Poll

Wat vinden jullie van deze theorie

De ultieme Mol-detectie theorie
0 (0%)
Waarschijnlijk correct
20 (21.7%)
Geen idee
14 (15.2%)
Waarschijnlijk fout
11 (12%)
Onzin
28 (30.4%)
De bedenker hiervan is gek
19 (20.7%)

Totaal aantal stemmen: 93

Auteur Topic: Iedereen gelijke kansen  (gelezen 57251 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Iedereen gelijke kansen
« Reactie #120 Gepost op: 21-05-2003, 11:29:56 »
Ik bedoel ermee te zeggen dat het spel hard gespeeld wordt, het is toch niet echt fair dat de mol als niemand het ziet geld wat de deelnemers verdient hebben gewoon weggooit? Als de Avro dat al doet geloof jij dan dat ze wel zo nobel zijn om iedere deelnemer gelijke kansen te gunnen om de identiteit van de mol te ontdekken door ze zo gelijkmatig mogelijk te laten deelnemen in de groep waarin de mol zit?

Onzin, het weggooien van geld is gewoon een mollenstreek. Ik zou het ook doen, als ik de kans had. Bovendien zag niemand het, dus er werd niet een kandidaat in het bijzonder voorgetrokken. Daarbij is het 'niet fair' van de AVRO om geld weg te gooien, zeker geen reden dat ze 'geen gelijke kansen' hebben gespeeld.








Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Iedereen gelijke kansen
« Reactie #121 Gepost op: 21-05-2003, 20:27:04 »
Onzin, het weggooien van geld is gewoon een mollenstreek. Ik zou het ook doen, als ik de kans had. Bovendien zag niemand het, dus er werd niet een kandidaat in het bijzonder voorgetrokken. Daarbij is het 'niet fair' van de AVRO om geld weg te gooien, zeker geen reden dat ze 'geen gelijke kansen' hebben gespeeld.
Thx, Chriz, je haalt me de woorden uit de mond.







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Iedereen gelijke kansen
« Reactie #122 Gepost op: 21-05-2003, 20:59:39 »
Onzin, het weggooien van geld is gewoon een mollenstreek. Ik zou het ook doen, als ik de kans had. Bovendien zag niemand het, dus er werd niet een kandidaat in het bijzonder voorgetrokken. Daarbij is het 'niet fair' van de AVRO om geld weg te gooien, zeker geen reden dat ze 'geen gelijke kansen' hebben gespeeld.

Ieder zijn eigen mening . Ik hou meer van een fictieve geldpot tijdens het spel en echt geld als het afgelopen is (zoals het in belgie gebeurd). Zo krijg je geen gedonder met geld dat door de kandidaten eerlijk gewonnen is. Een mol moet in mijn ogen opdrachten saboteren en zo geld uit de pot trachten te houden en geen geld weggooien wat al verdiend is. Ik noem dat een laffe mollestreek, de kandi's hebben geen enkele kans deze actie tegen te gaan .... niet eerlijk dus.







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Glow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Iedereen gelijke kansen
« Reactie #123 Gepost op: 22-05-2003, 00:31:13 »
Dan zou je dus kunnen beredeneren dat de redactie bij voorbaat astrid eruit wlide hebben. Boodschappen doen met aafke en een dag lang alleen in een hutje laten zitten.

Lijkt me niet echt eerlijke eerlijke kansen...
Plus dan zou je degene die telkens in de grootste groepjes zitten sowieso meer kans op molzijn geven dan mensen in kleine groepjes. Ik denk niet dat daar een patroon in wordt aangebracht. Er zitten sowieso in het reality-facet van het programma heel weinig patronen, waarschijnlijk bewust zodat er geen formule kan worden gevormt voor het vinden van de mol.







So you can make me come, that doesn't make you J.E.S.U.S

Offline atrus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Iedereen gelijke kansen
« Reactie #124 Gepost op: 22-05-2003, 10:59:26 »
Ik volg de theorie trouw elke week. Ik denk dat er in het verleden echt wel veel wwarheid in de theorie heeft gezeten. Dat laat de analyse van alle vorige molreeksen van ErikTKS ook wel zien. Ik denk dat de WIDMcrew en Woenstijnvis echter geleerd hebben van de feilloze analyses in dit topic en dit jaar dus voor een andere benadering hebben gekozen. Helaas voor ons! Maar alles wat licht kan werpen op de identiteit van de mol is de moeite waard. Bedankt dus voor al et rekenwerk!







