Auteur Topic: Patricia is (niet) de mol!  (gelezen 26582 keer)

Offline kimmuts

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Patricia is (niet) de mol!
« Reactie #100 Gepost op: 16-04-2003, 18:44:22 »
Weet je wat er zo grappig is? Alle kandidaten maken zich op de een of andere manier wel verdacht. Wij denken dat het een mollenstreek is terwijl het gewoon iets is wat die persoon doet.
Ik verdenk trouwens iedere week iemand anders...Ik ben begonnen met Astrid en vorige week Elise. Nu verdenk ik Patries weer..Ik weet het niet.
Ik let ook op de beginfilmpjes. Elise blijft sowieso nog, omdat zij een beginfilmpje heeft wat we nog niet gezien hebben. Ik denk dat Patries en Ron in de finale zitten, omdat zij filmpjes hadden die als eerste al gezien werden. Die van Astrid is later gezien geweest en die van Chandrika ook. Het zou me nix verbazen als die twee af zouden vallen.....
Ik vind het een moeilijk spel, maar wel ontzettend leuk.







WIDM rules :)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Patricia is (niet) de mol!
« Reactie #101 Gepost op: 17-04-2003, 09:24:13 »
Ze zit Ron en Ferdi juist te overtuigen om het wél te doen. Die 2 zien het niet zitten en zei zegt van die dingen als 'Nou kom op! Harstikke leujk'

Ik vond haar uitspraken in de kerk wel héél erg geacteerd overkomen trouwens. Toen ze de naam gevonden had en die andere 2 nog in de kerk zaten "Ik heb de naam al lang! Waarom lopen jullie nou weg? Ik snap er NIKS van!"

Vooral die "Ik snap er NIKS van!" vind ik heel gemaakt overkomen. Dit wil niet perse zeggen dat ze De Mol is ofzo, mss probeert ze anderen gewoon verdacht te maken of weet ik veel, maar ik vond het in ieder geval heel raar overkomen.

ja vooral omdat ze er eerst de nadruk op legde dat ze het gevoel had dat de anderen haar als mol verdachten.. dan snap je het toch wel juist!