Auteur Topic: Foto aanvraag topic  (gelezen 21954 keer)

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Foto aanvraag topic
« Reactie #40 Gepost op: 19-03-2003, 19:44:54 »
Hoi floor :)
Was niet als conurrentie bedoeld horo, eerder als aanvulling ( en, toegegeven, 1x op de C rammen als je een screenshot wilt gaat iets makkelijker dan een videocamera met een kapotte accu.. mocht het een SONY te zijn - er ligt hier nog een battrij uit een digitale camera ( kapot ) die nog verkocht moet :))LOL..maar das wel heel erg offtopic ( sorry modje)







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Foto aanvraag topic
« Reactie #41 Gepost op: 19-03-2003, 19:51:22 »
Ik denk niet dat er in de helicopter "oortjes" werden gedragen.
Enkel oordopjes ter bescherming tegen geluidsoverlast
Na het "oortje" van René volgt hier het "oortje" van Chandrika:

Ah! Gotcha heeft hier zomaar al de backup-mol ontdekt van deze serie... Proficiat!
Of René is natuurlijk de backup-mol dat is enkel nu nog de vraag...










Offline Floortje

  • Forumlid
Re:Foto aanvraag topic
« Reactie #42 Gepost op: 20-03-2003, 10:34:37 »
Bedankt voor het aanbod hoor, Highwaykid, maar t is geen sony  >:(
En dat van dat screenshot, hoe kan dat dan? Je kan een videoband toch niet in de computer stoppen  ;) ???








Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Foto aanvraag topic
« Reactie #43 Gepost op: 20-03-2003, 12:37:53 »
Screenshots : TV kaatr in de compie, 3 snoertjes en een scart stekkertje.. TV /video verbinden met de compie en je hebt TV beeld op de comie scherm. :)







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Floortje

  • Forumlid
Re:Foto aanvraag topic
« Reactie #44 Gepost op: 21-03-2003, 10:41:32 »
Jammer dat mn computer op de zolder staat, en de tv een verdieping lager   >:(  :'(








Offline Udel

  • Forumlid
  • George je was fantastisch!
Re:Foto aanvraag topic
« Reactie #45 Gepost op: 21-03-2003, 12:08:18 »
langer kabeltje kopen  ;)








Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Foto aanvraag topic
« Reactie #46 Gepost op: 21-03-2003, 12:14:15 »
hmmmm... sorry dat ik jullie chat verstoor... maar als je op een fotootje zit te wachten, dan zijn 7 van die non-berichtjes best wel irritant  >:( :(

en dan deze van mij er ook weer bij omdat ik zooooo graag een fotootje van die speelkaarten wou... inmiddels heb ik een nieuw verzoekje...
In het gangenstelsel zie je op een gegeven moment een shot van een lamp en daar zit een papier achter, staat daar wat op???








Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re:Foto aanvraag topic
« Reactie #47 Gepost op: 21-03-2003, 12:27:04 »
In het gangenstelsel zie je op een gegeven moment een shot van een lamp en daar zit een papier achter, staat daar wat op???


Ik kan je niet aan een fotootje helpen, maar volgens mij staat er niets op. Julien en Louis gebruikten  m.i. papiertjes als wegwijzers om de route te onthouden zodat ze niet steeds zijgangen in zouden lopen.








Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Foto aanvraag topic
« Reactie #48 Gepost op: 21-03-2003, 12:52:55 »
Ah! Gotcha heeft hier zomaar al de backup-mol ontdekt van deze serie... Proficiat!
Of René is natuurlijk de backup-mol dat is enkel nu nog de vraag...



Ik heb nog kandi's met ortjes hoor...
Nog 9 mollen resterend ?







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re:Foto aanvraag topic
« Reactie #49 Gepost op: 21-03-2003, 14:55:22 »
Idd, ik zag Ron duidelijk ook een oortje in hebben tijdens het wegrennen van de helicopter.







Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Foto aanvraag topic
« Reactie #50 Gepost op: 23-03-2003, 23:18:08 »
Ik zou heel graag 'n foto willen zien van de boot waarop de kandi's de nacht doorgebracht hebben, net voordat ze weer aan land gaan voor de volgende opdrachten. Dit is 't moment net voordat de boot in de haven aankomt en waarbij 'n soort van wit logo/tekentje op de romp van de boot zichtbaar is.

Als 't enigszins mogelijk is, zou ik ook nog graag 'n foto willen van 't moment dat daar gelijk nakomt, namelijk van Rene met petje op. Ook hij heeft op z'n petje 'n wit logo/tekentje staan dat ik veder zou willen onderzoeken.

Alvast bedankt!  :)








Offline EqYoTee

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Foto aanvraag topic
« Reactie #51 Gepost op: 24-03-2003, 10:53:28 »
Ik zou heel graag 'n foto willen zien van de boot waarop de kandi's de nacht doorgebracht hebben, net voordat ze weer aan land gaan voor de volgende opdrachten. Dit is 't moment net voordat de boot in de haven aankomt en waarbij 'n soort van wit logo/tekentje op de romp van de boot zichtbaar is.

Als 't enigszins mogelijk is, zou ik ook nog graag 'n foto willen van 't moment dat daar gelijk nakomt, namelijk van Rene met petje op. Ook hij heeft op z'n petje 'n wit logo/tekentje staan dat ik veder zou willen onderzoeken.

Alvast bedankt!  :)

Op dat petje staat: "The North Side". was ook al een keer met die groepsfoto aan bod gekomen.







uit recent onderzoek is gebleken: treinen rijden niet op tijd, maar op rails.....

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Foto aanvraag topic
« Reactie #52 Gepost op: 24-03-2003, 10:58:19 »
Op dat petje staat: "The North Side". was ook al een keer met die groepsfoto aan bod gekomen.

Ik heb 't niet over de tekst 'The North Side', maar over 'n wit tekentje aan de zijkant van z'n pet dat lijkt op twee hamers of iets. 't zal misschien wel gewoon 't logo zijn van 't merk van de pet, maar ik zou er toch graag 'n plaatje van hebben.  :)








Offline Quuipo

  • Forumlid
Re:Foto aanvraag topic
« Reactie #53 Gepost op: 24-03-2003, 15:42:16 »
is er al een screenshot van het avroN logo in afl 2? dit zou ik graag willen zien! (avro logo verandert heel even in avroN na lichtflits gloeilamp). zie ook ron is (niet) de mol topic.








Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Foto aanvraag topic
« Reactie #54 Gepost op: 24-03-2003, 20:04:25 »
Han - viel mij ook op, tekentje op de achterkant toch ? Soort kruisje met pootjes leek het.. ? Of bij nader inzien een rondje met een kruisje erin .. Dat op de boot lijkt me een anker ?


En Quipoo .. wanneer komt dat ongeveer, er flitst namelijk nogal wat in Aflevering 2.. bij de intro's van de kandidaten en daarvoor is in ieder geval niets te zien..







« Laatst bewerkt op: 24-03-2003, 20:09:32 door highwaykind »
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Foto aanvraag topic
« Reactie #55 Gepost op: 24-03-2003, 21:02:29 »
Ik denk dat jullie de naam van de boot "true North" en dat kledingmerk Northface, door elkaar halen.

Bij het logo van het schip zie je een teken, bedoel je dat?


Meer info met een verwijzing dat ze meegewerkt hebben met de "the Dutch program The Mole" kun je vinden op hun site. Welke vermeld staat op de .NL site.
http://www.canadiansailingexpeditions.com/index1.html

Petje van Northface:


site van Northface: http://www.thenorthface.com/index_flash.html

Hebben jullie hier wat aan?







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Foto aanvraag topic
« Reactie #56 Gepost op: 24-03-2003, 22:35:25 »
Bedankt Highwaykind en Momferdina!  :)

Wat ik aanzag voor tekentje op de boot is idd denk ik gewoon 'n anker. Jammer dat 't tekentje op de pet van Rene nauwelijks zichtbaar is, maar ik kan 't er nog net uithalen. 't is iig 'n ander teken als dat op de foto van Momferdina.  :-[

Ik ga binnenkort zelf nog wel effe op zoek of ik dat teken op de pet ergens kan vinden en er 'n betekenis aan kan verbinden.








Offline Molllll

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • fear your fears
Re:Foto aanvraag topic
« Reactie #57 Gepost op: 24-03-2003, 23:03:10 »
Het tekentje is onderdeel van het Logo.







ADRIAN WAS THE FIRST MOLE

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Foto aanvraag topic
« Reactie #58 Gepost op: 25-03-2003, 09:31:01 »
Mollll - het tekenetj dat Han en ik bedoelen staat op de achterjkant van de pet :)

Floortje - je hebt ook draadloze verbindingen TV en compie .. ( beetje duurder dan een snoertje, maar bespaart je wel de kosten van een DVD speler als je een DVD ROM in de compie hebt.. kan je gewoon DVD's op TV beneden kijken via de computer :))







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re:Foto aanvraag topic
« Reactie #59 Gepost op: 25-03-2003, 10:09:52 »
hi floortje, ik quote even waar ik het vandaan heb uit de ron is (niet) de mol topic.

Ron is voor mij ook de mol. Ik ga nu even pronken met andermans veren, want mij was het niet opgevallen, maar tijdens aflevering twee, vlak nadat de lichtflits (door de gloeilamp) in beeld kwam veranderde het AVRO-logo heel even in AVRON... Duidelijker kan niet, toch?

Lijkt mij bij de cijferslot opdracht ergens dus.







« Laatst bewerkt op: 25-03-2003, 10:10:10 door Quuipo »