D E  M O L  I S  V O O R  1 0 0 %  R O E L A N D . . . !

Offline Tetra

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aangenaam, Petra.
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #44 Gepost op: 21-03-2003, 16:33:13 »
Waarom lieten ze zo duidelijk zien dat Aafke werd aangestoten door Chandrika met die spiegels? Het lijkt alsof ze de verdenking op haar willen schuiven, maar ik verdenk haar al. Hmmz. Dilemma.








Offline alizandah

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #45 Gepost op: 22-03-2003, 15:14:18 »
Wat mij opviel bij Chandrika:

Op de foto een rode jas
Tijdens opdracht 1 een blauwe jas
Tijdens opdracht 2 een gele jas
(hoeveel jassen neem je mee als je voor 1 dag spullen mee moet nemen?)


Ze moesten voor 1 dag spullen meenemen, maar na opdracht 1 gingen ze toch kamperen? Kregen ze toen niet al hun spullen?







Ik ben de mol, wat ben jij?

Offline felicia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #46 Gepost op: 23-03-2003, 10:33:39 »
Bij het bagagespel had Chandrika een pluche mol in handen en dit shot wer later herhaald.....
De bedoeling was deze mol bij de spullen van de 6 zonder bagage te hangen. Maar bij wie hoorde deze mol? Of was het om de mol met een mol te zien? ??? ???








Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #47 Gepost op: 23-03-2003, 11:29:25 »
Bij het bagagespel had Chandrika een pluche mol in handen en dit shot wer later herhaald.....
De bedoeling was deze mol bij de spullen van de 6 zonder bagage te hangen. Maar bij wie hoorde deze mol? Of was het om de mol met een mol te zien? ??? ???

Ze dachten dat ie bij Ferdi hoorde, maar waren er nog niet zeker van. Ze zeiden ook dat Ferdi "mollenvanger" was geweest.







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline felicia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #48 Gepost op: 23-03-2003, 11:55:22 »
Maar werd de mol ook bij Ferdi gehangen?
Waarom dan dat extra shot aan het eind van Chandrika met de pluche mol??








Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #49 Gepost op: 23-03-2003, 11:58:32 »
Maar werd de mol ook bij Ferdi gehangen?
Waarom dan dat extra shot aan het eind van Chandrika met de pluche mol??

Ze hadden dat een keer geprobeerd, maar ze hadden een rood scherm gekregen, begreep ik uit hun woorden. Of je daaruit mag afleiden dat deze mol niet van Ferdi was, denk ik eigenlijk niet. Ik heb hem niet zien hangen bij de geslaagde pogingen. Dus hij zal wel van Elize, Ferdi of Rene zijn.







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline frenske

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #50 Gepost op: 23-03-2003, 19:20:48 »
Volgens mij is bij de introductie van alle kandidaten  in de eerste aflevering maar 1 echt verschil.
Bij alle personen verschijnt rechts de foto en start het algemene filmpje links. Alleen bij handrika is dit andersom (foto links, filmpje rechts). Ik kan me ook vergissen hoor, heb het namelijk niet op video.... ;)








Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #51 Gepost op: 23-03-2003, 19:28:44 »
Ik vond de reactie van Chandrika bij de executie zeer onmols. Ze zei zelfs iets als "Ja ik ben er uit" of iets van die strekking.

Natuurlijk kan ze dat gespeeld hebben, maar als Mol zou ik dat risico nooit nemen. :-X








Offline Mollom

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie het weet, mag 't zeggen...
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #52 Gepost op: 24-03-2003, 09:16:13 »
Verschillende postings vermelden dat Chandrika gebarentaal spreekt.

Ook al aan gedacht dat ze wellicht kan liplezen??
Kon wel eens van pas komen bij het contact met de programmaleiding en het "afluisteren" van mede-kandidaten.







Beauty is only skin deep, ugly goes to the bone!

Offline tomhaze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #53 Gepost op: 24-03-2003, 14:18:38 »
Dat zou inderdaad crusial voor een mol zijn, misschien kun je zo zelfs te weten wie, wie verdenkt...








Offline Christian

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wis melodie?
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #54 Gepost op: 24-03-2003, 16:48:08 »
Misschien is Chandrika de mol,
ze vindt Delft de mooiste stad.
Ik woon in Delft, en daar is:
De Molslaan
Stadsherberg De Mol
en Buurtcentrum De Molshoop

http://www.stadsherbergdemol.nl
Niet echt een aanwijzing, maar wel grappig!!!
:P

         Christian







« Laatst bewerkt op: 24-03-2003, 18:48:17 door Christian »
Wis melodie? Heet winkel wit!

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #55 Gepost op: 24-03-2003, 16:53:55 »
Volgens mij is bij de introductie van alle kandidaten  in de eerste aflevering maar 1 echt verschil.
Bij alle personen verschijnt rechts de foto en start het algemene filmpje links. Alleen bij handrika is dit andersom (foto links, filmpje rechts). Ik kan me ook vergissen hoor, heb het namelijk niet op video.... ;)

Dat dacht ik eerst ook frenkse, maar na het nogmaals bekeken te hebben op video bleek dat er minstens 1 andere kandi (ik geloof Aafke) ook op die manier werd voorgesteld....







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline molsnol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Al 15 jaar molloot..
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #56 Gepost op: 24-03-2003, 18:21:58 »
Ja, bij de Belgische mol had Mark de hele tijd een oortje in, maar als Chandrika gebarentaal kaan lezen.. :o ;D








Offline Sjimmy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #57 Gepost op: 25-03-2003, 14:39:50 »
Ik heb volgens mij vorige week chandrika gespot in de sportschool  :o

Durfde alleen niks te zeggen/vragen, angsthaas ben ik zeg...  :-[








Offline Blubber

  • Forumlid
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #58 Gepost op: 30-03-2003, 17:59:03 »
Tijdens de vossenjacht verlaat Chandrika zonder enige reden het pad en loopt doelloos de bushbush in. Wat was daar de reden van? Ik heb geen lintje zien hangen.








Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #59 Gepost op: 2-04-2003, 15:43:42 »
Ik geloof dat er weinig mensen zijn die in Chandrika nog een mol zien aangezien er hier maar 1 bericht gepost is na de derde aflevering  :P







don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!