Auteur Topic: Patricia is (niet) de mol!  (gelezen 26584 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Patricia is (niet) de mol!
« Reactie #40 Gepost op: 24-03-2003, 09:51:57 »
nee dat was het nou juist. elise zei idd 27, maar patricia maakte er in het gesprek met rene 28 van. om vervolgens maar ergens er tussen in (30) uit te komen..

Ik denk dat er veel meer gediscussieer over die leeftijd is geweest als wat de makers ons doen geloven. Misschien heeft Elise later idd wel gezegd dat Leonardo 28 jaar was en dat 27 toch niet goed was. De makers willen ons sterk doen geloven dat Patricia zo maar out of the blue met '30' kwam aanzetten. Waarschijnlijk zijn er idd ook wat kandi's geweest die Leonardo ouder als 28 hebben geschat en was 't helemaal niet zo vreemd dat Patricia besloot voor 30 te gaan om zo 't gemiddelde van alle antwoorden te nemen.







« Laatst bewerkt op: 24-03-2003, 10:00:11 door Han13 »

Offline Sjimmy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Patricia is (niet) de mol!
« Reactie #41 Gepost op: 24-03-2003, 09:57:16 »
bij de executie noemt angela een naam, typt naam in en dan wordt 't scherm getoond.
Wat mij opviel, bij patricia noemde ze haar naam niet, maar keek alleen naar haar en typte daarna haar naam in.  ::)








Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Patricia is (niet) de mol!
« Reactie #42 Gepost op: 24-03-2003, 09:58:52 »
Ligt het aan mij of is dit gewoon TE duidelijk? Hoor je eerst dat 28 niet gebruikt mag worden en even later roept Patricia vrolijk 'dan doen we gewoon 30'. Ik geloof het gewoon niet dat ze dat zo duidelijk laten zien. Zo zou iedereen meteen weten dat zij de mol is en daarom denk ik niet dat zij de mol is, snap je hem nog ;D







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Tetra

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aangenaam, Petra.
Re:Patricia is (niet) de mol!
« Reactie #43 Gepost op: 24-03-2003, 10:08:37 »
ja ik snap het nog wel, want zij dacht gewoon echt dat hij 30 was. René is niet de enige die een leeftijd mocht schatten, maar het is wel raar dat ze zijn antwoord meteen negeert.








Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Patricia is (niet) de mol!
« Reactie #44 Gepost op: 24-03-2003, 11:12:52 »
ik ga het stukje nog wel even nakijken.....








Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Patricia is (niet) de mol!
« Reactie #45 Gepost op: 24-03-2003, 11:27:44 »
Heb het stukje nagekeken en het gaat als volgt op de vraag antwoord Elise "27" waarop Patricia zegt : "zo jong?"
Volgende shot... bij Rene, dan dringt ze aan omdat de tijd dringt... nou hoe oud, NU!... Hierop antwoord Rene: 28, waar op Patricia, integenstelling tot wat Rene beweert, letterlijk zegt: "weet je 't zeker of gok je maar wat?" René zegt in dat tussen stukje dat ze zegt dat dat niet kan, maar dat zegt ze niet!
Dan zie je een discussie nog met Elise over de leeftijd waarbij ze staan. Dan het shot bij Julien en dan zegt ze juist dat ze Elise gelooft die 28 zegt omdat zij van dezelfde leeftijd is. Ze treuzelt en noemt zo veel cijfers omdat ze graag zekerheid wil en die krijgt ze maar niet. Zo komt het bij mij over nadat ik het dus goed bekeken heb.







« Laatst bewerkt op: 24-03-2003, 11:29:09 door Momferdina »
Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Patricia is (niet) de mol!
« Reactie #46 Gepost op: 24-03-2003, 12:50:37 »
Vanwege die 28 zou ik ook Patricia verdenken.
Maar ik denk dat men haar gewoon enorm verdacht wil maken.
Ik verdenk haar vooral niet omdat ze bij de executie koos om door te gaan ipv inleveren van de 18.000 €.







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Patricia is (niet) de mol!
« Reactie #47 Gepost op: 24-03-2003, 13:16:38 »
Vanwege die 28 zou ik ook Patricia verdenken.
Maar ik denk dat men haar gewoon enorm verdacht wil maken.
Ik verdenk haar vooral niet omdat ze bij de executie koos om door te gaan ipv inleveren van de 18.000 €.

ja maar dat zou ook wel weer een reden zijn om haar niet wel te verdenken....remember wat angela zei: hou 't klein, laat de anderen het werk doen....








