Auteur Topic: Foto aanvraag topic  (gelezen 21953 keer)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Foto aanvraag topic
« Reactie #60 Gepost op: 25-03-2003, 10:51:02 »
nou dat wil ik weleens zien dan...iemand??








Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Foto aanvraag topic
« Reactie #61 Gepost op: 25-03-2003, 22:08:26 »
Het hoort eigenlijk niet bij dit onderwerp, maar weet niet waar ik het anders moet plaatsen en een nieuw onderwerp maken vind ik overdreven. Misschien kan iemand mij vertellen wie de artiest is, of hoe het nummer heet wat je hoort als de kandidaten bezig zijn over de leeftijd van Leonardo di Caprio. Alvast bedankt!!







je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re:Foto aanvraag topic
« Reactie #62 Gepost op: 30-03-2003, 09:53:10 »
wie oh wie maakt een screenshotje van de mol in de tape (dat vage gezicht). Ik wil dat toch beter bekijken! En als het kan wat gezichten van kandi's overheen leggen.









Offline Sophie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Foto aanvraag topic
« Reactie #63 Gepost op: 30-03-2003, 11:41:16 »
heey,
Kan er iemand een screenshot maken van de allerlaatste shot, waar www.wieisdemol.nl staat?
Volgens mij stonden er namelijk kleine blauwe letters onder.
Misschien is het wel helemaal niets, maar ik zou het toch graag beter bekijken.








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Foto aanvraag topic
« Reactie #64 Gepost op: 30-03-2003, 22:39:43 »
Ik heb weer 'n photo request, maar ik vraag me eigenlijk af of er nog forummers zijn die screenshots kunnen maken? D'r is namelijk al 'n tijdje geen foto meer in dit topic beland.  :-\

Maar goed. 't gaat dit keer om 'n foto van 't GPS-apparaat die Patricia en Rene de route richting de Heart Lodge moest wijzen. Bij de uitleg over de opdracht krijgen we 'n beeld te zien van 't apparaat als Angela uitlegd dat ze daarmee de route zullen moeten zoeken. D'r is dan iets vreemds met dan ding. Er staat namelijk 'n wit pijltje op gemonteerd. Dit pijltje wijst niet echt naar 't apparaat of zo en is dus ook totaal nutteloos voor de foto. Maar ik geloof niet dat hij er voor niks is ingemonteerd dus ik denk dat hij ergens naar wijst.

Bij deze dus 'n aanvraag voor dat screenshot en als 't kan 'n beetje uitvergroot zodat we goed kunnen zien of de pijl ergens naar wijst.  :)








Offline Parrot007

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Foto aanvraag topic
« Reactie #65 Gepost op: 30-03-2003, 23:10:27 »
Goed gevonden Han ,

Wijst het pijltje niet naar de mol ?







Wij willen WIDM in 2004 !

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Foto aanvraag topic
« Reactie #66 Gepost op: 30-03-2003, 23:19:13 »
Ik heb weer 'n photo request, maar ik vraag me eigenlijk af of er nog forummers zijn die screenshots kunnen maken? D'r is namelijk al 'n tijdje geen foto meer in dit topic beland.  :-\

Maar goed. 't gaat dit keer om 'n foto van 't GPS-apparaat die Patricia en Rene de route richting de Heart Lodge moest wijzen. Bij de uitleg over de opdracht krijgen we 'n beeld te zien van 't apparaat als Angela uitlegd dat ze daarmee de route zullen moeten zoeken. D'r is dan iets vreemds met dan ding. Er staat namelijk 'n wit pijltje op gemonteerd. Dit pijltje wijst niet echt naar 't apparaat of zo en is dus ook totaal nutteloos voor de foto. Maar ik geloof niet dat hij er voor niks is ingemonteerd dus ik denk dat hij ergens naar wijst.

Bij deze dus 'n aanvraag voor dat screenshot en als 't kan 'n beetje uitvergroot zodat we goed kunnen zien of de pijl ergens naar wijst.  :)

Ik dacht dat dat voor de duidelijkheid gedaan was, omdat je dat pijltje van het schermpje anders niet goed in beeld krijgt...  ??? ???







