Auteur Topic: Tijdwaarneming  (gelezen 3364 keer)

Offline ozzieman

  • Forumlid
Tijdwaarneming
« Gepost op: 18-03-2003, 09:07:00 »
 >:(

Als eerste vind ik Wie is de Mol een keigaaf programma, maar...........

De Tijdwaarneming. Dit is zeker niet de eerste aflevering waar er heel veel geschoemeld wordt met de tijd.

In de eerste aflevering van dit jaar begon het al met die loopopdracht. Op een gegeven moment hadden ze nog 12 minuten en toen moesten ze nog 2,5km en die kofferdragers 4km.
Op iets van 4 minuten voor tijd kwamen de eerste al aan. Dus in 8 minuten 2,5 km dat is 18,5 km/h (dan moeten ze maar snel naar de olympische spelen). De kofferdragers kwamen 1 minuut voor tijd binnen. dat is 21.4km/h en dat met een hele zware koffer en met twijfelen waar ze naar toe moesten.

Ik vind dit persoonlijk heel irritant. Jullie zullen me wel een grote zeur vinden maar ik wou dit toch effe kwijt.

Wie is het hier mee eens of oneens????????







« Laatst bewerkt op: 18-03-2003, 09:45:13 door ozzieman »

malle pietje

  • Gast
Re:Tijdwaarneming
« Reactie #1 Gepost op: 18-03-2003, 09:18:43 »
Mee eens en helemaal geen gezeik dus..

Ik vind dat de programma makers wel eerlijk moeten blijven... de houding van de kijkers geloven alles getuigd van zoveel arrogantie dat het niet leuk meer is..

Bovendien en dat vind ik het ergste: wat moet je nu nog geloven van wat je ziet ??? Slechte zet molmakers nederland!








Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Tijdwaarneming
« Reactie #2 Gepost op: 18-03-2003, 10:45:45 »
Mee eens en helemaal geen gezeik dus..

Ik vind dat de programma makers wel eerlijk moeten blijven... de houding van de kijkers geloven alles getuigd van zoveel arrogantie dat het niet leuk meer is..

Bovendien en dat vind ik het ergste: wat moet je nu nog geloven van wat je ziet ??? Slechte zet molmakers nederland!

Heb ik zoiets niet ook met ene Marc in een mijnschacht meegemaakt? Dacht ik toch ff dat ie de snelste tijd gelopen had!







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Udel

  • Forumlid
  • George je was fantastisch!
Re:Tijdwaarneming
« Reactie #3 Gepost op: 18-03-2003, 13:55:19 »
Inderdaad knap waardeloos dat ze met die tijd zijn gaan kloten, het viel mij ook al op. Maar is het sowieso niet errug onwaarschijnlijk om 12 kilometer te lopen in 3 uur met al die bagage. Het kan natuurlijk wel, 4 kilometer per uur, maar niet als je ook nog een 1 uur en 3 kwartier omloopt. Ik denk dus gewoon dat ze het hele verhaal van het omlopen zwaar hebben overdreven om Ferry verdacht te maken. Ik zou het liever anders zien, maar ja het is niet anders..... niets is wat het lijkt.

Gr.

Udel








Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Tijdwaarneming
« Reactie #4 Gepost op: 18-03-2003, 14:00:41 »
ze zullen het ongetwijfeld zo monteren om het zo spannend mogelijk te maken. wel jammer dus..








Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Tijdwaarneming
« Reactie #5 Gepost op: 18-03-2003, 14:05:56 »
Cora slaat de spijker op de kop, het heeft alles te maken met montage en spanningsopbouw.


Zouden we het leuk vinden als we de hele opdracht exact de juiste tijd krijgen doorgegeven en dus als na 2 minuten weten o dat halen ze met 3 vingers in hun neus. Het gaat om de spanning.

Ik ben het wel met jullie eens dat het erg vervelend is, maar dat kennen we nu al zo lang van de makers.







