Auteur Topic: Wie stemt op wie?  (gelezen 1930 keer)

Offline MadEyeMoody

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Wie stemt op wie?
« Gepost op: 22-03-2003, 23:43:47 »
Julien moest vertrekken: hij had op Patricia gestemd. Had Louis vorige week niet op Patricia of Astrid gestemd?! Ik weet nog dat hij twijfelde en ik weet zeker dan een van zijn verdachten Patricia was. De andere weet ik niet zeker.

Ik weet nu wel zeker dat de kans dat Patricia de mol is erg klein is geworden, ondanks haar verdachte gedrag.

Zijn er mede-mollenjagers die zich in deze denkwijze kunnen vinden? ;)







A friend in need's a friend indeed

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie stemt op wie?
« Reactie #1 Gepost op: 22-03-2003, 23:47:15 »
Volgens mij werd bij Julien juist helemaal niet duidelijk op wie hij stemde. Sterker nog, daardoor kreeg ik al gelijk het vermoeden dat hij zou afvallen.

Hij zei iets van 'ik durf nu niet eens een naam te noemen, want dan krijg ik gelijk het gevoel dat het fout is', of iets dergelijks.








Offline MadEyeMoody

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie stemt op wie?
« Reactie #2 Gepost op: 22-03-2003, 23:54:43 »
Volgens deze site (zie navigatie menuutje) dat Julien op Patricia heeft gestemd?

Klopt dat niet? Ik dacht het wel.







A friend in need's a friend indeed

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re:Wie stemt op wie?
« Reactie #3 Gepost op: 22-03-2003, 23:55:15 »
Volgens mij werd bij Julien juist helemaal niet duidelijk op wie hij stemde. Sterker nog, daardoor kreeg ik al gelijk het vermoeden dat hij zou afvallen.

Hij zei iets van 'ik durf nu niet eens een naam te noemen, want dan krijg ik gelijk het gevoel dat het fout is', of iets dergelijks.

Volgens mij klopt dit  :)
En vorige week noemde Julien René en Louis als verdachten. (maar dat kan gemonteerd zijn, voor hetzelfde geld noemde hij ze allemaal op  ;D )








Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Wie stemt op wie?
« Reactie #4 Gepost op: 22-03-2003, 23:55:43 »
Om dat er al een topic "Wie stemt op wie..." bestaat, stel ik voor daar verder te gaan.


slotje...