Offline tomhaze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Patricia is (niet) de mol!
« Reactie #48 Gepost op: 24-03-2003, 14:32:06 »
Vanwege die 28 zou ik ook Patricia verdenken.
Maar ik denk dat men haar gewoon enorm verdacht wil maken.
Ik verdenk haar vooral niet omdat ze bij de executie koos om door te gaan ipv inleveren van de 18.000 €.

Waarschijnlijk zag ze (als ze de mol zou zijn) hoeveel er tegen waren en hoeveel er voor het doorgaan van de executie, ze wist al wat ze ook zou doen de executie doorging, om jezelf dan niet verdacht te maken zeg je dat de executie door moet gaan

Ligt het aan mij of is dit gewoon TE duidelijk? Hoor je eerst dat 28 niet gebruikt mag worden en even later roept Patricia vrolijk 'dan doen we gewoon 30'. Ik geloof het gewoon niet dat ze dat zo duidelijk laten zien. Zo zou iedereen meteen weten dat zij de mol is en daarom denk ik niet dat zij de mol is, snap je hem nog ;D


Daar ben ik het mee eens!
Dit is gewoon zo overduidelijk dat de AVRO verdenking op haar wilt schuiven maar terwijl zij het eigenlijk niet is!
 








Offline molsnol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Al 15 jaar molloot..
Re:Patricia is (niet) de mol!
« Reactie #49 Gepost op: 24-03-2003, 15:08:40 »
Er moet echt iets in dat bridgen zitten. Ik weet niet wat. De kaarten die ze in haar hand had in het introductie-filmpje waren eerst:

(K), J, 9, 6, 10, 8
(van die koning zie je alleen het plaatje, geen letter)
 en daarna:
 Q, 5, 2, A, 8, 4, K

Ik kwam hierop omdat een mede-molfanaat die ook de Belgische serie had gezien nu overal een bijbelse hint inziet.;) Hij zei dat die J 9 enz. over Johannes 9 ofzo ging en dat daar iets in stond over een blindgeborene. Maar omdat ik mij hier in heidense contreien bevind, is hier natuurlijk geen bijbel te bekennen. :) Zou iemand dit alles eens willen proberen en kijken of de Nederlanders ook met de hints de Belgen naäpen.

Nou ja, het hoeft niet per se een hint te zijn, maar ik zou het me kunnen voorstellen. Want hoeveel jonge vrouwen doen nou aan bridgen? Ook grappig dat zuidoost/zuidwest gedoe. Dat is toch ook niet normaal dat je dat twee keer fout zegt. Misschien ook iets richting bridgen?

Ben benieuwd
Groetjes
Arjan

P.S. Het zou best grappig zijn als alle hints van dit seizoen met bridgen te maken zouden hebben.

EDIT: Beetje, wazig bericht dit maar zo ben ik. Ik heb het idee dat deze bridge-hint al eens ergens besproken is. In dat geval haal ik deze post hier weg, maar ik laat hem nu nog even staan... :P








« Laatst bewerkt op: 24-03-2003, 17:05:11 door arjanzoektmol »

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Patricia is (niet) de mol!
« Reactie #50 Gepost op: 25-03-2003, 14:40:39 »
ze wist al wat ze ook zou doen de executie doorging, om jezelf dan niet verdacht te maken zeg je dat de executie door moet gaan

Nou, dit klopt sowieso niet. De stemverhouding was 5 (doorgaan met executie) tegen 4 (stoppen en geld inleveren). Als maar 1 van de mensen die voor doorgaan stemden (Patricia bijvoorbeeld) anders had gestemd, was de balans naar de andere kant doorgeslaan en waren ze gestopt. Eén van de sterkste aanwijzingen voor mij persoonlijk dat de Mol wel degelijk voor inleveren van het geld heeft gestemd. De enige reden die ik kan bedenken dat de Mol heel misschien tegen gestemd heeft, is dat hij/zij het gevoel had dat er teveel op hem/haar gelet werd en daarom op het laatste moment heeft besloten hier niet te saboteren.








Offline Talpa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Patricia is (niet) de mol!
« Reactie #51 Gepost op: 25-03-2003, 14:53:45 »
Ik zit ook nog steeds met die kaarten en met het getal 28 in mijn hoofd. Kun je het getal 28 bij bridge tegenkomen?








Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Patricia is (niet) de mol!
« Reactie #52 Gepost op: 25-03-2003, 16:27:16 »
Nog even over de leeftijden: Ergens tussendoor roept Astrid ook nog "32". Misschien dat Patricia dan dus toch gewoon het gemiddelde heeft genomen.

