Auteur Topic: Patricia is (niet) de mol!  (gelezen 26580 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Patricia is (niet) de mol!
« Gepost op: 15-03-2003, 18:43:20 »
In dit topic, kun je vanaf nu alles kwijt over Patricia. Waarom is zij wel de mol? Of waarom juist niet?

Hier kun je dus discussieren over alle verdachte handelingen, hints, onmolse acties enz. enz. van Patricia.  :)








Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Patricia is (niet) de mol!
« Reactie #1 Gepost op: 15-03-2003, 22:29:05 »
Heel erg op de achtergrond die meid. Ik vind haar best verdacht.

Twee mensen verdachten haar al wel, dus lijkt het wat onwaarschijnlijker, maar vorig jaar dacht iedereen KAren in het begin. Die was het overduidelijk niet omdat zoveel kandi's haar verdachten en dan zouden ze dat niet zo uitdrukkelijk in beeld brengen. Nu passen ze misschien net het omgekeerde truckje toe. Dat men denkt dat zij het niet is, omdat er al een paar haar verdenken.








Offline Grafteran

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Patricia is (niet) de mol!
« Reactie #2 Gepost op: 16-03-2003, 02:08:25 »
Patricia is mijn mol! Waarom?
De wijnfles op tafel in de compilatieaflevering van vorige week; daar is (in mijn slecht gecapture-de kopie) net te zien dat de naam van de wijn met een 'p' begint... Het is niet veel, maar toch...
Daarnaast is het zo dat ze erg op de achtergrond blijft, wat ik wel meer mollen heb zien doen in de 1e aflevering







A great many people think they are thinking when they are merely rearranging their prejudices.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Patricia is (niet) de mol!
« Reactie #3 Gepost op: 16-03-2003, 08:53:56 »
vooralsnog is patricia ook mijn mol. allereerst ga ik er vanuit dat  de mol dit jaar een blanke vrouw zou moeten zijn. lijkt me echt iets voor de avro namelijk.
ten tweede werd er in het persoonlijke filmpje weinig persoonlijks naar voren gebracht over haar. bij de anderen ging het over werk/gezin en bij haar over bridge??
ten derde was ze erg op de achtergrond....








Offline Suske

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Patricia is (niet) de mol!
« Reactie #4 Gepost op: 16-03-2003, 09:52:23 »
vooralsnog is patricia ook mijn mol. allereerst ga ik er vanuit dat  de mol dit jaar een blanke vrouw zou moeten zijn. lijkt me echt iets voor de avro namelijk.
ten tweede werd er in het persoonlijke filmpje weinig persoonlijks naar voren gebracht over haar. bij de anderen ging het over werk/gezin en bij haar over bridge??
ten derde was ze erg op de achtergrond....

Misschien moeten we letten op een opdracht met een brug (bridge)..







D E  M O L  I S  V O O R  1 0 0 %  R O E L A N D . . . !

Offline godlyblondgirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Patricia is (niet) de mol!
« Reactie #5 Gepost op: 16-03-2003, 11:09:25 »
op de oficiele site van wie is de mol nederland staat bij het gedeelte links een foto van, volgens mij, patricia. ik weet niet of dit wat is maar ik meld het maar even.







greets and kisses, talk 2 u l8er. Carolijn (godlyblondgirl)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Patricia is (niet) de mol!
« Reactie #6 Gepost op: 16-03-2003, 12:24:29 »
Oh en ze zat in die helikopter al paniekerig en schrikkerig te wezen. Het kan natuurlijk zijn dat ze echt hoogtevrees heeft en dus bang was. Maar het kan ook gespeeld zijn, zodat ze het kan misbruiken in een latere opdracht met hoogtes.

EDIT: pnaikerig moest dus paniekerig zijn  :-[ Maar aangezien mijn fout toch al 2 keer gequote is, heb ik er niet veel aan dat het verander. :)







« Laatst bewerkt op: 17-03-2003, 15:24:54 door Robbieazerty »

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Patricia is (niet) de mol!
« Reactie #7 Gepost op: 16-03-2003, 18:27:10 »
Oh en ze zat in die helikopter al pnaikerig en schrikkerig te wezen.

Ja, dat viel mij ook op inderdaad.

Patricia zei na het vertrek van Louis dat ze heel blij was dat ze er nog in zat. Klonk oprecht, maar kan natuurlijk ook gespeeld zijn.








Offline Vincent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Patricia is (niet) de mol!
« Reactie #8 Gepost op: 16-03-2003, 21:07:39 »
Misschien moeten we eens uitzoeken hoe vaak Patricia op de woensdagavond haar bridgemaat met een invaller heeft laten spelen (zijn niet zoveel Amsterdamse bridgeclubs die op de woensdag spelen)? Lijkt me niet het type dat vrijwillig clubavonden overslaat.
Als dat slechts een of twee keer is, weten we gelijk dat zij niet de mol is...