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Foto aanvraag topic
« Reactie #67 Gepost op: 31-03-2003, 08:27:43 »
Ik dacht dat dat voor de duidelijkheid gedaan was, omdat je dat pijltje van het schermpje anders niet goed in beeld krijgt...  ??? ???

Zou kunnen, maar ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee wat er op 't scherm van zo'n GPS-apparaat te zien is. Is daar echt 'n pijl op te zien? ('t was iig 'n digitaal apparaat) :-\

Maar dan nog vind ik 't witte pijltje er vrij opzichtig in geplaatst en eigenlijk niet nodig voor de foto. 't voegt eigenlijk niet echt wat toe zou ik zeggen....

Straks nog maar 'n keer de video aan om 't beeld nog 'n keer te bekijken.  ;)








Offline atrus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Foto aanvraag topic
« Reactie #68 Gepost op: 31-03-2003, 09:26:36 »
Ik heb dit stukje al een paar keer teruggespoeld op de video, maar er is op het GPSapparaat zelf een pijltje te zien, dat de richting aangeeft waarin Rene en Patricia moeten lopen. Ter verduidelijking  voor de kijker wordt het pijltje als het ware met wit overgetrokken.







De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Foto aanvraag topic
« Reactie #69 Gepost op: 31-03-2003, 10:12:09 »
Ik heb dit stukje al een paar keer teruggespoeld op de video, maar er is op het GPSapparaat zelf een pijltje te zien, dat de richting aangeeft waarin Rene en Patricia moeten lopen. Ter verduidelijking  voor de kijker wordt het pijltje als het ware met wit overgetrokken.

Ik heb 't zelf inmiddels ook nog 'n aantal keren bekeken en ben ook tot diezelfde conclusie gekomen. De foto is dus ook niet meer nodig.  :-[








Offline Roonans

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Foto aanvraag topic
« Reactie #70 Gepost op: 1-04-2003, 10:38:53 »
Ik heb zojuist gelezen dat er het woord MOL in het water te lezen is als Astrid springt.

Zou iemand deze foto kunnen plaatsen alsjeblieft??????

Groetjessss
Roan.








Offline James Bond

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • tja, 1 winnaar, 1 verliezer dus ook 1 mol
Re:Foto aanvraag topic
« Reactie #71 Gepost op: 4-04-2003, 19:54:16 »
Kan je die screenshots ook ergens bekijken???

Gr. Bond,... James Bond

En anders wil ik ook wel die foto van mol in het water bij astrid









« Laatst bewerkt op: 4-04-2003, 20:05:18 door James Bond »
Ik zal de mol ontmaskeren net zo als 007

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Foto aanvraag topic
« Reactie #72 Gepost op: 4-04-2003, 22:37:17 »
Die foto van Astrid in het water staat voor zover ik weet bij aanwijzingen en bij Astrid is (niet) de mol...







Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Foto aanvraag topic
« Reactie #73 Gepost op: 20-04-2003, 13:35:31 »
Ik weet niet of er nog forummers zijn die screenshots kunnen maken, maar ik doe bij deze toch effe 'n oproepje. Graag zou ik 'n foto hebben van 't bloknootje waar Rene aan 't ontbijt in schrijft. Later in 't hotel na de paintballopdracht zien we ook Patricia schrijven in 'n bloknoot. Graag had ik daar ook 'n foto van. Alvast bedankt!  :)








Offline Suske

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Foto aanvraag topic
« Reactie #74 Gepost op: 20-04-2003, 13:40:43 »
heey,
Kan er iemand een screenshot maken van de allerlaatste shot, waar www.wieisdemol.nl staat?
Volgens mij stonden er namelijk kleine blauwe letters onder.
Misschien is het wel helemaal niets, maar ik zou het toch graag beter bekijken.

Ik zag in Aflevering 6 blauwe lettertjes in de biecht van Ferdi.
Raar  :-\ :-\







D E  M O L  I S  V O O R  1 0 0 %  R O E L A N D . . . !

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Foto aanvraag topic
« Reactie #75 Gepost op: 20-04-2003, 14:58:09 »
Heb een nieuwe TV kaart gekocht diie ook in MPEG op kan nemen( mijn oude staat te koop voor 40 euro, iemand ??), dus als ik die heb zal ik proberen Renés blocknotje te capturen :)







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .