Auteur Topic: Doet Radio 2 ook weer mee dit jaar ?  (gelezen 3013 keer)

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Doet Radio 2 ook weer mee dit jaar ?
« Gepost op: 14-03-2003, 14:00:37 »
Vorig jaar werden er ook geluids aanwijzingen gegeven op Radio 2 en kwamen de Afvallers een praatje doen.
Dat van te voren was opgenomen.
Gaan ze dat dit jaar ook doen?

En is het dan weer op Maandag 14.45 op Radio 2







« Laatst bewerkt op: 14-03-2003, 14:01:15 door Pierce Brosnan »

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re:Doet Radio 2 ook weer mee dit jaar ?
« Reactie #1 Gepost op: 14-03-2003, 14:46:39 »
In de Avrobode staat :

Meer weten over de Mol? Luister dan elke maandagmiddag (14.05 uur) op Radio 2 naar het programma Schiffers.FM, waarin verslaggever Johan vam Slooten de afgevallen kandidaat op Schiphol ontvangt. Deze heeft een muzikale aanwijzing meegenomen, die u wellicht helpt een stapje dichter te komen bij het antwoord op de vraag : Wie is...de Mol?

Dus : ja, alleen tijd is anders welke jij noemt.

Overigens, in de Avrobode staan ook weer iets andere profielen van de kandi's dan op de officiele site. Voordat ik me hier helemaal suf ga typen (wat ik best wil doen hoor, daar niet van), is er misschien iemand die dit simpel in kan scannen? Ik wacht nog wel even af.








Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Doet Radio 2 ook weer mee dit jaar ?
« Reactie #2 Gepost op: 14-03-2003, 15:02:35 »
Deze heeft een muzikale aanwijzing meegenomen, die u wellicht helpt een stapje dichter te komen bij het antwoord op de vraag : Wie is...de Mol?

Ach jee ja, de muzikale 'aanwijzing'...Zullen we daar dit jaar veel wijzer van worden?







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Doet Radio 2 ook weer mee dit jaar ?
« Reactie #3 Gepost op: 14-03-2003, 15:07:38 »
Denk niet dat het ons veel wijzer zal maken...
We hebben nu alleen ervaring en weten iets beter hoe ze het bedoelen... dat het op aanwijzingen in de serie/aflevering sloeg en niet persoonlijk op de mol...
Nu maar hopen dat ze dit jaar het niet anders gaan doen...







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Doet Radio 2 ook weer mee dit jaar ?
« Reactie #4 Gepost op: 14-03-2003, 15:26:02 »
Haha, die aanwijzingen. Daar had je vorig jaar iig niet veel aan. Je kon ze aan elke persoon linken die je maar wilde. ;D








Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Doet Radio 2 ook weer mee dit jaar ?
« Reactie #5 Gepost op: 14-03-2003, 20:28:21 »
Ik vond het wel goed vorig jaar.. hoop dat ze dat dit jaar weer doen ! Bij Schiffers.fm toch ?? Heeft iemand al ene mailtje gestuurd ??







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline atrus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Doet Radio 2 ook weer mee dit jaar ?
« Reactie #6 Gepost op: 15-03-2003, 12:16:52 »
Toch juist leuk die muzikale aanwijzingen? Hebben we tenminste wat te doen! Bovendien van de muzikale aanwijzingen staat het vast dat het aanwijzingen zijn. Dat kunnen we van hints die we uit de uitzendingen halen meestal niet met zekerheid zeggen!  :D







De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Doet Radio 2 ook weer mee dit jaar ?
« Reactie #7 Gepost op: 16-03-2003, 00:42:16 »
Maandag bij Schiffers.fm op Radio 2 dus een gesprek met de afvaller. Weet niet of ze ook weer muzikale aanwijzingen hebben. Iig kreeg Louis geen bandje mee, als ik het goed gezien heb, maar ja, dat zegt niks natuurlijk.

Die muzikale aanwijzingen hebben vorig jaar niks geholpen, maar ik moet zeggen dat ik er toch wel lol mee gehad heb. Beetje puzzelen, theorieën verzinnen... heerlijk! 8)