De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Iedereen gelijke kansen
« Reactie #125 Gepost op: 22-05-2003, 19:35:56 »
Ieder zijn eigen mening . Ik hou meer van een fictieve geldpot tijdens het spel en echt geld als het afgelopen is (zoals het in belgie gebeurd). Zo krijg je geen gedonder met geld dat door de kandidaten eerlijk gewonnen is. Een mol moet in mijn ogen opdrachten saboteren en zo geld uit de pot trachten te houden en geen geld weggooien wat al verdiend is. Ik noem dat een laffe mollestreek, de kandi's hebben geen enkele kans deze actie tegen te gaan .... niet eerlijk dus.

Dit is een verschil van mening, okee. Maar het is geen reden om de theorie 'Gelijke Kansen' af te wijzen.

@ atrus: Sst....Erik TKS had de vorige 2 keer wel de mol fout.  :-X (zie zijn website)








Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Iedereen gelijke kansen
« Reactie #126 Gepost op: 22-05-2003, 20:05:51 »
Dit is een verschil van mening, okee. Maar het is geen reden om de theorie 'Gelijke Kansen' af te wijzen.


Ik moet toegeven dat het niks met de gelijke kansen theorie te maken heeft. Niemand specifiek wordt er door benadeeld. Behalve ......de uiteindelijke winnaar dan.







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Iedereen gelijke kansen
« Reactie #127 Gepost op: 22-05-2003, 20:27:50 »
Ieder zijn eigen mening . Ik hou meer van een fictieve geldpot tijdens het spel en echt geld als het afgelopen is (zoals het in belgie gebeurd). Zo krijg je geen gedonder met geld dat door de kandidaten eerlijk gewonnen is. Een mol moet in mijn ogen opdrachten saboteren en zo geld uit de pot trachten te houden en geen geld weggooien wat al verdiend is. Ik noem dat een laffe mollestreek, de kandi's hebben geen enkele kans deze actie tegen te gaan .... niet eerlijk dus.
Je kan het ook als een uitdaging zien voor de kandidaten ervoor te zorgen dat de Mol niet aan de geldpot kan raken.
Eerlijk gezegd vind ik dat die geldpot wel een xtra positieve thriller-dimensie geeft aan WIDM.







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline ReneB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Iedereen gelijke kansen
« Reactie #128 Gepost op: 23-05-2003, 01:12:28 »
"Gelijke kansen-theorie" beschouwing alleen voor de 3 finalisten.

Alleen de "afwezige" uit de groep wordt genoemd en geteld.

Zeiltocht: Ron
Bagage spel: Elise
Lumberjack: Elise
Sugar Shack: Ron
Linedancing: Elise
Spullen opzoeken: Elise
Eliand: Elise
Paintball: Ron
Karakter eigenschappen: Elise (= ook autostunt)

Totaal:
Elise 6x afgezonderd van Ron en Chandrika
Ron 3x afgezonderd van Elsie en Chandrika
Chandrika altijd met Ron of Elise in de buurt.

Place your bets.







« Laatst bewerkt op: 23-05-2003, 02:30:29 door ReneB »
Iemand zei: "Voorspellen is moeilijk, vooral als het om de toekomst gaat"

Offline Ruud2003

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Iedereen gelijke kansen
« Reactie #129 Gepost op: 23-05-2003, 01:33:32 »
Ik zei het toch al? Chandrika is de mol. Zelfs de gelijke kansen-theorie geeft me nu gelijk!  :D







Goede jacht!

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Iedereen gelijke kansen
« Reactie #130 Gepost op: 25-05-2003, 22:38:05 »
Op de molfanatendag op 25 mei 2003 heeft de gelijkekansentheorie de HarryPotterprijs gewonnen voor het beste en meest vasthoudende recherchewerk opgetekend op wieisdemol.com. Ik ben hier erg blij mee. Bij deze wil ik de jury bedanken en ook iedereen die de theorie genomineerd heeft in het topic Nominaties: Kandidaten geven oordeel forummers!

Gotcha: ik heb je een pm gestuurd met een vraag over je adres zodat ik de prijs naar je kan doorsturen.








Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Iedereen gelijke kansen
« Reactie #131 Gepost op: 25-05-2003, 22:43:15 »
GEFELICITEERD!

En de volgende mol ga je er gewoon opnieuw voor :D








Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Iedereen gelijke kansen
« Reactie #132 Gepost op: 27-05-2003, 23:50:36 »
Beste mede-moldetectives...

Uiteraard ben ik enorm verheugd met deze prijs.
Mijn super-mede-speurder Erik TKS heeft dan weer de verdienste dat hij deze theorie nog heeft verfijnd.

Enkel spijtig dat we ditmaal met onze theorie de Mol niet hebben kunnen vangen.

Chapeau aan Elise.







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen