Poll

Wie is de mol?

Chandrika
0 (0%)
Elise
47 (42.7%)
Ron
63 (57.3%)

Totaal aantal stemmen: 129

Auteur Topic: Wie is de mol?  (gelezen 116782 keer)

Offline manon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is de mol?
« Reactie #100 Gepost op: 23-03-2003, 21:44:57 »
Na gisteravond blijf ik nog bij mol Rene, al heb ik maar 1 kleine aanwijzing:

Toen Chandrika ingevuld werd bij de executie en een groen scherm kreeg schrok ze daar duidelijk van en keek direct daarna naar link achter met een blik in haar ogen die zei: dus ik zat toch goed..... Daar zaten Rene en Ron. Vandaar nogmaals mijn keuze voor Rene.

PS: als je dit fragment zeer langzaam afspeelt is de verbazing in haar ogen toch wel oprecht, Chandrika kan daarom volgens mij niet de mol zijn.

Groetjes Manon







Slapen kan altijd nog!!

Offline atrus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is de mol?
« Reactie #101 Gepost op: 24-03-2003, 11:20:02 »
OK, ik zat er dus weer helemaal naast! Nieuwe poging:
1. Patricia (meest verdacht)
2. Ron
3. Ferdi
4. Astrid
5. Chandrika
6. Aafke
7. Rene
8. Elise (minst verdacht)







De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is de mol?
« Reactie #102 Gepost op: 24-03-2003, 21:22:46 »
ik gok toch op Ferdi... Waarom weet ik niet, ik heb het meestal toch fout  :-[, maar ik heb al vanaf de eerste aflevering iets tegen hem. M'n vriend zegt trouwens Astrid, maar ik weet niet waarom.








Offline Marmer14

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is de mol?
« Reactie #103 Gepost op: 24-03-2003, 22:11:30 »
Elise is de mol!!!







En tóch is Toine de mol!!!!

Offline tuindwerg

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is de mol?
« Reactie #104 Gepost op: 25-03-2003, 10:07:56 »
Ik heb ook gestemd op Chandrika, maar ik heb er niet echt een reden voor. Ik denk eigenlijk dat ze het niet is, omdat het zo nadrukkelijk in beeld werd gebracht dat ze tegen Aafke aanstootte bij de spiegels.
Toch verdenk ik haar, ik denk intuïtief.  :)








Offline Kurt Cobain

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • George was goehoed! =)
Re:Wie is de mol?
« Reactie #105 Gepost op: 25-03-2003, 13:31:25 »
Ik heb gestemd op Ron, want ik vind dat het net zo lijkt alsof hij weet wat er gaat gebeuren. En hij is hartstikke stil. Maar ja, ik kan ook Elise zeggen, want ik verdenk haar helemaal niet. Net zoals vorig jaar bij George :(







Vaag fragment: Je hebt hele lange dagen van wachten *maakt een soort "M" met zijn handen*...

Offline billyboem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is de mol?
« Reactie #106 Gepost op: 25-03-2003, 19:20:34 »
Ik ga toch nog steeds voor Elise. Ze is me iets te vaak 'afwezig' ze frustreert de boel niet, maar ik heb ook niet echt het idee dat ze flink haar best doet om de opdracht wel te doen slagen.

Al moet ik wel zeggen dat Patricia zich wel erg vreemd gedroeg op de boot. Noord-oost, Noord-west. Stellig beweren dat Elise heeft gezegd dat DiCaprio 28 is terwijl ze toch echt 27 zei. IK weet het niet. ik schrijf haar nog niet af.







Grote ideeën beginnen met volkomen onrealistische gedachten.

Offline Wijze_vrouw

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik?
Re:Wie is de mol?
« Reactie #107 Gepost op: 25-03-2003, 20:22:18 »
Van patricia is het zo overtuigend dat ze de mol is, dat ik haar niet verdenk...  ???
Ik denk dat Ferdi de mol is, geen id waarom, gewoon in totaal...
Astrid maakt trouwens ook nog n grote kans.....







*** Voer eendjes geen oorlog ***

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re:Wie is de mol?
« Reactie #108 Gepost op: 25-03-2003, 20:57:30 »
Ik hou het voorlopig op Ron al is Patricia idd na eerst een afwachtende houding te hebben aangenomen, plots uit haar schulp gekropen.

Mijn korte analyse van de eerste twee afleveringen kun je hier bekijken.








De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline atrus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is de mol?
« Reactie #109 Gepost op: 27-03-2003, 09:59:22 »
Na een uitgebreide analyse van aflevering 2, ben ik tot de conclusie gekomen dat Ron de mol is. Hij neemt nooit het initiatief en laat de anderen het werk doen, net zoals Angelea de mol adviseerde. Hoe meer ik erop let, hoe meer ik overtuigd raak van het molschap van Ron!







