Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 28517 keer)

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 1
« Gepost op: 15-03-2003, 21:59:31 »
Nou wat viel ons op?

Mij viel op dat je zo weinig over patricia zag...
of lag dat nou aan mij?







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 1
« Reactie #1 Gepost op: 15-03-2003, 22:09:59 »
Ik vond 't eerlijk gezegd 'n nogal matige eerste afleveringen. De opdrachten waren nu niet bepaald spectaculair en vooral de eerste was erg onduidelijk. Ik begreep er in eerste instantie helemaal niks van en toen ik 't gedoe met de volgorde begon te begrijpen, werd ik verward door Rene en Louis die steeds weer in andere volgorde liepen. En toch hadden ze de opdracht gehaald.  :-\

Maar goed, jammer dat er nu al zo veel gelijkenissen zijn met de Belgische serie: de kokers, de laseropdracht. Maar goed, wie weet hebben de Nederlanders wel hun eigen interpretatie van de kokers. Laten we 't hopen iig, anders weten we al hoe 't gaat verlopen met die kokers.







« Laatst bewerkt op: 15-03-2003, 22:33:02 door Han13 »

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 1
« Reactie #2 Gepost op: 15-03-2003, 22:10:10 »
Ik vond dat je Ron vaak aan het woord zag, maar Ron was weinig in het spel te zien!! ???

Edit: ik vond de aflevering echt wel leuk, echt van die opdrachten elkaar goed te leren kennen!! Echt toppie, ik heb nu alweer zin in volgende week zaterdag!!  8)







« Laatst bewerkt op: 15-03-2003, 22:14:26 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Talpa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 1
« Reactie #3 Gepost op: 15-03-2003, 22:11:02 »
Het viel mij juist op dat bepaalde mensen erg veel in beeld kwamen. Blijkbaar wilde de avro dat die mensen verdacht over zouden komen. Wat ze bij mij dan weer minder verdacht maakt.
Andere kandidaten zijn dan weer bijna niet in beeld geweest.








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Aflevering 1
« Reactie #4 Gepost op: 15-03-2003, 22:11:48 »
idd, ron was wel heel erg veel op de achtergrond. ik vond de opdrachten ook maar matig, maar toch kreeg ik dr een goed gevoel bij en ik vond het een leuke aflevering om naar te kijken. erg jammer dat louis dr uit moest, ik had t hem zeker gegund verder te komen. hier in huis was ie meteen al een van de populairsten van de hele groep...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Aflevering 1
« Reactie #5 Gepost op: 15-03-2003, 22:11:55 »
Over die kokers; volgens mij gaat het toch anders worden dan in de Belgische serie; in het voorstukje van volgende week zie je namelijk twee kokers geopend worden en een groot vel papier tevoorschijn komen. :-\








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 1
« Reactie #6 Gepost op: 15-03-2003, 22:17:45 »
Ik bedacht me net dat er nog 'n gelijkenis met de Belgische serie was: namelijk 't beginstuk waarbij de mol werd toegesproken door Angela. Valt denk ik niet echt wat mee te doen. De mol was wel naar verschillende foto's aan 't kijken, waar je misschien uit zou concluderen dat deze kandi's de mol niet zijn. Maar dit vind ik vooralsnog veel te riskant.  :-\







« Laatst bewerkt op: 15-03-2003, 22:27:20 door Han13 »

Offline Molllll

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • fear your fears
Re:Aflevering 1
« Reactie #7 Gepost op: 15-03-2003, 22:22:13 »
In dat eerste stukje zit een brief die de mol leest met een aanhef of adres regel, waar een zwarte balk overheen zit, die schuift op het eind net te langzam weg... ik meende een naam te zien. Heeft iemand het gecaptured? Opgenomen?







ADRIAN WAS THE FIRST MOLE

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 1
« Reactie #8 Gepost op: 15-03-2003, 22:25:06 »
Sorry, maar ik zou niet zitten posten wat er in die kokers zit, want er zijn nog tal van Nederlanders die de Belgische Mol niet gezien hebben, en daarvoor is het nu helemaal verpest als ze het hier lezen.

Verder vond ik het ook beetje matig. Ik begreep de 1e opdracht nog wel, maar dat was omdat ie in de uk 2 mole ook was.








Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 1
« Reactie #9 Gepost op: 15-03-2003, 22:26:01 »
In dat eerste stukje zit een brief die de mol leest met een aanhef of adres regel, waar een zwarte balk overheen zit, die schuift op het eind net te langzam weg... ik meende een naam te zien. Heeft iemand het gecaptured? Opgenomen?

Ik ga het even nakijken!!! 8)







ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 1
« Reactie #10 Gepost op: 15-03-2003, 22:26:02 »
Ik vond de eerste opdracht slecht in beeld gebracht, ik kon er niet echt veel mee. Verder is de eerste indruk van de groep ook niet zo tof als de vorige, maar dat kan nog veranderen. Julien en Ferdi lijken me echt van die fanatieke typjes die echt willen winnen en denken dat ook zo maar even te gaan doen.








Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 1
« Reactie #11 Gepost op: 15-03-2003, 22:26:46 »
In dat eerste stukje zit een brief die de mol leest met een aanhef of adres regel, waar een zwarte balk overheen zit, die schuift op het eind net te langzam weg... ik meende een naam te zien. Heeft iemand het gecaptured? Opgenomen?

Dat is denk ik gedaan uit privacy overwegingen.








Offline Natje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 1
« Reactie #12 Gepost op: 15-03-2003, 22:29:50 »
Louis was aan het twijfelen tussen Patricia en Astrid. Wil dit wat zeggen?








Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Aflevering 1
« Reactie #13 Gepost op: 15-03-2003, 22:31:17 »
Louis was aan het twijfelen tussen Patricia en Astrid. Wil dit wat zeggen?

minstens één van die twee is de Mol niet. ;D








Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Aflevering 1
« Reactie #14 Gepost op: 15-03-2003, 22:32:29 »
Vond 1ste afl ook maar matig. Slechts 2 ipv 3 opdr88. Hetzelfde euvel als andere seizoenen: heel erg weinig uitleg over de proef zelf zodat het steeds weer puzzelen is om te achterhalen wat er nu van de kandi's wordt verwacht.
Wat NL-Mol dan weer minder doet als Belgische Mol en wat een voordeel is (hopelijk ook in deze reeks): opdrachten die samen plaatsvinden door elkaar monteren zodat het soms onoverzichtelijk wordt. Zeker als de opdr88 heel erg technisch zijn.
Ook die opmerking van Robbie vind ik goed, dat we best niet te veel gaan vertellen over Belgische Mol qua opdr88 anders zal de lol er voor de niet zo fanatiekelingen snel vanaf zijn!  ;)







« Laatst bewerkt op: 15-03-2003, 22:35:59 door ambijans »
Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline flupke01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 1
« Reactie #15 Gepost op: 15-03-2003, 22:33:22 »
Wat mij op viel:

Rene schuift zichzelf wel een aantal keer erg naar voren. Zou de mol veranderd zijn van strategie en zichzelf op de voorgrond zetten.

Kan iemand de gebarentaal van Chandrika ontcijferen?









Uw betrouwbare tipgever!

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 1
« Reactie #16 Gepost op: 15-03-2003, 22:33:24 »
Ik ga het even nakijken!!! 8)


FF teruggekeken, volgens mij begint het met een Z

Ik ga zo nog een x kijken...







ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 1
« Reactie #17 Gepost op: 15-03-2003, 22:34:00 »
Ik vond de vraag bij de test "beheert de mol de pot" wel raar. De kandidaat die de pot bij zich heeft, heeft dus een gratis goed antwoord. De enige manier waarop het eerlijk zou zijn is als de mol de pot bij zich heeft.







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Aflevering 1
« Reactie #18 Gepost op: 15-03-2003, 22:35:14 »
verdi, het is wel vaker voorgekomen dat een kandidaat een antwoord zowiezo goed kon hebben omdat het hem/haar betrof. in dat geval was die persoon ook niet de mol (was in NL 2 gloof k). het zegt dus nix...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 1
« Reactie #19 Gepost op: 15-03-2003, 22:36:41 »
Ook die opmerking van Robbie vind ik goed, dat we best niet te veel gaan vergelijken met Belgische Mol qua opdr88 anders zal de lol er voor de niet zo fanatiekelingen snel vanaf zijn!  ;)

Ik heb alles over de kokers bij de Belgische reeks al weggehaald. Nadeel blijft natuurlijk dat de info wel gewoon op deze site te vinden is, maar iedereen kan er dan zelf voor kiezen of hij/zij 't wel of niet wil lezen.  :)