Poll

Wie is de mol?

Chandrika
0 (0%)
Elise
47 (42.7%)
Ron
63 (57.3%)

Totaal aantal stemmen: 129

Auteur Topic: Wie is de mol?  (gelezen 116749 keer)

Offline dennis

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Wie is de mol?
« Reactie #440 Gepost op: 21-05-2003, 18:23:44 »
Ron is de mol. Als Chandrika de mol zou zijn, was Ferdi nooit afgevallen, als Elise de mol zou zijn was Rene niet afgevallen.

of....

Elise is de mol. In de laatste executieronde werd gevraagd wat de mol had gedaan, square-dancen of slaapplaats zoeken. Als Elise de mol niet is, is dit een gemene vraag, zowel Ron als Chandrika hebben gedanst. In dat geval beantwoord Elise de vraag dus altijd juist, terwijl de andere niet-mol moet kiezen. Dit zou niet eerlijk zijn, dus Elise is de mol.








Offline billyboem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is de mol?
« Reactie #441 Gepost op: 21-05-2003, 18:55:42 »
voor 100 % Elise







Grote ideeën beginnen met volkomen onrealistische gedachten.

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Wie is de mol?
« Reactie #442 Gepost op: 21-05-2003, 19:39:30 »
100% Ron  ;)







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline tylergirl

  • Forumlid
Re:Wie is de mol?
« Reactie #443 Gepost op: 21-05-2003, 19:49:48 »
Zo, heeft hier sinds 16 maart niemand meer gereageerd ofzo???
Volgens mij is Ron de mol.
Die ene keer dat ze door het bos moesten schoot hij Elise neer voor vrijstelling. Zo verloren ze het geld en het leek alsof hij niet de mol was want die heeft geen vrijstelling nodig.
De week daarna was hij het die de verkeerde tijd doorgaf aan de anderen, heel opvallend.
En hij kan niet eens 'vader jakob' zingen? Volgens mij was dat gewoon tijdrekken!!!









Offline justme84

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is de mol?
« Reactie #444 Gepost op: 22-05-2003, 14:23:46 »
Kheb maar weer eens Elise gestemd, vannacht zelfs over ze gedroomd :S Toen was eerst Elise de mol, maar daarna zei ze toch dat Chandrika het was, ze had geen zin meer (ofzoiets), maar goed, kheb zin in zaterdag :D









Did I make the right mistake...?

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Wie is de mol?
« Reactie #445 Gepost op: 22-05-2003, 17:54:39 »
Het is best leuk om te zien dat we de afgelopen weken alle bij op Patricia en Rene als Mol hebben gestemd in de pool en nu weer Elise.
sorry beje late reactieEee jah! :D Ik heb idd vanaf aflev 1 op precies dezelfde Mollen gestemd dan jou, alleen ik ben 1x van René naar Ron geswitched :-[ Fout he? Het viel me trouwens ook al op dat veel Patriciastemmers later op René gingen stemmen, misschien mensen die altijd de meest onwaarschijnlijke persoon uitkiezen als Mol...? ::)

Maar iig, bedankt voor je uitleg en ik hoop dat René idd op Chandrika heeft gestemd zodat Elise nog een vrij grote kans heeft om de mol te zijn... En ze is mijn mol dus ook! (om ff ontopic te gaan) Ik was echt overtuigd toen ik ook vorige week over Elise droomde, ik had een superaanwijzing gevonden en toen kon niemand meer om het feit heen dat Elise gewoon de mol was ;D







« Laatst bewerkt op: 22-05-2003, 17:55:36 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Wie is de mol?
« Reactie #446 Gepost op: 22-05-2003, 19:14:13 »

of....

Elise is de mol. In de laatste executieronde werd gevraagd wat de mol had gedaan, square-dancen of slaapplaats zoeken. Als Elise de mol niet is, is dit een gemene vraag, zowel Ron als Chandrika hebben gedanst. In dat geval beantwoord Elise de vraag dus altijd juist, terwijl de andere niet-mol moet kiezen. Dit zou niet eerlijk zijn, dus Elise is de mol.

Dit is weer een heel andere benadering om op grond van gelijke kansen de mol te ontmaskeren. Gotcha er is nog hoop!







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Wie is de mol?
« Reactie #447 Gepost op: 22-05-2003, 20:29:53 »
Dit is weer een heel andere benadering om op grond van gelijke kansen de mol te ontmaskeren. Gotcha er is nog hoop!
Jij grapschaal...   ;)
Net nu ik mijn eigen theorie met de grond heb gelijkgeveegd begint iedereen een eigen "gelijke kansen" theorie te ontwikkelen.
Plagiaat.







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Wie is de mol?
« Reactie #448 Gepost op: 23-05-2003, 00:13:44 »
Ron denk ik, hoop ik, wil ik...  8)







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline plandora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is de mol?
« Reactie #449 Gepost op: 23-05-2003, 12:29:10 »
De mol is voor mij Ron, dus is het elise (Want ik zit meestal op de winnaar), maar ik hoop chandrika ( want die wordt het minst verdacht hier op het forum).

PS. Ik zit al vanaf aflevering 2 op ron en chandrika als winnaar, maar ik heb niet altijd gestemd. Stom he. Tenzij mijn theorie van de eerste alinea klopt. Toch blijf ik bij Ron.








Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is de mol?
« Reactie #450 Gepost op: 23-05-2003, 12:31:44 »
De mol is voor mij Ron, dus is het elise (Want ik zit meestal op de winnaar), maar ik hoop chandrika ( want die wordt het minst verdacht hier op het forum).

PS. Ik zit al vanaf aflevering 2 op ron en chandrika als winnaar, maar ik heb niet altijd gestemd. Stom he. Tenzij mijn theorie van de eerste alinea klopt. Toch blijf ik bij Ron.
Zo heb ik het ook altijd. Misschien is het Ron dus toch wel als jouw vibes sterker zijn dan de mijne.

Misschien heb ik het dan één keertje goed  ;D







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline ReneB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Wie is de mol?
« Reactie #451 Gepost op: 23-05-2003, 14:25:23 »
Ik twijfel nog steeds een beetje, maar begin weer terug te schuiven van Elise naar Chandrika.

Ze molt zeer subtiel in de beelden die we voorgeschoteld krijgen, bijv. door de foute antwoorden te beamen in de bus. A.s. zaterdag krijgen we zeker echt molwerk te zien. Topper is de compensatie van het aantal treden door Ron door haar antwoord over de leeftijd te veranderen, opdat de 42 blijft staan.

Verdere aanwijzingen:
* Sri Lanka (naam president, eiland Delft)
* maanlicht (betekenis naam, afbeelding site, aantal dagen maanmaand)
* Titanic (dansen na Linedanc-opdracht)
* Blue Monday (Delfts Blauw, sinasappelsap)

En niet te vergeten: veel kijkers verdenken haar helemaal niet; ze doet in een aantal beschouwingen op de finale niet eens mee.








Iemand zei: "Voorspellen is moeilijk, vooral als het om de toekomst gaat"

Offline kareltje80

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt......
Re:Wie is de mol?
« Reactie #452 Gepost op: 23-05-2003, 18:52:54 »
De mol is gewoon Elise. Punt uit!







Who's the mole? Ferdi! update (4-5): Niet dus, mijn nieuwe mol is Elise!

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re:Wie is de mol?
« Reactie #453 Gepost op: 24-05-2003, 14:38:55 »

Echt niet, Ron is de Mol.
 ;D








Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Wie is de mol?
« Reactie #454 Gepost op: 24-05-2003, 15:08:36 »
Hmmppf.. ik ga voor alles of niets en dus voor Ron.

Ik verwacht of een euforische stemming of een NEEEEEEDATKANNIEEEEEEEEEEETAAAAAAARGH grafstemming.

Ik hoop op het eerste ;)







No Milk today???

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Wie is de mol?
« Reactie #455 Gepost op: 24-05-2003, 16:43:50 »
Elise is de mol







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Wie is de mol?
« Reactie #456 Gepost op: 24-05-2003, 16:48:33 »
Ben je geswitchd, Calimero, waarom???








Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Wie is de mol?
« Reactie #457 Gepost op: 24-05-2003, 20:04:34 »
Nog fftjes en dan zien we dat Ron de mol is en Chandrika wint en Elise met nix naar huis gaat :D







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is de mol?
« Reactie #458 Gepost op: 24-05-2003, 20:13:49 »
Laatste post:

Ron is de Mol.

:P







Ma how, zeg!

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Wie is de mol?
« Reactie #459 Gepost op: 24-05-2003, 20:30:15 »
Ben je geswitchd, Calimero, waarom???

Chriz, ik ben na Astrid al minstens 4 keer geswitched .Maar mijn definitieve keuze is toch Elise. Ron zou natuurlijk kunnen maar het ligt teveel voor de hand en het klopt niet met wat ze zeggen dat er dit jaar een ander type mol is. Chandrika zou wel een ander type mol zijn maar vanwege de afvallers die op haar stemden is het niet erg waarschijnlijk (maar niks uitgesloten). En Elise doet me verbazen, in het begin dacht ik dat Elise gewoon zo eerlijk was dat ze absoluut niet kon liegen , nou daar ben ik de laatste afleveringen wel van teruggekomen. Zeker na die ondervragingsronde , tsjonge jonge daar zat me een vinnig vrouwtje. En ik hoop gewoon dat het een goeie mol is , Elise zou dat zeker zijn. Ach ik weet het gewoon niet dit jaar. Elise mol chandrika wint daar hou ik maar gewoon op. Veel plezier vanavond allemaal!







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?