De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline Bart340

  • Forumlid
Re:Wie is de mol?
« Reactie #110 Gepost op: 27-03-2003, 17:01:43 »
Ik blijf bij Chandrika. Heb nogmaals de tekst gelezen behorende bij de introductie van de kandidaten. Zij wil graag een belangrijke rol spelen binnen een dierenorganisatie die een groot project hebben in het buitenland!!!
Heeft iemand haar in beeld gezien met een molletje in haar hand na de opdracht met de kleding en fietsen?








Offline Trisch

  • Forumlid
Re:Wie is de mol?
« Reactie #111 Gepost op: 28-03-2003, 13:03:13 »
 ??? Ik denk persoonlijk nog steeds dat rene de mol is¡¡¡¡¡¡¡¡ Ik zit daar al op vanaf aflevering twee hellaas heb ik aflevering twee niet opgenomen dus kan daar ook niet goed uit onderbouwen waarom ik hem nog steeds verdacht. Maar ik blijf hem in de gaten houden.

In aflevering 1 heeft hij namelijk genoeg kansen gehad om de groep te saborteren en hij blijft zich in aflevering twee nog steeds op de achtergrond houden.

Dus voor alsnog rene :-X








Offline Trisch

  • Forumlid
Re:Wie is de mol?
« Reactie #112 Gepost op: 28-03-2003, 13:04:30 »
 :-[ solly ik zit daar al op vvanaf aflevering 1 ipv twee¡¡¡¡ :-[








Offline felicia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is de mol?
« Reactie #113 Gepost op: 28-03-2003, 16:55:59 »
Ik blijf bij Chandrika. Heb nogmaals de tekst gelezen behorende bij de introductie van de kandidaten. Zij wil graag een belangrijke rol spelen binnen een dierenorganisatie die een groot project hebben in het buitenland!!!
Heeft iemand haar in beeld gezien met een molletje in haar hand na de opdracht met de kleding en fietsen?
Ja ik wel zie "Chandrika is (niet) de mol"
Groet
Felicia








Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re:Wie is de mol?
« Reactie #114 Gepost op: 28-03-2003, 17:03:04 »
maar die was niet van haar toch??







Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Wijze_vrouw

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik?
Re:Wie is de mol?
« Reactie #115 Gepost op: 28-03-2003, 21:40:08 »
Waarom zou je überhaupt een mol meenemen in je tas? je mag niet zo veel meenemen, en dan verspil je je bagage aan zo'n mol, nouja, zo groot was ie ook weer niet.....







*** Voer eendjes geen oorlog ***

The Donk

  • Gast
Re:Wie is de mol?
« Reactie #116 Gepost op: 29-03-2003, 01:16:35 »
Ferdi viel op doordat hij ineens niet meer zeker was over zijn heimelijke wens. Toch blijf ik bij Chandrika, omdat ze in mijn ogen wel ERG "onopvallend" is. Je hoort haar niet, je ziet haar niet. En terwijl de kandidaten over elkaar heen vallen, kan ze in mijn ogen haar mollenstreken uithalen.
En de aanwijzing dat Ferdi een mol als knuffel had, vind ik teveel voor de hand liggen.  








Groenenman

  • Gast
Re:Wie is de mol?
« Reactie #117 Gepost op: 29-03-2003, 18:51:32 »
Het gevoel zegt mij dat het Patricia is.
Ik heb trouwens gewed met mijn vader voor 10 euro.
Hij zegt dat ferdi de mol is en ik zeg van niet.
Kans van 7 op 8 dat ik gelijk heb  ;D 8) :P :D ;)








Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Wie is de mol?
« Reactie #118 Gepost op: 29-03-2003, 21:03:54 »
Ik twijfel tussen Astrid en René. Na de derde aflevering straks hoop ik één van de twee te kunnen schrappen...








Offline Oli-4

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Molspeurder
Re:Wie is de mol?
« Reactie #119 Gepost op: 29-03-2003, 22:19:20 »
Na aflevering 3 zit ik mijn geld even op Ron. Hij was er niet bij tijdens de 'boodschap van de Mol', zogenaamd omdat hij aan het slapen was. Ik denk echter dat hij de confrontatie niet met zichzelf aan durfde, omdat de anderen recht naast hem zouden staan. Mijn gevoel wordt nog eens versterkt doordat ook zijn ogen dicht bij elkaar staan, waarover al werd gesproken betreffende Ferdi. Ook sprong Ron van de brug af, iets waarbij ik denk dat hij dat heeft gedaan om iemand anders niet de kans te geven om te springen. Hierdoor was ook weer (als Ron de Mol is) de kans groter dat er toch iemand uit ging.

Door de ruzies van Ferdi en Patricia met de mensen die hebben gesprongen, denk ik niet dat deze twee nog de Mol kunnen zijn. Ik denk dat de Mol er geen baat bij heeft om onrust in de groep te zaaien (behalve natuurlijk in de vorm van mislukte opdrachten).