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Great-Dutchman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Tijdwaarneming
« Reactie #6 Gepost op: 19-03-2003, 19:49:39 »
Misschien begin ik waanideeen te krijgen, maar misschien zit er een hint in het stoppen cq uitfaden van de timer, dat dat de reden is dat ze de tijd verdraaien. Hier een lijstje:

stand uitfaden timer:

23.00         Ferdi zegt tegen anderen dat hij gaat rennen
14.30         Aankomst Ferdi
14.16         Aankomst rest
9.20          Kiezen weg Louis en Rene
4.17          Switchen pad Louis en Rene
2.28          Aankomst Louis en Rene







You can fool all people some of the time and you can fool some people all of the time, but you can't fool all people all of the time.

Offline Master3L

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Tijdwaarneming
« Reactie #7 Gepost op: 20-03-2003, 09:00:38 »
En vanaf welk punt begon Ferdi te rennen? Toch zeker niet vanaf dat kruispunt? Want dan doet hij er rennend 8,5 minuut over en Louis en Rene doen het lopend in 2 minuten....







waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Re:Tijdwaarneming
« Reactie #8 Gepost op: 20-03-2003, 16:11:00 »
Misschien begin ik waanideeen te krijgen, maar misschien zit er een hint in het stoppen cq uitfaden van de timer, dat dat de reden is dat ze de tijd verdraaien. Hier een lijstje:

stand uitfaden timer:

23.00         Ferdi zegt tegen anderen dat hij gaat rennen
14.30         Aankomst Ferdi
14.16         Aankomst rest
9.20          Kiezen weg Louis en Rene
4.17          Switchen pad Louis en Rene
2.28          Aankomst Louis en Rene

Was ook, mijn gedachte...misschien een hint met de tijd???








Offline Suske

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Tijdwaarneming
« Reactie #9 Gepost op: 20-03-2003, 16:19:06 »
Great-Dutchman?
Zijn die tijden de tijden die in beeld komen.
Dat die stopwatch weer gaat tellen?







D E  M O L  I S  V O O R  1 0 0 %  R O E L A N D . . . !

Offline Suske

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Tijdwaarneming
« Reactie #10 Gepost op: 20-03-2003, 16:50:55 »
Ik heb ff alle stopwatch momenten opgeschreven van de 1e Opdracht:

Tijd tevoorschijn:   Tijd verdwijnt:
3:00:00                  2:49:38    
2:31:02                  2:30:55    
1:42:33                  1:42:24
0:47:01                  0:46:53 We hebben nog een half uur.
0:23:15                  0:22:45 Kopgroep op 2,5 KM en Louis/René nog meer dan 4 KM.
0:14:44                  0:14:16 Aankomst Ferdi en de vrouwen, er wordt door Angela gezegd: "Nog 10 Min".
0:09:37                  0:09:20 Aankomst Julien.
0:04:28                  0:04:17 Iemand zegt: "Nog 8 minuten, je haalt het makkelijk", ook Aankomst Ron.
0:02:44                  0:02:28 Louis/René komen binnen, iemand zegt: "Nog 1 minuut".

Wat dus opvallend is dat veel tijden niet kloppen in vergelijking tot wat er gezegd wordt door de deelnemers.
En ook Angela's tijd klopt niet want zij zegt nog 10 minuten terwijl in het beeld nog 0:14:44 minuten staat.








« Laatst bewerkt op: 20-03-2003, 16:57:17 door Suske »
D E  M O L  I S  V O O R  1 0 0 %  R O E L A N D . . . !

Offline Dreber

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mission Operations Lab
Re:Tijdwaarneming
« Reactie #11 Gepost op: 21-03-2003, 12:18:26 »
Gelukkig ben ik niet de enige die het opviel met die tijden. Klopte geen hout van. Ik zit nu te rekenen en te puzzelen of er iets uitkomt met de verschillen en zovoorts. Het zal toch niet dat de nl Mol ook een verwijzing naar de bijbel geeft? Hm........ we blijven doorzoeken en puzzelen.







Zolang mijn baas net doet of ik veel verdien, doe ik net of ik hard werk.

Offline ozzieman

  • Forumlid
Re:Tijdwaarneming
« Reactie #12 Gepost op: 21-03-2003, 13:17:43 »
Ik denk niet dat jullie heel ver moeten gaan zoeken met die tijden. Het is gewoon bedoeld om de opdrachten die niet spannend waren toch nog spannend in beeld te brengen.
Voor mij lukt het de AVRO helemaal niet om dat zo te doen, want ik vind het gewoon irritant dat gesjoemel met die tijden...