Offline Grafteran

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Patricia is (niet) de mol!
« Reactie #9 Gepost op: 16-03-2003, 21:40:45 »
Misschien moeten we eens uitzoeken hoe vaak Patricia op de woensdagavond haar bridgemaat met een invaller heeft laten spelen

In principe een goed idee, al ben ik zelf van mening dat het leuker is om alleen met informatie te werken die je daadwerkelijk van WIDM krijgt...

Mocht je het doen, post het dan iig met een 'spoiler'-alert







A great many people think they are thinking when they are merely rearranging their prejudices.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Patricia is (niet) de mol!
« Reactie #10 Gepost op: 16-03-2003, 23:41:02 »
Hmmm, ik wil dat soort info eigenlijk helemaal niet weten... :-\








Offline Grafteran

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Patricia is (niet) de mol!
« Reactie #11 Gepost op: 17-03-2003, 00:50:34 »
Precies...







A great many people think they are thinking when they are merely rearranging their prejudices.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Patricia is (niet) de mol!
« Reactie #12 Gepost op: 17-03-2003, 11:22:23 »
beetje detectivewerk kan nooit kwaad....volledige zekerheid krijg je toch nooit.








Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Patricia is (niet) de mol!
« Reactie #13 Gepost op: 17-03-2003, 11:36:17 »
Het kan ook zijn dat dat Bridgen echt is en dat ze van linke spelletjes houdt.
Ideaal voor de Mol natuurlijk te spelen.








Offline tureluurs

  • Forumlid
Re:Patricia is (niet) de mol!
« Reactie #14 Gepost op: 17-03-2003, 12:39:07 »
Oh en ze zat in die helikopter al pnaikerig en schrikkerig te wezen. Het kan natuurlijk zijn dat ze echt hoogtevrees heeft en dus bang was. Maar het kan ook gespeeld zijn, zodat ze het kan misbruiken in een latere opdracht met hoogtes.

Volgens haar profiel in de Avrobode heeft ze niet hoogtevrees opgegeven als angst. Wel insecten en muizen. Als slechtste eigenschap heeft ze opgegeven : praat recht wat krom is.
Dat laatste is natuurlijk een zeer handige eigenschap voor een mol  ;)
Nog iets vreemds in de Avrobode: alle kandi's hebben een andere foto/andere achtergrond dan die op de officiele site, behalve Patricia. Haar fotootje is dezelfde.
Het kan natuurlijk zijn dat ie helemaal mislukt was  :P, dus het hoeft niets te betekenen te hebben, maar ik vermeld het toch maar even.








Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Patricia is (niet) de mol!
« Reactie #15 Gepost op: 17-03-2003, 13:19:06 »
ik vond haar introductiefilmpje ook anders dan die van de anderen, minder persoonlijk. ik kan er niet echt de vinger opleggen..








Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Patricia is (niet) de mol!
« Reactie #16 Gepost op: 22-03-2003, 23:07:06 »
ik ben er nu redelijk van overtuigd dat patries de mol is. vanwege 2 dingen in de eerste opdracht:
a. ze had controle over de telefoon
b. elise zei dat ze dacht dat di caprio 27 was, en patricia maakte er 28 van. het juiste getal dus...
echt een mollenstreek om daarna die anderen een ander getal te laten bedenken.








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Patricia is (niet) de mol!
« Reactie #17 Gepost op: 22-03-2003, 23:11:38 »
b. elise zei dat ze dacht dat di caprio 27 was, en patricia maakte er 28 van. het juiste getal dus...
echt een mollenstreek om daarna die anderen een ander getal te laten bedenken.

Volgens mij kwam Rene vrijwel gelijk met 28 en zei Patricia dat dat niet kon. Ze geloofde dus niet dat 't 28 kon zijn en besloot zelf later dat ze 30 zouden invullen. Er mols.







« Laatst bewerkt op: 22-03-2003, 23:12:50 door Han13 »

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Patricia is (niet) de mol!
« Reactie #18 Gepost op: 22-03-2003, 23:24:18 »
nee ze zei letterlijk: elise zei 28 en die vertrouw ik omdat ze van de zelfde leeftijd is. (zei elise dus niet)








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Patricia is (niet) de mol!
« Reactie #19 Gepost op: 22-03-2003, 23:30:52 »
nee ze zei letterlijk: elise zei 28 en die vertrouw ik omdat ze van de zelfde leeftijd is. (zei elise dus niet)

Maar toch besluit ze daarna om voor 30 te gaan?  ???

Opvallend hierbij is natuurlijk dat Angela aan de mol vertelde in 't begin van aflevering 2 dat hij/zij er voor moest zorgen dat 't getal '28' niet gevonden zou worden.