Overigens verdenk ik Patricia ook heel erg.....







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline thie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenstreek? Nou...
Re:Patricia is (niet) de mol!
« Reactie #53 Gepost op: 25-03-2003, 16:27:52 »
Ik zat eigenlijk ook op Patricia, maar ben een beetje afgeknapt omdat ZO spontaan geërgerd wou weten wie de wens had om te trouwen... dat vond ik super onmols... (de mol wéét dat immers) Bovendien werden alle overige codes die over de 6 gingen gevonden en de 3 over de afwezigen niet... en de mol had de opdracht om niet de waarheid te vertellen

Ik neem aan dat je hier doelt op de scene in het cafe, waar blijkt dat het ook niet de wens is van de overige 3. Maar hier stond er toch niets meer op het spel? De opdracht was al mislukt. Je zou deze actie net zo goed kunnen zien als een hele doortrapte afleiding, onmols gedrag vertonen als het er toch niet toe doet...







E.Thie Phone Mole

Offline thie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenstreek? Nou...
Re:Patricia is (niet) de mol!
« Reactie #54 Gepost op: 25-03-2003, 16:29:56 »
P.S. Het zou best grappig zijn als alle hints van dit seizoen met bridgen te maken zouden hebben.

De AVRO heeft in het verleden bridgecursussen uitgezonden en heeft dus zou je kunnen zeggen affiniteit met bridgen. Zie ook mijn post onder 'Chandrika is (niet) de mol' m.b.t. de relatie tussen bridge en de eerste muzikale aanwijzing.







E.Thie Phone Mole

Offline thie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenstreek? Nou...
Re:Patricia is (niet) de mol!
« Reactie #55 Gepost op: 25-03-2003, 16:32:43 »
Ik zit ook nog steeds met die kaarten en met het getal 28 in mijn hoofd. Kun je het getal 28 bij bridge tegenkomen?

28 is niet een voor de hand liggen getal in verband met bridge.
Ik zie overigens ook helemaal niet waarom er tussen beide een relatie zou moeten zijn, 28 was gewoon de leeftijd van diCaprio, en de vraag over hem paste heel goed in het rijtje. Ik zou hier verder niks achter zoeken.







E.Thie Phone Mole

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Patricia is (niet) de mol!
« Reactie #56 Gepost op: 26-03-2003, 12:01:23 »
28 was gewoon de leeftijd van diCaprio, en de vraag over hem paste heel goed in het rijtje. Ik zou hier verder niks achter zoeken.
Juist wel. Er moet ergens een "verborgen" 28 zijn, want ze geven echt niet zomaar hints weg hoor. Die 28 van diCaprio was dan volgens mij ook een valstrik, de "echte" 28 zit volgens mij nog wel ergens waar we nu achter moeten zien te komen.







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Molllll

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • fear your fears
Re:Patricia is (niet) de mol!
« Reactie #57 Gepost op: 26-03-2003, 12:17:24 »
Ik kwam hem tegen in de 'verborgen' cijfer reeksen onder in beeld. Zie: http://www.realitynet.org/forum/index.php?topic=4253.0

Steeds als de naam van een kandidaat in beeld verschijnt is de tweede cijferreeks: A=28oi...F=28oi... etc.

Zou het bij 1 naam misschien anders zijn?







« Laatst bewerkt op: 26-03-2003, 12:17:56 door Molllll »
ADRIAN WAS THE FIRST MOLE

Offline thie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenstreek? Nou...
Re:Patricia is (niet) de mol!
« Reactie #58 Gepost op: 26-03-2003, 13:42:04 »
Juist wel. Er moet ergens een "verborgen" 28 zijn, want ze geven echt niet zomaar hints weg hoor.
Kun je me misschien uitleggen waarom je ervan overtuigd bent dat er met "28" een hint is gegeven? Ik zie dit absoluut niet in.
Bij het speuren naar een betekenis wens ik je dan verder veel succes want met zo'n getal kun je werkelijk ALLE kanten op, als ik er (heb een wiskundige achtergrond
 ;) even voor gaan zitten kan ik 100% zeker met dit getal voor alle kandi's bewijzen dat ze de mol zijn. Hier heb ik echter geen zin in / tijd voor (ik geef toe, da's een btje flauw).







E.Thie Phone Mole

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Patricia is (niet) de mol!
« Reactie #59 Gepost op: 26-03-2003, 15:54:16 »
Waarom zouden ze er dan over beginnen? Is toch een hint lijkt me, alleen niet zo duidelijk als dat het lijkt ::)







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.